مشاوره حقوقی تلفنی

 

سامانه وکیل نوین با داشتن وکلای باتجربه در حیطه‌های حقوقی، کیفری و خانواده در هر حیطه به صورت کاملا تخصصی در اکثر شهرهای کشور عزیزمان ایران در حال ارائه مشاوره تلفنی حقوقی  می‌باشد.

بهره بردن از تجربیات و تخصص وکلا و مشاوران حقوقی سامانه تخصصی وکیل نوین که به تمام قوانین و مقررات تسلط دارند، همیشه برای طرفین دعوا مفید واقع شده است.

[tt_section_title title_alignment=”text-center” title=”مشاوره حقوقی تلفنی”]

در ایران تعداد پرونده‌های حقوقی بسیار زیادند. در هر یک از بخش‌های زندگی ما پیش می‌آید که از کسی شکایتی داشته باشیم و یا این که کسی از ما شکایت کند. تمام کسانی که دچار این دسته از مشکلات شده‌اند، در پایان کارشان چه محکوم شده باشند و چه تبرئه، با خود می‌گویند: “ای کاش در همان قدم اول یک مشاوره حقوقی تلفنی گرفته بودم.” این واقعیتی است که همه ما به تلفن‌های هوشمند دسترسی نداریم و به هر دلیلی شاید نتوانیم از مشاوره حقوقی آنلاین استفاده کنیم و این موضوعی است که راه را برای مشاوره حقوقی تلفنی باز می‌کند. در این مقاله ما شرایط یک مشاوره حقوقی تلفنی ایده‌آل را برای شما توضیح می‌دهیم. این که در یک مشاوره حقوقی تلفنی باید چه کار‌هایی انجام دهید تا مشاوره شما و البته پرونده شما که بعد از این مشاوره تشکیل می‌شود سرانجامی موفقیت آمیز داشته باشد.

[/tt_section_title]

timeline_pre_loader
null

قدم اول برای داشتن یک مشاوره حقوقی تلفنی خوب

در یک مشاوره حقوقی تلفنی باید چند کار مهم را انجام دهید. شما وقتی به یک مشاوره حقوقی نیاز دارید یا از شما شکایت شده یا می‌خواهید از کسی شکایت کنید. در این حالت اصلی‌ترین مشکل ما حفظ خونسردی است. باور کنید با پرخاشگری و یا فحاشی هیچ چیز اینجا درست نمی‌شود. هر چقدر شما خونسردتر باشید امکان آن که کار شما راحت‌تر راه بیفتد بسیار بیشتر است. هیجان بی‌مورد در یک پرونده حقوقی می‌تواند بدترین اتفاقی باشد برای شما پیش آید. شما وقتی در مشاوره تلفنی آنلاین هیجان زیادی را به خرج می‌دهید بسیاری از حقایق مفید را از یاد می‌برید. از سویی دیگر برخی از موارد را هر چند هم که واقعی باشند بزرگنمایی می‌کنید و این نیز می‌تواند برای شما در پرونده حقوقیتان بسیار زیان‌بار باشد.

شاید بگویید وقتی کسی به شما فحاشی کرده و یا آن که شما را مورد ضرب و جرح قرار داده است و یا از شما کلاهبرداری کرده است؛ خونسرد ماندن کار مشکلی است. در پرونده‌های کیفری در بسیاری موارد اول باید به کلانتری برای ثبت شکایت رجوع کرد. از این رو در مشاوره تلفنی حقوقی خود فقط راهکار‌هایی را بپرسید که برای مقدمات کار شما لازم است. ادامه تشکیل پرنده خود را در روزی دیگر که مقداری آرام‌ترید، پیگیری کنید.

null

قدم دوم تا می توانید مفید صحبت کنید

مشاوره تلفنی حقوقی جایی برای درددل کردن نیست. باید اتفاقی که برای شما افتاده است را مطرح کنید. بسیاری از افرادی که درخواست مشاوره تلفنی از سایت وکیل نوین دارند به جای آن که مشکل و یا شکایت خود را با جزئیات به درد بخور عنوان کنند. بیشتر به شرح زندگی خود می‌پردازند. این موارد شاید ما را باهم بیشتر آشنا کند، اما به هیچ عنوان در پرونده حقوقی شما مؤثر نیست. از این رو اول از همه متشاکی (کسی که از او شکایت دارید) را معرفی کنید. بسیار کوتاه بگویید با او چه نسبتی دارید و چه مدت است که با او آشنا هستید. بعد از معرفی خود و متشاکی، به موضوع شکایت بپردازید که مشکل شما با متشاکی چیست.

در مشاوره حقوقی تلفنی سعی نکنید عنوان جرمی را برای مشکلتان تعیین کنید. شاید اساسا جرمی روی نداده باشد. اجازه دهید ماجرا را در شکل کاملش مشاوره حقوقی شما بشنود و بعد، او عنوان جرم را مشخص کند.

وقتی شما در صحبت‌های هیجان‌زده اولیه، عنوان جرمی را تکرار می‌کنید، در ذهن خود انتظاری را می‌سازید که حتما پرونده‌ شما باید ذیل عنوان جرمی که در ذهن دارید شکل بگیرد؛ حال آن که برای اقامه یک جرم از سوی یک وکیل زمانی برای بررسی مواد قانونی لازم است. شاید با عوض کردن عنوان جرم احتمال صدور رأی به نفع شما بیشتر شود.

null

لطفا ناراحت‌تر نشوید...

باور کنید که یک وکیل کارش این است که با آدم‌های ناراحت سر و کار داشته باشد. اما بهترین پرونده‌ها آن‌هایی هستند که دادگاه را، نه جایی برای خصومت، بلکه جایی برای حکمیت می‌دانند. این دو واژه به شدت با یکدیگر متفاوت‌اند. وقتی افراد برای یک خصومت به دادگاه می‌روند همه راه‌های آشتی و صلح را به روی یک دیگر بسته‌اند و تنها با محکومیت یک طرف، پرونده مختومه می‌گردد. پرونده‌هایی که طرفین خصم یکدیگرند، بسیار طولانی و بسیار سخت پیش می‌روند.

این که دادگاه یکی از طرفین دعوا را محکوم کرده او را به مجازات برساند بدترین بخش راه حل است. اما اگر نگاه شما برای رفتن به دادگاه نه برای شعله‌ور کردن آتش خصومت بلکه برای به دست آوردن یک راه حل قانونی باشد هر دو طرف ماجرا می‌توانند دلایل و اسناد خود را به دادگاه ارائه کنند و با شنیدن نظر قاضی قبل از صدور حکم طرفی که محق است به حق خود برسد. پس خصومت و دشمنی یکی از بدترین روکرد‌ها در دادگاه است.

البته پروند‌هایی که در قالب کیفری به دادگاه ارائه می‌گردد. همیشه رفتار‌هایی خصمانه را در پس پشت خود دارند. این رفتار‌ها گاهی چنان است که نه تنها شاکی، بلکه نماینده مدعی‌العموم به جرم روی داده، رسیدگی می‌کنند. جرمی مانند قمه کشی و یا تهدید و ارعاب عملا به خطر انداختن امنیت جامعه است و حکومت ایران برای جلوگیری از این اقدامات به اقامه دعوا علیه مرتکب این کار می‌پردازد و قانون مجازات اسلامی سخت‌ترین مجازات را برای آن در نظر می‌گیرد.

توصیه ما در این پرونده‌ها هم این است که رویکرد خصومت را به رویکرد تنبیه تبدیل کنید. گاهی کسی که یک جرم کیفری مانند دعوا یا فحاشی را مرتکب شده است. همین که در دادگاه ظاهر می‌شود تنبیه شده و دیگر این کار را مرتکب نمی‌شود. در مشاوره حقوقی تلفنی خود سعی کنید هدف شما از مشاور گرفتن و به دادگاه نه جایی برای تلافی کردن، بلکه جایی برای احقاق حق باشد. این دیدگاه سبب می‌شود شما مشاوره حقوقی بهتر و مفیدتری داشته باشید.

null

مشاوره تلفنی رایگان

whatsapptelegramcall

null

مشاوره تلفنی رایگان

مریم ثابتی کارشناس حقوقی

کارشناس ارشد حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد بیش از ۱۰۰۰ مشاوره آنلاین توسط ایشان

whatsapptelegramcall

null

مشاوره تلفنی رایگان

whatsapptelegramcall

null

مشاوره تلفنی رایگان

whatsapptelegramcall

برای گفته‌های خود سند داشته باشید

این که شما مواردی را در مشاوره تلفنی خود مطرح می‌کنید، موردی ندارد و اساسا مشاوره تلفنی را گرفته‌اید که همین مسائل را با او مطرح کنید. اما گفته‌های شما برای دادگاه بدون دلیل محکمه پسند به هیچ عنوان ارزشی ندارد. آیا برای گفته‌های خود شاهد یا سندی هم دارید؟ مطرح کردن ادعایی در دادگاه بدون ارائه اسناد و شواهد به چیز و پَشیزی نمی‌ارزد. دادگاه به قانون و شواهد مناسب خودش کار دارد. اگر هر جای دنیا هم ادعای شما را قبول کنند و برای آن ارزش قائل باشند تا اسناد و شواهد مناسب دادگاه‌های ایران را در دادگاه ارائه نکنید، به هیچ عنوان شانسی برای پیروزی ندارید.

آیا این اسناد و شواهد را برای اثبات گفته‌های خود دارید؟ آیا مطمئنید که این اسناد و شواهد برای دادگاه قابل ارائه است و به اصطلاح حقوقی محکمه پسند است.

بله گاهی سندی را در همه جای دنیا و در همه محاکم کشور‌های دیگر قبول می‌کنند و این در حالی است که آن سند در محاکم ایران از کاغذی که رویش نوشته شده، بی‌ارزش‌تر است. حالا نقش یک مشاوره تلفنی بسیار بسیار مهم می‌شود. این تنها مشاوره حقوقی تلفنی ، حضوری یا آنلاین شما است که به شما می‌گوید این سندی که شما در دست دارید در ایران و محاکم قوه قضائیه ایران قابل قبول است یا خیر. پس قبل از هر اقدامی در این دسته از دعاوی که به دعاوی حقوقی یا مدنی مشهورند حتما با یک حقوق‌دان مشاوره تلفنی حضوری یا آنلاین داشته باشید.

وکیل نوین رسالت مهمی بر عهده دارد که شما را در آن شهری که دچار مشکل حقوقی شده‌اید به باسوادترین و متبحر‌ترین وکلا و مشاورین حقوقی می‌رساند. پس همین الان با مشاوره حقوقی خود تماس تلفنی بگیرید و مشکلات خود را برای ما شرح دهید.

  • دیدگاه(5)

      • مهدیار

      • 5 سال قبل

      ممنون از مشاوره خوبتون

      • مردی در غم

      • 5 سال قبل

      باحال بود مرسی

      • الهام

      • 5 سال قبل

      تایم مشاوره تلفنی تون کم بود

      • مریم راستی

      • 5 سال قبل

      جالب بود برام که بعد از پرسش سوال وصل کردید به وکیل متخصص من مشکلم جرایم پزشکی بود به هرکی تماس گرفتم خودشو علامه دهر میدونست در حالی که اصلا اطلاعات این کار رو نداشتن اما شما گفتید اطلاعات در این خصوص نداشتید و منو متصل کردید به دکتر گوهریان ممنونم

      • سجاد

      • 5 سال قبل

      فوق العاده ، رایگان و باحوصله ممنون ازتون خداخیرتون بده

    مشاوره حقوقی فوری
    با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود