وکیل-سرقت-حدی-و-تعزیری

وکیل سرقت حدی و تعزیری

همسر سابق بنده شکایتی علیه من مطرح کرده مبنی بر سرقت مستوجب تعزیر که اگاهی بنده رو خواست و منم توضیحات لازم رو گفتم و اینکه من در ان شهر ساکن نیستم . حال سوالم این است که نوع این سرقت چیست و چگونه از خودم دفاع کنم؟

سرقت های تعزیری سرقت هایی هسستند که از سرقت مستوجب حد مجازات کمتری دارند و البته انواع مختلفی دارند . دفاع از پرونده شما با بررسی کامل پرونده و دلایل و مدارک امکان پذیر است.

میخواستم به سفر بروم و کلید خانه را بنا به دلایلی به همسایه ام دادم حالا که برگشتم میبینم طلاها در گاوصندوق نیست مطمِئن هستم که همسایه ام که کلیدها را داشته طلاها را برداشته چه کاری باید انجام دهم ؟

میتوانید بعنوان خیانت در امانت و یا سرقت طرح شکایت کنید ولی باتوجه به نداشتن شاهد و دلیل و مدرک امکان نتیجه گرفتن شما کم است.

در خیابان شخصی از مغازه بیرون امد و یک تراول به من نشان داد و گفت ۵۰ تومان خورد داری ؟همین که پول را بهش دادم فرار کرد . ایا میتوانم اقدام کنم؟

میتوانید به پلیس گزارش دهید و یا طرح شکایت در دادگستری نماید البته باتوجه به اینکه شناخت متشاکی عنه ندارد احتمال نتیجه گرفتن شما بسیار پایین است.

ایا سرقت کارگر از کارفرما همیشه مشدد است یا گاهی خیانت در امانت؟

سرقت توسط مستخدم و شاگرد سرقت مشدد است خیانت در امانت و سرقت دو عنوان کاملا متفاوت است که قابل جمع نیست ولی بسته به اتفاقی که رخ داده و شرح کامل میتوان عنوان کیفری شما را مشخص کرد

اگر جد پدری سرقت کند ایا سرقت حدی است یا تعزیری؟

همواره این سرقت تعزیری است و از شمول حد خارج است

 

اینجانب صاحب مغازه تزییناتی هستم . چند روز قبل شخصی به من مراجعه کرد و یک گلدان رابرداشت تا به ان نگاه کند . چهره این فرد درخاطرم هست . ازکجا باید شروع کنم؟

از طرح شکایت در دادگستری و پیگیری ان در مراجع ذیربط

اگر سارق هنگام سرقت از اپارتمان دچار اسیب شود باتوجه به اینکه مجرم است میتواند شکایت کند؟

بستگی به نوع اسیب دارد

سامانه وکیل نوین در شهرهای اهواز, بندرعباس، تهران، مشهد،کرج،اصفهان، کرمان، کرمانشاه، اراک، گرگان، شیراز، یزد، قم، قزوین، اردبیل، تبریز،آبادان، اسلامشهر، بیرجند، بجنورد، همدان، زنجان، ساری ، رشت، هرمزگان، خرم آباد، ارومیه، لرستان، بوشهر، زابل، کیش، قشم وکلای متخصص در زمینه ارث را به هموطنان عزیز معرفی می نماید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل سرقت

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود