وکیل کلاهبرداری در تهران

وکیل کلاهبرداری در تهران 

با سلام ماریا محمدرضائی هستم از کارشناسان سامانه معرفی وکیل متخصص وکیل نوین در خدمت شما سروران عزیز و کاربران و دنبال کنندگان تهرانی هستم تا در این مقاله در مورد شناخت و نحوه شکل گیری جرم کلاهبرداری و طریقه شکایت از آن در دادگاه صالح شهر تهران و نقش وکیل کلاهبرداری در تهران عرضی داشته باشیم.

پس از شما عزیزان تقاضا دارم اگر واقعا کارتون گیر کرده و نمی دانید که چگونه به نتیجه خوبی در مسیر پیچیده قانونی دست پیدا کنید تا انتها  همراه من باشید و با اتخاذ یک وکیل کلاهبرداری در تهران که ما به شما معرفی می کنیم مطمئن باشید که پرونده حقوقی موضوع کلاهبرداری شما در مسیر صحیح خودش قرار می گیرد.

کلاهبرداری چیست؟

باید گفت که کلاهبرداری یک جرم و یک رفتار خلاف و ضد اجتماع است که قانون مجازات اسلامی برای آن مجازات تعیین کرده است این جرم علیه اموال دیگران است و این جرم را معمولا افرادی انجام می دهند که با ظاهر آدم حسابیشان ، دیگری را برای تصاحب مالش فریب می دهند و دیگران هم به دلیل همین ظاهر مثبت و آدم حسابی طرف مقابل گول می خورند و اموال خود را دو دستی تحویل او می دهند. که با سپردن پرونده به وکیل کلاهبرداری در تهران انجام می گیرد . 

 

مشاوره حضوری با وکیل کلاهبرداری در تهران

سامانه معرفی وکیل متخصص وکیل نوین این امکان رو برای شما هم وطنان تهرانی فراهم کرده که در صورتی که نیاز به مشاوره حضوری با وکیل در تهران داشتید در هر منطقه از تهران با توجه به موضوع پروندتون به صورت تخصصی وکیل تعیین کرده تا با سریع ترین روش ممکن با وکیل مشاوره بشید برای این منظور کافیه فرم درخواست وکیل رو پر کنید تا بلافاصله باهاتون تماس گرفته بشه و وقت مناسب براتون تعیین بشه.البته خودتونم می تونین از طریق سایت vakilnovin.com به صورت اینترنتی نوبت بگیرید.

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

مشاوره تلفنی با وکیل کلاهبرداری در تهران

برای شمایی که امکان مراجعه حضوری با وکیل کلاهبرداری در تهران ندارید یا در وهله اول می خواید با وکیل به صورت تلفنی مشاوره بشید وکیل نوین این امکان و فراهم کرده که به صورت تلفتی با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان با وکیل کلاهبرداری در تهران مشاوره تلفنی بشید حتی می تونید سوال خودتونو از طریق مشاوره متنی به صورت رایگان از وکیل کلاهبرداری در تهران بپرسید .

وکیل کلاهبرداری در تهران

با توجه به قانون کاهش حبس تعزیری مصوب سال 99، قوانین مربوط به کلاهبرداری تغیراتی داشته است به عنوان مثال کلاهبرداری زیر 100 میلیون جز جرایم قابل گذشت ذکر شده است که این امر منجر به ایجاد تخفیفات مختلف قانونی شده است. معرفی وکیل کلاهبرداری در تهران گونه از خدماتی است که سامانه وکیل نوین به مردم تهران ارایه می دهد. وکلای سامانه وکیل نوین، با توجه به قانون جدید کاهش حبس تعزیری به نوشتن انواع دعاوی کلاهبرداری از لایحه  و شکواییه و قبول پرونده های کلاهبرداری را انجام می دهند.

سامانه وکیل نوین سامانه آموزش مسایل حقوقی و معرفی وکیل کلاهبرداری در تهران می باشد. بدین نحوه که متقاضیان ابتدا با تکمیل فرم درخواست وکیل متناسب با موضوع انتخابی، اطلاعات وکیل به محض تکمیل فرم برای ایشان ارسال می گردد.

کلاهبرداری باید سوا از دلیل برای اثبات جرم دارای سه اصل باشد که بشود شکایت آن را مطرح کرد و بدون تحقق آن ها توصیه اکید دارم این کار و این راه را شروع نکنید (البته با مشورت وکیل کلاهبرداری در تهران )چون علاوه بر بن بست خوردن ممکن است علیه شما شکایت اعاده حیثیت مطرح شود پس بنابرین قبل از هر چیزی باید با یک وکیل و یک کارشناس زبده حقوقی مشاوره داشته باشید و از خطرات احتمالی که ممکن است برای شما پدید بیاد جلوگیری به عمل آید.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل کلاهبرداری در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

این سه رکن که خیلی مهم است را بهش توجه داشته باشید:

1-رکن مادی کلاهبرداری 

این رکن به معنای فعل مادی عمل مجرم است که با توسل به وسایل متقلبانه زمینه فریب شما را فراهم می آورد و شما در این پروسه باید فریب او را خورده باشید و مال خود را به او تحویل دهید و ضرری به شما وارد شود و وقوع کلاهبرداری به نتیجه بیانجامد مثل زمانی که شما مالی را بخواهید بفروشید و چون زمان ندارید بخواهید وکالتی به دیگری بدهید و نگارش وکالت را به او بسپارید و طرف مقابل از موقعیت سوء استفاده کرده و موضوع عقد مورد توافق را به فروش و مالکیت به نفع خود تغییر می دهد در اینجا فرد مرتکب جرم کلاهبرداری شده است.

2-رکن روانی کلاهبرداری

این رکن هم به روحیه و روان و سوء نیت شخص مجرم کار دارد به این معناست که فرد باید در انجام دادن رکن بالایی که خدمتتون عرض کردم دارای سوء نیت باشد و قصد نتیجه یا همان تصاحب مال را به نفع خود بکند مثلا اگر شخص در مثال بالا متوجه وکالت نشده و منظور را بد متوجه شده و به این گمان که شخص وکالت دهنده بخواهد مال را بفروشد قرار داد بنویسد و عدم سوء نیت او ثابت شود فرد کلاهبردار محسوب نمی شود و در دادگاه قرار منع تعقیب او صادر می شود.

3- رکن قانونی کلاهبرداری

هر جرمی که بخواهد در دادگاه ثابت شود باید مستند قانونی آن در شکایت نامه و در مرحله دادرسی موجود باشد و برای کلاهبرداری مطابق با ماده 1 قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس و ارتشا و کلاهبرداری این عمل جرم انگاری شده و باید با دقت در این مورد عمل گردد تا ماده قانونی صحیح آن در قانون موجود باشد و این کار را یک وکیل متخصص کیفری می تواند به درستی تشخیص دهد و لپ مطلب این است که شما باید برای شروع کردن جرم با وکیل کلاهبرداری در تهران رو داشته باشید و بی گدار به آب نزنید که علیه شما اتهاماتی وارد نشود.

وکیل کلاهبرداری اینترنتی در تهران

با توجه به گسترش فضای مجازی و بستر اینترنت، به طبع جرایم اینترنتی هم افزایش پیدا کرده است. شاید برای شما اتفاق افتاده باشه که گیر افراد کلاهبردار و هکر بیفتید و پول خود را از دست داده باشید. در این گونه موارد شما باید با مراجعه به مراجع قضایی رسیدگی به جرایم رایانه ای پرونده خود را پیگیری کنید. 

داشتن وکیل قطعا می تونه به شما کمک زیادی بکنه، وکیل کلاهبرداری در تهران با مشاوره حقوقی و راهنمایی ها شما را زودتر به اموال خودتان می رسانند.

در صورت نیاز به آشنایی با بهترین وکلای تهران اینجا را کلیک کنید.

تفاوت جرم کلاهبرداری و خیانت در امانت در تهران

همه این جرایم در یک چیز مشترکند و آن هم این است که همه شون جرایم علیه اموال دیگران هستند و سوء نیت همه این مجرمین تصاحب مال و ضرر زدن به صورت عمدی و آگاهانه به اموال دیگران است ولی تفاوت آن ها در انجام فعل مادی و شکل انجام دادن آنهاست که در جرم سرقت ربودن و قاپیدن مال به طوری که مالک مال رضایت به تحویل آن نداشته باشد صورت می گیرد ، در جرم خیانت در امانت شکل مادی عمل در سپردن مال به امین است که در زمان پس گرفتن و استرداد آن امین به نحو عدوان آن را تصاحب یا استعمال و یا تلف می کند.

اما در کلاهبرداری همانطور که عرض کردم رکن مادی عمل توسل به وسایل متقلبانه و فریب دادن قربانی جرم برای تصاحب در اموال صورت می گیرد.وکیل کلاهبرداری در تهران به راحتی می تواند تمایز و تفاوت پرونده جرایم مالی را از هم تشخیص دهد و متناسب با جرم موضوع پرونده شما آن را جلو ببرد.

چه جرائمی حکم کلاهبرداری دارند؟

1- کلاهبرداری با استفاده از سند جعلی : به عنوان مثال شما اگه بخواهید جنسی را بفروشید حتما از واریز شدن پول به حساب بانکیتان مطمئن شوید چون ممکن است بعضی از افراد سود جو برگه های رسید بانکی را جعل نمایند و به شما اطمینان پرداخت شدن بدهند پس مهم ترین روش کلاهبرداری استفاده از سند جعلی است که در این زمینه محتاط باشید. واین استفاده از اسناد جعل می تواند در هر چیزی که برای از دست دادن مال شما بینجامد از طریق فریب دادن و گول زدن اتفاق بیفتد.

2-کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک: ممکن است شما از کسی جنسی را بخرید ولی برای پرداخت آن فرصت چند روزه ای بگیرید ممکن است اشخاص سود جو که در محل معامله شما قرار دارند به شماره شما دسترسی پیدا کنن و به شما پیامک کنن که به این شماره حساب وجه کالا را واریز کنید خیلی حواستون جمع باشد که اطمینان حاصل کنید طرفی که برای او پول می ریزید که نامش تفاوت دارد از طرف فروشنده بوده یا نه اینهم یک روش کلاهبرداری شایع دیگر است.

3-کلاهبرداری در مقام مامور قانون: ممکن است افراد کلاهبردار و سودجو با جعل کردن حکم قضایی یا جعل کردن عناوین قضایی و دولتی خود را مامور قانون جلوه دهند و شما را بی دلیل متهم کنند و شما را در معرض ترس قرار دهند در این صورت تقاضا وجهی را از شما بنمایند.

4-کلاهبرداری اینترتی: یکی دیگر از انواع کلاهبرداری های شایع که رواج پیدا کرده است از طریق اینترنت است که معمولا در این روش کلاهبرداران وعده های برنده شدن در قرعه کشی را می دهند و از شما برای ارسال هدایا تقاضا وجه می کنند یا در مقام پوشش کارهای خیر و خدا پسندانه شماره حسابی را پیامک می کنند.

5-کلاهبرداری شبکه های هرمی و بورسی  این روزها خبر داغ از دیگران می شنویم که بیا در این کمپانی سرمایه گذاری کن می تونی تیم جمع کنی و به کلی سود دست پیدا کنی و از این حرفا باید گفت که بعضی از این شرکتا با انگیزه جمع آوری کردن پول مردم تشکیل می شن چون بستر و نیاز جامعه رو برای رسیدن به اهدافشان میدانند.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل کلاهبرداری در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

مجازات جرم کلاهبرداری چیست؟

ما در قانون مجازات دو نوع کلاهبرداری داریم کلاهبرداری ساده و کلاهبرداری مشدد که مجازات مختلفی هریک دارند.

1-مجازات جرم کلاهبرداری ساده طبق ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین اختلاس و ارتشا و کلاهبرداری حبس از 1 سال تا 7 سال و پرداخت جریمه نقدی برابر با وجهی که دریافت کرده است و همینطور کلاهبردار بایستی عین مال را به مالکش پس دهد . در تبصره همین ماده عنوان شده است  که در صورت وجود شرایط تخفیف با تشخیص مرجع رسیدگی ، مجازات متهم را تا حداقل حبس قانونی کاهش دهد و  اما نمی شود به تعلیق اجرای مجازات رای داده شود.

2-مجازات کلاهبرداری مشدد: کلاهبرداری که از طرف ماموران و مستخدمین دولت به نفع خود این افراد اتفاق میافتد و یا از طریق نشریات و تبلیغات اینترنتی و یا به اسم ماموران دولتی اتفاق میافتد کلاهبرداری مشدد است و مجازات آن طبق قانون حبس بین دو تا ده سال و جریمه نقدی برابر با مالی که اخذ کرده و انفصال دائم از خدمات دولتی است.

نمونه شکایت کلاهبرداری اینترنتی با مشاوره وکیل کلاهبرداری در تهران

شما اگر در معرض جرم کلاهبرداری قرار گرفتید باید حتما شکوائیه خود را به دادسرا محل وقوع جرم یا اگر محل وقوع جرم مشخص نباشد در دادسرا محل دستگیری و کشف جرم تقدیم نمائید این شکوائیه باید حاوی مشخصات شخصی شما و مشخصات شخص کلاهبردار ، محل اقامت و موضوع انتخابی شکایت مستند بر ماده قانونی آن و شرح حال ماجرا و دلایل وقوع جرم باشد.

و پس از پرداخت تمبر قضایی پرونده به معاونت ارجاع داده می شود و بعد از حدود دو هفته دادسرا برای رسیدگی به موضوع تشکیل جلسه داده و  در سامانه ثنا جلسه ابلاغ می شود.

اگر طرف مقابل سامانه ثنا را عضویت نداشت ابلاغیه به در منزل او ارسال می شود و بعد از تشکیل جلسه شما یا وکیل کلاهبرداری در تهران شرح حال ماجرا را عنوان می کند و دادگاه در جلسه بعد به شخص  متهم به کلاهبرداری که احضار شده تفهیم اتهام می کند و اگر دلایل را متناسب با شکایت دید با صدور قرار جلب به دادرسی و صدور کیفرخواست و قرار وثیقه یا بازداشت موقت به دادگاه کیفری ارسال می کنند و نهایتا در دادگاه کیفری حکم مجازات صادر می شود. که تمام مراحل با وکیل کلاهبرداری در تهران انجام می گیرد. 

 نمونه شکایت جرم کلاهبرداری

ریاست محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تهران

سلام علیکم

با احترام به عرض میرسانم:

اینجانب در مورخه …تصمیم گرفتم آپارتمانی را برای خود خریداری کنم و برای اینکار به محل وقوع ملکی ولقع در خیابان …. مراجعه کردم متهم در آنجا خود را مالک ملک معرفی کرده و با اسناد جعلی سعی در گمراه کردن بنده داشته و در نهایت موفق به انجام این کارشده و بنده با خریداری ملکی که اصلا ایشان مالک آن نبوده فریب خورده ام و بنگاه معاملاتی ملک را هم شریک جرم او بنا بر شواهد میدانم و از مدیر آنجا هم همین شکایت را دارم که با مانور های متقلبانه و صحنه سازی جعلی بنده را فریب دادند و وجه ……. از من جهت پیش پرداخت آپارتمان دریافت داشتند .

ولی پس از پرداخت وجه دیگری ناپدید شده و ملک دست اشخاصی است که هیچ نسبتی با شخص متهم ندارد مشتکی عنه با مانورهای متقلبانه و صحنه سازی بنده را اغفال کرده و مبلغ …………. را جهت پیش پرداخت انعقاد قرارداد به ایشان پرداخت نمودم و رسیدی نیز دریافت کردم. مشتکی عنه پس از دریافت مبلغ ناپدید شدند و هیچگونه خبری از ایشان بدست نیاوردم.

لذا با توجه به شرح حال قضیه و ارائه دلیل اینجانب که برگرفته از …………………. است  و مستند  به ماده ۱ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری، تعقیب و مجازات ایشان را به اتهام کلاهبرداری تقاضا دارم . همچنین با توجه به زیان به عمل آمده به بنده که به مبلغ …….. است، قرار تامین خواسته از محل حساب بانکی و توقیف اموال را خواستارم.

ممنون از شما که تا پایان مقاله ی وکیل کلاهبرداری در تهران حوصله کردید و همراه ما بودید انشالله تونسته باشم که حق مطلب رو ادا کرده باشم و گره ای از کار شما باز کنم راستی در نظر سنجی ها و دیدگاه های سایت نسبت به نظرات و پیشتهاداتتون ما رو مطلع کنید.

خدمت به شما افتخار ماست

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود