بهترین وکیل چک در تهران

بهترین وکیل چک در تهران

همینطور که می دونید چک مهم ترین سند تجاری در معاملات به حساب میاد که چون قابلیت تبدیل به پول رو داره از ارزش بالایی برخور داره و گاهی مردم در استفاده چک زیاده روی می کنن و بدون اینکه فکر پر کردن حساب باشن در سر رسید آن چک می کشن و از پیامد های حقوقی و کیفری آن بی خبرند و گاهی پیش اومده که طرف طبق رای دادگاه مجبور به پرداخت 2 برابر مبلغ چک شده و حالا به نظرم وقتش رسیده که با بهترین وکیل چک در تهران و ساز و کار چک و انواع دعاوی آن آشنا بشیم که در ادامه به آن می پردازیم:

فهرست مطالب:

  1. بهترین وکیل چک در تهران کیست؟

  2. انواع چک

  3. مشاوره حضوری رایگان با وکیل چک در تهران

  4. مطالبه وجه چک انواع چک توسط وکیل چک در تهران
  5. وکیل چک برگشتی در تهران

  6. انواع راه های وصول و اقدام قانونی چک

  7. مشاوره تلفنی با وکیل متخصص چک در تهران

  8. یک وکیل متخصص چک در تهران چه کمکی به شما می کند

  9. نمونه دادخواست توقیف اموال فرد چک برگشتی

  10. مشاوره متنی با بهترین وکیل چک در تهران

  11. هزینه و دستمزد وکیل برای وصول چک چقدر است

بهترین وکیل چک در تهران کیست؟

بهترین وکیل چک در تهران کسی است که وقتی موکلی با در دست داشتن برگه چک و مدارک مرتبط به دفتر ایشان مراجعه می کند دست خالی بر نگردد و فرقی نکند چک ظهر نویسی شده باشد یا از متوفی به ایشان رسیده باشد در هر صورت برای نقد کردن آن راه حلی در آستین داشته باشد. برای معرفی چنین وکیل با تجربه ای در امور دعاوی چک اینجا کلیک کنید.

انواع چک:

  • چک بانکی عادی: یکی از مرسوم ترین انواع چک بانکی است که صاحب چک از حساب جاری خود چکی را در وجه حامل یا شخص گیرنده صادر می کند و برای نقد کردن آن باید به یکی از شعبه های بانکی که چک را صادر کرده است مراجعه کند.
  • چک تایید شده: در این نوع چک صاحب حساب جاری چکی را در وجه حامل یا شخص گیرنده صادر می کند و بانک پرداخت وجه را تایید می کند. این نوع چک دارای تضمین بیشتری است زیرا بانک تایید می کند شخص به میزان مبلغ چک در حساب خود دارد و بانک آن مبلغ را در حساب مسدود می کند و فقط به شخص آورنده چک پرداخت می شود.
  • چک تضمین شده: چک تضمین شده یا چک تضمینی رمز دار چکی است که توسط بانک و به درخواست مشتری صادر می شود و پرداخت آن توسط بانک تضمین می شود. برای صدور چک تضمینی نیاز به داشتن دسته چک نیست.
  • چک بین بانکی(چک رمزدار) : چک بین بانکی به چکی گفته می شود که به وسیله ی بانک و بنا به درخواست مشتری به عهده ی یکی از بانک های دیگر و با استفاده از رمز صادر می گردد. این نوع چک را نمی توان نقدا وصول کرد. بلکه بانک مورد نظر مبلغ را به حساب متقاضی در بانک مقصد انتقال می دهد. بنابراین چک بین بانکی غیر قابل انتقال به شخص ثالث می باشد.
  • چک مسافرتی: چک مسافرتی توسط بانک صادر و وجه آن در هر یک از شعب آن بانک یا توسط نمایندگان یا کارگزاران آن پرداخت می شود. چک مسافرتی در واقع نوعی چک بانکی است. با این ویژگی که وجه آن را همه شعب بانک صادر کننده می پردازند و می توان به جای حمل پول از چک مسافرتی استفاده کرد و قابل اطمینان نیز هستند.

مشاوره حضوری رایگان با وکیل چک در تهران:

توی این روزا کمتر کسایی پیدا میشن که کسی بخاطر پول کاری انجام بدن و زیاد دنبال مادیات نباشن ولی وکلای ما در شهر تهران همون محدود کسایی هستن که اول از همه دنبال حل مشکل مردم هستن به همین خاطر شما می توانید بدون هیچ استرسی با وکلای ما در تهران مشاوره حضوری رایگان در مورد دعاوی چک داشته باشید به مدت 20 دقیقه اینجا کلیک کنید.

مطالبه وجه انواع چک توسط وکیل چک در تهران

  1. شکایت در دادسرا برای جرم صدور چک پرداخت نشدنی که همان شکایت کیفری نام دارد که می تواند زودتر موثر واقع شود و نتیجه بگیرید زیرا باعث رعب و وحشت طرف مقابل می شود و همچنین مجازات و حکم جلب را در بر خواهد داشت.
  2. در شکایت حقوقی دریافت وجه چک از شخص در ابتدا دادخواست مطالبه چک را تحویل دادگاه حقوقی می دهد و ضمن آن می توان تقاضای قرار تامین خواسته را نیز انجام داد و توقیف اموال و همچنین ممنوع الخروج کردن طرف مقابل در این راه هم به نتیجه رسیدن شما زیاد است.
  3. در خواست صدور اجرائیه در اداره ثبت راه دیگری می تواند برای نقد کردن چک باشد که باید با توقیف اموال غیر منقول مانند: ملک, آپارتمان, زمین و منقول : خودرو, اسباب و اثاثیه و توقیف حسابهای بانکی و در خواست ممنوع خروجی فرد است.

بهترین وکیل چک در تهرانوکیل چک برگشتی در تهران:

وکیل چک برگشتی در تهران باید در این حوزه از مهارت و تسلط کافی برخوردار باشد و با آگاهی کامل به انواع چک ها و متن و کلمات مندرج در آن بتواند حق و حقوق موکل خود را در دادگاه بگیرد همچنین با اطلاع از آخرین روند تغییرات قانون چک و چک صیادی بتواند کمک شایسته ای در پرونده انجام دهد.

برای معرفی بهترین وکیل چک برگشتی در تهران اینجا کلیک کنید.

انواع راه های وصول و اقدام قانونی چک:

برای مطالبه وجه چک در تهران راه های مختلفی وجود دارد: مانند مراجعه به دادسرا و شکایت کیفری چک بلا محل یا مراجعه به دادگاه حقوقی برای مطالبه وجه چک یا دادخواست حقوقی و در آخر مراجعه به اداره ثبت و در خواست صدور اجرائیه.

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

مشاوره تلفنی با وکیل متخصص چک در تهران:

گاهی پیش میاد که شما در لحظه براتون یه مشکلی پیش میاد یا نیاز به راهنمایی از یه فرد مورد اطمینان دارید بخاطر همین ما براتون پل ارتباطی شما بین وکیل رو فراهم کردید که هر وقت بخواید تماس بگرید برای داشتن 15 دقیقه مشاوره تخصصی تنها با پرداخت 100 هزار تومن در هر جایی که باشید خصوصا پایتخت ایران برای این کار فقط کافیه بر روی مشاوره تلفنی با وکیل چک در تهران کلیک کنید.

یک وکیل متخصص چک در تهران چه کمکی به شما میکند؟

  • کوتاه تر شدن زمان رسیدگی به پرونده و حل و فصل آن به صورت تخصصی
  • استفاده از آخرین قوانین چک به نفع موکل خود
  • نوشتن شکوائیه و تنظیم دادخواست حقوقی مطالبه وجه چک

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با بهترین وکیل چک در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

نمونه دادحواست صدور اجرائیه جهت پرداخت وجه چک

 

Untitled 2 copy بهترین وکیل چک در تهران+مشاوره حضوری رایگان 1402مشاوره متنی با بهترین وکیل چک در تهران:

اگر براتون به هر دلیلی مقدور نیس که حضوری تشریف ببرید دفتر وکیل برای مشاوره یا تماس تلفنی داشته باشید می تونید از پلتفرم مشاوره متنی ما استفاده کنید با هزینه کمتر اینجا برای کسایی که موضوع مهم م محرمانه ای دارن یا روشون نمی شه مستقیم بپرسن در اینجا می تونید بدون هیچ محدودیتی مشاوره متنی با وکیل متخصص داشته باشید. برای مشاوره متنی با وکیل چک در تهران اینجا کلیک کنید.

بهترین وکیل چک در تهران

هزینه و دستمزد وکیل برای وصول چک چقدر است؟

این هزینه برای وصول چک به سختی کار و سابقه وکیل و میزان زحمات وکیل بستگی دارد. اما در کل هزینه ی آن بین 3 الی 10 درصد از مبلغ کل چک است به علاوه هزینه اخذ گواهی عدم پرداخت و دادرسی را نیر باید اضافه کرد.

ولی نگران این قضیه نباشید زیرا با وکیلی بهتون معرفی می کنیم که هم با انصاف باشه و هم از تخصص کافی برخوردار باشه.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با بهترین وکیل چک در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

یک دیدگاه

    • احمدوند

    • 6 سال قبل

    سلام وکیل تهران عالی بود .چکی که اصلا فکر نمیکردم بشه نقدش کرد برام اقدام کردن و به پولم رسیدم . ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود