وکیل کلاهبرداری در مشهد

وکیل کلاهبرداری در مشهد

سلام دوست عزیزم فائزه نعمت شاهی هستم.مشاوره حقوقی سامانه قطعا وقتی کلمه وکیل کلاهبرداری در مشهد رو سرچ کردی توام درگیر پرونده کلاهبرداری هستی.قبل از این که بگم کلاهبرداری چیه؟بهتره یه خاطره از دوستم براتون تعریف کنم.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل کلاهبرداری در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

یادم میاد یه روز یکی از دوستام خیلی با عجله بهم زنگ زد و پشت تلفن مدام سوال میکرد وکیل تو شهرستان هم میشناسی و اصرار میکرد شهر کوچیک هم کار میکنه؟ از این همه اصرار دوستم تعجب کردم.ازش سوال کردم اتفاقی افتاده که گفت تمام پس اندازم دزدیدن با نگرانی بهش گفتم الان خودت سالمی بهم گفت اره من حتی نمیدونم کی این پول ازم دزدیده اون موقع فهمیدم موضوع دوستم اصلا دزدی نیست بلکه کلاهبرداری هست!

خلاصه یک شب که دوستم خیلی هم درگیر مشکلات مالی بوده تلفنش زنگ میخوره و میگن از فلان برنامه رادیو باهات تماس میگیریم.شما برنده خوش شانس 5میلیون وجه نقد شدی حتی یه سری اطلاعات شخصی از خودش هم میدن بهش تا اعتمادش جلب کنن.

دوست منم وقتی اسمش میشنوه.خیالش راحت میشه و اعتماد میکنه.سریع به اولین عابربانک میره.و اصلا به چیزی شک نمیکنه.اون اقا هم بهش میگه کارتت رو وارد دستگاه کن زبان انگلیسی رو انتخاب کن و یه شماره سریال بهش میده تا وارد کنه.به محض وارد کردن شماره سریال پیام برداشت از حساب براش میاد و چون دوستم تو شهر غریب و کوچیک بود و اصلا اون جا رو نمیشناخت خیلی سخت تونستیم یه وکیل براش پیدا کنیم و سرمایه اش رو برگردونیم.

خدا رو شکر که دوستم مشکلش حل شد .ولی بعد از مشکل اون تا مدت ها ذهنم درگیر شد چون دو تا موضوع اساسی رو از نزدیک حس کردم 1)بی اطلاعی دوستم در رابطه با اطلاعات حقوقی2)سخت پیدا شدن وکیل و عدم دسترسی به وکلا در شهرستان ها

بعد از اون ماجرا مدام به این فکر میکردم چرا نباید مرکز و سامانه ای در کشور وجود داشته باشه تا حالا بهتره چند نکته رو با هم بررسی کنیم.     

برای ارتباط با بهترین وکیل در طرقبه اینجا رو کلیک کنید

تفاوت و تشابه سرقت و کلاهبرداری در چیست؟

سرقت و کلاهبرداری معمولا  در زمینه مالی صورت میگیرد.و البته تفاوت شون در نوع مال هست.سرقت تنها در اموال منقول و کلاهبرداری هم در اموال منقول و هم غیرمنقول اتفاق می افتد.اگه میخوای جرم سرقت رو بشناسی رو کلمه سرقت چیست کلیک کن.

 البته سرقت و کلاهبرداری در مجازات هم متفاوت هستند.که در ادامه به اون میپردازیم.

برای گرفتن مشاوره حضوری رایگان از بهترین وکیل مشهد اینجا کلیک کنید.

مجازات سرقت و کلاهبرداری در قانون به چه صورت است؟

در قانون ما برای سرقت و کلاهبرداری مجازات مختلفی در نظرگرفته شده.

در کلاهبرداری بسته به نوع جرم از یک تا ده سال حبس و حتی گاها مجرم به پرداخت جزای نقدی محکوم میشود. اما در سرقت مجرم محکوم به 74 ضربه شلاق سه ماه تا بیست سال حبس و حتی در برخی موارد به حبس ابد محکوم میشود.

آیا در جرم کلاهبرداری به وکیل نیاز دارم؟

بدون شک حضور وکیل کلاهبرداری در مشهد در روند رسیدگی پرونده ات خیلی تاثیرگذاره.اگه بخوام راحت بگم حضور یه ادم با تجربه و اگاه به قوانین تو رو راحت تر به هدفت میرسونه .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل کلاهبرداری در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود