وکیل مشروبات الکلی در مشهد

وکیل مشروبات الکلی در مشهد

با سلام خدمت همراهان عزیز فائزه نعمت شاهی هستم.مشاور حقوقی سامانه در این مقاله قصد اشنایی با جرم و مجازات مشروبات الکی در قانون و بررسی ویژگی های وکیل مشروبات الکلی در مشهد را داریم.باید توجه داشت که متاسفانه امار شرب خمر در مشهد بسیار زیاد است.البته وکلا متخصص در این امر هم با توجه با تعداد زیاد پرونده ها کم نیستن.

البته باید بدونیم قانون تمام امور مربوط به مشروبات الکلی را جرم انگاری کرده و همین موضوع از اهمیت این جرم خبر میده.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل مشروبات الکلی در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

حالا بهتره با هم یک سری قوانین مربوط مشروبات الکلی رو بررسی کنیم.

شرب خمر چیست؟

در احکام اسلامی خوردن مشروبات الکلی حرام است.

شرب خمر:همان خوردن مشروبات الکلی است.که با نوشیدن مشروبات الکلی چه کم و چه زیاد حد الهی بر مصرف کننده واجب می شود.اگه سوالی در زمینه مشروبات الکلی دارید کافیه روی کلمه وکیل مشروبات الکلی در مشهد کلیک کنید.

برای ارتباط با بهترین وکیل در طرقبه اینجا رو کلیک کنید

مجازات حمل مشروبات الکلی چیست؟

در قانون مجازات اسلامی اینجوری اومده که:مجازات حمل و نگهداری مشروبات الکلی از شش ماه تا یک سال حبس و همچنین تا 74ضربه شلاق همچنین پرداخت جزای نقدی هم هست.البته میزان جزای نقدی پنج برابر ارزش اون کالای موردنظر.

برای گرفتن مشاوره حضوری رایگان از بهترین وکیل مشهد اینجا کلیک کنید.

مجازات تولید مشروبات الکلی چیست؟

و اما در قانون مجازات در این باره هم تعیین تکلیف شده است:اگر کسی اقدام به تولید مشروبات الکلی کند.علاوه بر شش ماه تا یک سال و همچنین 74 ضربه شلاق و جزای نقدی باید این نکته هم بدونیم جرم تولید مشروبات الکلی قابل تعلیق نیست. و فقط در بعضی موارد میشه اون تقلیل داد.

من از اقلیت های مذهبی هستم ایا قانون من رو هم برای مصرف مشروب مجازات میکند؟

این سوال شاید سوال خیلی از اقلیت های عزیز باشه.باید بدونیم برای غیر مسلمانانی که در ایران هستن.تنها در صورتی مجازات در نظر گرفته شده.که تظاهر به مصرف کند.مثلا یه استوری در حال خوردن مشروب از خودش منتشر کنه.ساده ترش میشه تنها در صورتی اقلیت های مذهبی مجازات میشن که به صورت علنی از مشروبات الکلی استفاده کنن.

ایا مجازات شرب خمر قابل خریدن است؟

متاسفانه جرایم مربوط به مصرف مشروبات الکلی چون جز دسته جرایم حدی هست. حتی قابل تعلیق هم نیستند. اما اگه با اقرار ثابت نشده باشه. با توجه به رای قاضی و توانمندی وکیل مشروبات الکلی در مشهد شاید بشه یک کاری کرد.

با حالت مستی رانندگی کردم و پلیس خودرومو متوقت کرد چه مجازاتی دارم؟

در ماده 718 قانون مجازات اسلامی اینجوری اومده که:در صورتی که راننده مست باشد.و باعث بروز اسیب جانی و مالی برای دیگر اشخاص شود به بیش از دو سوم حداکثر مجازات محکوم میشود.پس مجازات 2تا6ماه حبس و اگر راننده باعث مرگ کسی بشود.از 6ماه تا 3 سال حبس محکوم میشه.همانطور که گفتم دو سوم به حداکثر مجازات اون اضافه میشه.رانندگی در حالت مستی از جمله عوامل تشدید مجازات است.اگر راننده مست باشد علاوه بر مجازات اصلی به مدت 1تا 5سال از حق رانندگی محروم خواهد شد.

خرید فروش مشروبات الکلی توسط غیر مسلمانان جرم است؟

باید بدونی همونجور که استفاده از مشروبات الکلی برای غیر مسلمانان جرم نیست. خرید و فروشش هم جرم نیست. اما نکته  مهم اینه که مثلا یه فرد مسیحی میتونه به یه فرد مسیحی دیگه مشروبات الکلی رو بفروشه و مجازات نشه.ولی اگه همون مشروبات الکلی رو به یه فرد مسلمون بفروشه.قانون براش مجازات در نظر گرفته.

 اگر در صورت اجبار مشروبات الکلی استفاده کردی باز هم مجازات میشوی؟

قانون در این رابطه اینگونه بیان کرده.اگر کسی در حال مرگ باشه و یا بیماری سختی داشته باشد.که تنها راه نجات دهنده اون شراب باشه. مثل کسی که در بیابان گیر کرده.و تنها راه اون زنده موندن اون هم خوردن مشروب باشه.فقط در حدی که از تشنگی نمیره مجاز است و موجب مجازات حدی نمیگردد.

مصرف شراب در ماه های حرام چه حکمی دارد؟

مصرف مشروبات الکی در ماه های حرام تفاوتی با ماه های غیر حرام ندارد. اما قاضی میتواند علاوه بر مجازات اصلی مجرم رو به مجازات تکمیلی از جمله تبعید هم محکوم کنه.اما این رای کاملا به نظر دادگاه بستگی دارد.پس قطعا یک وکیل با تجربه میتونه شما رو در این امر کمک کنه.

چگونه با وکیل مشروبات الکلی در مشهد مشاوره بگیرم؟

در این مقاله سعی شد به یک سری از سوالات پر تکرار در زمینه مشروبات الکلی پاسخ داده بشه.چنانچه هنوز سوالی تو ذهنتون وجود داره و نیاز به مشاوره با وکیل مشروبات الکلی در مشهد دارید می توانید اینجا کلیک کنید.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل مشروبات الکلی در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود