بهترین وکیل قاچاق کالا در بوشهر؟

با سلام دوست عزیزم من فائزه نعمت شاهی هستم.مشاور سامانه وکیل نوین ازت تشکر میکنم بابت این که سامانه ما رو برای پاسخگویی به سوالاتت انتخاب کردی.برای این که بدونی بهترین وکیل قاچاق کالا در بوشهر کیه؟باید اول اطلاعات خودت در رابطه با قاچاق کالا رو بالا ببری. در این مقاله قصد داریم با تعریف قاچاق در قانون اشنا بشیم.بعد از اون قاچاق در بوشهر رو بررسی کنیم. به مجازات اون بپردازیم در انتها هم بهترین وکیل در حوزه قاچاق رو بهتون معرفی کنیم .پس خوشحال میشیم با ما تا انتها همراه باشید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل قاچاق کالا در بوشهر

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

قاچاق کالا چیست؟

اگه بخوام ساده بهت بگم قاچاق یعنی:جا به جا کردن یک کالا از یه نقطه به نقطه دیگه گاهی این جابه جایی در یک کشور است که به اون قاچاق داخلی میگن.وگاهی هم یک نقطه در داخل کشور و یک نقطه در خارج از کشور است که به ان قاچاق خارجی میگن.البته بهتره بدونی طبق ماده 377:متصدی حمل و نقل هم به کسی گفته میشه که در مقابل اجرت جا به جایی اشیا را به عهده میگیره.البته بین قانون حمل و نقل و قاچاق یک سری تفاوت های هست.که اگه مایل باشی بیشتر باهاشون اشنا بشی. مشاورین سامانه وکیل نوین بهت مشاوره میدن فقط کافیه روی کلمه کلیک کنید.

اقسام کالا در قانون؟

قانون برای واضح تر شدن موضوع اقسام کالا رو هم مشخص کرده.که در ادامه به بررسی شون میپردازییم.

1)کالای ممنوع:در اصطلاح به کالاهایی گفته میشود که ورود و خروج اون ها ممنوع هست.

2)کالای مجاز مشروط:به اون دسته از کالاهایی گفته میشه که علاوه بر تشریفات گمرکی باید مجوز از سمت مرجع مربوطه هم دریافت کنن.

3)کالای مجاز: به اون دسته از کالاهایی گفته میشه که ورود و یا خروج شون با رعایت تشریفات گمرکی نیازی به دریافت مجوز از مرجع خاصی نداره.

مجازات کالای قاچاق در قانون چیست؟

باید اینو بدونی که قاچاق در قانون انواع مختلفی داره .و در ماده 18و 22قانون مبارزه با قاچاق کالا اینجوری اومده:که هر فردی که قاچاق کالا و ارز و حمل و نگهداری ان را انجام دهد.علاوه بر این که کالای اون ها ضبط میشه به پرداخت جزای نقدی هم محکوم میشن.در ضمن اگه کالا وجود نداشته باشه مرتکب محکوم به پرداخت ارزش معادل کالا میشود.مگر در موردی که از بین رفتن کالا از دست مرتکب خارج باشه و علاوه بر این هم مبلغ به دست اومده از قاچاق کالا  و ابزار و لوازمی که برای تولید اون هم استفاد میشده توسط قانون ضبط میشود.

چه مرجعی صلاحیت رسیدگی به جرم قاچاق را دارد؟

رسیدگی به جرم کالا و ارز هنگامی رخ میده.که این جرایم به صورت سازمان یافته و حرفه ای صورت بگیرد.

و طبق ماده 44 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز:رسیدگی به جرائم قاچاق کالا های ممنوع و قاچاق کالا و ارز مستلزم حبس و یا انفصال از خدمات دولتی در صلاحیت دادسرا و دادگاه انقلاب است.باید بدونیم سایر پرونده های قاچاق کالا و ارز در صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی است.

آیا وکیل میتواند به متهمان قاچاق کالا کمک کند؟

قطعا کمک گرفتن از یک ادمی که تسلط کافی داشته باشه و دارای نفوذ کافی باشه سرعت رسیدگی به پرونده رو افزایش میده.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل قاچاق کالا در بوشهر

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود