وکیل-برای-الزام-به-تنظیم-سند-در-تهران

وکیل برای الزام به تنظیم سند در تهران

چنانچه به دنبال وکیل خبره ای هستید که در تهران  بتواند امور تنظیم سند ملک یا خودرو جهت اقدام علیه کسی که خود داری میکند از تنظیم سند و… میخواهید  ما به شما توصیه میکنیم ابتدا فرم ذیل که مربوط به  مشاوره حقوقی رایگان میباشد را پر کنید  سپس با معرفی وکیل متخصص در شهر خودتان مراجعه و مشکل خود را حل نمایید ، نکته تمایز وکیل نوین در ارجاع تخصصی به وکلا و مشاوره آنلاین حقوقی از ۸ صبح تا ۱ بامداد میباشد .

شماره تلفن جهت معرفی وکیل الزام به تنظیم سند برای مشاوره تلفنی و اعلام نرخ حق الوکاله 

02122221663   – 09129170468 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل الزام به تنظیم سند در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

 

وقتی مالی مورد خرید و فروش قرار میگیرد، برای اینکه بتوان آن را متعلق به خریدار دانست، لازم است که سند آن به نام خریدار تنظیم شود. از نظر قانونی نیز معمولا دارنده یک مال همان شخصی است که سند مال به نام اوست. اما گاهی اتفاق می افتد که مالی مورد خرید و فروش قرار گرفته است و خریدار پول پرداخت کرده و حتی فروشنده هم مال را در اختیار خریدار قرار داده اما به هر دلیلی سند رسمی برای خریدار تنظیم نشده است. از جمله اینکه مثلا فروشنده مدام تنظیم سند را به تاخیر بیندازد یا خریدار فوت کند یا فروشنده فوت کند  و … در زیر به برخی پرسش و پاسخ ها در این زمینه اشاره می‌کنیم.

یک ماشین ال ۹۰ خریده ام پولش را پرداخت کرده ام ولی برای من سند تنظیم نمیکند میتوانم شکایت کنم؟

بله میتوانید از طریق دادخواست الزام به تنظیم سند به طفیت اوبدهید و پس از اخذ رای بتوسط نماینده دادگاه تنظیم سند را انجام دهید البته توصیه ما این است که یک نوبت با وکیل متخصص تنظیم سند وکیل نوین در تهران صحبت داشته باشید چرا که هر گونه دفاع نادرست شاید منتج به عدم اخذ رای مناسب شود .

برای مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با وکیل پایتخت اینجا کلیک کنید.

صدور الزام به تنظیم سند رسمی چقدر طول می‌کشد؟

عوامل مختلفی در زمان صدور الزام به تنظیم سند رسمی دخیل هستند،  که در زمان رسیدگی به پرونده تاثیر می‌گذارد میزان پیچیدگی موضوع آن است و هر چه ارزش و متراژ ملک بیشتر باشد، زمان بیشتری برای پیگیری و بررسی آن صرف شود. برای دادگاه باید احراز هویت مالک و صاحب اصلی ملک به اثبات برسد که آیا فرد مورد نظر مالک اصلی آن مال است و اینکه حق فروش آن را دارد یا خیر؟ 

بنابراین تمام این استعلامات منجر به طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده می‌شود که در این رابطه داشتن وکیل برای الزام به تنظیم سند در تهران می‌تواند در ارائه مستندات و مشاوره لازم کمک حال باشد.

عموما دعاوی الزام تنظیم سند ملک حول یکسال زمان میبرد و دعاوی الزام به تنظیم سند خودرو حول 6 ماه تا زمان قطعی شدن رای و اجرای آن ، دقت کنید که طرح دعوای الزام فروشنده به تنظیم سند رسمی دارای نکات پیچیده و مهمی است که عدم رعایت آنها منجر به رد دعوای شما در دادگاه می‌شود، بنابراین سعی کنید از مشورت یک وکیل برای الزام به تنظیم سند در تهران مشورت بگیرید. وکلای با تجربه ما با تخصص ملکی و حقوقی آماده ارائه خدمات مشاوره و قبول وکالت شما هستند، در صورت نیاز به وکیل با ما تماس بگیرید.

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

مراحل پرونده الزام به تنظیم سند از مراجعه به وکیل تا زمانی که سند به نام شما بخورد

  1. ثبت در خواست وکیل یا مشاوره: شما با کلیک بر روی لینک زیر و با وارد کردن مشخصات و مشکل حقوقی خود اطلاعات وکلای متخصص به شما نمایش و سپس میتواند به وکیلی که به شما نزدیک تر است نوبت اخذ نمایید .
  2. مراجعه حضوری با وکیل و تنظیم قرارداد وکالت 
  3. تنظیم دادخواست و ارسال به شعبه صالح به رسیدگی
  4. ابلاغ نوبت وقت رسیدگی
  5. برگزاری جلسه رسیدگی
  6. ابلاغ رای بدوی با قابلیت تجدید نظر
  7. در صورت اعتراض به رای پرونده به دادگاه تجدید نظر تهران ارسال میگردد و به صورت اختیاری ممکن است دادگاه تجدیدنظر جلسه رسیدگی برگزار کند
  8. ابلاغ رای تجدیدنظر تهران
  9. ارسال پرونده به دادگاه بدوی
  10. ثبت درخواست اجرای رای
  11. صدور اجراییه
  12. ارسال پرونده به اجرای احکام
  13. توقیف اموال و حکم جلب در صورت محکومیت به پرداخت خسارت تاخیر تنظیم سند
  14. ارسال نامه به اداره ثبت و دفاتر اسناد رسمی به جهت تنظیم سند به نام خریدار .

 

 

سوال : من یک سال و نیم پیش ماشین پراید کم کار بطور اتفاقی از یکی از اشناها خریدم و چون به ایشون اعنماد داشتم سند نزدم برگ سبز و سند برای مدتی برای مدتی دست ایشون ماند . روزی که ماشین از جلوی بیمارستان به پارکینگ منتقل شد من بهشون زنگ زدم و تقاضای برگ سبز و سند را داشتم تا ماشین رو ازاد کنم . مثل اینکه ایشون قبل از اینکه ماشین را به من بفروشد برگ سبز رو گم کرده بودند. الان نه وکالت میدهد و نه ماشین را ازاد میکند حدود ۲ماه هم هست که پدرشون فوت کرده و ماشین هم بنام پدرشون بوده ازکجا اقدام کنم برای سند؟

جهت تنظیم سند و تحویل ماشین میتوانید علیه ایشان دادخواست بدهید و از این طریق ماشین و سند خود را دریافت کنید

 

برای الزام به تنظیم سند از چه اشخاصی بایستی شکایت کرد ؟ 

بایستی عرض نمود که در دعوای الزام به تنظیم سند باید از تمامی اشخاص نفرات قبلی تا شخصی که سند به نام اوست باید طرف دعوا قرار بگیرند ، چنانچه هر یک از اشخاص دست های قبلی طرف دعوا قرار نگیرند منجر به رد دعوا قرار عدم استماع دعوی میگردد.

وکیل برای الزام به تنظیم سند در تهران

انچنانچه در پی یک وکیل متخصص ملکی در شهر تهران هستید ما به شما توصیه میکنیم که با شماره های ذیل تماس بگیرید و موضوع پرونده خود را شرح دهید تا مجموعه وکیل نوین تلفن وکیل متخصص پرونده شما را برایتان پیامک و ارسال نمایند .

02122221663 و 09129170468 وکیل نوین 

انتقال مالکیت یک‌ ملک از طریق دو سند عادی و رسمی انجام می‌گیرد، در این بین سند رسمی چون در دفاتر اسناد رسمی و در اداره ثبت اسناد تنظیم شده است اعتبار قانونی بالاتری نسبت به سند عادی دارد.

در صورت مشورت با یک وکیل برای الزام به تنظیم سند در تهران متوجه خواهید شد که به هیچ وجه نمی‌توان اسناد رسمی را انکار و یا نسبت به وجود آن تردید کرد مگر اینکه جعلی بودن آنها به اثبات برسد. همچنین در صورتی که یک ملک دارای سند رسمی باشد هنگام تنظیم در دفاتر معتبر نام مالک اصلی در آن قید می‌شود و دولت تنها شخصی را که نام داخل سند قید شده است را به عنوان مالک می‌شناسد‌. بنابراین برای اموال منقول وجود سند رسمی یکی از مهم‌ترین الزامات است.

یهنگام انتقال مالکیت سند یک ملک، فروشنده باید به طور کامل سند را به نام خریدار منتقل کند اما اگر فروشنده از انجام این کار امتناع کند. در این شرایط خریدار یا وکیل الزام به تنظیم سند با در دست داشتن مدارک و مستندات لازم می‌تواند تقاضای الزام به تنظیم سند رسمی را از دادگاه درخواست کند تا روند قانونی آن بعد از بررسی طی شود.

 

سوال : ماشینی از نمایشگاه اتوموبیل در تهران خریداری شده و مراحل تعویض پلاک را انجام دادم و برگ سبز سند را هم گرفتم اما فروشنده میگوید همه مدارک را به من تحویل دهید تا من سند قطعی بزنم ایا درسته همه مدارک را بدم به ایشون ؟

خیر ایشان باید همراه شما اقدام کند برای تنظیم سند

وکیل-برای-الزام-به-تنظیم-سند-در-تهران

زمینی در شهرستان داریم که سال ۵۹ خریداری شده و تنها دارای بنچاق است و کاربری کشاورزی دارد که در ان سهم هرنفر بصورت دانگ مشخص شده است اما محدوده برای هر شخص مشخص نشده که کدام قسمت ملک متعلق به چه کسی است و ما ۵ شریک هستیم حال چطور میتوان برای تفکیک و گرفتن سند ۶ دانگ برای هر سهم از شرکا اقدام نمایید؟

میتوانید یک تقسیم نامه با توافق تمام شرکا تهیه کنید مطابق آن اقدام کنید درصورت عدم توافق باید به دادگاه جهت تقسیم اقدام نمایید.

میخواهم به وکیل الزام به تنظیم سند مراجعه کنم چه مدارکی همراه خود داشته باشم  ؟

بهتر است در جلسه مراجعه به وکیل مدارک زیر همراهتان باشد و چنانچه این مدارک موقتا در دسترس ندارید یا کلا موجود نیست نگران نباشید وکیل شما را راهنمایی میکند . –

  •  کارت ملی 
  • تمامی قولنامه های دست های قبل
  • سند مالک قبلی درصورت موجود بودن 
  • وکالتنامه در صورت موجود بودن 
  • ثبت نام ثنا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی
  • فیش های پرداختی در صورت موجود بودن 

چه زمانی به وکیل برای الزام به تنظیم سند در تهران مراجعه کنیم؟

دعوای الزام به تنظیم سند یکی از مهم‌ترین دعاوی در زمینه ملک و املاک است و زمانی موضوع آن مطرح می‌شود که فروشنده از ثبت ملک به نام خریدار خودداری می‌کند. بنابراین حضور وکیل برای الزام به تنظیم سند در تهران در این شرایط اهمیت پیدا می‌کند و می‌تواند با ارائه مشاوره و قبول وکالت، پرونده شما را به صورت قانونی پیگیری کند تا ملک خریداری شده را به نام خود ثبت کنید. 

یک وکیل الزام به تنظیم سند رسمی ملک یا زمین باید به تمام قوانین مرتبط با این دعاوی مسلط باشد و با فن بیان قوی بتوانداز حق موکل خود در دادگاه مطابق قوانین دفاع کند.

 

پنج سال پیش در منطقه شهرک رضویه خانه ای خریداری کردم که قولنامه در بنگاه معاملات ملکی ثبت و ۲۰ میلیون از پول باقی ماند برای روز انتقال سند که قرار بود فروردین ماه جاری سال پیش پرداخت بود متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است و با هربار پیگیری از مالک فقط زمان تلف شده راه حل چیست؟

 

اظهارنامه ارسال کنید جهت تنظیم سند و سپس دادخواست علیه ایشان به دادگاه تقدیم کنید.

نقش وکیل برای الزام به تنظیم سند در تهران در طرح دعوای در دادگاه

برای طرح دعوای الزام به تنظیم سند رسمی لازم است که  با مشورت یک وکیل  متخصص قراردادی ارائه دهید که در آن صراحتا تعهد فروشنده به انتقال موردمعامله قید شده باشد و فروشنده در تاریخ مقرر نسبت به انتقال سند اقدام کند.

در صورتی که یک وکیل برای الزام به تنظیم سند در تهران داشته باشید، تمام این مراحل را وکیل برای موکل خود توضیح می‌دهد.همچنین اگر در زمینه صحت و سقم سند عادی، دادگاه دچار تردید شود، خریدار باید با استفاده از تجربه و مهارت وکیل خود با ارائه مدارک و شواهد صحت سند عادی را اثبات کند.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل الزام به تنظیم سند در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود