مشاوره حقوقی حضوری رایگان | مشاوره تلفنی 09129170468

سلام به همه همراهان گرامی من ماریا محمدرضائی کارشناس ارشد حقوق اومدم تا با این مقاله به همه سوالات شما پاسخ بدم یا اگر پرونده داری و نمی دونی باید چیکار کنی با خوندن این مقاله بتونم بهت کمک کنم پس حتما تا آخر مقاله همراه من باش…

معرفی وکیل

برای انتخاب بهترین وکلا در شهر مورد نظر خود باید یک سری نکات رو در نظر داشته باشید تا به مشکل نخورید و راحت وکیل خودتو انتخاب کنی.در اصل باید متناسب با موضوع پروندت وکیل متخصص انتخاب کنی تا بصورت تخصصی پروندت رو پیش ببره و به نتیجه مطلوب برسونه.

بهترین وکیل در شهر خودت

مطمئنا برای همه ما پیش اومده که در مسائل حقوقی نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل داشته باشیم وکیلی که هم متخصص باشه هم بتونه برای حل مشکل بهترین و راحت ترین راه رو جلو ما بزاره تا سریع تر به نتیجه برسیم.بنابراین در سراسر کشور وکلای متعددی هستند که بهترین هستند از این رو برای انتخاب وکیل ممکنه به مشکل بخوری، سامانه وکیل نوین که یک سامانه تخصصی معرفی وکیل می باشد اومده تا شما رو از این سردرگمی راحت کنه و بهترین وکلا رو با تخصص مورد نظرشون بهتون معرفی کنه تا به نتیجه مطلوب در پروندت برسی.

مشاوره حقوقی حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

تعهدات وکیل در قبال موکل :

1-مسئولیت ناشی از تقصیر وکیل : در صورتی که وکیل خسارتی به موکل وارد کنه که عرفا وکیل مسبب آن باشه وکیل مسئوله.

2-لزوم رعایت مصلحت موکل: وکیل باید در تصرفات و اقدامات خود مصلحت موکل رو مراعات کنه و از آنچه که موکل به او اختیار داده یا برحسب عرف و عادت داخل اختیارات اوست،تجاوز نکنه.

3-لزوم دادن حساب مدت : وکیل باید حساب وکالت خود را به موکل بدهد و آنچه رو که جای او دریافت کرده رو به او رد کنه.

4-محدوده اختیار وکلا متعدد : هر گاه دو یا چند نفر وکیل برای انجام امری وکیل معین شده باشد هیچ یک از آنها نمی تواند بدون دیگری یا دیگران دخالت در ان امر بنماید مگر اینکه هریک مستقلا وکالت داشته باشد در این صورت هر کدام می تواند به تنهایی،آن امر را بجا آورد.

5-فوت یکی از وکلا: در صورتی که دو نفر به اجتماع وکیل باشند با فوت یکی از آنها وکالت دیگری باطل می شود.

6-وکالت در لوازم و مقدمات: وکالت در هر امر مستلزم وکالت در لوازم و مقدمات آن نیز هست مگر اینکه تصریح به عدم وکالت باشد.

7-حق توکیل : وکیل در امری نمی تواند برای آن امر به دیگری وکالت دهد مگر اینکه در وکالت نامه یا بر اساس قرائن وکیل در توکیل (تفویض اختیار) باشد.

8-توکیل فضولی : اگر وکیلی که حق توکیل در وکالت را نداشته انجام امری را که در آن وکالت دارد را به شخص ثالث واگذار کند هر یک از وکیل و شخص ثالث در قبال موکل نسبت به خسارتی که مسبب محسوب می شود مسئول خواهد بود.

تعهدات موکل نسبت به وکیل

1-اجرای تعهدات وکیل : موکل باید تمام تعهداتی را که وکیل در حدود وکالت خود کرده است رو انجام بده.در مورد آنچه در خارج از حدود وکالت انجام داده است موکل هیچ گونه تعهد نخواهد داشت مگر اینکه اعمال فضولی وکیل را صراحتا یا ضمنا اجازه کند.

2-هزینه ی اجرای وکالت : موکل باید تمام مخارجی را که وکیل برای انجام وکالت خود نموده است و همچنین اجرت وکیل را بدهد مگر اینکه در عقد وکالت طور دیگر مقرر شده باشد.

3-حق الوکاله : حق الوکاله تابع قرارداد بین طرفین خواهد بود و اگر نسبت به حق الواکله یا مقدار آن قرارداد نباشد تابع عرف و عادت است اگر عادت مسلم نباشد وکیل مستحق اجرت المثل است.

4-اصل با اجرت بودن وکالت : اگر در وکالت،مجانی یا با اجرت بودن آن تصریح نشده باشد محمول بر این است که با اجرت باشد.

سامانه وکیل نوین برای شما موکل عزیزدر نظر گرفته است

مشاوره حقوقی حضوری رایگان

برای اینکه بتونی مشاوره وکیل رایگان داشته باشی و وکیل بتونه مدارک تو بررسی کنه باید حضوری به دفتر وکیل مراجعه کنی تا مشاوره وکالت رایگان بشی برای همین سامانه معرفی وکیل نوین این امکان و برای شما فراهم کرده که مشاوره حقوقی حضوری رایگان رو در شهر خودت داشته باشی تا بتونی به راحتی مشکل تو حل کنی.

مشاوره تلفنی با وکیل متخصص

سامانه وکیل نوین برای شما موکل عزیزی که به هر دلیلی نتونستی به دفتر وکیل مراجعه کنی یا در وهله ی اول می خوای تلفنی با وکیل مشورت داشته باشی این امکان رو براتون فراهم کرده که با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان بتونی با وکیل متخصص متناسب با موضوعت مشاوره تلفنی بشی برای این منظور کافیه با یکی از شماره های زیر تماس بگیری:

05136140000   05136141111  05136140101   05136140202

09151026897   09129170468   09139153432  09026220322 

بهترین وکیل خانواده :

وکیل خانواده به قوانین و مقررات مربوط به نهاد خانواده که در شرع و فقه به خانواده مربوط می شود اشراف دارد و به وکالت در این زمینه ها می پردازد. دعاوی که مربوط به زوجین است دعاوی خانواده میگن که در دادگاه خانواده به آن رسیدگی می شه. موضوعات خانواده از این قبیل می باشد : طلاق،مهریه،نفقه،حضانت،استرداد جهیزیه و …

برای اینکه بتونی بدون دردسر و روبرو شدن با خانواده همسر یا جلوگیری از هر کش مکش و لج و لجبازی هایی که بین زوجین صورت می گیره بتونی راحت به نتیجه برسی حتما یک وکیل متخصص خانواده بگیر تا پروندت با کمترین دلخوری به نتیجه دلخواهت برسه.

وکیل طلاق توافقی فوری در کمترین زمان

امروزه متاسفانه بیشترین موضوعی که جامعه با ان درگیر است طلاق می باشد طلاق توافقی برای افرادی که برای جدایی به توافق رسیدن تا دوستانه از هم جدا شوند مناسب ترین راه حل است.طلاق توافقی بدون داشتن وکیل چندین ماه زمان می برد ولی با گرفتن وکیل متخصص طلاق توافقی بین ده تا یک ماه کاری زمان می بره حتی بدون اینکه زوجین حضور داشته باشند.

در طلاق توافقی زوجین بر سر مسائل مهریه ، نفقه و حضانت فرزند در صورت داشتن فرزند و استرداد جهیزیه و… با هم توافق می کنند.

مشاوره حقوقی حضوری رایگانمدارک لازم برای طلاق توافقی

برای طلاق توافقی علاوه بر دادخواست طلاق مدارکی برای تنظیم دادخواست در دفاتر خدمات الکترونیک قضائی داشته باشید تا ضمیمه دادخواست شود

مدارکی که برای طلاق نیاز است عبارت است از :

1-شناسنامه و کارت ملی زوجین

2-عقدنامه و کپی برابر اصل آن

3-توافقنامه انجام شده بین زوجین

4-وکالت در طلاق ( در صورتی زن وکالت در طلاق دارد و بدون وجود همسر بخواهد طلاق بگیرد.)

 

بهترین وکیل مهریه:

مهریه یک نوع حق مالی است که در زمان عقد نکاح به زن تعلق می گیرد و مرد موظف است بدون هیچ حق باز پس گیری مهریه را به زن خود پرداخت کند.زوجه هر موقع که بخواهد می تواند درخواست مهریه کند و نکته جالب اینجاست که بعد از فوت مرد مهریه از ماترک مرد پرداخت می شود چون بر ذمه مرد است. و در صورتی که زن هم فوت کند به ورثه او منتقل می شود و نسبت به سهم الارث آنان که در قانون مشخص شده است بین آنها تقسیم می شود و از شوهر قابل مطالبه خواهد بود و در صورتی که شوهر پرداخت نکند از اموالش قابل برداشت خواهد بود.

مهریه عندالمطالبه

در مهریه عندالمطالبه به محض جاری شدن صیغه عقد زوجه مالک مهریه می شود و هر زمان که بخواهد می تواند مهریه خود را طلب کند.حتی در صورت عدم تمکین ، مرد موظف به پرداخت مهریه است.

مهریه عندالاستطاعه

در صورتی که شوهر استطاعت یا توان پرداخت مهریه او به دادگاه محرز شود مکلف به پرداخت مهریه است.در این صورت زوجه اموالی که جز مستثنیات دین شوهر نیست را باید به دادگاه اعلام کند.تا بتواند توقیف کند و مهریه خود را وصول کند.

در این مهریه زوجه نمی تواند قبل از اثبات استطاعت مالی شوهر ، زوج را ممنوع الخروج یا جلب همسر خود را بگیرد.

تعدادی از وکلا که به رایگان مشاوره می دهند

 

بهترین وکیل نفقه :

تعریف نفقه طبق ماده 1107 قانون مدنی نفقه عبارت است از : همه نیازهای متعارف و متناسب با وضعیت زن از قبیل مسکن،البسه،غذا،اثاث منزل و همه هزینه های درمانی و بهداشتی و خادم در صورت عادت یا احتیاج به واسطه نقصان یا مرض.

نفقه بعد از جاری شدن عقد از زمانی که رابطه زناشویی یا تمکین خاص بین زن و شوهر صورت بگیرد به زن تعلق می گیرد. همچنین، به زنی که حضور در خانه شوهر و آغاز زندگی مشترک و زناشویی را منوط به پرداخت مهریه کرده باشد، نفقه تعلق می گیرد در طلاق رجعی مرد باید در زمان عده به همسرش نفقه پرداخت کند اما در صورت صدور حکم طلاق به دلیل عدم تمکین و عدم اطاعت زن، نفقه به او تعلق نمی گیرد. در طلاق بائن و در فسخ نکاح نیز نفقه ای به زن تعلق نمی گیرد.

بهترین وکیل حضانت:

وکیل حضانت به وکیلی گفته می شود که به صورت تخصصی برای گرفتن حضانت ، سرپرستی و نگهداری فرزند یا فرزندان فعالیت می کند.طبق قانون جدید حضانت تا 7 سالگی با مادر است و حضانت دختر از 7 تا 9 سالگی با پدر است.حضانت پسر از 7 تا 15 سالگی با پدر است. همچنین طبق ماده ۱۱۶۹ قانون مدنی دختر پس از سن ۹ سالگی و پسر پس از سن ۱۵ سالگی خودشان تصمیم می گیرند که تحت سرپرستی کدام یک از والدین باشند.

بهترین وکیل استرداد جهیزیه :

مطابق ماده 1107 قانون مدنی تهیه وسایل زندگی بر عهده مرد است ولی طبق عرف تهیه وسایل زندگی، خانواده دختر انجام می دهد با توجه به توان مالی که دارند در صورتی که دختر از انجام این فعل خودداری کند ترک فعلی صورت نگرفته است.

مالک عین جهیزیه دختر است و زوج حق انتفاع و استفاده از آن را دارد و هر وقت که دختر بخواهد می تواند جهاز خود را مطالبه کند.در صورت مطالبه دختر نسبت به جهیزیه وی باید توسط وکیل استرداد جهیزیه دادخواستی را تحت عنوان دادخواست استرداد جهیزیه به دادگاه تقدیم دارد.

جهت پیشگیری از اختلافات احتمالی دختر و خانواده وی صورتی را از جهیزیه که سیاهه جهیزیه نام دارد به امضاء شوهر و دو نفر شاهد میرسانند. در صورتی که سیاهه جهیزیه به امضاء شوهر نرسد اعتباری نخواهد داشت.

مدارک مورد نیاز جهت دادخواست استرداد جهیزیه

  • فهرست یا سیاهه جهیزیه
  • فاکتورهای خرید
  • شهادت شود
  • اصل کارت ملی و شناسنامه

بهترین وکیل کیفری :

وکیل کیفری به وکیلی گفته می شود که در دعاوی کیفری متخصص باشد دعاوی کیفری به امور خاص اطلاق دارد که بعد از طرح آن دعاوی ، دادگستری و در بیشتر مواقع دادسرا شروع به رسیدگی کرده و اقدام به کشف جرم ، تعقیب متهم ، تحقیقات مقدماتی می شود.

بهترین وکیل قتل :

کشته شدن یک فرد به دست فرد یا افراد دیگر با عنوان قتل شناخته می شود.وکیل قتل فرد متخصصی است که در پرونده های قتل برای دفاع از قاتل یا مقتول فعالیت می کند.جرم قتل به معنای جنایت وارده بر نفس یا جان انسان تلقی می شود و مرتکب این عمل با توجه به قصد و نقشه قبلی یا اتفاقی و غیر عمد بودن عمل انجام شده و یا عواملی که منجر به ارتکاب آن شده است مورد قضاوت قرار می گیرد.

مشاوره حقوقی حضوری رایگانبهترین وکیل مواد مخدر :

وکیل مواد مخدر به فردی گفته می‌شود که تنها در زمینه جرائم مربوط به مواد مخدر فعالیت کند و بر تمام قوانین و آیین‌نامه‌ های مربوط به این حوزه تسلط کامل داشته باشد.وکیل متخصص مواد مخدر با توجه به مهارت و تخصص خود روند قانونی را طی می کند و با کشف کردن حقایق با تخصص و مهارت خود برای آزادی موکل خود تلاش می کند.مجازاتی که برای پرونده های مواد مخدر وجود دارد بسته به نوع جرم متفاوت می باشد. برخی از پرونده ها کلان هستند و برخی از آنها خرد می باشند.

بهترین وکیل رابطه نامشروع:

رابطه نامشروع در مقابل رابطه مشروع قرار دارد و منظور از آن رابطه بین زن و مردی است که باهم ازدواج نکرده اند و در روابط خود ، مرزهای قانونی و شرعی را رد کرده اند . تشخیص این که به چه رابطه هایی روابط نامشروع می گویند​ با عرف است .مجازات قانونی رابطه نامشروع و اعمال دون زنا از ۱ تا ۱۰۰ ضربه شلاق است یعنی کمتر از ۱۰۰ ضربه شلاق و حسب مورد ممکن است قاضی مجازات تکمیلی نیز برای مرتکبین در نظر بگیرد.دادگاه صالح برای شکایت رابطه نامشروع یا زنا می تواند دادگاه کیفری یک و یا کیفری دو باشد.

 

مشاوره حقوقی حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

بهترین وکیل سرقت :

همه مردم با معنای عرفی سرقت یا همان دزدی آشنایی دارند اما باید بدانیم از نظر قانونی سرقت یعنی ربودن مال غیر.برای اینکه سرقت صورت بگیرد باید سه عنصر ربوده شدن ، شئ ربوده شده مالیت داشته باشد و به غیر تعلق داشته باشد را دارا باشد.در حقوق کیفری دو نوع سرقت داریم، سرقت حدی و سرقت تعزیری.

وکیل چک و سفته :

سفته سندی است که به موجب آن امضا کننده متعهد می شود که بر اساس آن مبلغی را در موعد معین یا عند المطالبه در وجه حامل یا شخص معین یا به حواله کرد او بپردازد.سفته علاوه بر امضاء یا مهر متعهد باید مشخص کننده مبلغ تعهد شده، گیرنده وجه، و تاریخ نیز باشد.

طبق ماده 310 قانون تجارت چک نوشته ای است که به موجب آن صادر کننده وجوهی را که نزد محال علیه دارد کلا یا بعضا مسترد می کند یا به دیگری واگذار می کند.چک چند نوع دارد : چک عادی،چک تایید شده،چک تضمین شده یا رمزدار که هر کدام قوانین مربوط به خود را دارد.

دعاوی مربوط به چک جنبه حقوقی و کیفری دارد. در صورتی که چک وصول نشود و برگشت بخورد باید از مراجع قضائی و غیر قضائی اقدام کرد.در مورد دعاوی حقوقی با توجه به مبلغ چک در صلاحیت دادگاه یا شورای حل اختلاف است. چک های تا سقف بیست میلیون تومان در صلاحیت شورای حل اختلاف و مبالغ بالای بیست میلیون تومان در صلاحیت دادگاه می باشد.

در صورتی که موارد زیر را دارا باشد جنبه کیفری چک از بین می رود : 

  • چنانچه چک سفید امضاصادر شده باشد.
  • اگر چک بابت تضمین سپرده شده باشد.
  • هرگاه وصول وجه چک منوط به تحقق شرطی شده باشد.
  • اگر چک بدون تاریخ صادر شود یا ثابت شود تاریخ صدور چک زودتر از تاریخ درج شده روی آن است.

شما می توانید از طریقه اداره ثبت هم چک را وصول کنید.البته این نکته را مد نظر داشته باشید که برای خسارت تاخیر تادیه از اداره ثبت نمی توان مطالبه کرد و فقط شما می توانید از صادر کننده وجه چک مطالبه کنید و از ظهر نویسان قابل پیگیری از اداره ثبت نمی باشد.

نکته : چک هایی که موسسات مالی و صندوق های قرض الحسنه صادر می کند شامل قانون صدور چک نمی شود.

بهترین وکیل ملکی :

به وکیلی که در حوزه ی ملک تخصص دارد وکیل ملکی گفته می شود.دعاوی ملکی موضوعی بین اموال غیر منقول و انسان مربوط می شود به اموالی که امکان جابه جایی و نقل مکان وجود ندارد اموال غیر منقول گفته می شود در یک تقسیم بندی شامل املاک و اراضی می باشند و در تقسیم بندی دیگر می توان اراضی را به اراضی داخل محدوده شهری و خارج محدوده شهری تقسیم بندی کرد و در تقسیمی دیگری املاک را می توان به املاک تجاری و مسکونی تقسیم کرد لذا دعاوی مختلفی در رابطه با تقسیم فوق مطرح می شود که تمام این دعاوی در حوزه کاری وکیل ملکی است .

حالا بریم سراغ سوالات پرتکرار شما عزیزان :

مشاوره حقوقی حضوری رایگانمن یک واحد آپارتمان همسرم به نامم زده آیا می تونه قانونی ازم پس بگیره؟ در صورتی که می تونه باید چیکار کنم؟

مشاوره حقوقی حضوری رایگاندو راه وجود داره :

در صورتی که به شخصی آن را واگذار کنید دیگر قابل استرداد نیست.

ملک را فروخته و ملک دیگری خریداری نمایید.

مشاوره حقوقی حضوری رایگاناگر کسی مرتکب قتل بشه و مشروبات الکلی استفاده کرده باشه مجازات فرد به چه صورته ؟

مشاوره حقوقی حضوری رایگاناصل بر این است که هر کس مرتکب قتل شود قصاص می شود مگر اینکه براثر مصرف مشروبات الکلی یا موادمخدر به طور کلی مسلوب الاختیار شده باشد و بخاطر انجام قتل هم مست نکرده باشد که در این صورت به پرداخت دیه نفس و مجازات شرب خمر محکوم می شود.

مشاوره حقوقی حضوری رایگانمدت اجاره ام تمام شده مستاجر گفته ابتدا مبلغ رهن من را بده سپس من ملک را تخلیه می کنم و من نیز به او گفته ام اول ملک را تخلیه کن تا من پول رهن را بدهم ، به نظر شما چیکار می تونم بکنم ؟ 

مشاوره حقوقی حضوری رایگانمطابق قانون موجر و مستاجر در این فرض مستاجر دارای حق حبس هستش ، حق حبس یعنی تا زمانی که مبلغ رهنشو دریافت نکنه می تونه ملک را تخلیه نکند  . 

مشاوره حقوقی حضوری رایگانآیا پدر و مادر،قبل از فوت می توانند اقدام به تقسیم ارثیه کنند؟

مشاوره حقوقی حضوری رایگاناگر والدین قبل از فوت اقدام به تعیین سهم برای اولاد نمایند این موضوع در قالب عنوان ارث نمی‌گنجد. والدین می‌توانند قسمتی یا هر میزان از اموال و املاک خود را به یک یا چند نفر از فرزندانشان یا هر کس دیگری در قالب عقود دیگری مانند هِبه ،صُلح ، هدیه ، فروش یا به اشکال حقوقی دیگری واگذار نمایند.

همچنین می‌توانند وصیت کنند که بعد از فوت آنها، قسمتی از اموال را به کسی دیگر غیر از فرزندان آنها واگذار شود.البته اگر در قالب وصیت باشد این وصیت فقط تا ۳/۱ (یک سوم )کل ارثیه نافذ است مگر اینکه کلیه وراث آنرا تنفیذ و تایید نمایند.(والا نسبت به مازاد ۳/۱ وصیت باطل و بلا اثر است)

مشاوره حقوقی حضوری رایگانزن مطلقه ای که ازاله بکارت شده است آیا در ازدواج مجدد با شخص دیگری می تواند از حق حبس استفاده کند و آیا برای صیغه نکاح مجدد اجازه ولی وی لازم است؟

مشاوره حقوقی حضوری رایگانبله می تواند چون بنابر ماده ۱۰۸۵ قانون مدنی حق حبس را تنها مشروط به دو امر نموده است.

۱- مهر زن حال باشد یعنی بدون مدت و قابل وصول به مجرد عقد.

۲- زن قبل از دریافت مهریه از شوهر تمکین نکرده باشد.و در اینجا بکارت یا عدم آن شرط نشده است. و اما در مورد قسمت دوم سوال شما تنها نکاح دختر باکره موقوف به اجازه ی ولی یا جد پدری او می باشد .

مشاوره حقوقی حضوری رایگانآیا می شود زن باردار را طلاق داد وضعیت زوجه چیست؟

مشاوره حقوقی حضوری رایگاندر اصل هنگام طلاق توافقی یا یکطرفه دادگاه گواهی عدم بارداری از زوجه می خواهد که با مشتبه بودن بارداری زن طلاق انجام می پذیرد ولی هزینه های وضع حمل و طفل و نفقه برعهده پدر است و باید در مورد حضانت طفل پس از زایمان نیز تعیین تکلیف گردد .پس طلاق در هنگام بارداری امکانپذیر است.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه(19)

    • محمدی

    • 6 ماه قبل

    چه مقاله خوب و مفیدی ، بسیار کاربردی 👌

      • کارشناس حقوقی ماریا رضایی

      • 6 ماه قبل

      ممنون از همراهی شما دوست عزیز

    • ایمان محمودی

    • 6 ماه قبل

    سلام ممنون. خیلی مطالب شما عالی بود .استفاده خوبی از مطالب شما بردم

      • کارشناس حقوقی ماریا رضایی

      • 6 ماه قبل

      ممنون از شما که وقت گزاشتین

    • علی عباسی

    • 6 ماه قبل

    بسیار مقاله مفیدی بود ،بیشتر جواب سوالاتم رو گرفتم ،تشکر 🌺🙏🏻

      • کارشناس حقوقی ماریا رضایی

      • 6 ماه قبل

      بسیار عالی که تونستم کمکتون کنم

    • ناشناس

    • 6 ماه قبل

    بسیار مفید بود خیلی عالی

    • مهدی

    • 6 ماه قبل

    بسیار مفید بود خیلی عالی

      • کارشناس حقوقی ماریا رضایی

      • 6 ماه قبل

      ممنون از همراهیتون

        • پزشک دهکده

        • 6 ماه قبل

        ممنون از مقاله بسیار مفیدتون
        جامع و کامل بود .

          • کارشناس حقوقی ماریا رضایی

          • 6 ماه قبل

          خیلی ممنون از همراهی شما

    • خزاعی

    • 6 ماه قبل

    خیلی مطالب کاربردی بود ،استفاده کردم.
    ممنون ازتون

      • کارشناس حقوقی ماریا رضایی

      • 6 ماه قبل

      خیلی ممنون

    • قربانی

    • 6 ماه قبل

    باسلام
    اگر من وکالت در طلاق داشته باشم چقدر زمان می‌بره؟؟
    ممنون از مطالب مفیدتون

      • کارشناس حقوقی ماریا رضایی

      • 6 ماه قبل

      سلام
      اگر وکالت در طلاق زوجه، کامل باشد در حال حاضر در شهر تهران با توجه به رویه دادگاه ها، در ۱۰ تا ۳۰ روز کاری، دادنامه طلاق صادر می شود و پس از آن زوجه در ظرف ۳ ماه با در دست داشتن حکم دادگاه (گواهی عدم امکان سازش) و وکالت در طلاق، می تواند به یکی از دفاتر رسمی طلاق برای ثبت طلاق مراجعه کند.

  1. […] برای اینکه بخوای مشاوره حقوقی حضوری رایگان در شهر خودت … […]

  2. […] جهت مشاوره حقوقی حضوری رایگان اینجا کلیک کن. […]

  3. […] برای اینکه بخوای مشاوره حقوقی حضوری رایگان در شهر خودت … […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود