وکیل ملکی در بندرعباس

وکیل ملکی در بندرعباس ایکون2 1 وکیل ملکی در بندرعباس/مشاوره رایگان09151026897

باسلام من زینب خبره کارشناس حقوقی سامانه وکیل نوین هستم، تواین مقاله بهت کمک میکنم که چجوری بتونی با سریع ترین راه و آسون ترین روش ها مشکل پرونده های ملکی و سندی تو به نحو احسنت حل کنی، با من همراه باش تا اخر این مقاله….

1)بهترین وکیل ملکی دربندرعباس؟

شما زمانی درگیر یکسری از پرونده هایی میشوید که به مال غیر منقول ازجمله ملک و زمین ارتباط داره، به بیان دیگر در یک پرونده ملکی موضوع پرونده شما یک مال غیرمنقولی بوده وشما به عنوان  ذی النفع در صدد اثبات مالی هستید که متعلق به خود شماست:

مثل حق سرقفلی،مالکیت،حق کسب و پیشه و …از اونجایی که این قبیل پرونده ها نیاز به آگاهی و سطح  سوادحقوقی بالایی داشته وموضوعاتی پیچیده و سختی هست که وجود یک وکیل متخصص ملکی کمک شایانی به حل و فصل پرونده های ملکی دربندرعباس میکند

2)دعاوی ملکی به چند دسته تقسیم میشوند؟

دعاوی ملکی به سه دسته :حقوقی،کیفری،ثبتی تشخیص اینکه شما در کدام از  این دسته هاقرارمیگیرندو نیاز است برای رسیدگی درکدام یک از مراجع صلاحیت دار مطرح شوند با وکیل ملکی است،

دعاوی ملکی حقوقی،اختلافاتی ست که با اموال غیرمنقول ارتباط داشته و قراراست رسیدگی به آن در دادگاه محل وقوع ملک به عمل آید، این دعاوی اقسام زیادی دارد:

  1. دعوی الزام به تنظیم سند رسمی
  2. دعوی طرح تخلیه
  3. دعاوی سرقفلی و حق کسب و پیشه
  4. مطالبه اجرت المثل ملک
  5. دعوی تایید فسخ قرارداد
  6. دعوی الزام به فک رهن
  7. دعوی فروش ملک مشاع
  8. ……

دعاوی ملکی کیفری:دراین دسته از دعاوی هم منشا اختلافات طرفین بازهم ارتباط با مال غیرمنقولی داردکه به علت هایی مورد تصرف شخصی قرارگرفته یا حیطه ی تصرفات مالم ملک خارج شده

وکیل اسناد و املاک در بندرعباس

3)انواع خیارات درمعاملات ملکی:

در معاملات ملکی و انواع ان ها در قانون مدنی طبق ماده ی 396 ده نوع خیارات وجود دارد که بعضی از ان ها کاربرد بیشتری در معاملات رایج داردف در ادامه به بر خی از انواع ان ها میپردازیم...

خیارشرط و کابرد آن:

خیار شرط یعنی هرگاه در معامله شریط شود که یکی از متعاملین یا هردو یا شخص ثالتی حق فسخ معامله را در مدت معین داشته باشد این معامله خیاری و حق فسخی که در ان شرط شده خیار شرط است.درخیار شرط ابتدا و انتهای مدت حق فسخ در قرارداد باید مشخص شودو اگر مدت به طور دقیق مشخص نشود قرارداد باطل میشود،

در نتیجه اگر در قرار داد خیار شرط ذکر شود اما مهلتی برای ان تعیین نشود هم قرار دادو هم شرط باطل خواهد شد.

خیارغبن فاحش:

از جمله خیار در قراردادهاست که درصورتی که اسقاط نشده باشد هنگام غبن فاحش قابل اعمال است و به واسطه ی آن میتوان اقدام به فسخ قرارداد نمود.

غبن:به معنای تفاوت ارزش مورد معامله به قیمت روز بازار است و زمانی که تفاوت بسیار واضح و آشکارباشد به آ« غبن فاحش میگویند.

کاربرد این خیار:

طبق گفته وکیل این قردادها دربندرعباس عموما طرفین معامله هنگام امضا کردن مبایعه نامه و قرارداد به تمامی بندهای آن توجه نمیکنند و بدون خواندن آن را امضا میکنند درصورتی که داخل این قرارداد ها و مبایعه نامه ها متن ها ماده هایی مکتوب شده که اگر طرفین معامله با ضررو زیان مواجه شوند میتوانند با مراجعه و استناد به این بندها و ماده ها حقوقشان را بازگردانند.

یکی از متن هاوبندهایی که ممکنه در این قراردادباهاش مواجه بشین( اسقاط کافه خیارات ولو خیار غبن فاحش)به این معنا که ساقط شدن تمامی خیارات (حق فسخ)حتی خیارغبن و حتی اگر از نوع فاحش و زیاد باشد. 

درنتیجه:(( تصمیم میگیریم که اگر در قراردادی از متن (اسقاط کافه خیارات، ولو خیار غبن فاحش) استفاده شودو به کاربرده شود کلیه اختیارات برای برهم زدن معامله برای طرفین حتی اگر ضررو زیان فاحش برای طرفین زیاد باشد از طرفین طرفین سلب خواهد شد.))

خیارمجلس و کاربردآن:

به اختیاری اطلاق میشود که با استفاده ازآن هریک ازطرفین در زمانی که درمجلس عقد قراردادومعامله حضور دارند میتوانند آن را فسخ کنند،گفته میشود. این حق بعدازخروج از مجلس ساقط میشود، معمولا مدت زمان خیار مجلس  کوتاه است اما از انجا که معاملات ملکی از اهمیت ویژه ایی برخورداربوده و طرفین خواسته ها و وعده های خودرا در آن جلسه بیان میکنند برای همین ممکن است از مدت زمان بیشتری صرف این جلسه شود.

 وکیل نوین سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

وکیل نوین با گروه متخصص وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه ها برداشته است ، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی میگردد.

در حین روند پرونده به پیگیری های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظر سنجی هایی صورت میپذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض میگردد ، این امر باعث میشود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد. 

چنانچه نیاز به مشاوره فوری دارید میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

05136140000   05136140101   05136140202  09151026897

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل اسناد و املاک در بندرعباس

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود