وکیل طلاق در بوشهر

وکیل طلاق در بوشهر

 

سلام همراه گرامی ماریا محمدرضائی هستم مشاور حقوقی سامانه وکیل نوین ضمن خسته نباشید می دونم دنبال وکیل طلاق در بوشهر هستی.ولی قبلش باید بدونی طلاق چه مراحلی داره و اصلا طلاق توافقی مد نظرت هست یا طلاق یک طرفه.

بهترین وکیل طلاق در بوشهر کیست؟

وکیل طلاق یا وکیل خانواده وکیلی است که تخصص در حقوق خانواده رو داره و به مردم در امور مرتبط با طلاق نفقه حضانت و مشکلات خانوادگی دیگر کمک کنه و وکیل طلاق می تونه به شما کمک کنه تا در این مسایل قانونی بهترین تصمیم را بگیرید و از حقوق خود به درستی دفاع کنید برای انتخاب وکیل طلاق در بوشهر بهتر است از سامانه استفاده کنید تا وکیلی با سابقه و با تجربه به شما معرفی شود.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در بوشهر

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

طلاق توافقی چیست؟

اگه توام از طلاق توافقی چیزی نمدونی بهتره دقت کنی.اگه با همسرت سر طلاق توافق دارید و فکر همه جا رو کردید.بهتره از طریق طلاق یک طرفه اقدام نکنی و خودت خیلی معطل نکنی.

خلاصه که اولین کاری که وکلای وکیل نوین برای این دوستامون انجام دادن این بود که بهشون گفتن راهی که دارن میرن اشتباه هست.خلاصه که حدودا 5 سالی به خاطر مخالفت های زیاد میرن به یک روستا در اونجا زندگی میکنن و بعد از اون با جدا شدن فرزند اول اون خانم کلی مشکل براشون پیش میاد و ظاهرا ادامه زندگی براشون غیرممکن میشه. وقتی از نحوه طلاق توافقی خبردار شدن خیلی استقبال کردن و حالا سوال مهم شون این بود چه مدارکی نیاز دارن.

چطور میتونم وکیل خانواده مناسبی رو پیدا کنم؟

معمولا افراد برای آشنایی با وکیل از آشنا های خود پرس و جو میکنند و یا در گوگل با سرچ کردن به دنبال وکیل طلاق هستند و همانطور که میدونید در گوگل سایت های زیادی هستند و انتخاب وکیل خانواده کمی دشوار است. مجموعه ما تلاش کرده در این مقاله بهترین وکیل طلاق در بوشهر رو بهتون معرفی کنه که در بین مردم محبوب و شناخته شده باشه و همچنین تجربه پرونده های موفق زیادی رو داشته باشه.

وکیل طلاق توافقی در بوشهر چه مدارکی از ما می خواهد؟

تنها مدارکی که وکلا تیم وکیل نوین از تو میخوان تا همراهت بیاری.

1)سند ازدواج

2)شناسنامه و کارت ملی زوجین

3)اگر هم وکالت در طلاق دارید باید اصلش رو به وکیل تون برسونید

این داستان یه قسمت جالب دیگه ام داشت این که چرا برای طلاق داخل همون شهری که بودن اقدام نکردن؟وقتی ازشون این سوال کردم از سخت پیدا شدن وکیل متخصص و خوب در اون شهر گفتن.اگه شمام داخل یه شهر کوچیک زندگی می کنی و یا می خوای. کسی از روند رسیدگی به پرونده ات اطلاعی نداشته باشه!!

و از تمام این داستان ها بگذریم اون خانم واقا جز دوستان عزیز اهل تسنن بودن و اصلا نمی دونستن که در قانون اهل تسنن به چه صورت طلاق می گیرن.

برای آشنایی بیشتر با وکیل در بوشهر در دعاوی دیگر اینجا کلیک کنید.

طلاق اهل تسنن در قانون به چه صورت است؟

اول از همه باید بدونید داخل کشور ما از همه قومیت ها زندگی می کنن. و طبق قانون شخصیه در ایران طبق مذهب خودشون ازدواج می کنن.و در طلاق هم مبنای رسیدگی دین خودشون هست.از عمده تفاوت هاشون در این جا به چند نکته اشاره می کنم!!!!1)نیازی به حضور شاهد در طلاق ندارن2)در اکثر مذاهبشون سه طلاق در یک لفظ رو درست می دونن. البته باید بدونید که اهل تسن شاخه های مختلفی دارن که هر کدوم حکم مخصوص خودشون رو در رابطه با طلاق دارن.اما در کل طبق مذهب خودشون طلاق صورت می گیره.

ویژگی های وکیل طلاق چیست؟

یکی از ویژگی های مهم وکیل اون هم در امر طلاق و خانواده تجربه و سابقه وکیل هست. با سامانه وکیل بهترین و با سابقه ترین وکلا در کمترین زمان ممکن به شما معرفی می شن. البته به این موضوع هم دقت کنید در کنار سابقه و تجربه قابل اعتماد بودن اون فرد به صورتی که اصرار زندگی مشترک فاش نشود هم بسیار اهمیت دارد.

وکالت در طلاق با حق طلاق چه تفاوتی دارد؟

بعد از شنیدن داستان این زوج بهتره به این نکته اشاره کنم.که اکثر دوستان فکر میکنن با مرتجعه به دفترخانه و گرفتن وکالت در طلاق حق طلاق را از همسر خود گرفتند.باید بگم حق طلاق حقی است مختص مردو قابل واگذاری هم نیست فقط با مراجعه به دفترخانه مرد میتواند وکالت بدهد به خانم برای حق طلاق و این وکالت گاها مدت دار بوده و وقتی دخانم مراجعه میکنه برای طلاق میبینه متوجه میشه ضمن بخشیدن مهریه الان نمیتونه برای طلاق اقدام کنه.اگه دوست داری انواع طلاق بشناسی یه کلیک ساده روی کلمه (انواع طلاق)بکنی.

 

هزینه وکیل طلاق در بوشهر چقدر است؟

هزینه وکیل طلاق در بوشهر به عوامل متختلفی بستگی داره از جمله تجربه و کیفیت وکیل و پیچیدگی پرونده محل وکالت وکیل و نحوه تعریف هزینه اما وکلای سامانه ما به این موارد کاری ندارند و در مرحله اول دنبال این هستند که بتوانند مشکل را حل کنند و وظیفه انسانی خود میدونن و مبلغ حق الوکاله را با توجه به توان موکل تعیین می کنند و حتی در صورت نیاز اقساطی می کنند چون هدف ما موفقیت در پرونده و رسیدن به آرامش شماست.

چرا به وکیل طلاق در بوشهر نیاز داریم؟

  1. وکیل طلاق در بوشهر از دست دادن حقوق و مزایای شما در مراحل طلاق جلوگیری می کند.
  2. وکیل خانواده می تواند به شما در مسائل قانونی و حقوقی مرتبط با طلاق کمک می کند تا بهترین تصمیم های قانونی را برای خودتان بگیرید.
  3. وکیل طلاق در بوشهر می تواند در مورد مسائلی مانند تقسیم دارایی ها نحوه مراقبت از کودکان و پرداخت نفقه به شما کمک کند.
  4. وکیل می تواند در مذاکرات با همسر شما به عنوان نماینده شما شرکت کند تا به توافقی با همسر خود برسید.
  5. حضور وکیل در دادگاه و دفاع از شما در مراحل قانونی و قضایی 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در بوشهر

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود