وکیل طلاق در بندرعباس

وکیل طلاق در بندرعباس | بهترین وکیل طلاق در بندرعباس (آپدیت 1402)ایکونطلاق وکیل طلاق در بندرعباس | بهترین وکیل طلاق در بندرعباس (آپدیت 1402)

 

سلام دوست عزیز قطعا شما که وارد این مقاله شدی با مشکل خانوادگی مواجه شدی و قصد جداشدن از همسرتو داری. البته بهت بگم قبل از هر چیزی سعی کن بین هم مشکلتونو حل کنین چون خراب کردن یک زندگی به این آسونی هم نیست.اگر با همه تلاشات بازهم به این نتیجه رسیدی که جدا شدن بهترین راه هستش باید بگم که سامانه وکیل نوین رو درست انتخاب کردی چون برای هر پرونده ای تخصصی کار میکنه با بهترین وکلا . برای همین بهتره تا اخر مقاله با من همراه باشی.

فهرست؟

  1. مشاوره قبل طلاق 
  2. معرفی وکیل طلاق دربندرعباس
  3. خدمات وکیل طلاق دربندرعباس
  4. وکیل طلاق توافقی دربندرعباس
  5. طلاق از طرف مرد دربندرعباس
  6. طلاق از طرف زن دربندرعباس
  7. هزینه وکیل طلاق دربندرعباس
  8. مدارک مورد نیاز برای طلاق دربندرعباس
  9. طلاق بائن
  10. طلاق خلع بائن
  11. طلاق مبارات بائن
  12. وکیل طلاق رجعی دربندرعباس
  13. درصورتی که طلاق از طرف زوج باشه
  14. مطالبه مهریه دربندرعباس
  15. مطالبه نفقه در بندرعباس
  16. مواردعسروحرج زوجه
  17. وکیل ازاله بکارت
  18. بهترین وکیل طلاق دربندرعباس در سامانه وکیل نوین

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در بندرعباس

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

 

1)مشاوره قبل ازدواج

در مشاوره های قبل از طلاق راه‌ حل هایی جهت حل مشکلات و ادامه زندگی به کمک مشاور به زوجین ارائه می‌شود. اگر راهی جز طلاق و جدایی نباشد مشاور راه و روند تسهیل انجام شدن آن را به زن و مرد میدهد و آنها را راهنمایی می‌کند. مشاوره پیش از طلاق نه تنها کمک می‌کند تا زوجین در مورد طلاق تصمیم قطعی، نهایی و عقلانی بگیرند بلکه به مدیریت هر چه بهتر فرزندان، زندگی اجتماعی فرد، احساسات و هیجانتانشان پس از طلاق نیز کمک می‌کند. در ایران با رای دیوان عدالت اداری مشاوره پیش از طلاق توافقی اجباری است.

 

2)معرفی وکیل طلاق دربندرعباس

پرونده‌های طلاق دارای پیچ‌وخم زیادی هستند و برای اینکه در آن‌ها موفق بشی، نیاز داری که به تمام این مراحل مسلط باشی. برای این منظور، یک وکیل طلاق در بندرعباس می‌تونه نیاز شما رو از این بابت به خوبی رفع کنه. وکیل طلاق که تحصیل کرده در رشته حقوق است و دارای پروانه وکالت در زمینه طلاق و مسائل مربوط به اون هستش. در نتیجه، این فرد می‌تونه گزینه مناسبی برای پرونده طلاق شما به شمار بره.

یک وکیل طلاق در بندرعباس وظایف مختلفی داره که از جمله آن‌ها می‌توان به عمل در حدود وکالت‌نامه اشاره کرد. یک وکیل باید حتما در حدود وکالت‌نامه خود عمل کنه و به هیچ عنوان از آن عدول نکنه. همچنین یک وکیل طلاق متعهده که تمام تلاش خود رو برای احقاق حق موکل خود به کار بگیره. 

گرفتن طلاق توافقی 10 روزه در شهر شما اینجا کلیک کنید

 

3)خدمات وکیل طلاق دربندرعباس

پرونده‌های طلاق معمولا بیشترین زمان را برای صدور رای دارن و در بسیاری از مواقع ممکنه روند کار گره بخوره و این زمان طولانی‌تر بشه. در نتیجه، ممکنه از انجام این کار دلسرد بشی و دیگه پیگیرش نباشی. اما با کمک یک وکیل طلاق در بندرعباس، دیگه این مشکل رو نخواهی داشت و می‌تونی از این بابت، روی او حساب ویژه‌ای باز کنی.

یکی از خدمات سامانه وکیل نوین مشاوره حقوقی حضوری رایگان با وکیل طلاق در بندرعباس هست به این صورت که تو می تونی از داخل سامانه vakilnovin.com به راحتی و اینترنتی ساعت ملاقات با وکیل رو انتخاب کنی و نوبت حضوری بگیری.حتی اگر سختته بخوای حضوری بری و مشاوره بشی می تونی با پرداخت 100 هزار تومن مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در بندرعباس داشته باشی.

برخی از افرادی که قصد طلاق گرفتن رو دارن، تصور می‌کنن که حتما باید در تمامی جلسات دادگاه حضور داشته باشن. به همین خاطر، تحت فشار زیادی قرار می‌گیرن. این در حالیکه می‌تونی با استفاده از خدمات یک وکیل مشاور ، در تمام جلسات حضور مداوم نداشته باشی. بلکه این وکیله که به جای شما در دادگاه حضور پیدا می‌کنه.

دو نکته مهم درباره وکیل طلاق:

شرایط ثبت درخواست طلاق برای زن و مرد متفاوته.در نتیجه،وکیل باید بتونه تفاوت میان این درخواست‌ها رو درک کرده و به روش اصولی برای انجام آن‌ها اقدام کنه. با توجه به اینکه در ایران حق طلاق با مرده،وکیل باید مستندات محکمی را برای ثبت درخواست طلاق از طرف زن مطرح کنه و به تمام مراحل انجام این کار واقف باشه. درباره ثبت درخواست طلاق از طرف مرد نیز باید به این نکته اشاره کنیم که پروسه انجام این کار به مراتب آسان‌تر از ثبت درخواست برای زنه.اما پیش از ثبت طلاق،مرد باید در جلسات مختلف شرکت کنه.

وکیل طلاق در بندرعباس وظیفه داره که برای دفاع از موکل خود،انواع مدارک و مستندات رو جمع‌آوری و به دادگاه ارائه کنه. همچنین وکیل این امکان رو داره که در دادرسی حاضر بشه و به صورت کاملا منصفانه از حقوق موکل خود دفاع کنه. 

 

4)وکیل طلاق توافقی دربندرعباس

در طلاق توافقی دو طرف با هم توافق می کنن و درخواست طلاق میدن و هر دو راضی به جدایی هستن.در طلاق توافقی، توافق زوجین در اصل طلاقه و بر سر مسایل دیگه از جمله مهریه و نفقه و حضانت ( در صورت وجود فرزند ) توافق می کنن.

زوجین می تونن تعیین تکلیف اینگونه امور را به دادگاه بسپارن یا قبل از جلسه دادگاه یا در دفتر وکیل طلاق در بندرعباس یا مراجعه به دفتر اسناد رسمی متن توافق را امضا کرده و در قالب یک سند رسمی تعیین کنند.جلسات مشاوره قبل از طلاق الزامیه و زوجین با شرکت در این جلسات و گرفتن گواهی عدم امکان سازش درخواست رسیدگی برای پرونده طلاق در دفاتر پیشخوان قضایی ثبت کنن.

در صورتی که می خواهید با طلاق توافقی کامل اشنا بشید اینجا کلیک کنید.

 

5)طلاق از طرف مرد دربندرعباس

مطابق قانون حق طلاق با مرده حتی اگر به خانم وکالت در طلاق بده به این معنا نیست که حق طلاق از مرد ساقط بشه و اقا این حق رو داره که به دادگاه مراجعه کنه و دادخواست طلاق بده.

دادگاه در صورتی رای به طلاق مرد میده که حق و حقوقات خانم رو مرد تعیین و تکلیف کنه از جمله مهریه و نفقه و اجرت المثل. برای مهریه یا می تونه تمام مهریه را یکجا پرداخت کنه یا با موافقت دادگاه و توافق با همسرش به صورت اقساطی پرداخت کنه یا اگر همسرش مهریه را بذل ( بخشیدن ) کرده یک سند رسمی از همسرش جهت بذل مهریه دریافت کنه.

اجرت المثل یعنی زحماتی که خانم در زندگی مشترک کشیده و در مقابلش باید دستمزد دریافت کنه و تنها در طلاق از طرف مرد مطرحه و باید پرداخت بشه و در طلاق توافقی و طلاق از طرف زن چنین چیزی وجود نداره. اجرت المثل را هم دادگاه تعیین می کنه و بعد از پرداخت مرد می تونه طلاق بده.

نفقه را هم دادگاه با توجه به میزان زندگی مشترک،شأن خانم و آقا و خانواده تعیین می کنه که در صورتی که آقا سندی برای پرداخت نفقه نداشته باشه باید پرداخت کنه. وکیل طلاق در بندرعباس می تونه در تمام مراحل دادگاه شما را یاری کنه تا شما کوچک ترین اذیتی در مراحل رسیدگی نشی.

وکیل طلاق در بندرعباس

6)طلاق از طرف زن دربندرعباس

تنها در صورتی خانم می تونه دادخواست طلاق بده که حق طلاق یا همان وکالت در طلاق از جانب اقا داشته باشه چون در قانون حق طلاق با مرده.

در صورتی که خانم عسر و حرج داشته باشه یعنی بتونه ثابت کنه که آقا یکی از شروط 12 گانه که در سند ازدواج امضا کرده رو نداره می تونه دادخواست طلاق بده. بهترین راه حل برای دستیابی به حکم عسر و حرج وکیل طلاق در بندرعباس گرفتنه . عسر و حرج به این معناست که شرایطی که تحملش در زندگی برای خانم غیر قابل تحمله مثل عدم وجود رابطه جنسی ، در صورتی که خانم بتونه چنین چیزی رو اثبات کنه می تونه درخواست طلاق بده.

 

7)هزینه وکیل طلاق دربندرعباس

براساس آیین نامه تعرفه ای حق الوکاله میزان حق الوکاله وکالت در دعاوی خانواده در مرحله بدوی و تجدید نظر متفاوته. تعیین میزان دقیق حق الوکاله بعد از یک جلسه مشاوره با وکیل طلاق در بندرعباس مشخص میشه. البته وکیل طلاق در بندرعباس با توجه به تخصص و مهارتی که داره و ملاک هایی که برای خودش قائل هست و شرایطی که پرونده داره و میزان فعالیتی که بخواد برای گرفتن رای پرونده شما بکنه وکیل طلاق در بندرعباس حق الوکاله خود رو اعلام می کنه.

 

8)مدارک مورد نیاز برای طلاق دربندرعباس

مدارکی که وکیل طلاق در بندرعباس نیاز داره با توجه به نوع طلاق متفاوته.از جمله مدارکی که در همه طلاق ها مشترکه شناسنامه طرفین،کارت ملی طرفین و سند ازدواجه.در طلاق توافقی گواهی عدم امکان سازش هم به این موارد اضافه میشه. در طلاق یک طرفه هم دادخواست عسر و حرجی که از طرف خانم داده شده و مدارک تعیین و تکلیف برای مهریه از طرف آقا نیازه.

 

9)طلاق بائن

طلاق بائن در صورتی که یکی از طرفین اعلام تنفر از دیگری بکنه و در طلاق توافقی و طلاق از طرف زن صورت می گیره دو نوع خلع بائن و مبارات بائن است.

 

10)طلاق خلع مبارات

در طلاق خلع بائن خانم اعلام تنفر میکنه و برای جاری شدن صیغه طلاق خانم باید یک مالی به آقا ببخشه و دادگاه از جانب شوهر قبول کنه این مال می تونه کل مهریه،بخشی از مهریه یا وجه نقد و هر چیز دیگری باشه.این به این دلیله که حق طلاق با مرده.

خانم در این نوع طلاق تنها سه ماه مهلت داره نسبت به هر آنچه بخشیده رجوع کنه در این صورت آقا هم به دفترخانه باید مراجعه کنه و اعلام کنه که از طلاق رجوع میکنه.

 

11)طلاق مبارات بائن

در طلاق مبارات بائن هر دو طرف از همدیگر اعلام تنفر می کنن و مالی را به هم می بخشن.مال بخشیده شده نباید بیشتر از میزان مهریه باشه یعنی اگر مهریه صد سکه میزان بخشش باید کمتر از صد سکه باشه.

12)وکیل طلاق رجعی دربندرعباس

طلاقی است که زوجین بعد از طلاق امکان بازگشت یا رجوع رو دارن در این نوع طلاق زوجین یا وکیل طلاق در بندرعباس به دفترخانه مراجعه می کنن با دادن مدارک و رای صادر شده از دادگاه وکیل طلاق در بندرعباس درخواست جاری شدن صیغه طلاق به صورت رجعی را می کنن.

 

13)درصورتی که طلاق از طرف زوج باشد

۱ــ مسئله تقسیم سرمایه حاصل شده بعد از ازدواج تا چه حد قابل پیگیر است ؟

در صورتیکه زوج شرط ضمن عقد مبنی بر تنصیف اموال در صورت جدایی رو قبول و امضا کرده باشه و هیچگونه تخلفی از ناحیه زوجه انجام نشده باشه ( مثلا اخذ رای عدم تمکین از ناحیه زوج ) و مرد بخواد همسرش رو طلاق بده باید نصف اموال بدست اومده پس از ازدواج رو به همسر خودش بده.

وکیل طلاق در بندرعباس | بهترین وکیل طلاق در بندرعباس (آپدیت 1402)

 

۲نحوه وصول اجرت المثل و همچنین نحوه محاسبه آن را بیان فرمائید ؟

برابر تبصره ۶ ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام زن حق داره از دادگاه درخواست کنه حق الزحمه کارهایی رو که در زمان زوجبت بدون قصد تبرع انجام داده و شرعا موظف به آن نبوده تعیین و زوج رو مکلف به پرداخت آن نماید. در اجرت المثل ملاک تعیین وضع مالی مرد نیست. بلکه با ارجاع امر به کارشناسی حق الزحمه زن در امور خانه داری به نسبت سنوات زندگی مشترک و نوع کارهایی که زوجه در خانه شوهر و دیگر عوامل تعیین می گردد.

۳ ـ چنانچه زوج برای فرار از پرداخت حقوق زوجه سرمایه خود را به نام دیگری کرده باشد چه اقدامات حقوقی امکان پذیر می باشد؟

در صورتی که معامله به قصد فرار از دین قابل اثبات باشه ( مثلا تاریخ انتقال پس از اقامه دعوی از سوی زوجه باشه ) میتونه به استناد ماده ۲۱۸ قانون مدنی درخواست ابطال آن رو از دادگاه صالح بکنه همچنین به استناد ماده ۴ قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی عمل زوج جرم و وی به ۴ ماه تا ۲ سال حبس محکوم میشه.

14)مطالبه مهریه دربندر عباس

در باب مهریه طبق ماده ۱۰۸۲ قانون مدنی زن به مجرد عقد، مالک مهریه می شود و می تواند هر نوع تصرفی در آن بنماید. طبق قانون زوجه یا وکیل وی از دو طریق می توانند مهریه را به صورت قانونی مطالبه کنند:

  1. زوجه (زن) با مراجعه به دفترخانه ای که عقد ازدواج در آنجا ثبت شده است و اداره اجرای اسناد رسمی ثبت تقاضای وصول مهریه خود را می نماید و با معرفی اموال زوج (غیر از مستثنیات دین) تقاضای توقیف آن را می نماید و در صورتیکه زوج، کارمند هم باشد امکان توقیف حقوق به میزان یک سوم و یا یک چهارم آن، (بسته به شرایط زوج) وجود دارد.
  2. راه دیگر مراجعه به دادگاه و تقدیم دادخواست مطالبه مهریه و رسیدگی به آن در جلسه دادگاه به صورت حضوری و یا غیابی و صدور دادنامه و گذشتن مواعد اعتراض اعم از واخواهی و تجدید نظر و قطعیت دادنامه صادره و تشکیل پرونده اجرایی و صدور اجراییه، می باشد. البته لازم به ذکر است قوه قضاییه در سالهای اخیر در اکثر استانها اقدام به تشکیل دفاتر خدمات قضایی نموده است که این امر در تسهیل، تسریع و الکترونیکی شدن امور قضایی نقش به سزایی داشته است.

طبق قانون جدید مهریه دیگه از طریق دادگاه مطالبه نمیشه و خانم برای مطالبه مهریه و وصول آن باید به دفاتر اجرای ثبت مراجعه کنه و دیگه نیازی نیست سه و نیم درصد از مهریه رو به دادرسی پرداخت کنه و برای پیگیری یا خود شخص یا وکیل مورد نظر می تونه پیگیر باشه.

 

15)مطالبه نفقه دربندرعباس

طبق قانون 1107 قانون مدنی نفقه شامل همه نیازه های متعارف و مناسب با وضعیت زن می شود مثل مسکن،لباس،غذا،اثاثیه منزل و هزینه های درمان و در صورتی که زن عادت به خادم داشته باشد ، داشتن خادم از جمله نیازهای زن می باشد که مرد باید تامین کند.در ازدواج دائم نفقه وجود دارد ولی در ازدواج موقت به زن نفقه تعلق نمی گیرد مگر شرط ضمن عقد باشد یا  بنای طرفین در هنگام عقد این بوده که شوهر حقوق زوجه را بپردازد.

اگر مردی نفقه همسر را با وجود تمکین پرداخت نکند زوجه می تواند با دادن دادخواست به شورای حل اختلاف یا دادگاه خانواده و از طریق ثبت در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مطالبه نفقه معوقه مطالبه کند. اما نکته اصلی بر سر اثبات و بار اثبات دعوی است.

برای اینکه با مطالب بیشتر نفقه اشنا بشید اینجا کلیک کنید

 

16)موارد عسروحرج زوجه

عسر و حرج عبارت است از به وجود آمدن وضعیتی که ادامه زندگی رو برای زوجه با مشقت همراه میکنه و این امریست نسبی وکلی در تبصره الحاقی ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی چند مورد را از مصادیق عسر و حرج دانسته . مصادیق عسر و حرج عبارتنداز:

۱- ترک زندگی خانوادگی توسط زوج حداقل به مدت ۶ ماه متوالی و یا ۹ ماه متناوب در مدت ۱ سال بدون عذر موجه.

۲-اعتیاد زوج به یکی از انواع مواد مخدر و یا ابتلا وی به مشروبات الکلی که به اساس زندگی خانوادگی خلل وارد کنه و امتناع یا عدم امکان الزام وی به ترک آن در مدتی که به تشخیص پزشک برای ترک اعتیاد لازم بوده. در صورتیکه زوج به تعهد خود عمل نکنه و یا پس از ترک ، مجددا به مصرف مواد مذکور روی بیاره ، بنا به درخواست زوجه ، طلاق انجام خواهد شد.

۳- محکومیت قطعی زوج به حبس ۵ سال یا بیشتر.

۴- ضرب و شتم یا هرگونه سوء رفتار مستمر زوج که با توجه به وضعیت زوجه قابل تحمل نباشه.

۵- ابتلا زوج به بیماری های صعب العلاج روانی یا ساری یا هر عارضه ی صعب العلاج دیگه ای که زندگی مشترک را مختل کنه.

نکته :

باید به این نکته توجه داشت که قانونگذار در این ماده تنها به مصادیق عسر و حرج اشاره نموده و آن بدین معنا نیست که این موارد حصری می باشن بلکه دادگاه می تونه در موارد دیگه ای نیز عسر و حرج زن رو احراز و حکم طلاق به درخواست وی رو صادر کنه.

وکیل طلاق در بندرعباس | بهترین وکیل طلاق در بندرعباس (آپدیت 1402)

 

17)وکیل ازاله بکارت دربندرعباس

ازاله بکارت زمانی مطرح میشه که بین زن و مرد که علقه و رابطه زوجیت وجود نداره و دختر مایل به رابطه نیست، اگر در همین حین بکارت دختر از بین بره موضوع ازاله بکارت مطرح میشه.ازاله بکارت از جرایم تمامیت جسمانی انسانست و برای دختر جبران خسارت مدنظر گرفته شده که از طریق پرداخت مهرالمثل و ارش البکاره صورت میگیره.

از آنجایی که مسئله ازاله بکارت مسئله خاصی است و دختران نمی توانند به راحتی به دادگاه مراجعه نموده اقدام به طرح شکایت نمایند، بهتر است برای این کار بهترین وکیل را انتخاب نموده و توسط ایشان دادخواست تنظیم نمایند. وکیل نوین بهترین وکلای پایه یک دادگستری را در اختیار شهروندان قرار می دهد تا بتوانند با هزینه مقرون به صرفه بسیاری از مشکلات خود را برطرف نمایند.

جهت مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص ازاله بکارت اینجا کلیک کنید.

18)بهترین وکیل طلاق بندرعباس را در سامانه وکیل نوین

در شهر بندرعباس وکلای مجربی وجود دارن که پرونده‌های طلاق رو قبول می‌کنن. شما می‌تونی از طریق سایت وکیل طلاق در بندرعباس از میان این افراد،یکی رو مطابق با نیاز خود انتخاب کنی.برای این منظور،تنها کافیست وارد سایت بشی تا لیست کامل برای شما نمایش داده بشه.در صورت وجود هرگونه سوال نیز می‌تونی با کارشناسان وکیل طلاق در بندرعباس مشاوره بشی.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در بندرعباس

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

چنانچه نیازبه مشاوره فوری تلفنی دارید با این شماره ها تماس بگیرید.

   05136140101   05136140202       09151026897    05136140000

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود