وکیل طلاق توافقی در یزد

وکیل طلاق توافقی در یزد

سلام دوست عزیز ضمن آرزوی موفقیت برای شما تیم وکیل نوین می خواد تو این مقاله تو رو با نحوه و مراحل وکیل طلاق توافقی در یزد اشنا کنه پس بهت توصیه می کنم تا انتها همراه ما باشی.

قبل از هر چیزی میدونم دنبال یک وکیل طلاق توافقی در یزد هستی.از طریق لینک سامانه وکیل نوین اقدام کن تا همون لحظه برات اطلاعات وکیل طلاق توافقی در یزد رو برات پیامک کنیم.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق توافقی در یزد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

انواع طلاق توافقی:

در موضوع طلاق توافقی  ،بیشتر مردم جامعه به اشتباه حق طلاق یا وکالت در طلاق را نوعی طلاق توافقی می دانند که در واقعیت این گونه نبوده واین مفاهیم باهم فرق دارد.واین که حق طلاق قانوناً بازوج هست،پس برای موضوع وکالت در طلاق نیازی به حضور زوج نیست ، ولی با داشتن وکالت طلاق توافقی باعث زودتر انجام شدن مشکلتون می گردد.

حق طلاق چیست؟

در واقعیت حق طلاق عبارت اشتباهی است که بین مردم جامعه رایج شده ودرست اینکه بگیم وکالت در طلاق است. بیشتر خانم ها فکر می کنندو در صورت مراجعه کردن به دفترخانه ،حق طلاق رااز همسر خود گرفته اند. در صورتی که فکر اشتباهی است چون حق طلاق همیشه با مرد است وآن چیزی که خانم ها در قبال دادن رهایی خود بخشیدن مهریه ویا سایر حقوقی خود وگاهی بدون بخشیدن مهریه یا غیر…دریافت می کنند وکالت در طلاق هست نه حق طلاق.

وکالت در طلاق چیست؟

زوج باداشتن وکالت ،در طلاق می تواند به دفتر .کالای دادگستری برود ودر غیاب همسرش برای خود وکیل بگیردوقرار داد وکالت را منعقد کند. در این صورت وکیل او به جای زوج ،زوجه را طلاق می دهد.

نکته: این که هنگام مراجعه به دفترخانه برای اخذ وکالتنامه ، حتما وکالتنامه با عزل وکالت وهمه ی موارد اشاره شده باشد.

چطوری می توانم طلاق توافقی بگیرم ؟

در جواب این سوال که چطور می توانم طلاق توافقی بگیرم ؟یا برای طلاق توافقی چکار باید بکنم؟برای انجام طلاق توافقی بهترین را مراجعه با بهترین وکیل طلاق توافقی در یزد و دعاوی خانوادگی و سپردن انجام مراحل طلاق به وکیل است.مراحل مختلفی برای طلاق توافقی وجود دارد.

در صورت نیاز به انجام طلاق توافقی در سریع ترین زمان و کوتاترین مدت و با کمترین درگیری ،می توانید برای مشاور به دفتر وکیل طلاق توافقی در یزد مراجعه کنید ولی در حال حاضر با قانون های جدیدی که اومد برای طلاق توافقی یکم پیچیده و طولانی شده است.بااین وجود باز هم با وکیل طلاق توافقی در یزد کمتر از 2ماه برای شما انجام می دهند.ولی بازهم باید با همسر خود برای انجام طلاق ،توافق کامل داشته و یا وکالت حق طلاق را بگیرید.

مدت و مراحل طلاق توافقی در یزد چگونه است؟

همراه عزیزم باید بهت بگم در سال 1400 اولین قدم برای وکیل طلاق توافقی در یزد معرفی به مرکزه مشاوره هست و یه دوره 45روزه انجام مشاوره نیاز دارید. بعد از اخرین جلسه مشاوره پرونده به دادگاه میره و گواهی عدم سازش برات صادر میشه و بعد از اون هم به محضر معرفی میشی حدودا سه ماهی زمان نیاز داری.

طلاق توافقی ایرانیان مقیم خارج کشور چگونه است؟

اگر هر دو یا یکی از زن وشوهر خارج از کشور باشند برای مراحب طلاق توافقی بایستی به شخص در ایران مثال :یکی از وکلای سامانه وکیل نوین وکالت برای طلاق از طریق سفارت یا کنسولگری اران در خارج از کشور تنظیم شود. در دادمه کار .کالتنامه به همراه مدارک را باید به دست وکیل در ایران رسانده شود. در حال حاضر وکالت توسط تبعه اران مقیم در خارج کشور در هر موضوعی از جمله طلاق در سامانه میخک وزارت خارجه تنظیم می شود وضمناً با اعلام اینکه وکالتنامه توسط وکیل وکالتناهمه طلاق در ایران و در وزارت امور خارجه دریافت شودنیاز به پست کردن هم نیست.

وکیل وکالتنامه طلاق در ایران باوکالت مذکور از طریق توافقی وبا توجه به توافقات زن وشوهر ،رای طلاق را اخذ می کند ودر صورت داشتن اختیار ،در دفتر طلاق نیز ثبت رسمی خواهد شد. تکلیف مهریه وحضانت فرزندان همان است که آنها توافق می کنند و در وکالتنامه منعکس می شود. پس متن وکالتنامه بسیار مهم است و مبنای کار وکیل و دادگاه خانواده است.

آیا طلاق توافقی با طلاق معمولی متفاوت است؟

این سوال را جوابش رو وکیل طلاق توافقی در یزد توضیح داده است . باید بهت بگم خیر در طلاق توافقی فقط زوجین به اختیار خود برای مراجعه به دادگاه توافق می کنند این موضوع باعث تغییر ماهیت طلاق نمیشه.

آیا طلاق توافقی مزایای خاصی دارد ؟

این سوال خیلی ها می پرسند. بله قطعا مزایای داره 1)نیازی به تشکیل پرونده های متعدد در دادگاه نداری!! 2)نیازی نیست هیچ کدوم از زوجین در امر طلاق دخالت کنن این فقط دو تا از مزیت هاش بود!

برای طلاق توافقی چه مدارکی نیاز دارم ؟

ارائه دادخواست طلاق توافقی و رسیدگی  از سوی دادگاه خانواده مانند هر دادخواست دیگری حتماً لازمه مدارک قانونی بوده،اگر مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی ،فراهم نشود،ارجاع دادخواست از دفتر خدمات قضایی به دادگاه امکان پذیرنبوده ودر صورت ارجاع،آن دادخواست طلاق توافقی به دفتر خدمات برگردانده می شود.

مدارک لازم برای طلاق توافقی شامل اصل و داشتن کپی شناسنامه ،اصل و کپی عقدنامه و یا سند ازدواج و اصل و کپی کارت ملی است.علاوه براین ،اجرای صیغه طلاق توافقی حتماً لازم است.که زن در صورت باکره بودن،گواهی سلامت را به دفتر ثبت ازدواج وطلاق ارائه داده ودر صورتی که باکره نیست ،گواهی عدم بارداری خود رابه همراه گواهی عدم امکان سازش بادفترخانه برای ثبت طلاق ارائه کند.

در طلاق توافقی ،چنانچه زوج باکره باشند،طلاق بائن بوده و در صورتی که باکره نباشد ،طلاق از نوع طلاق رجعی می باشد. برای اطلاعات بیشتر با وکیل طلاق توافقی  در یزد  مشاوره بگیرید

اگر درخواست طلاق از طرف زن باشه باعث بخشیده شدن مهریه میشه ؟

نه کی اینو بهت گفته؟قطعا از وکلای نبوده البته که همسرت قصدش بخشش مهریه اش! ولی میشه با توافق اون راضی کرد بخشی از مهریه رو پرداخت کنه.و برای اینکه شما در شهر یزد زندگی می کنید. می توانید به بهترین وکیل طلاق توافقی در یزد مراجعه کنید.

در چه صورتی میتونم از همسرم جدا بشم ؟

دوست عزیز باید بهت بگم حق طلاق با مرد هست اما بهترین وکیل طلاق توافقی در یزد بهت کمک میکند که با شرایط 12گانه در سند ازدواج اشنا بشی و اگه تصمیم به جدایی داری برای طلاق اقدام کنی.

آیا با دادن حق طلاق به همسر مهریه بخشیده میشه ؟

قطعا نه در صورتی که شما وکالت در طلاق داشته باشی.اون هم در همون وکالت نامه توافق کنه تا مهریه اش رو ببخشه مهریه بهش تعلق نمیگیره.پس شما باید یک مشاوره خوب با وکیل طلاق توافقی در یزد داشته باشید.

همسر من با آقایی در ارتباطه آیا میتونم بدون مهریه طلاقش بدم؟

وکلای تو رو در این خصوص راهنمایی میکنن تا رابطه نامشروع همسرت رو ثابت کنی! ولی در صورت اثبات باز هم به همسرت مهریه تعلق می گیره.البته بازهم باید با وکیل طلاق توافقی در یزد هستن تا بهت مشاوره بدن که چه جوری همسرت را مجاب کنی مهریه اش رو ببخشه.

سامانه ثنا و قرارداد الکترونیک وکالت چیست؟

هر موکلی که به خواهد در دادگاه پرونده داشته باشد،و در موضوع طلاق توافقی باید در سامانه ثنا ثبت نام کند حتی اگر عضویت مال سال های گذشته باشد. در طلاق زن وشوهر با این که وکیل دارند باید مدارک لازم شماره ملی زوجین در سامانه ذکر و تعریف شده باشد.

برای ثبت نام به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کند و به راحتی ثبت  نام کنید.و از طریق سایت adliran.ir ثبت نام کنید

سوالی که بیشتر  مراجعه ها می کنند که وکالت طلاق وجود دارد وهمسر خارج کشور است و برای طلاق همکاری نمی کند باید چکار کرد ؟

اصلا نگران نباشید این مشکل به راحتی توسط وکیل انجام می شود . میدونید که زن هم به مرد می تواند وکالت برای طلاق بدهد. وچه وکالت در خارج کشور تنظیم شده باشد،یا در داخل کشور ،در دفتر اسناد رسمی بسیار داشته ایم

پس هر کدام از زوجین (زن وشوهر )می توانند به هرشخصی حتی به همسر خود وکالت برای طلاق بدهد ولی ثبت درخواست طلاق توافقی باید با وکالت دادن به وکیل  بدهد. چنانچه نیاز به وکیل داشتن به وکیل طلاق توافقی در یزد مراجعه کنید.

رفتن به دفاتر طلاق و جاری شدن صیغه طلاق :

بعد از صدور گواهی عدم امکان سازش و رای طلاق توسط دادگاه ،زن وشوهر باید در زمان معین شده به دفاتر طلاق مراجعه کنند. در دفاتر صیغه طلاق جاری می شود و برای ثبت رسمی طلاق در دفاتر قانونی سند طلاق نامه نیز صادر می شود .

تمام مراحل ذکر شده توسط وکیل طلاق توافقی در یزد بدون نیاز به حضور زوجین و با هزینه ای بسیار کم انجام می شود.

مراحل طلاق توافقی وامکان پاک کردن طلاق از شناسنامه :

بعد از ثبت طلاق، در صورت عدم نزدیکی زوجین با ارائه حکم دادگاه وطلاق نامه به اداره ثبت احوال زوجین می توانند شناسنامه را تعویض کرد و شناسنامه سفید اخذ کرد و در صورت نزدیکی زوجین فقط با ثبت ازدواج بعدی شناسنامه تعویض خواهد .نوع طلاق بائن غیر مدخوله باشد.

امار طلاق در شهر یزد 

امار طلاق در سال 99در مقایسه با سال 98 با رشد 7.72 درصدی مواجه شده.در سال 99 هزار و 953 طلاق ثبت شده و این شهر در رده بیستم کشور قرار داره.

من هزینه وکیل ندارم باید چه کنم ؟

جای هیچ نگرانی نیست.تیم در کنارت هستن و تو رو راهنمایی میکنن و دادخواست برات تنظیم میکنن.نگران هزینه نباش.

از کجا می تونم یه وکیل خوب پیدا کنم؟

اصلا نگران این موضوع نباش.با تیم می تونی وکیل طلاق توافقی در یزد رو پیدا کنی و تمام مراحل کارت رو به اون بسپری.  

راه های انتخاب وکیل طلاق توافقی

مانند هر کار دیگری انتخاب فرد متخصص در انجام طلاق توافقی بسیار مهم است. زیرا در این پرونده ها معمولاً افراد به دنبال آن هستند که پرونده هر چه سریع تر به نتیجه برسد و این که و خودشان درگیر پرونده نشوند. بناراین وکیل باید بتواند این خواسته های معقول موکل را برآورده کند.بهترین راه های انتخاب وکیل طبلق عبارتند از جستجو از طریق دوستان و آشنایان و کسانی که قبلا طلاق توافقی را توسط یک وکیل خوب انجام داده اند. وکالت جزو مشاغلی است که اعتماد در آن حرف اول را می زند و وکلایی که قبلا انتحان خود را پس داده اند در اولویت قرار دارن

جستجو در گوگل: بسیاری از موسسات حقوقی ودفتر وکالت ، در مورد وکیل طلاق سایت ها و صفحاتی را در اینترنت ایجاد کرده اند که بایک جستجو ی ساده می وتانید به تعداد زیادی از این سایت ها دسترسی پیدا کرده و وکیل طلاق را با قدرت انتخاب بالا گزینش کنید ، البته در جریان باشید فکر نکنید که توی گوگل یک مقاله بالا ترین رتبه را دارد که فکر کنید بهترین وکیل ها را دارد نه همه رتبه  های توی گول بهترین وکیل ها را دارند فقط باید بدانید که برای مضوع خود با وکیل متخصص مشاوره شوید.وکیل طلاق توافقی در یزد

موارد مورد محاسبه در حق الوکاله :

وکیل طلاق توافقی برای اناجم این پرونده مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت می کند که به آن حق اوکاله طلاق توافقی گفته می شود . میزان حق الوکاله  وکیل به عواملی نظیر زمان انجام پرونده ، ادله پرونده (فرم توافقنامه زوجین یا وکالت نامه طلاق )،وکالت دادن هر دو نفر زوجین یا یک مفر آنان و……بستگی دارد.

آیا با داشتن وکالت طلاق باز هم باید وکیل بگیریم؟

در حال حاضر، بسیار موسوم است که به خصوص مردان برای انجام امور مربوط به طلاق توافقی ، به همسران خود وکالت در طلاق ممی دهند. سوال بسیار شایع در زمینه طلاق توافقی  این است مه با تنظیم این وکالت نامه  باز هم به حضور وکیل طلاق توافقی نیاز است؟

بله ، وکالت تنظبم شده یک وکالت در امور مدنی است ، اگر زن از همسر خود وکالت بگیرد، در واقع وکیل مدنی او در امور طلاق است. وکیل مدنی حق طرح دعوی به نمایندگی از موکل خود در محاکم قضایی را دارند. در واقع این وکالت برای ادارات ونهادهایی غیر از محاکم قضایی قابل استفاده  است. به همین جهت حق وکیل به غیر در وکالتنامه گنجانده می شود تا وکیل مدنی بتواند وکیل طلاق توافقی را  برای موکل خود انتخاب نماید.

بنابراین برای انجام طلاق با وکالت ، انتخابب حداقل یک وکیل الزامی است. حال اگر وکیل مدنی ، خود اصالتاً در جلسات اما اگر او هم تمایل به شرکت در جلسات دادرسی نداشته باشد، باید هز حضور پیدا کند، نیازی به وکیل دوم وجود ندارد . جانب خود نیز وکیل انتخاب نماید.

ایجاد توافق میان زوجین تسط وکیل طلاق توافقی:

یکی از کارهایی که عموما در پرونده های طلاق توافقی توسط وکیل انجام می شود، حصول توافق در مورد مسائل مختلف میان زوجین است . در واقع هنر اصلی وکیل توافقی آن است که با تیزبینی روانشناسانه بتواند دو طرف را در مورد مسائل مختلف نظیر مهریه ، نفقه،اجرات المثل ، حضانت ، جهیزیه و……به نقته مشرک ومطلوب برساند.

معمولا در این گونه مواقع ، وکیل جلسه یا جلساتی را میان زوجین برگزار می کند. عمده مسائلی که همواره محل مناقشه میان زوجین است، مهریه وحضانت فرزندان است که کار را برای رسیدن به یک توافق مطلوب ، دشوار می سازد.

در انتها ممنون از همراهی با تیم اگه یک وکیل مجرب و کار بلد میخوای پیشنهاد میکنم حتما به سامانه وکیل نوین سر بزنی. تا ما شما را به وکیل طلاق توافقی در یزد معرفی کنیم.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق توافقی در یزد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود