بهترین وکیل مهریه در تبریز

بهترین وکیل مهریه در تبریز

پرونده‌های خانواده و مهریه نیاز به وکیل متخصص خانواده و مهریه دارد. در این راستا وکیل نوین بر آن شد که وکیل خانواده و مهریه در تبریز را شناسایی کرده و به شما عزیزی که درگیر پرونده مهریه در تبریز هستید معرفی نماید.شما می توانید مشاوره حضوری را با بهترین وکیل مهریه در تبریز را داشته باشید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل مهریه در تبریز

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

بهترین وکیل مهریه در تبریز کیست؟

در شهر تبریز با تعداد زیادی از دفاتر و موسسات حقوقی رو به رو هستیم . در واقع با مراجعه به هر یک از دفاتر حقوقی می توانیم در خصوص پرونده مورد نظر به تعادل نظر پرداخته و در نهایت با توجه به تخصص و سابقه بهترین وکیل در تبریز ، گزینه مطلوب را انتخاب نماییم . اما دسترسی به وکلای شاخص و برتر به معیارهایی برای سنجش توانایی و مهارت ها نیازمند است . بهترین وکیل مهریه در تبریز به عنوان وکیل پایه یک داگستری دانش آموخته رشته حقوق در یکی از مطرح ترین و معتبر ترین دانشگاه های کشور می باشد.

بهترین وکیل مهریه در تبریز:

وکیل مهریه در تبریز آگاهی کاملی از قوانین و مقررات حاکم بر دعاوی مهریه و نیز دعاوی طلاق دارد و می تواند با تکیه بردانش حقوقی خود بهترین راهکار را در اختیار موکل خود قرار دهد. او همواره تغییرات قوانین را تحت رصد قرار می دهد تا علم خود را به روز نگه دارد . بهترین وکیل در تبریز تجربیات گران بهایی را بر اثر ساله ها فعالیت حقوقی به دست آورده است . این تجربیات می تواند در صورت بهترین وکیل خانواده در تبریز آمده و او مواجهه با اختلافات پیچیده به کمک را یاری نماید.

چگونه باید مهریه ام را دریافت کنم ؟

در گذشته ، خانم ها برای مطالبه مهریه شان باید از طرف دادگاه و اداره اجرای ثبت این کار را انجام می دادند . اما اخیرا مطالبه مهریه فقط از طریق اداهر اجرای ثبت قابل انجام است. بدین صورت است که خانم ها با به در دست داشتن مدارک هویتی خود و مدارک ازدواج ، به دفتر خانه ای که ازدواجشان در آنجا ثبت شده است مراجعه کرده و سپس براساس سند ازدواجی که دارند، مهریه را وصول می کنند

اداره اجرای ثبت ، استعلام از دارایی های منقول و غیر منقول آقا که به صورت سندی و یا ترک برگ است را با توجه به میزان مهریه خانم در نظر گرفته و سپس اموال اقا را توقیف می نمایند.بنابراین خانم ها برای مطالبه مهریه ، نیازی به مراجعه دادگاه نداشتته و از طریق اداره اجرای ثبت می توانند اقدام نمایند.

آیا بیشتر از 110 سکه را به عنوان مهریه نمی توان مطالبه کرد؟

در هیچ قانونی نداریم که بیشتر از 110 سکه را نتوان مطالبه کرد، بلکه مطالبه مازاد منوط به اثبات توان مالی زوج برای پرداخت زائد بر 110 سکه شده است، که در این صورت هر تعداد سکه باشد می توان مطالبه کرد.

مشاوره با بهترین وکیل مهریه در تبریز:

برای گرفتن مهریه نیاز به طی کردن مراحل و پروسه ای است که باید به درستی انجام شود. در این شرایط نیاز است تا خانم ها بایک وکیل مهریه خوب در تبریز صحبت کنند ویک مشاوره حقوقی حرفه ای با آن ها داشته باشند. زیرا این پروسه به دلیل ارزش مالی که دارد داشته باشد تا بتواند حق خانم را از نیاز است تا کسی باشد که با قوانین مهریه آشنایی شوهرش گرفته و به او کمک کند .

بنابراین توصیه می شود تا در هنگام تصمیم برای گرفتن مهریه ، با بهترین وکیل مهریه در تبریز مراجعه نمایید واز او مشاوره بخواهید.

اهمیت نقش بهترین وکیل مهریه در تبریز:

پروسه اخذ مهریه می تواند قدری زمانبر و سخت باشد اما این پروسه اگر توسط یک فرد اگر مرد دارای متخصص که با قوانین مهریه آشنایی داشته باشد، به راحتی قابل انجام است اموالی باشد و حقوقی هم داشته باشد و یا گردش حساب بانکی خوبی را داشته باشد، می توان با اخذ بهترین وکیل مهریه در تبریز حق خود را در این خصوص بگیرید، زیرا مهریه جزو اموالی است که مرد از زمان جاری شدن حکم عقد نکاح ، باید آن را به زن پرداخت کرده و یا وظیفه دارد که به او پرداخت کند .

معمولا در خواست مهریه ، به وجود آمدن اخبلاف بین زوجین ، توسط زن انجام می شود که مرد می تواندپرداختن مهریه را به صورت اقساطی تعیین کرده و سپس بپردازد.

ویژگی های بهترین وکیل مهریه در تبریز :

هر وکیل مهریه ای که موفق است ، دارای ویژگی هایی می باشد که سبب می شود تا او به عنوان بهترین وکیل در تبریز شناخته شده و مراجعین به او اعتماد کرده و سپس پرونده خانوادگی یا مهریه خود را به او واگذار کنند.

1.تحصیلات عالی در زمینه دعاوی خانوادگی داشته باشد تجربه و سوابق کاری در زمینه قوانین خانوادگی و مهریه داشته باشد و از تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشد.

2.قدرت کلامی بالا داشته باشد تا بتوواند در برابر قاضی ، دفاعیات خوبی را از موکلش داشته باشد. بیشترین پرونده های موفق ، درصد زیادی از آن به قدرت کلامی وکیل وابسته است.

3.اخلاق مداری خوب یکی از ویژگی های مهمی است که یک وکیل در حوزه ی کاری وکالت خود باید داشته باشد .

4.پیگیری مستمر پرونده از جانب وکیل، در روند مثبت پرونده و پیش بردن مراحل اجرایی آن ، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

5.بروز نگهداشتن اطلاعات وکیل به دلیل احتمال تغییرات در قوانین حقوقی یا مهریه ، سبب می شود تا در روند حل پرونده های خانوادگی یا مهریه تاثیرگذار باشد

6.داشتن صبر در حوزه وکالت و انجم روال کاری وکیل، تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت .

7.آگاهی و شناخت مسائل روانشناسی و روانشاختی داشته باشد زیرا در دعاوی خانوادگی و مهریه ،درصدی از مشاوره ها با موکلین ، به دانش روانشناسی خوب بستگی دارد زیرا خیلی از موکلین در این شرایط دارای آسیب های روحی و روانی هستند و در این شرایط نیاز به کمک حامی دارند.

مهریه با حکم جلب شوهر؟

یک حقوقدان گفت:‌ مهر، توافق مالی فی‌مابین زن و مرد به هنگام عقد نکاح بوده و نوع الزام قانونی و شرعی است که بر شوهر تحمیل می‌شود و زوجین می‌توانند به هنگام عقد یا پس از آن، مقدارمهر را به تراضی تعیین کنند. به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،مهریه در نظام حقوقی خانواده در اسلام، یکی از حقوق مالی زن در جریان ازدواج است. این نوشتار با تعریف لغوی مهریه، به مفهوم هدیه داماد به هنگام عقد به عروس، بیان می‌کند که سنت مهریه، یک سنت دیرپا و کهن از نظام‌های مختلف حقوقی خانواده در بین تمدن‌های پیشین بوده است.

در ادامه مطرح می‌شود که در عصر کنونی مهریه علیرغم سفارش به سبک گرفتن، میزان آن در حال افزایش است که پیامدهایی از جمله کاهش نرخ ازدواج، تغییر در نوع همسرگزینی، ایجاد خصومت و دشمنی، احتمال سوداگری، طلاق و موارد دیگر به همراه دارد. در پایان پیشنهاداتی جهت کنترل روند افزایش مهریه در ایران ارائه شده است.

مهر، توافق مالی فی‌مابین زن و مرد به هنگام عقد نکاح بوده و نوع الزام قانونی و شرعی است که بر شوهر تحمیل می‌شود و زوجین می‌توانند به هنگام عقد یا پس از آن، مقدار مهر را به تراضی تعیین نمایند. مطابق قانون مدنی هر چیزی را که مالیت داشته و قابل تملک نیز باشد می‌توان مهر قرار داد.

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد وکیل مهریه در تبریز داشتین اینجا کلیک کنید.

مهر، عندالمطالبه :

مهر، عندالمطالبه بوده و به مجرد عقد، زن مالک مهر می‌شود و می‌تواند هر نوع تصرفی که بخواهد در آن بنماید. این مالکیت نسبت به نصف مهر، مستقر و نسبت به بخش باقیمانده، متزلزل و منوط به انجام رابطه زناشویی زوجین می‌باشد.

انواع مهریه

مهریه به اتواع مختلفی چون، مهرالمسمی، مهرالمثل، مهرالمتعه، مهرالسنه تقسیم می‌گردد.

مهرالمسمی: اصطلاح مهرالمسمی از فقه اسلامی گرفته شده، به این معنا که هرگاه مهر در عقد ازدواج تعیین شده باشد، آن را مهرالمسمی می‌گویند.

مهرالمثل:

مهرالمثل مهری است که به موجب قرارداد تعیین نشده، بلکه بر حسب عرف و عادت و با توجه به وضع زن از لحاظ سن، زیبایی، تحصیلات، موقعیت خانوادگی و اجتماعی او و غیره و با در نظر گرفتن مقتضیات زمان و مکان تعیین می‌گردد.

بهترین وکیل مهریه در تبریز

بهترین-وکیل-مهریه-در-تبریز

اما همین مهریه امروزه به یکی از مشکلات ازدواج‏ تبدیل شده است. مهریه‏ های سنگین و سرسام‏ آور، با این توجیه که مهریه را چه کسی داده و چه کسی گرفته؟! که در اینجا جای طرح این سوال است که اگر مهریه را کسی نداده و کسی هم نگرفته، پس چرا هر روز آمارهای جدیدی از زندانیان مهریه اعلام می‌شود که شمارشان گاهی از هزاران نفر هم می‌گذرد؟!

پرداخت مهریه بر عهده داماد است و جزو بدهی‏‌های او محسوب می‌شود، و حتی بعضی از ف‌ها گفته‌‏اند اگر مرد قصد پرداخت آن را نداشته باشد، اصل عقد باطل خواهد بود. مهریه‏‌ای که باید موجب مهر و محبت باشد اگر مبلغش زیاد بالا باشد سبب بغض و کینه می‌‏شود.

وقتی مهریه سنگینی برای دختر قرار داده شد، خود به خود در کوران زندگی و سختی‏‌ها و عصبانیت‏‌ها به این فکر می‌‏افتد که اگر کار به طلاق هم کشید این مهریه زیاد پشتوانه‌‏ای برایش خواهد بود؛ لذا به راحتی ناسازگاری می‌‏کند و از طلاق و جدایی واهمه‏ ای نخواهد داشت.

شوهر هم که می‌‏بیند با طلاق و پرداخت مهریه بالا، هستی و نیستی‏‌اش به باد می‌‏رود، هرگز حاضر به طلاق نمی‌‏شود و هر روز و هر ساعت کینه زن را در دل می‌‏پروراند و آن‏قدر او را می‌‏آزارد تا زن مهریه خود را حلال کند و جانش را آزاد. اساس زندگی زناشویی علاقه و عشق است نه معامله و کسب و کار.بنابراین مجالسی که برای مهربران تشکیل می‌‏شود و طرفین عقد، گویی در خرید و فروش کالایی نایاب به جدال می‌‏پردازند، ابدا اسلامی نیست؛ چرا که باید به فرمایش رسول خدا(ص) توجه کرد که فرمود:بهترین زنان امت من زنانی هستند که در عین اینکه زیبارویند، مهرشان کم است.

امام رضا(ع) می‌‏فرماید:

«هنگام ازدواج کوشش کنید بیش از مهر السنه، مهریه قرار ندهید که معادل پانصد درهم است و باید قبل از عروسی، همه یا قسمتی از آن را به همسر خود بپردازید».

آیا تاکنون وجود مهریه سنگین زوجی، مانع فروپاشی زندگیشان شده است؟

بی‌شک خیر، چراکه اگر مانع بود آمار طلاق شناسنامه‌ای و عاطفی زوجین تا این حد بالا نمی‌رفت. شاید عوام براین باور باشند که بالا بودن مهریه باعث عدم طلاق از سوی مرد است اما چنین نیست زیرا با افزایش میزان مهریه زنان احساس می‌کنند که دارای پشتوانه محکمی هستند و برای حفظ زندگی زناشوئی از هنر زنانگی خود استفاده نکرده و آن را فراموش می‌کنند.

نکته:تمام شرایط سه گانه فوق باید برای دادگاه نیز ثابت شود، تا دادگاه اجرت المثل کارهای انجام گرفته را محاسبه و به پرداخت آن حکم نماید.

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل مهریه در تبریز داشتین اینجا کلیک کنید

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل مهریه در تبریز

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود