بهترین وکیل رشت بهترین وکیل رشت |10 تا از بهترین وکیل رشت| مشاوره تخصصی حضوری (آپدیت 1402)بهترین وکیل رشت 

با سلام من مهتاب میرزائیان کارشناس حقوقی سامانه وکیل نوین قصد دارم تعدادی از بهترین وکلای رشت را در کانون وکلای رشت که در سامانه وکیل نوین عضو هستند را به شما معرفی کنم.

قطعا بهترین وکیل رشت که به صورت تخصصی در شاخه های وکیل مهاجرت در رشت و کیفری و حقوقی و خانواده فعالیت دارد بسیار می تواند در حل معضلات حقوقی گام بردارد. شما در این لیست از بین بهترین وکیل رشت که در سامانه وکیل نوین ثبت نام نمودند و مورد بررسی قرار گرفتند می توان به عنوان بهترین وکیل رشت نام برد.

برای مشاوره و ارتباط با وکیل طلاق در رشت اینجا کلیک کنید.

وکیل آقای صادق نیک بخش 1661675681 بهترین وکیل رشت |10 تا از بهترین وکیل رشت| مشاوره تخصصی حضوری (آپدیت 1402)

وکیل آقای داریوش صالحی1)وکیل آقای داریوش صالحی

ایشان بهترین وکیل رشت پایه یک دادگستری و فارغ التحصیل دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد ، عضو کانون وکلای دادگستری استان گیلان و یکی از بهترین وکلایی که می توان تخصصی در حوزه موضوعات حقوقی ملکی و کیفری در رشت نام برد.

درپی سالهای کاری با ورود و دفاع در پرونده های مهم و مختلف موفقیت های قابل توجه تحصیل که رضایتمندی موکلین را به همراه داشته است .

و عمده تخصص و فعالیت ایشان در پرونده های ملکی همچون :اثبات  مالکیت ، خلع ید، رفع تصرف عدوانی ، فروش مال مشاع ، ارث ، تنظیم سند و نیز پرونده های کیفری :

فروش مال غیر، سرقت ، کلاهبرداری ، جعل ، تصرف عدوانی ، روابط نامشروع ، جرایم سایبری و همچنین پرونده های خانواده ، طلاق ، مهریه ، حضانت ، سرپرستی و نفقه می باشد.

شماره تماس :09129170468

 

 

وکیل خانم آزیتا حسینائی2)وکیل خانم آزیتا حسینائی

ایشان وکیل پایه یک دادگستری و دارای دکترای حقوق خصوصی می باشند که در شهر رشت جزء بهترین وکلا توسط مردم انتخاب شده اند. ایشان دارای سوابق ارزشمندی هستند 8 سال سابقه فعالیت به عنوان نماینده حقوقی و کارشناسی تسهیلات صندوق کار آفرینی امید و مدیر عامل پایانه صادراتی سنگ و فرآورده های معدنی و کارشناسی حقوق  و مدرس دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.

از خصوصیات بارز اخلاقی ایشان می توان به فن بیان قوی و بلد بودن اصول مذاکره رفتار سازمانی و ارتباط موثر انگیزه در کار و داشتن وجدان کاری

شماره تماس:09026220322

 

وکیل خانم شکوفه خرم آبادی3)وکیل خانم شکوفه خرم آبادی

ایشان  بهترین وکیل طلاق در رشت پایه یک داد گستری رشت ، فارغ التحصیل  از رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد انزلی دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری از سال 1389 وکالت خود را آغاز نموده و یکی از بهترین وکلای رشت به حساب می آید.

ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی خانواده به ویژه طلاق از طریق مراجع قضایی و اجرای ثبت با استفاده از دانش و تجربه در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده های موکلین را کسب کند.

پیگیری و همچنین باز گرداندن حقوق تضییع شده موکلین با کمترین هزینه در سریعترین زمان از خصوصیات بارز کاری ایشان است.

ایشان به عنوان بهترین وکیل رشت در زمینه خانواده و به ویژه طلاق آماده ارائه خدمات حقوقی در حوزه استان گیلانمی باشند.

شماره تماس :09123362680

ارتباط با وکی


وکیل محمد حسن فعال 4) وکیل محمد حسن فعال 

ایشان بهترین وکیل رشت پایه یک دادگستری رشت، با بیش از 16 سال سابقه وکالت درخشان و موفق ، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه گیلان ، عضو مرکز وکلا و مشاوران حقوقی قوه قضائیه استان گیلان،عضو کمیسیون بازرسی دوره دوم هیات مدیره ،عضو کمیسیون معاضدت وکالت تسخیری دوره چهارم هیات مدیره مرکز وکلا استان گیلان و همچنین بازرس هیات مدیره ( دوره سوم ) مرکز وکلا و مشاوران حقوقی استان گیلان بوده است .

ایشان به خاطر فن بیان قوی ،تجربه بالای حقوقی ، پشتکار فراوان و آشنایی با قوانین حقوقی و از همه مهمتر علاقه ای که به کار خود دارد، توانستن با وکالت حرفه ای و کسب نتیجه مطلوب ،رضایت مراجعه کنندگان و موکلین را بدست آورده و با همین تبحر بالا جز بهترین وکیل رشت به حساب بیایند.

حوزه فعالیت وکیل محمد حسن فعال در امور حقوقی و کیفری و خانواده عبارتست از:

وکالت در کلیه دعاوی حقوقی اعم از ( مطالبات چک ، سفته ، ملکی ،سرقفلی ،الزام به تنظیم سند رسمی ،الزام به تحویل مبیع (مال مورد معامله ) اثبات مالکیت ، خلع ید قلع و قمع بنا و مسحدثات، اخذ دستور موقت ،توقف و ابطال عملیات اجرایی ثبتی و اجرای احکام دادگاه ذیصلاح ،مطالبه اجرت المثل ایام تصرف، تخلیه اماکن مسکونی و تجاری ،

مصادره اموال ، خانواده ، اعتراض به برگ تشخیص اداره منابع طبیعی و اثبات مالکیت اراضی غیر ملی به طرفیت اداره منابع طبیعی، شهرستان مربوطه و….)

وکالت در تمامی دعاوی و شکایات کیفری (جزائی ) شامل ( جرایم مواد مخدر، سرقت ،کلاهبرداری ،اختلاس و ارتشاء پولشویی ،قتل ،مطالبه دیه ،جرایم پزشکی ، رایانه ای ، رابطه نامشروع ، جرایم سیاسی ،مطبوعاتی و …)

امور ملکی و تجاری (زمین ،مسکن و مغازه)

وکالت در پرونده های دیوان عالی کشور و دیوان عدالت اداری

وکالت در کمیسیون ماده 100شهرداری ها و پرونده های مالیاتی

وکالت در دعاوی راجع به ثبت شرکت ها ، انحلال شرکت ، و ثبت تنظیم قراردادهای مشارکت و سایرقراردادهای خصوصی برای اعطای وکالت به آقای فعال ،یکی از بهترین وکلای رشت می توانید به نشانی ذیل و با شماره همراه تماس برقرار نمایید:

نشانی دفتر : رشت ،خیابان دکتر حشمت ، پایین تر از مسجد چله خانه ، روبروی تاکسی شهرام ، ساختمان آدنیس طبقه اول

 شماره تماس :09119341944 هنگام تماس اعلام بفرمایید که از سامانه وکیل نوین تماس گرفته اید.

 

وکیل هانی اشناپ 5) وکیل هانی اشناپ 

ایشان بهترین وکیل رشت وکیل پایه یک دادگستری استان گیلان فارغ التحصیل کارشناسی ارشدحقوق بین الملل هستند .

سابقه تدریس متون حقوقی  به زبان انگلیسی دارای گواهی نامه تخصصی قرارداد نویسی دارای گواهی نامه تخصصی حقوق بانکی ( دعاوی بانکی ) می باشند

شماره تماس :09026220322

 

وکیل آقای ابوطالب اصغری جیرنده6)وکیل آقای ابوطالب اصغری جیرنده

ایشان بهترین وکیل رشت پایه یک دادگستری و نایب رئیس کمیسیون پارلمانی کانون وکلای گیلان ،مدرس دانشگاه ،دانشجوی دکتری حقوق ،شماره پرونده 893 از کانون وکلای دادگستری گیلان ، و جزء یکی از بهترین وکلای رشت به حساب می آیند.

 ایشان با وکالت در پرونده های کیفری با موضوعات ( کلاهبرداری ، جعل ، و استفاده از سند مجعول ،خیانت در امانت ،سرقت ، ، فروش مال غیر و…)

پرونده های حقوقی من الجمله چک،سفته ،اجرت المثل ،ایام تصرف ،تخلیه و اجور معوقه ، سر قفلی ،الزام به تنظیم سند رسمی ،ابطال و یا فسخ قراردادها و یا اسناد رسمی ، دعاوی بانکی ، قرارداد مشارکت در ساخت

، پیش فروش آپارتمان ، و تعزیرات حکومتی ، ابطال رای داوری و دعاوی مرتبط به ارث )

 پرونده های ملکی مانند : ( الزام به تنظیم سند رسمی ، الزام به تحویل ملک ، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی ،ابطال قرارداد ،خلع ید ،رفع تصرف عدوانی ، فروش ملک مشاع ، تخلیه ملک تجاری ، دعوای تعدیل اجاره بها و..)

پرونده های خانواده از جمله ترک انفاق ، مهریه ، تمکین ، نفقه زوجه و فرزند ، اجرت المثل ایام زوجیت ، طلاق توافقی ، طلاق از سوی زوج یا زوجه ، استرداد جهیزیه ، ملاقات فرزند ، الزام به ثبت ازدواج و ..) 

شماره تماس:09113321550

 

وکیل خانم انسیه یوسف پور7)وکیل خانم انسیه یوسف پور

ایشان بهترین وکیل رشت پایه یک دادگستری و فارغ التحصیل دانشگاه استان گیلان در مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی ،عضو کانون وکلای داد گستری گیلان می باشد.

عمده تخصص ایشان پرونده خانواده طلاق و مهریه و  پرونده های  کیفری و ملکی  است . 

در سالهای اخیر با ورود و دفاع در پرونده های مهم و مختلف ،موفقیت های قابل توجه تحصیل که رضایتمندی موکلین را به همراه داشته است .

ایشان صاحب چندین مقاله در نشریه معتبر کشوری از جمله:جبران ضرر و زیان غیر مالی ناشی از قرارداد با بررسی کنوانسیون بین المللی  خرید کالا قاعده مقابله با خسارت در حقوق هند و….. می باشد .

و عمده تخصص و فعالیت ایشان در پرونده های ملکی همچون : اثبات مالکیت ، خلع ید ، رفع تصرف عدوانی ، فروش مال مشاع ، ارث، تنظیم سند و همچنین پرونده های کیفری : فروش مال غیر ، سرقت ، کلاهبرداری ، جعل ، تصرف عدوانی ، روابط نا مشروع، جرایم سایبری ،و نیز پرونده های خانواده : طلاق ، مهریه ، حضانت و سر پرستی ، نفقه و….. می باشد.

شماره تماس :09026220322

 

وکیل خانم زهرا پورخوش سعادت8) وکیل خانم زهرا پورخوش سعادت

ایشان بهترین وکیل رشت پایه یک دادگستری کانون وکلای استان گیلان هستند .فارغ التحصیل کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه بین المللی امام خمینی ره قزوین می باشند.

وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی و کیفری ،در موضوعات ذیل : دعاوی ملکی ، دعاوی خانوادگی ، اسناد تجاری ،(چک و سفته ) توقیف اموال ، مطالبه وجه  

شماره تماس :09129170468

 

وکیل آقای صادق نیک بخش9)وکیل آقای صادق نیک بخش

ایشان بهترین وکیل رشت پایه یک دادگستری استان گیلان در سال 1390 پروانه وکالت گرفتند .قبل از وکالت نزدیک 10 سال سابقه کار در محاکم قضایی در سطح شهرستان رشت دارند.کارشناس ارشد جزا و جرم شناسی ، قرارداد وکالت با چندین شرکت و موسسه خصوصی در سطح استان گیلان انجام دادند.

تخصص ویژه در پرونده های منابع طبیعی ، ملکی ، و مواد مخدر را دارا هستند.

 شماره تماس: 091111363054

 

وکیل آقای جابر غزالی10)وکیل آقای جابر غزالی

ایشان وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق خصوصی می باشند.
ایشان به عنوان یک وکیل تحصیل کرده و با تجربه در زمینه ی کلیه ی دعاوی ملکی، دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانوادگی، دعاوی ثبتی و تجاری، دعاوی خانوادگی، دعاوی کیفری دعاوی مربوط به ارث و میراث و غیره… دانش و آگاهی لازم دارند اما در زمینه ی دعاوی ملکی به صورت اختصاصی فعالیت می کنند.

یکی از مهم ترین و پیچیده ترین دعاوی حقوقی، مربوط به دعاوی ملکی است، که رسیدگی به آن ها نیازمند آگاهی از علم حقوق و نحوه ی برخورد با آن هاست به همین جهت پیشنهاد می کنیم قبل از هر گونه اقدامی حتما با یک وکیل ملکی خوب مانند جابر غزالی در ارتباط باشید.

یک وکیل ملکی خوب، وکیلی است که، بسیار دل سوز و امانت دار باشد تا موکل با خیالی آسوده مشکلات خود را عنوان کند و شواهد و مدارک را به او تحویل دهد. فردی مانند جابر غزالی فردی با کلامی برنده و قلمی صریح دائما برای احقاق حق موکل خود می کوشد و تمام تلاش خود را می کند تا موکل در مسیری درست گام بردارد تا از اتلاف وقت و هزینه های اضافی جلوگیری شود

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در لیست بهترین وکیل رشت قرار بگیرید با این شماره 09151098659 تماس بگیرید.

 

آدرس دفاترخدمات قضایی رشت

رشت- بلوار شهیدانصاری -ساختمان یعقوب زاده-پلاک 285-طبقه اول -واحد2             
رشت -بلوار امام خمینی -ابتدای بلوار آزادی( منظریه )- طبقه فوقانی بانک ملی -طبقه اول 
رشت -بلوار معلم -روبروی استانداری -ساختمان نوید-طبقه اول -واحد 2
رشت -میدان امام حسین -بلوار چمران -پلاک 229

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در لیست بهترین وکیل رشت قرار بگیرید با این شماره 09151098659 تماس بگیرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود