وکیل قتل در اصفهان

وکیل قتل در اصفهان

وکیل قتل وکیل درجه 1 دادگستری می باشد.که تخصص او در قبول دعاوی کیفری است از مهم ترین دعاوی کیفری دعاوی قتل است وکیل قتل تسلط بر قوانین آیین دادرسی کیفری و قانون مجازات اسلامی است و بر فنون دفاع در امور کیفری آگاهی دارد.

همون طور ک خود میدانید یکی از جرائم بسیار سنگین و حساس که در جوامع وجود دارد قتل است ک عواقب خوبی ندارد و مجازات های بسیار سنگینی برای این در نظر گرفته شده است .و قتل یکی از مهم ترین عواملی ک در سیستم قضایی ایران وجود دارد. ودر ادامه بیش تر در مورد این موضوع توضیح خواهم داد.  

09139153432  – 05136140000

مشاوره حضوری رایگان  تماس بگیرید

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل قتل در اصفهان

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

 

برای انتخاب بهترین وکیل قتل در اصفهان، این افراد باید  اطلاعات و آگاهی بسیار و دارای نبوغ باشند تا بتوانند در این زمینه   ابعاد گسترده جرم قتل را به صورت دقیق و ظریف مورد بررسی قرار دهند و از تمام شواهد و مدارک و استناد به موضوع قتل برای کاهش یا تخفیف مجازات موکل خود استفاده کنند.

پس حضور وکیل در جرایمی سنگین و حساس مانند جرم قتل که امری ضروری است باید وکیلی را برای پذیرش وکالت و ارائه مشاوره پیدا کنید که در امور جنایی و جرایم کیفری به ویژه قتل تخصص لازم را داشته باشد و به تمام جوانب و شرایط وقوع این جرم به صورت عمد و غیرعمد آشنایی داشته باشد.

پس اگر به هر دلایل مختلفی درگیر یک پرونده قتل هستید، قبل از هر کاری به یک وکیل قتل با تجربه مراجعه کنید و از او کمک و راهنمایی بگیرید.

برادرم را به اتهام قتل دستگیر کردند و الان زندان است ، خیلی نگرانشم چکار می تونیم بکنیم؟ 

اولا شما آرامش و خونسردی خود را حفظ کنید و شماره هایی ک در بالا درج شده تماس بگیرید و با عمل سریع به وکیل قتل در اصفهان متصل خواهید شد و ایشون فورا دست به کار خواهند شد و مراحل رو انجام خواهند داد.

مراحل پیگیری وکیل قتل در اصفهان بعد از دستگیری متهم.

در باب سوم قانون مجازات اسلامی ک جرم قتل باعنوان باب قصاص است خوب مراحل رو تک تک توضیح خواهم داد.مرحله 1 انواع قتل ما دو نوع قتل داریم .(قتل عمدی.قتل غیر عمد) در قتل عمد فرد سلب حیات از انسان دیگر این کار را انجام می دهد در واقع او با علم به این موضوع علیه نفس دیگر اقدام می کند حتی اگر از وسایلی استفاده کند که برای کشتن یک فرد انجام نمی شود اما اگر به نتیجه خود برسد باز هم مرتکب جرم شده است.و این فرد طبق موازین قانونی به قصاص محکوم می شود .

اما در قتل غیر عمد فرد قصد کشتن نداشته ولی او از وسایل و ابزاری استفاده کرده است که منجر به قتل می شود در صورت لزوم اگر نتواند در دادگاه ثابت کند از کشنده بودن قتاله آگاه نبوده است قاتل غیر عامد به حساب میاید در غیر این صورت قتل غیر عامد و حکم تعزیری دارد.مرحله 2 نیاز به ادله اثبات قتل برسی قتل نیاز به وجود اثبات ادله دارد برای جرمی مثل قتل تنها یک بار اقرار کافی است تا همه چی ثابت شود در ضمن شهادت دو مرد عادل به قتل نیز می تواند از ادله محکمه محسوب شود.

مرحله 3 صلاحیت مراجع قضایی-صلاحیت مراجع قضایی در خصوص قتل ک قبول می کنند باید تایید شود صلاحیت ذاتی این طبق ماده 302 به تصویب رسیده 92 اصلاحی و 94 به جرایم موجب مجازات گرفتن زندگی در دادگاه کیفری یک رسیدگی می شود اما در ماده های 310 و 311 قانون اساسی ذکر شده که متهم باید در دادگاهی محکامه شود ک جرم در اون حوزه رخ داده است .

مرحله 4 شیوه تقدیم شکوایه قتل برسی قتل با تنظیم و تقدیم یک شکوایه آغاز می شود فرد باید برای این کار یک فرم طراحی شده است که به شاکی تحویل داده می شود و او می تواند شکایت را کامل شرح دهد و در ماده 69 قانون اساسی ذکر شده است ک دادستان باید شکایت شفاهی و همچنین کتبی را همه وقت قبول کند. مرحله 5 تقدیم دادخواست به محاکمه کیفری .

اگر قتل منجر به دادن دیه شود دیه مالی تنها جبران خسارت نیست و نوعی مجازات محسوب می شود به همین دلیل برای مطالبه ان نیازی به دادخواست نیست اما اگر شخص از اولیای دم مدعی کند که خسارت و زیان وارد شده باید دادخواست تنظیم و ضرر را بگیرد و در حالت کلی وکلا در کار خودشان تخصص دارند و به هر کسی نمی توانند امور را بدهند.

مراحل پیگیری وکیل قتل در اصفهان بعد از دستگیری متهم ( از جانب شاکی خانواده مقتول )

وکیل بعد از عقد قرارداد با خانواده مقتول به سرعت با وارد شدن به پرونده و مطالعه آن شروع به جمع آوری ادله و در خواست استعلامات لازم می نماید ، تا دادگاه را روشن نماید جهت یافتن قاتل و قصاص او

وکیل قتل در اصفهانوکیل قتل در اصفهان کیست؟

وکیل قتل در اصل یک وکیل حقوقی است که پرونده‌های وکالت قاتل یا اولیای دم را قبول می‌کند و با ارائه ادله کافی برای گرفتن تخفیف مجازات یا عفو برای قاتل یا درخواست اشد مجازات برای قاتل به نیابت از اولیای دم اقدام می‌کند. از آنجایی که پرونده‌های قتل بسیار حساس هستند، برای حل چنین پرونده‌هایی باید از وجود یک وکیل با ویژگی‌های خاص و تجربه لازم و کافی بهره‌ برد. همچنین یک وکیل قتل در اصفهان باید علاوه بر اینکه در زمینه کاری و نبوغ زیاد باید از تسلط بر علم حقوق برخوردار باشد باید در علوم روانشناسی، جامعه‌شناسی و شخصیت‌ شناسی نیز مهارت و اطلاعات کافی نیز داشته باشد.

اهمیت حضور وکیل قتل در پرونده‌های جنایی چیست؟

همانطوری که گفته شد، در روند پرونده‌های جنایی مهمی مانند قتل بدون کمک گرفتن از وکلای متخصص در زمینه قتل امکان‌پذیر نیست، چرا که بسیاری از عاملان قتل فکر می‌کنند که با مجازات قتل عمد و قصاص روبرو خواهند شد اما طبق قانون و مقرراتی که قانونگذار وضع کرده است، قتل آنها عمد محسوب نمی‌شود.

همچنین با کمک یک وکیل قتل می‌توانید در کمترین زمان، بهترین نتیجه ممکن را از پرونده خود دریافت کنید. پس اگر می‌خواهید که مراحل پیگیری پرونده قتل برای اثبات جرم در زمان کوتاه‌تری انجام شود، حتما از توانایی یک وکیل قتل در اصفهان استفاده کنید.

از دیگر مزایای استفاده از وکیل قتل در پرونده این است که او می‌تواند دستور دستگیری قاتل فراری را بگیرد یا اینکه رضایت والدین مقتول را بگیرد و با پرداخت دیه پرونده را فیصله دهد.

مهم‌ترین وظایف یک وکیل قتل در اصفهان چیست؟

قتل جرمی است که به صورت مستقیم با جان افراد سروکار دارد و می‌تواند مجازات‌های شدید مانند قصاص یا دیه سنگین و حبس‌ مدت‌دار به دنبال داشته باشد، پس یک اشتباه می‌تواند حقوق قاتل و همچنین خانواده مقتول را ضایع کند.

از آنجایی که عنوان دعوا بسیار مهم است، وکیل قتل در اصفهان از ابتدای پروسه پرونده به شما کمک و همچنین شما را در جمع آوری مدارک مورد نیاز برای اثبات پرونده راهنمایی می کند. البته در برخی موارد وکلا وظایفی بیش از این را بر عهده می گیرند. اما مهمترین وظیفه وکیل کیفری حضور در دادگاه و اثبات ادعای خود است

همانطور که می‌دانید زمانی که یک قتل رخ می‌دهد، خانواده مقتول یا همان اولیای دم برای تنظیم شکایت علیه قاتل به دادگاه مراجعه می‌کنند.

وکیل قتل در اصفهان یکی از بهترین وکلای تخصصی در این زمینه است که می‌تواند با علم و اطلاع کافی از جزئیات چنین پرونده‌هایی از تضییع حق و حقوق افراد جلوگیری کند و آنها را در حق خواهی در دادگاه کمک کند.

پس اگر برای تشکیل پرونده قتل نیاز به راهنمایی و پیگیری قانونی یک وکیل مجرب دارید که حل و فصل پرونده‌های مربوط به جرم قتل را برعهده بگیرد حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در زمینه پرونده‌های قضایی، حقوقی و کیفری می‌توانند به شما راهنمایی و مشاوره لازم را ارائه دهند.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل قتل در اصفهان

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود