وکیل متخصص اداره کار در تهران+مشاوره حضوری رایگان 1402

وکیل متخصص اداره کار در تهران

فهرست مطالب مقاله

 وکیل متخصص اداره کار در تهران

سامانه وکیل نوین توسط وکلا و فارغ التحصیلان حقوق در تهران جهت وکالت در امور کار و تامین اجتماعی اقدام می نماید. برای ارتباط با بهترین وکلای تهران در زمینه اداره کار می‌توانید با سامانه وکیل نوین تماس بگیرید.

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

در مواردی که با شکایت کارفرما کارگر بازداشت شده و برابر تصمیم مراجع صالحه با قید ضمانت آزاد می گردد و کارفرما وی را موقتا بکار اعاده نماید، آیا بازهم تکلیفی به پرداخت حقوق مقرر در تبصره ماده ۱۸ خواهد داشت؟

نظر به اینکه هدف قانونگذار رسیدگی به مشکل معیشتی خانواده کارگر بوده است و بر اساس رویه های موجود چنانچه کارگر بر اساس شکایت کارفرما توقیف و سپس با قید ضمانت آزاد گردد، کارفرما می تواند تا تعیین تکلیف نهایی کارگر را به کار اعاده نماید. بدیهی است در غیر اینصورت کارفرما مکلف به پرداخت مبلغ مزبور خواهد بود.

برای درخواست مشاوره حضوری رایگان اینجا کلیک کنید.

در موادی که بر اساس رای صادره از مراجع حل اختلاف، کارگر بکار قبلی اعاده می گردد، و کارفرما مکلف می گردد  حق السعی ایام تعلیق یعنی از تاریخ اخراج تا تاریخ اعاده به کار مجدد را پرداخت نماید، پرداخت کسورات قانونی ( حق بیمه و مالیات سهم کارگر ) به عهده کیست و به چه نحو؟

برابر مقررات مالیاتی و قانون تامین اجتماعی اینگونه کسورات توسط کارفرما از حق السعی کارگر  کسر می گردد و در مواردی که حکم مراجع حل اختلاف توسط دایره اجرای احکام دادگستری اجرا می گردد، کسورات قانونی مزبور مربوط به ایام تعلیق به عنوان بدهی کارگر به کارفرما بوده و کارفرما می تواند به استناد بند «الف» ماده ۴۵ قانون و با رعایت ترتیب مقرر در ماده ۴۴ قانون مرقوم، طلب خود را وصول نماید.

بیشتر بدانید…

وکیل نوین سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

وکیل نوین با تخصصی کردن پرونده ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه ها برداشته است ،با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می گردد.

در حین روند پرونده به پیگیری های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظر سنجی هایی صورت می پذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض می گردد ، این امر باعث می شود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده وکیل معین شده  دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص اداره کار در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

8 پاسخ

  1. بنده کارمند بانک ملت می باشم تقریبا 4ساله منو با ماده 27 اخراج کردن و هنوز که هنوزه با 25سال خدمت سرگردانم…واقعا پیشه به من در مانده که زندگیش باخاک یکسان شده کمکی هم کرد..واقعا میشه

  2. با سلام
    من پدرم 68 سالشه و هیچ حقوق باز نشستگی نداره . قبلا کشاورز بوده . میخواستم ببینم راهی وجود داره که با پرداخت جریمه به اداره تامین اجتماعی و یا شکایت از یک صنف یا شغلی( در ابتدا هماهنگی با آن شغل و یا صنف) و پرداخت جریمه، مستمری برای پدرم درست کرد.

    1. با سلام میشود با طرح دعوی علیه شخص یا شرکتی که آنجا مشغول به کار بوده بیمه گذشته را رد نمود اما قطعیتی برای این امر ندارد که بشود برای ۳۰ سال رد گرفت برای مشاوره دقیق تر توصیه میشود از طریق مشاوره حضوری در سامانه وکیل نوین بهره گیرید
      تلفن تماس 05136144644

  3. من تو یه شرکت مشاور ساختمانی از سال 92 مشغولم سال 93 و 94 افزایش حقوق داشتم اما سال 95 با کمال وقاحت از افزایش حقوقم خودداری نمود و همان حقوق سال 94 پرداخت نمود سال 96 باز هم به جای 14 درصد 10 درصد حقوقم اضافه نمود و سال 97 نیز باز از افزایش حقوق امتناع میورزد و همان حقوق سال 96 پرداخت مینماید سوالم این است برای سال 95 قرارداد ندارم اما فیش حقوقی بعضی ماها را دارم و برای امسال یک قرارداد یکساله مطابق سال 96 تنظیم نموده که امضا کنم اگه قرارداد امضا کنم میتونم بعدا برم شکایت کنم و حقوم را از سال 95 که اضافه ننموده طلب کنم اداره کار نمیگوید چون قرارداد امضا کردی پس قبول کردی حقوقت اضافه نشود و حق به کارفرما بدهد .در ضمن در صورت شکایت سنوات مربوط به این چند سال بر اساس فیش حقوقی و قرارداد میباشد که اضافه نشده یا در صورت شکایت بر اساس اخرین حقوقی که اضافه میگردد محاسبه میشود.ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام پاسخ سوال شما کاملا بستگی به این موضوع دارد که حقوق شما از حداقل قانونی اداذه کار کمتر باشد یا بیشتر.
      در صورتی که از حداقل قانون کار کمتر باشد امضای قرارداد نمیتواند شما را از دادخواست منع کند. چذا که قواعد اداره کار امری می باشد. ولیکن اگر از حداقل قانون کار بیشتر باشد قرارداد توافق است و همان مبلغ تعلق میگیرد

  4. با سلام
    من با ۲۰ سال سابقه بازنشسته شدم و بعد از ۹ ماه شکایت به اداره کار ، رأی گرفتم کارفرما سنواتم رو پرداخت کنه و ضمن اینکه بابتعدم پرداخت جمعه کاری و عدم افزایش حقوق به مدت ۳ شکایت کرده بودم اداره کار در مورد این دو موضوع رأی صادر نکرده ، آیا امکان پیگیری و دریافت جمعه کاری و عدم افزایش حقوق وجود دارد ؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

    1. در فرصت 15 روز اعتراض به رای، اقدام به اعتراض کنند تا هیات به موضوع رسیدگی و رای نهایی رو صادر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود