لیست دفاتر خدمات الکترونیک قضائی دربندرعباس

 بهترین وکیل طلاق اهواز   

فهرستی که در ادامه خواهید دید:

بهترین وکیل طلاق اهواز کیست؟

وکیل طلاق یا وکیل حقوق خانواده، وکیلی است که تخصص خود را در زمینه‌های مرتبط با مسائل حقوقی خانواده دارد، از جمله پرونده‌های طلاق. این وکلا به موکلین خود در موضوعات مربوط به طلاق، نگهداری از فرزندان، تقسیم دارایی، و سایر مسائل حقوقی مرتبط با خانواده کمک می‌کنند.

نمونه دادخواست های زیر رو رایگان می تونید دانلود کنید:

وظایف وکیل طلاق شامل مشاوره حقوقی، تدوین اسناد حقوقی مرتبط با طلاق، نمایندگی در دادگاه‌ها، و توسط مشتریان خود در مسائل مربوط به حقوق خانواده همراهی می‌شود. این وکلا باید با قوانین مرتبط با طلاق و خانواده آشنا باشند و توانایی حل اختلافات خانوادگی را داشته باشند.

اینجا کلیک کنید تا از بهترین وکیل اهواز مشاوره حضوری رایگان بگیرید.

10 تا از بهترین وکیل طلاق اهواز

 

وکیل آقای یوسف حزبا1- وکیل آقای یوسف حزبا

ایشان یک وکیل حرفه‌ای با تخصص در زمینه حقوق و قوانین، که مسئولیت دفاع از حقوق و مصالح حقوقی هستند.  همچنین با تجربه خود در مطالبات حقوقی، دعاوی قضائی، و مسائل حقوقی متنوع دیگر، به موکلین خود کمک می‌کنند تا در مقابل مسائل حقوقی مختلف، حقوق و منافع خود را به دقت و کارآمدانه حفظ کنند. از مهارت‌های اصلی ایشان  می‌توان به تحلیل قانونی، تدوین نقدهای حقوقی، و نمایندگی در دعاوی قضائی اشاره کرد.

شماره تماس:09021026897

lawyer 2 بهترین وکیل طلاق اهواز {نابغه های وکالت 2024} ⚖️ آدرس+شماره تلفن سطح وکیل: وکیل پایه یک دادگستری
experience بهترین وکیل طلاق اهواز {نابغه های وکالت 2024} ⚖️ آدرس+شماره تلفن تخصص: حقوقی ,کیفری ,خانواده
customer service بهترین وکیل طلاق اهواز {نابغه های وکالت 2024} ⚖️ آدرس+شماره تلفن خدمات: مشاوره حضوری و تلفنی_ پیگیری پرونده
success بهترین وکیل طلاق اهواز {نابغه های وکالت 2024} ⚖️ آدرس+شماره تلفن میزان موفقیت: 90% موفقیت در پرونده ها

 

وکیل خانم مریم اورنگ2- وکیل خانم مریم اورنگ

ایشان یک وکیل حرفه‌ای حقوقی با تخصص در امور قانونی هستند که به موکلین خود در امور حقوقی مشاوره می‌دهند و آن‌ها را در دعاوی حقوقی نمایندگی می‌کنند. ایشان مسئول استفاده از دانش عمیق خود در زمینه قانون و حقوق برای حل و فصل اختلافات حقوقی و حفظ حقوق و مصالح موکلین خود است. همچنین با مطالعه قوانین، تحلیل موقعیت‌های حقوقی، و ارائه راهکارهای حقوقی، به موکلین خود کمک می‌کنند تا در مسائل حقوقی به بهترین شکل ممکن عمل کنند و حقوق خود را حفظ کنند.

شماره تماس:09021026897

ngjnm بهترین وکیل طلاق اهواز {نابغه های وکالت 2024} ⚖️ آدرس+شماره تلفن3- وکیل خانم معصومه آذری تبار

ایشان یک وکیل حرفه‌ای در حوزه حقوق و قانون که متخصص در تفسیر و اجرای قوانین مرتبط با جامعه هستند. همچنین به موکلین خود در مسائل حقوقی مختلف کمک می‌کنند و آن‌ها را در طول روند قانونی هدایت می‌کنند. ویژگی‌های اساسی ایشان شامل توانایی تفکر تحلیلی، دانش گسترده در زمینه حقوق، و مهارت‌های ارتباطی برای برقراری ارتباط مؤثر با موکل و دیگر حضور های قانونی می‌باشد.

شماره تلفن: 09372490756

آدرس : اهواز، کیانپارس، نبش خیابان ۳غربی پلاک ۲۲۰ طبقه ۲ واحد ۴

 

وکیل خانم پیمانه امرایی شهبازی4- وکیل خانم پیمانه امرایی شهبازی

ایشان یک وکیل حرفه‌ای حقوقی است که دارای تجربه و تخصص در زمینه‌های مختلف حقوقی می‌باشند. این فرد با مسائل حقوقی مختلف افراد و سازمان‌ها سر و کار دارد و سعی دارد تا با بررسی دقیق موارد حقوقی، به حل و فصل اختلافات و رسیدگی به پرونده‌ها بپردازد. همچنین مسئولیت حفاظت از حقوق و مصالح موکلین خود را به عهده دارد و در دادگاه‌ها یا مذاکرات خارج دادگاه، تلاش می‌کند تا بهترین نتیجه را برای موکلین خود به دست آورد. 

شماره تماس: 09166157906

آدرس: اهواز خ امام شرقی بین گندمی و حق بین جنب بانک مسکن طبقه ۳ واحد ۶

jhll بهترین وکیل طلاق اهواز {نابغه های وکالت 2024} ⚖️ آدرس+شماره تلفن5- وکیل آقای یاسین آلبو حمدان

ایشان یک وکیل حرفه‌ای در حوزه حقوق و قانون که متخصص در تفسیر و اجرای قوانین مرتبط با جامعه هستند. همچنین به موکلین خود در مسائل حقوقی مختلف کمک می‌کنند و آن‌ها را در طول روند قانونی هدایت می‌کنند. ویژگی‌های اساسی ایشان شامل توانایی تفکر تحلیلی، دانش گسترده در زمینه حقوق، و مهارت‌های ارتباطی برای برقراری ارتباط مؤثر با موکل و دیگر حضور های قانونی می‌باشد.

شماره تلفن: 09372490756

آدرس : اهواز، کیانپارس، نبش خیابان ۳غربی پلاک ۲۲۰ طبقه ۲ واحد ۴

 

وکیل آقای ناصر طرفی بدیعی6- وکیل آقای ناصر طرفی بدیعی

ایشان وکیل ماهر و مسلط با یک دهه تجربه در زمینه حقوق و قانون هستند. تخصص ایشان در امور حقوقی گسترده از قضایی تا مسائل خانوادگی و تجاری می‌باشد. توانمندی‌های ایشان شامل ترتیب و ارائه مستندات حقوقی، دفاع موثر در دادگاه، و مشاوره حقوقی در موارد گوناگون است. افتخار دارم که در حل مسائل حقوقی موکلینم تاثیرگذار بوده‌ام و به عنوان یک وکیل متعهد، به دنبال دستیابی به حقوق و منافع حقوقی بهینه برای موکلانم هستم.

شماره تماس: 09166113668

آدرس: اهواز 24متری روبروی پمپ بنزین مجتمع تجاری جاوید طبقه اول واحد 5 

ngjnm بهترین وکیل طلاق اهواز {نابغه های وکالت 2024} ⚖️ آدرس+شماره تلفن7- وکیل خانم سیده عذرا حسینی ترکو

ایشان فردی با تخصص در زمینه حقوق و قانون است که مسئولیت دفاع از موکلین خود را در دادگاه یا در مقابل سایر ارگان حقوقی دارد. با داشتن دانش گسترده در حوزه‌های مختلف حقوقی، این فرد توانمندی دارد تا به حل و فصل قضاوت در امور متنوعی از جمله جنایی، مدنی، خانوادگی، تجاری و غیره بپردازد. ایشان با تحلیل موضوعات حقوقی، تدوین و پیگیری مستندات حقوقی، و نهایتاً نمایندگی موکل در دادگاه‌ها، سعی در حفظ و حق‌جویی موکلین خود را دارد.

شماره تماس: 09169935144

 

jhll بهترین وکیل طلاق اهواز {نابغه های وکالت 2024} ⚖️ آدرس+شماره تلفن8-وکیل آقای فرشاد محمد حسینی حاجی پور

ایشان یک وکیل حرفه‌ای در زمینه حقوق و قانون هستند که مسئولیت دفاع از حقوق و منافع موکلین خود را بر عهده دارد. با تخصص در حقوق مختلف مانند حقوق مدنی، جنایی یا تجاری، وکیلان توانایی دارند تا مشاوره حقوقی ارائه دهند و در دعاوی حقوقی نمایندگی کنند. آن‌ها نقش اساسی در اطمینان از اجرای عادلانه و قانونی امور حقوقی دارند و از تجربه و دانش خود برای رسیدگی به موارد حقوقی با کیفیت استفاده می‌کنند.

شماره تماس: 09169021006

آدرس: اهواز کیان پارس خیابان ۵ شرقی مجتمع کاویان طبقه ۲

 

jhll بهترین وکیل طلاق اهواز {نابغه های وکالت 2024} ⚖️ آدرس+شماره تلفن9- وکیل آقای محمد عبادی

ایشان فردی متخصص در حقوق و قوانین، با ماموریت دفاع از حقوق و منافع موکلین در دادگاه یا در مراحل مختلف فرآیندهای قانونی هستند. همچنین با تحلیل و تفسیر مقررات حقوقی مرتبط با موارد مختلف، مشاوره حقوقی ارائه می‌دهد و در صورت نیاز، در دعاوی قضایی به نمایندگی افراد و شرکت‌ها می‌پردازد. ایشان به تدوین اسناد حقوقی، مذاکرات و حل اختلافات نیز مشغول هستند تا بهترین نتایج برای موکلان خود را ایجاد کنند.

شماره تماس: 09161184107

آدرس : اهواز بلوار پاسداران بین چهارشیر و سه راه فرودگاه برج itجنب اداره صنایع طبقه سوم واحد ۶۶

⚖️لیست و اطلاعات کامل دفاتر خدمات قضایی اهواز⚖️

 موارد عسر و حرج زوجه کدامند؟

عسر و حرج عبارت است از به وجود آمدن وضعیتی که ادامه زندگی را برای زوجه با مشقت همراه نماید و این امری است نسبی ولی در تبصره الحاقی به ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی چند مورد را از مصادیق عسر و حرج دانسته .

نکته :

باید به این نکته توجه داشت که قانون گذار در این ماده تنها به مصادیق عسر و حرج اشاره نموده و آن بدین معنا نیست که این موارد حصری می باشند بلکه دادگاه می تواند در موارد دیگری نیز  عسر و حرج زن را احراز و حکم طلاق به درخواست وی را  صادر نماید.

چنانچه مشکل کیفری دارید اینجا کلیک کنید

ترک زندگی توسط مرد و حق طلاق زن 

در اینجا به مسئله ترک زندگی توسط مرد و حقوق ایجاد شده برای زن در صورت بروز این اتفاق می پردازیم. ترک زندگی توسط شوهر به این معنی است که مرد بدون عذر موجه در منزل مشترک خود و همسرش حضور نیابد و زندگی نکند.نحوه اثبات ترک زندگی توسط مرد با ارسال اظهارنامه توسط زن و شهادت شهود می باشد.

ویژگی های بهترین وکیل اهواز

ضمانت اجرای حقوقی ترک زندگی توسط مرد:

 از لحاظ حقوقی در صورت اثبات ترک زندگی توسط مرد در دادگاه دو حق به زن داده می شود.اول امکان مطالبه نفقه معوقه:نفقه معوقه همان هزینه زندگی است که مرد در تاریخی که ترک زندگی کرده و باید می پرداخته و نپرداخته است.زوجه می تواند از دادگاه پیگیری نفقه معوقه خود را بخواهد.

دوم امکان درخواست صدور طلاق از سمت زن به دلیل عسر و حرج:طبق ماده 1130 قانون مدنی ترک منزل توسط شوهر بدون عذر موجه برای مدت شش ماه متوالی یا 9 ماه متناوب از مصادیق عسر و حرج است که این امکان را به زن میدهد تا درخواست طلاق کند.برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید از کارشناسان حقوقی ما مشاوره بگیرید. 

ضمانت اجرای کیفری ترک زندگی توسط مرد: 

زن می تواند شکایت کیفری ترک انفاق هم بکند. در صورت مطرح کردن این شکایت بعد از اثبات ترک زندگی توسط شوهر دادگاه می تواند مرد را به مجازات ترک انفاق که شامل سه ماه و یک روز تا پنج ماه حبس است محکوم کند. قبلا گفته بودیم که برای اثبات ترک زندگی توسط شوهر نیاز به استشهادیه است بهتر است این نکته را هم در نظر بگیرید تنظیم یک صورت جلسه از کلانتری محل در این مورد هم خوب و کارآمد است.

 

چنانچه نمی دانید با کدام از وکلای بالا مشاوره انجام دهید

برای راهنمایی تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

یک دیدگاه

  1. […] چنانچه مشکل خانواده دارید اینجا کلیک کنید… […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود