وکیل در گلبهار +مشاوره حضوری رایگان09156222213

چنانچه دنبال وکیل خوب با حق الوکاله مناسب در شهر گلبهار هستید با در این مقاله به شما معرفی کرده و میتوانید 5 دقیقه مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید
وکیل در گلبهار

فهرست مطالب مقاله

وکیل در گلبهار

سلام وقت شما بخیر قطعا درگیر یک پرونده در شهر گلبهار هستید ما در این مقاله سعی میکنیم ضمن معرفی تخصصی وکیل در گلبهار برای شما دوست عزیز تا بتوانید مشاوره حقوقی حضوری رایگان یا مشاوره تلفنی با پرداخت 100 هزار تومان با این وکیل داشته باشید .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در گلبهار 

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

بهترین وکیل در گلبهار

1)دکتر علی بهروش 

یکی از بهترین کارآموزان وکالت در گلبهار را میتوان آقای علی به روش دانش پژوه مقطع دکترای حقوق خصوصی ، مدرس دانشگاه نام برد ایشان با قبول دعاوی مختلف در شهر گلبهار در شعبات اول و دوم حقوقی آن تسلط ویژه ای بر روی پرونده های گلبهار پیدا نموده است با زیر و بم خیلی از پرونده ها آشنایی کافی دارد .

بهروش با فعالیت در دفتر حمایت حقوقی قضایی ایثارگران مدتی را وکالت بسیجیان و ایثارگران را به رایگان به عهده گرفت و با راه اندازی مرکز حقوقی راه امید در استان خراسان رضوی با فعالیت 30 وکیل خبره زیر نظر ایشان و وکالت تخصصی آنها میتوان  موسسه حقوقی بهروش راه امید را از اندک موسسات حقوقی بزرگ کشور دانست  . 

وکیل علی به روش

مشاوره تلفنی و حضوری و انعقاد وکالت 

برای مشاوره تلفنی نیاز است ابتدا آرامش خود را حفظ و متعاقب مراحل ذیل اقدام نمایید  : 

  1. نوشتن سوالات احتمالی تان بر روی کاغذ 
  2. تماس به شماره های 09156222213      05136140000   –05136141111 
  3. بیان مشکل و اخذ نوبت مراجعه
  4. مشاوره حضوری و عقد قرارداد وکالت
  5. دفاع و حمایت از شما در دادگاه 

2) خانم مهناز فتحی :

یکی از وکلای پایه یک شهر گلبهار و به جرعت جزعی از وکلای درجه یک این شهر می باشد .
سرکار خانم فتحی در پرونده های مختلفی رای به نفعه موکب داشتن از جمله دعاوی حقوقی کیفری و خانواده ، در ویرایش بعدی مقاله بهترین وکیل در گلبهار جزئییات کاملی از رزومه ایشان در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

آدرس:
گلبهار-نبش عدالت 26 -دفتر وکالت خانم مهناز فتحی

شماره تماس :

09332798920
09153394066

 

در مشاوره حقوقی، احتمال پیروزی در پرونده به طور واقع بینانه به موکل اعلام می ‌شود و چنان چه پرونده به لحاظ قانونی وجاهتی نداشته باشد، تلاش می‌شود تا موکل از طرح دعوی و صرف هزینه و زمان منصرف گردد.

بسیاری از مواردی که مشاوره تلفنی با وکیل ارائه می ‌دهند، معمولا چند خط تلفن را در تبلیغات خود معرفی می‌کنند و این خطوط عموما دارای هزینه بوده ولی مجموعه حقوقی راه امید با مدیریت آقای بهروش با ارائه خطوط عادی شرایطی را فراهم آورده تا اشخاص به توانند به راحتی از طریق تلفن به شخص مشاوره دهنده متصل شوند. استفاده از این خطوط تلفن هزینه ‌ای در برنداشته و کاملا رایگان می ‌باشد و شما میتوانید با تماس به شماره های فوق 5 دقیقه مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید 

مهمترین وظایف وکلای متخصص راه امید در گلبهار

  • وکیل که در مرکز حقوقی راه امید فعالیت دارد موظف است پس از عقد قرارداد وکالت با موکل خود، دادخواست، شکواییه و لوایح مربوط به پرونده را تنظیم کند و جز در موارد عذر موجه عدم حضور در جلسه دادگاه، در جلسات دادخواهی شرکت کند و در حد متعارف پرونده حقوقی موکل خود را پیگیری کند.
  • وکیل در گلبهار موظف است قبل از طرح دعوا یا شکواییه برای موکل خود، در طی مراحل دادرسی و پس از آن در جهت ایجاد صلح و سازش میان طرفین دعوا تلاش کند.
  • وکیل در گلبهار باید متن وکالت نامه و قرارداد مالی با موکل خود را به صورت دقیق و با وضوح کامل عقد کند یک نسخه را به موکل خود تحویل دهد.
  • وکیل در گلبهار باید از قبول کردن هرگونه سند یا وجه نقد به جزء مبلغ ذکر شده در قرارداد پرهیز کند.
  • وکیل باید در مقابل تمام اسناد و مدارکی که از موکل دریافت می‌کند به او رسید بدهد.

وکیل طلاق از طرف زن در گلبهار

پیدا کردن و انتخاب یک وکیل طلاق از طرف زن در گلبهار بسیار  اهمیت دارد. مطمئناً شما دنبال هر وکیلی نیستید! وکیلی می‌خواهید که بتوانید به او اعتماد کنید.

آقای علی به روش طلاق را بر دو قسم بیان میدارد طلاق توافقی و تلاق یک طرفه ، در صورتی که طلاق توافقی باشد شما میتوانید با تماس به شماره های بالا و اخذ نوبت به همراه همسرتان به دفتر ایشان مراجعه نمایید و ضمن تنظیم توافق نامه توسط وکیل د مدت زمان کوتاهی طلاق خود را به ثبت برسانید

ولی چنانچه همسر شما راضی به طلاق نمیباشد کار کمی سخت شده است و تصیه میشود در این خصوص حتما از وکیل استفاده کنید و اگر توانایی گرفتن وکیل را ندارید، تحت نظر آقای به روش  دعاوی خانواده را آغاز و به سر انجام برسانید  و با اخذ مشاوره به صورت مستمر، خودتان پروندتان را پیگیری کنید به جای اینکه به دلیل عدم توانایی مالی دنبال وکیل ارزان بروید، پس مشاوره با یک وکیل خوب و با تجربه و انجام کار توسط خودتان (در صورت عدم توانایی مالی) بهتر از داشتن یک وکیل ارزان و کم تجربه است.

وکیل امور کیفری در گلبهار

در جامعه امروز، هر شخصی ممکن است در برهه‌ ای از زمان، به دلایل مختلفی، درگیر مسائل و مشکلات کیفری شده و با توجه به این که این مشکلات به صورت مستقیم با جان، مال، آبرو و حیثیت افراد در ارتباط می باشند، لازم است بدانیم که در صورت درگیر شدن با چنین مشکلاتی بهتر است به وکیل امور کیفری در گلبهار مراجعه نماییم.

  • وکیل امور کیفری به چی کسی گفته می شود؟

وکیل امور کیفری، یکی از مهم ترین افرادی است که می ‌تواند در این زمینه به ما کمک کند. وکلای کیفری ماهر و با کفایت که همه ویژگی‌ ها و خصوصیات مورد نیاز را داشته باشند، می‌توانند آن قدر خوب عمل نمایند که احقاق حق به بهترین نحو انجام شود ، در این صورت، اصطلاحاً، حق به حق‌ دار می رسد و حق هیچ کسی ضایع نمی‌شود.

وکلایی که اجازه دارند در خصوص دعاوی کیفری ورود کنند، وکیل کیفری گفته می‌شود. محل فعالیت وکیل امور کیفری در گلبهار محل‌ های ذیربط از جمله داد سرا، سازمان تعزیرات حکومتی و همچنین دادگاه کیفری و نظامی است و این وکلا دعاوی کیفری مرتبط با جرایم کیفری مورد اشاره را اقامه می نمایند.

روش پیدا کردن وکیل در گلبهار

در این مطلب قصد داریم روش پیدا کردن وکیل در گلبهار را به شما نشان دهیم. امروزه، از مهم‌ ترین دغدغه‌ های افراد در مواجهه با یک مشکل حقوقی، پیدا کردن یک وکیل در گلبهار است. از آن جایی که نظیر تمامی اصناف تعداد وکلا نیز در جامعه بسیار زیاد است، هنگام درخواست از افراد برای معرفی وکیل در گلبهار باید بدانیم که برای انتخاب وکیل خوب نکاتی وجود دارد که باید آن ها رعایت شوند تا بتوانیم مشکلاتی که بر سر راه مان ایجاد شده اند را پشت سر بگذاریم. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما این روش ها را بگوییم.

  • روش پیدا کردن وکیل در گلبهار

امانت ‌داری، مهم ترین ویژگی شخصیتی یک وکیل است. یک وکیل مانند یک پزشک ممکن است به سبب ماهیت شغلی خود با واقعیت‌ ها و اسرار زیادی از سوی موکلین خود رو به ‌رو شود که اخلاق حرفه ‌ای ایجاب می ‌نماید که اسرار را تحت هیچ شرایطی فاش نکند. از چالش‌های کار با وکیل امکان اعتماد به او است که می‌توان این رابطه را با دریافت نمونه قرارداد وکالت محکم تر کرد.

  • وکیل در قبال موکل، مسائل حقوقی را به طور کامل ساده سازی نماید. یک وکیل خوب باید تا حد تلاش از پیچیده کردن دادرسی اجتناب نماید. بنابراین حتی وکیل موظف است از فنون و مهارت هایی که آموخته است برای راهنمایی قاضی نیز استفاده کند و خیلی از مواقع قضات از این راهنمایی ها بهره ببرد. وکیل خوب و مجرب می تواند از این راه بر روی سیستم قضایی و قاضی تاثیر مثبتی در جهت احقاق حق به جا بگذارد ولی این شیوه از تاثیرگذاری نباید جنبه های غیر عادلانه و غرض ورزانه به خود بگیرد.
  • وکیل در گلبهار باید از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی لازم برخوردار باشد. یک وکیل خوب دانش حقوقی بالا در امور تخصصی وکالت را باید به طور کامل در بر داشته باشد تا بتواند بهترین راهکار را در بهترین فرصت ممکن شناخته و در انتخاب نوع دادخواست، شکوائیه و اقدامات قانونی لازم نهایت هوش را به کار برد. در انتخاب هر متخصصی نکته مهم در نظر گرفتن قدرت تخصص و فن وی در ادای وظایف است.
  • وکیل خوب بهترین و سریع ترین راه حل را پیشنهاد می کند. یک وکیل در گلبهار پس از بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و صحبت های لازم با موکل برای حل مشکل پیش آمده باید چندین راه حل قانونی را در نظر داشته باشد. علاوه بر این، در مراجع قضایی ابتدا باید سعی کند، موضوع پیش آمده را با مذاکره به نتیجه برساند.

وکیل در گلبهار

هر فرد و یا افراد حقوقی می توانند که به طور آزادانه از میان وکلای دادگستری، وکیل مدافع خود را انتخاب نمایند. وکیل مدافع خوب در گلبهار به طور خاص به وکیلی اطلاق می شود که از مظنون یا متهم یا مجرم در دادرسی کیفری دفاع و تلاش می‌کند تا از حقوق آن ها محافظت کند. (به موجب اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، هر دو طرف دعوی حق دارند در تمامی محکمه ‌ها برای خود یک وکیل انتخاب کنند و حتی اگر شخصی توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشد، باید برای وی امکانات مورد نیاز برای داشتن وکیل فراهم شود.)

  • ضرورت داشتن وکیل مدافع

وکیل مدافع در مسند قضاوت نیست، بلکه رئیس دادگاه یا قاضی و قضات محکمه هستند که حق را از باطل تشخیص می‌ دهند و حکم صادر می ‌کنند. در چنین شرایطی خواسته و انتظار موکل از وکیل نیز باید به حق و در چارچوب قانون باشد. شأن وکیل در هر حال باید مورد احترام موکل و قضات و طرف دعوی باشد. رابطه وکیل و موکل از نظر قانون، رابطه‌ ای دو جانبه است.

وکیل هر لحظه می ‌تواند با شرایطی از وکالت موکل استعفا کند و موکل نیز هر لحظه می ‌تواند وکیل را عزل کند. موکل باید به وکیلی مراجعه کند که بتواند با اطمینان خاطر او را در دفاع و انجام امور محوله قائم مقام خود سازد. در پرونده ‌های جزایی وکیل مدافع از وقوع جرم دفاع نمی‌کند، از حقوق متهم دفاع می‌کند و در جست‌ و جوی حق و عدالت است. از کسی دفاع می کند که در برابر ترازوی عدالت تنها ایستاده و باید پاسخ گوی کیفر خواست دادستان و اتهامات وارده باشد.

با تمام موارد گفته شده در این مقاله اگر چنان چه شما دنبال وکیل در گلبهار هستید و می توانید مشاوره حضوری رایگان داشته باشید یا با پرداخت 100 هزار تومان مشاوره تلفنی با ایشان داشته باشید اینجا را کلیک کنید و پس از تکمیل اطلاعات ، مشخصات وکیل برای شما پیامک می گردد ، که در آن می توانید با ایشان تماس گرفته و چنان چه از اطلاعات و تخصص وکیل راضی بودید به دفتر ایشان مراجعه نمایید .

پس چنان چه شما دنبال وکیل در گلبهار هستید و می خواهید مشاوره تلفنی با ایشان داشته باشید با شماره ها 09156222213 و 09151026897 تماس حاصل نمایید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در گلبهار

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود