بهترین وکیل طلاق در تبریز

 بهترین وکیل طلاق در تبریز

سامانه وکیل نوین برای اینکه شما راحت تر وکیل مورد نظر خود را پیدا کنید .این مقاله را در اختیار شما مخاطبین عزیز گذاشته است

بهترین وکیل طلاق در تبریز باید به عنوان آخرین راه حل برای یک جدایی، به درستی انتخاب شود. طلاق هم مانند سایر پرونده‌های حقوقی پیچ و خم‌های خودش را دارد و چندین نوع طلاق را به خود اختصاص می‌دهد. بنابراین قبل از هر گونه اقدامی ابتدا باید بدانید که پرونده شما جز کدام دسته قرار می‌گیرد و برای رسیدن به نتیجه بهترین روش‌ کدام است.

بعد از راهنمایی و تمایل برای گرفتن بهترین وکیل در تبریز حضورا مراجعه کنید.

وکیل خانواده در تبریز

وکیل طلاق در تبریز

بهترین وکیل طلاق در تبریز چگونه عمل می کند.

طلاق به خاطر اینکه در شرایط و با دلایل گوناگونی اتفاق می‌افتد جزء پرونده‌های همیشه متنوع و گاهی پیچیده است. برای همین معمولا جهت پیگیری موارد مربوط به طلاق بهتر است که از بهترین وکیل طلاق در تبریز در این زمینه کمک بگیرید. وکیل طلاق در تبریز همیشه نقش مثبت و سازنده‌ای در جهت پیگیری و به نتیجه رساندن این قبیل پرونده‌ها داشته است.

 وکیل خوب در تبریز ، به راحتی می‌تواند کار شما را در کمترین زمان جلو بیندازد و دغدغه ذهنی را به نسبت کم کند. وکیل طلاق در تبریز به جای فرد یا زوجین در دادگاه حاضر می‌شوند و تمامی مراحل اداری و دادگاهی را خودش انجام می‌دهد.تا شرایط را برای مرحله نهایی و حضور زوجین در دادگاه فراهم شود.

از طرفی ممکن است طرفین حضور فیزیکی نداشته باشند و این خود یکی از پیچیدگی‌ها و سختی‌های پرونده طلاق است. بنابراین بهترین وکیل در تبریز می‌تواند با در نظر گرفتن قوانین موجود در این شرایط سایر مراحل را به درستی پیش ببرد.

انواع درخواست طلاق

درخواست طلاق از محاکم انواع گوناگونی دارد، که بهتر است آن را دسته بندی کنیم تا بهتر بتوانیم در مورد انتخاب بهترین وکیل طلاق در تبریز تصمیم بگیریم.

  • درخواست طلاق از طرف مرد
  • درخواست طلاق توافقی
  • درخواست طلاق از طرف زن

درخواست طلاق از طرف مرد:

بدین صورت است که مرد تقاضای طلاق دارد و حسب قانون هم طلاق حق مرد است، اما باید بدانید که در این نوع طلاق مرد باید کلیه حق و حقوق زن از جمله؛ نفقه، مهریه و اجرت المثل را بپردازد.

درخواست طلاق توافقی:

در این نوع طلاق هر دو طرف به این نتیجه رسیده‌اند که طلاق بهترین راه‌کار است و با هم در مورد نفقه ایام عده زن، مهریه، جهیزیه و فرزند مشترک به توافق رسیده‌اند و سریعترین نوع طلاق است.

درخواست طلاق از سوی زن:

این نوع طلاق که معمولا سخت‌ترین نوع طلاق است از طرف زن با گذشتن زن از تمام حق و حقوق خودش صورت می گیرد.که بدون شک استفاده از بهترین وکیل طلاق در تبریز می‌تواند روش مناسب برای رسیدن به نتیجه مطلوب باشد.

انواع طلاق که در قانون مدنی ایران تعریف شده است:

1. طلاق رجعی:

طلاق رجعی نوعی از طلاق است که در ماده ی 1148 قانون مدنی به آن اشاره شده و در طلاق رجعی برای شوهر در مدت عده حق رجوع است. یعنی در زمانی که زن در مدت عده است شوهر میتواند رجوع کرده و رابطه ی زوجیت باقی بماند.

طلاق رجعی چه آثاری دارد؟

  • مطابق بند دوم ماده ۸ قانون امور حسبی مطلقه رجعیه در زمان عده، در حکم زوجه است.
  • در زمان عده طلاق رجعی، مرد نمی‌تواند با خواهر همسرش ازدواج کند. همچنین شوهر در زمان عده برای ازدواج مجدد باید از مطلقه رجعیه اجازه بگیرد.
  • در صورت فوت یکی از زوجین، طرف مقابل از او ارث می‌برد.
  • زن مستحق دریافت نفقه است مگر آنکه طلاق در حالت نشوز واقع شده باشد.
  • نزدیکی شوهر در مدت عده به مطلقه رجعیه چنانچه به قصد رجوع باشد رجوع محسوب می‌گردد.
  • اگر شوهر فوت کند، مطلقه رجعیه باید عده وفات نگهدارد.
  • مطابق قانون حمایت از خانواده مطلقه رجعیه باید تا زمان پایان عده خود در منزل مرد سکونت کند مگر آنکه دو طرف به نحو دیگری توافق کرده باشند . 

2.طلاق بائن:

طلاق بائن نوع دیگری از انواع طلاق است که خود نیز دارای تقسیم بندی زیر است.طلاق بائن، طلاقی است که برخلاف طلاق رجعی ،مرد نمی تواند در ایام عده طلاق ،به همسرش رجوع کند.

انواع طلاق بائن:

1- طلاق زن یائسه: منظور از زن یائسه زنی است که به سن یائسگی رسیده و عادت ماهانه ندارد و امکان بارداری او وجود ندارد.طلاق این زن،طلاق از نوع بائن محسوب میشود و مرد امکان رجوع بعد از طلاق را نخواهد داشت.زن یائسه بعد از طلاق نیازی نیست که عده نگه دارد و میتواند ازدواج کند. 

2- طلاقی که قبل از نزدیکی واقع شود:در صورتی که قبل از رابطه زناشویی میان زن ومرد(مثلادر دوران عقد)طلاق رخ دهد.

3- سومین طلاق که پس از سه وصلت متوالی به عمل می  آید: اعم از اینکه وصلت ،در نتیجه رجوع باشد یا در نتیجه نکاح جدید.در صورتی که زن ومرد ،سه بار از هم طلاق بگیرند و دوباره ازدواج کرده یا در عده طلاق رجوع کنند. برای بار سوم ،طلاقشان،طلاق از نوع بائن است. 

4- طلاق خلع و مبارات: که در این نوع طلاق زن به دلیل کراهت از مرد (طلاق خلع) و یا کراهت طرفینی (طلاق مبارات) زن با گذشتن از تمام حق و حقوق خویش از مرد جدا می شود.

وکیل طلاق در تبریز

بهترین وکیل طلاق در تبریز از نگاه وکیل نوین:

ردیف نام وکیل تخصص آدرس تلفن عکس وکیل
1 دکتر وحید قلی پور عباسی طلاق تبریز- خیابان منصور شمالی خیابان عارف 09202021041 بهترین وکیل طلاق در تبریز
2 محمد حسن طالعی خطیبی طلاق تبریز- خیابان اذربایجان مابین اخونی بهارساختمان اذربایجان طبقه3 واحد10 09141166988 بهترین وکیل طلاق در تبریز
3 الهه مرادی طلاق 09143073704 بهترین وکیل طلاق در تبریز
4 افشین عبدی طلاق تبریز چهارراه منصور ساختمان حریر 4 09144182921 بهترین وکیل طلاق در تبریز
5 زهرا محمدی طلاق تبریز،نصف راه ،روبروی ستاره باران،ساختمان نامدار،دفتر وکالت فرزانه فتحی شاملو 09143041822 بهترین وکیل طلاق در تبریز
6 محمد زاد علی طلاق تبریز- مابین میدان ساعت و چهارراه منصور.ساختمان افرا.طبقه سوم 09148667068 بهترین وکیل طلاق در تبریز
7 رقیه احرامی طلاق تبریز چهاررامنصور به طرف تقاطع رضا نژاد پاساژ مهدیه طبقه اول 09144357247 بهترین وکیل طلاق در تبریز
8 حبیبه نومی گلزار طلاق تبریز چهارراه آبرسان 09144152914 بهترین وکیل طلاق در تبریز
9 فقفوری طلاق تبریز- بعد از چهار راه حافظ نرسیده به ارتش.جنب پارک جدید باغشمال 09143128461 بهترین وکیل طلاق در تبریز

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل در تبریز

چنانچه نمی دانید با کدام یک از وکلای زیر ارتباط بگیرید فرم زیر را تکمیل کرده ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته می شود.

حضانت فرزند در طلاق:

حضانت فرزند در طلاق یک بحث جداگانه است که گاهی رسیدن به توافق مشکل است. در برخی از موارد به کمک بهترین وکیل طلاق در تبریز می‌توانید شرایط حضانت بچه را قانونی پیگیری کنید. این مورد زمانی پیش می‌آید که زن و شوهر برای سرپرستی بچه‌ها به نتیجه نرسیده‌اند و بر سر آن دعوا دارند.

وکیل طلاق در تبریزاسترداد جهیزیه برای طلاق در تبریز:

جهیزیه در قانون تعریفی نشده اما در عرف جهیزیه مجموعه اموال منقولی است که برای استفاده در زندگی مشترک از طرف زن به منزل شوهرآورده میشود. استرداد جهیزیه جز قوانین و شرایط پیچیده موجود به هنگام طلاق است. برای همین وجود بهترین وکیل طلاق در تبریز برای پیگیری موارد مربوط به جهیزیه در سهل شدن کار نقش موثری دارد.

مراحل طلاق توافقی در تبریز:

می خواهم مراحل و قوانین طلاق توافقی در تبریز و مشاوره با بهترین وکیل طلاق در تبریز را برای شما مخاطبین عزیز توضیح بدهم.برای اینکه شما را باروش های طلاق توافقی در تبریز و سراسر کشور آشنا کنم.و برای اینکه مشکل شما حل بشه حتما با وکیل طلاق در تبریز مشاوره بشوید.

تا آخر مراحل توضیح قوانین طلاق توافقی در تبریز با من همراه باشید .که  تو این شهر بهترین وکیل طلاق در تبریز داریم.

در اینجا قرار از اول تا آخر در مورد طلاق توافقی در تبریز را در اختیار شما عزیزان بذاریم و این مطالب هم برای کسانی که در تبریز هستند و هم کسانی که در شهرهای دیگر هستند مفید خواهد بود.

بیشتربدانید:بهترین وکیل در تبریز

1.طلاق توافقی چگونه است؟

توضیح در مورد مراحل طلاق توافقی در تبریز می پردازیم ،همان طور که گفتم طلاق توافقی ساده و بدون حاشیه است که الان بهش میگن طلاقه عامیانه ای

توافقاتی که هست از مالی و غیرمالی ازجمله :می توان مثال زد:مهریه ،نفقه،اجرت المثل،حضانت فرزندان،تنصیف دارایی،ملاقات فرزندان با پدر و مادر و موارد دیگر….که برای این موضوع ها باید در دادگاه رسیدگی شد ودر دفتر اسناد رسمی یک سند توافق نامه تنظیم شود.

مبهمی در بعضی موارد وجود دارد که بعضی از افراد ،فکر می کنند که در طلاق توافقی باید زن مهریه خود را ببخشد ، ولی اصلا همچین چیزی نیست،می تواند کل مهریه را ببخشد یا مقداری از مهریه را نگیرد ومعمولا زن بخاطر اینکه از بند مرد راحت شود و روند طلاق زودتر انجام شود می بخشد و اینکه می تواند حضانت دائمی فرزنده خود را بگیرد ،البته بعضی موارد بود که خود مرد مهریه و حضانت بچه را به مادر داده است.

2.ثبت دادخواست طلاق توافقی در تبریز:

اولین کار در طلاق توافقی ،توافقاتی است که باید زوجین در دفتر اسناد رسمی ثبت کنند. این توافقات باید طوری تنظیم سند انجام شود که هر دو طرف یک وقت زیر قرار داد نزنند. جلسات مشاوره اجباری است و باید از طریق لینک سامانه آن شهرمثل، مرکز ، ساعت و تاریخ مشاوره را انتخاب کنید وبه موقع در همان ساعت که مدت 2ماه در مشاوره الزامی است مراجعه کنید.

وقتی در این جلسات مشاوره بازهم به این تصمیم می رسید که طلاق می خواهید و باید از مرکز مشاوره گواهی لازم را بگیرید وبه دادگاه ارائه دهید.

3. بهترین وکیل طلاق توافقی در تبریز:

به دلیل مشغله کاری و پیچید بودن روند قضایی، شما حتما نیاز به وکیل طلاق در تبریز پیدا میکنید و حتما پروانه وکالت داشته باشد که وکیل،وکالت کار شما را به دست بگیرد.

اگر به رونده عادی بسپارید 4 تا 6 ماه طول میکشد که باید در این موقع با وکیل طلاق در تبریز مشاوره بشوید تا مدت زمان طلاق توافقی را کم کرده و رونده قانونی طلاق توافقی را انجام دهد و باعث می شود وکیل طلاق در تبریز هزینه های شما کمتر شود.

4.مشاوره تلفنی با وکیل در تبریز :

اگر مشغله کاری زیاد دارید و وقت حضوری با وکیل طلاق در تبریز را ندارید برای مشکل طلاق توافقی می توانید با یک مشاوره تلفنی خوب با وکیل طلاق در تبریز تماس بگیرید.

وکیل طلاق در تبریز

برخی از سوالات پر تکرار شما از بهترین وکیل طلاق در تبریز

با سلام و تشکر اگر زنی از طرف شوهرش وکالت برای طلاق داشته باشد میتواند هم مهریه اش را بگیرد وهم طلاق بگیرد؟ و اینکه اگر بداند شوهرش ملکی دارد و آدرس شهرداری ملک رابداند ولی شماره پلاک ثبتی آن را نداند میتواند جهت توقیف ملک اقدام کند ؟

با سلام بله می تواند طلاق بگیرد و مهریه خود را نیز مطالبه نماید مگر اینکه در ضمن متن وکالتنامه زوج ذکر کرده باشد که زوجه در صورت بذل تمام یا میزان خاصی از مهریه خود وکالت در طلاق دارد و برای این مشکل باید با وکیل طلاق در تبریز مشاوره شود . برای توقیف ملک حتما پلاک ثبتی مورد نیاز می باشد .

با سلام میخواستم بدانم برای خانمی که می خواهد از همسرش طلاق بگیرد اما همسر راضی به طلاق دادن نیست و او را به اجبار وادار به ادامه زندگی میکند و با او مثل برده ها رفتارمی کند و از طرفی چندین سال است که یک همسر صیغه ای دیگر گرفته است، آیا قانون تبصره ای گذاشته است که این خانم بتواند هرچه سریع تر طلاق بگیرد؟ 

سلام مرد برای ازدواج دومش بایستی از همسر اول خود اجازه بگیرد و چنانچه بدون اجازه او همسر اختیار کرد، زن میتواند از شوهر خود طلاق بگیرد شما بر این مبنا میتوانید در صورت ازدواج همسرتان و اثبات آن در دادگاه اقدام کنید و طلاق خود را بگیرید. چنانچه شما نتوانستید آن را اثبات کنید ، میتونید از راه هایی از جمله دریافت مهریه، نفقه و… شوهر خود را مجبور به طلاق کنید .که برای این امور بایستی حضوری تشریف بیارید .

با سلام  میخواستم بپرسم دختری که تو عقد هنوز بخواد طلاق توافقی بگیره حتما باید به دادگاه مراجعه کنن یا مستقیم محضر میشه رفت؟ آیا باید پزشکی قانونی بروند یا همین که شوهر بگه خانمم باکره است و نزدیکی نداشتیم کفایت میکنه ؟

سلام شما بایستی به دادگاه برید و اگر دو طرف اعلام کنید راجع به بکارت نیازی به پزشکی قانونی نیست. البته در بعضی مواقع اختلافی است .فقط دقت شود با ازبین رفتن بکارت مهریه شما کامل و در صورت سالم بودن آن مهریه شما نصف میشود شما میتوانید برای انجام این امور وکیل طلاق در تبریز بگیرید .

میخواهم از شوهرم بخاطر نداشتن کار ثابت و درآمد و داشتن قرض و وام و قسط زیاد که قادر به پرداخت آنها نیست و ضامن اغلب وامهایش هم من هستم طلاق بگیرم، فقط حضانت دختر ۲/۵ ساله ام را میخواهم باید از کجا شروع کنم ؟

دادخواست نفقه معوقه و جاریه مطرح و بعد از دریافت حکم دادخواست طلاق به استناد عسر و حرج حضانت فرزند تا ٧ سالگی متعلق به مادر است و هیچ مرجع قانونی هم نمیتواند فرزند را از مادر بگیرد و بعد از ٧ سالگی هم حضانت فرزند با کسی است که صلاحیت داشته باشد.برای اطلاعات بیشتر با وکیل طلاق در تبریز مشاوره شوید.

زن مطلقه ای که ازاله بکارت شده است آیا در ازدواج مجدد با شخص دیگری میتواند از حق حبس استفاده کند و آیا برای صیغه نکاح مجدد اجازه ولی وی لازم است؟

بله می تواند چون بنابر ماده ۱۰۸۵ قانون مدنی حق حبس را تنها مشروط به دو امر نموده است :

۱- مهر زن حال باشد یعنی بدون مدت و قابل وصول به مجرد عقد

۲- زن قبل از دریافت مهریه از شوهر تمکین نکرده باشد و در اینجا بکارت یا عدم آن شرط نشده است. و اما در مورد قسمت دوم سوال شما تنها نکاح دختر باکره موقوف به اجازه ی ولی یا جد پدری او می باشد .

با سلام و تشکر از شما بنده در شرف ازدواج با اقایی هستم که تبعه لبنان و مشغول به تحصیل در ایران هستند. سوال من این است که با توجه به اینکه پس از ازدواج تابعیت ایشان برمن تحمیل میشود اگر پدر من بعد از ازدواج من فوت کنند ارث به من تعلق میگیرد؟

چون با توجه به اینکه من از تابعیت ایران خارج میشوم حاکمیت من بر اموالی چون زمین و باغ محدود خواهد شد. آیا تمام اموال پدرم به برادرم میرسد یا اینکه دولت املاکی را که به من میرسد را میفروشد و مبلغ آن را به من تحویل میدهد؟

با سلام بله تمامی اموال به شما ارث می رسد لیکن چون تبعه کشوری دیگر می شوید به شما ۱ سال مهلت داده می شود، در خصوص اموال خود تعیین تکلیف نمایید. (تبعه ی کشورهای دیگر در ایران تنها می توانند یک مال غیر منقول برای سکونت و یا محل کار خود داشته باشند.)  برای کار های قانونی تابعیت حتما حضوری دفتر وکیل طلاق درتبریز مراجعه کنید .

وکیل نوین سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور 

وکیل نوین با تخصصی کردن پرونده ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه ها برداشته است ، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی به بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی میگردد .برای ارتباط با وکیل طلاق در تبریز می توانید بر روی مشاوره تخصصی کلیک کنید.

مقاله مرتبط:وکیل خانواده وطلاق در یزد

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل در تبریز

چنانچه نمی دانید با کدام یک از وکلای زیر ارتباط بگیرید فرم زیر را تکمیل کرده ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته می شود.

 

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود