وکیل خوب برای فسخ معامله

وکیل خوب برای فسخ معامله

فهرست مطالب مقاله

در چه صورتی معامله فسخ می شود؟ وکیل خوب برای فسخ معامله

در چه صورتی معامله فسخ می شود؟

تنظیم قرارداد نیاز به دقت و نکات جزئی دارد که اگه صحیح تنظیم نشه، ممکن است فسخ شود. به همین دلیل، وکیل فسخ معامله کمک می‌کنه که شما از معامله باطل و ناصحیحی خارج بشید.

فسخ معامله به معنی انحلال ارادی یک قرارداد است که این انحلال می تواند توسط یکی از طرفین معامله یا هر دو طرف و یا طرف سوم و یا شخص ثالث صورت بگیرد.

فسخ معامله

زمینی را با یک خانه نیمه کاره تعویض کردیم، پس از معامله متوجه شدیم ضرر کرده‌ایم، ظرف یک ساعت خواستار فسخ شدیم ولی طرف مقابل همکاری نمی‌کند. جطور می‌توانیم معامله را فسخ کنیم؟

شما می‌توانید به علت غبن در معامله قرارداد را فسخ کنید و از طریق دادگاه اقدام نمایید. البته اگر خیار غبن را ساقط ننمودید با ذکر این نکته که اگر غبن افحش باشد خیار غبن با اسقاط هم طبق نظر تعدادی از فقهاء اسقاط نمی‌شود.

وکیل خوب برای فسخ معامله

 

وکیل نوین؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

وکیل نوین با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما مجددا با وکیل دیگری به رایگان مشاوره می‌نمایید، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص قراردادها

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود