مشاوره حقوقی دعاوی ملکی

مشاوره-حقوقی-دعاوی-ملکی

فهرست مطالب مقاله

خرید ملک موضوعی است که در ایران و به ویژه شهر‌های بزرگی چون مشهد  تهران ,  کرمان ,  شیراز ,  تبریز , اصفهان,  اهواز ,  گاهی کاری بسیار سخت می‌شود. این موضوع نه فقط به خاطر قیمت بالای املاک در ایران است که بیشتر به خاطر پیچیدگی‌های خاص معاملات املاک است. اما این پیچیدگی‌ها گاهی به دعاوی ملکی می‌انجامد. در این حالت شما به مشاوره حقوقی دعاوی ملکی نیاز دارید. ما در این مقاله از سایت وکیل نوین می‌خواهیم درباره خدماتی صحبت کنیم که شما در مشاوره حقوقی دعاوی ملکی دریافت می‌کنید. لطفا اگر معامله بزرگ ملکی در پیش رو دارید این مقاله را تا انتها بخوانید.

هر معامله ملکی منجر به دعوای ملکی نمی‌شود. روزانه صد‌ها خرید و فروش خانه و مغازه و زمین در ایران اتفاق می‌افتد که بی‌نیاز به مشاوره حقوقی دعاوی ملکی، سند و ملک به نام خریدار می‌شود و فروشنده هم مبلغی را که توافق کرده، دریافت می‌کند. اما قیمت بالا ملک در ایران و به ویژه شهر‌های بزرگ سبب می‌شود که افراد سودجو برای سوءاستفاده از این مبالغ هنگفت دندان تیز کنند. البته ضعف‌های قانونی در این راه دست این افراد را برای سوء استفاده باز می‌کند.

ضعف قانون موضوعی است که ما در این مقاله چندان به آن نمی‌پردازیم زیرا کار ما در وکیل نوین حل مشکلات شاکیان و متشاکیان است نه انتقاد از قوه قضائیه. برای پرداختن به موضوع حل مشکل اولین سوال این است که در یک معامله ملکی ما چه زمانی به مشاوره حقوقی دعاوی ملکی نیاز داریم؟

مشاوره حقوقی دعاوی ملکی قبل و بعد از وقوع دعوا

در مقاله مشاوره حقوقی سایت وکیل نوین تعریف مناسبی از دعوای حقوقی را برای شما ارائه داده‌ایم اگر دوست دارید معنی این واژه حقوقی را بدانید حتما این مقاله را بخوانید.

این واقعیتی است که دعاوی ملکی بیشتر شبیه به یک بیماری مزمن‌‌اند. زمان زیادی طول می‌کشند و گاهی بسیار پیچیده می‌شوند. در این دعاوی جرم‌هایی مانند کلاهبرداری و جعل به شدت روی می‌دهند. تجربه مشاوره حقوقی شما، در حل و فصل دعاوی ملکی به شدت بر موفقیت شما اثرگذار است. این موضوع همراه با تسلط بر بررسی اسناد رسمی توسط مشاوره حقوقی، می‌تواند شما را در برابر انواع مشکلات حقوقی دعاوی ملکی بیمه کند.

مشاوره-حقوقی-دعاوی-ملکی

برای مشاوره حقوقی دعاوی ملکی به چقدر وقت نیاز داریم؟

از بابت زمانی شما به دو صورت می‌توانید به مشاورین برای مشاوره در دعاوی ملکی رجوع کنید. یکی قبل از وقوع دعوا است و دیگری بعد از اقامه دعوا.

این که خانه‌ای را با نوشتن قولنامه میان خریدار و فروشنده سند بزنید و البته بعد از این مرحله به محضر بروید یک امر معمول است اما وقتی مثلا موضوعی مانند مشارکت در ساخت که قراردادهای بسیار بزرگ است و حدود ۳ تا ۴ سال به طول می‌انجامد شما با یک پیمان و معامله بزرگ رو به رو هستید. در این موارد حتما مشاوره حقوقی را قبل از وقوع دعوی ملکی به شما پیشنهاد می‌کنم.

مشاوره حقوقی دعاوی ملکی در زمانی که کار به مشکل حقوقی برمی‌خورد عملا مانند این است که شما دچار بیماری شوید و به پزشک مراجعه کنید. در این مرحله حَکَم قرار دادن مشاورین حقوقی طرفین و وکلای دو طرف می‌تواند کار را خیلی زودتر از آنکه به دادگاه برسد حل کند.

اما وقتی کار به دادگاه می‌رسد ما باید وکیلی را برای دعوی ملکی انتخاب کنیم. مشاور حقوقی دعاوی ملکی در بیشتر موارد می‌تواند وکالت شما را برای این دادگاه‌ها  به عهده بگیرد. پس توصیه می‌کنیم حتما از مشاورینی استفاده کنید که توانایی و جواز‌های وکالت مورد نیاز را داشته باشند این افراد چون از ابتدا در جریان پرونده شما بوده‌اند، می‌توانند کار شما را به نحو احسن در دادگاه جلو ببرند.

مشاوره حقوقی دعاوی ملکی در بخش مشاوره حضوری گاهی بسیار مختصر است. اما در بخش بررسی و تحقیق درباره اسناد می‌تواند کار گسترده و سنگینی را بطلبد. از این رو مشاور شما شاید برای جلسات حضوری وقت کمتری را بگذارد اما برای تحقیق در مورد اسنادی که شما در یک دعوی ملکی در دست دارید زمان بسیار زیادی را صرف کند پس در سنجیدن کار مشاوره حقوقی خود در این موضوع را حتما لحاظ کنید.

نکته آخر برای انتخاب مشاور حقوقی برای دعاوی ملکی رزومه مشاور حقوقی شما است. حتما از وکلا و مشاوران با تجربه در دعاوی ملکی استفاده کنید. این موضوع در احتمال موفقیت شما بسیار تأثیر گذار است.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص ملکی

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود