مشاوره-حقوقی-دعاوی-خانواده

یکی از تلخ‌ترین مأموریت‌های یک مشاور حقوقی ارائه مشاوره حقوقی دعاوی خانواده است. این دسته از مشاوره‌ها همیشه برای کسانی ارائه می‌شوند که در زندگی خود دچار مشکلات پیچیده‌ای شده‌اند که و هیچ راه حلی برای آنها باقی نمانده الا اقدام قانونی. اقدامات قانونی که از مسیر دادگاه خانواده صورت می‌پذیرند، از آن دسته اقداماتی هستند که قبل و بعد از آنها که با استفاده از آنها خانواده شما عملا از بین می‌رود. جدایی یا طلاق و مراحل قانونی آن موضوعی است که در دادگاه خانواده بیشترین حجم پرونده‌ها را به خود اختصاص می‌دهد.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص خانواده

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

از این رو در بیشتر موارد مشاوره حقوقی دعاوی خانواده پیرامون موضوع طلاق میان زوجین شکل می‌گیرد.

آسیب کمتر با مشاوره حقوقی دعاوی خانواده

درست است حالا که به مشاوره حقوقی دعاوی خانواده نیاز پیدا کرده‌اید، در شرایط بسیار سختی به سر می‌برید،‌اما این شرایط با عدم درک درست قانون و دست زدن به اعمال خلاف قانون پیچیده تر، زیان بارتر و سخت تر می‌شود.

آمار نشان داده است که طلاق‌های میان همسران به دو صورت روی می‌دهد. این دو صورت را می توان طلاق‌های کم تخریب و و طلاق‌های پر تخریب نام گذاشت.

در طلاق‌های با تخریب پایین زوجین و فرزندان آنها تخریب روانی کمی را به خود می‌بینند. آنها از یک دیگر جدا می‌شوند و هر یک زندگی جدید را از سر می‌گیرند و جالب آن که در زندگی بعدی خود نیز می‌توانند موفق‌تر باشند. همین طور فرزندان آنها نیز با جدایی پدر و مادر خود راحت‌تر کنار می‌آیند. آنها از محبت این دو محروم نمی‌شوند و در آینده می‌توانند زندگی معمولی مانند دیگر کودکان را تجربه کنند.

حال خانواده‌هایی که با زد و خورد و کشمکش‌های بسیار زیادی از یک دیگر جدا می‌شوند. این جدایی‌ها عملا تخریب‌های بسیار گسترده‌ای را در زندگی مرد و زن و فرزندان‌ آنها پدید می‌آورد. تخریب بسیار زیاد این دسته از طلاق‌ها سبب می‌شود تأثیری مخرب در تمام طول زندگی افراد درگیر با آن دارد.

مشاوره حقوقی دعاوی خانواده عملا کارش کم کردن از این دسته از آسیب‌هاست. قانون و قانون‌گذار سعی کرده‌اند که با اتخاذ تدابیری مشکلات جدایی را کم‌تر کنند. اما به شرط آن که دوطرف به حق و حقوق خود آشنا باشند و خود را ملزم به اجرای قانون بدانند.

مشاوره-حقوقی-دعاوی-خانواده

چند توصیه برای یک جدایی کم خسارت

جدایی برای کسانی که سر ناسازگاری با هم دارند امری بدهی است اما این سر ناسازگاری چیزی است که این احتمال را دارد که با روش‌هایی به سازش دل شود و زوجین زیر یک سقف خوشبختی خود را باز یابند و در صلح و صفا با هم زندگی کنند. حتما به شما توصیه می‌کنیم قبل آن که به مشاور حقوق برای دعاوی خانواده رجوع کنید، حتما به مشاور خانواده و روانشناس رجوع کنید. مشاوره حقوقی دعاوی خانواده کارش درمان نیست کار این افراد همیاری شما برای موفقیت در یک پرونده حقوق است. با استفاده از یک مشاور خانواده این احتمال وجود دارد که حتی تا پیاده روی دادگاه نیز نروید چه رسد که برای دعوای حقوقی خود یک مشاوره حقوقی دعاوی خانواده نیز بگیرید.

در مواردی که یکی از زوجین دچار مشکلات جانبی مانند ضرب و شتم، اعتیاد و یا سوء رفتار جنسی است حتما با مشاوره حقوقی خود برای اقامه دعوای کیفری بر علیه طرف مقابل اقدام کنید. مشاور حقوقی شما در گروه وکیل نوین از تحصیلات حقوقی کافی برای اقامه این دعوا‌ها نیز برخوردار است و اگر هم در این زمینه‌ها تجربه کافی نداشته باشد باز این گروه وکلای وکیل نوین است که می‌تواند پرونده شما را با استفاده از طیف وسیعی از وکلای مبرز خود در مجاری قانونی مناسب پیگیری کند.

حمایت کامل حقوقی گروه وکیل نوین برای هر یک از موکلینش آماده  است و فقط کافی است ابعاد پرونده خود را برای وکلا و مشاورین حقوقی گروه وکیل نوین به صورت کامل توضیح دهید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص خانواده

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود