مشاوره-حقوقی-متخصص-برای-ایرانیان-مقیم-خارج-از-کشور

مشاوره حقوقی متخصص برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

در هر جای دنیا دیگر می‌توان عده‌ای از ایرانیان را پیدا کرد. در این مقاله سعی می‌کنیم درباره خدمات مشاوره حقوقی به ایرانیان خارج از کشور گروه وکیل‌ نوین مواردی را بیان کنیم این افراد کسانی هستند که به هر دلیلی به کشور دیگر مهاجرت کرده‌اند یا به آن پناهنده شده‌اند. این افراد تا آخر عمر شهروند ایران باقی می‌مانند و می‌توانند حقوق خود را در کشور مادری خود مطالبه و پیگیری کنند. مطالبه حقوق ایرانیان خارج از کشور به هیچ عنوان ربطی به دلیل مهاجرت یا پناهندگی آنها ندارد.

در مشاوره حقوقی به ایرانیان خارج از کشور چند موضوع مهم وجود دارد. که در این مقاله آنها را به صورت خلاصه بیان می‌کنیم.

نکات مهم مشاوره حقوقی به ایرانیان خارج از کشور

در قدم اول، احراز تابعیت مورد بسیار مهمی است که باید در جلسات مشاوره حقوقی به ایرانیان خارج از کشور لحاظ شود. این موضوع به خصوص برای کسانی که از پدر و مادر ایرانی در خارج از ایران به دنیا آمده و بزرگ شده اند بسیار اهمیت دارد. تأیید اسناد هویت شما از طریق کنسول‌گری‌های ایران قابل پیگیری است البته مشاورین حقوقی گروه وکیل نوین می‌توانند هر گونه سندی را دال بر احراز هویت شما تهیه نمایند و این قدم اول برای رسیدگی به پرونده‌های شما در محاکم ایران است. پس قبل از هر اقامه دعوایی از مشاور خود بخواهید که اسناد هویتی شما مانند شناسنامه، کارت ملی و پاسپورت‌ ایرانی شما را بررسی کند تا مشکلی از این بابت نداشته باشد.

گروه وکیل نوین امکان مشاوره آنلاین را برای شما به وجود آورد است و شما با استفاده از انواع اپلیکیشن‌های مختلف می‌توانید اسناد خود را اعم از هویتی یا غیره برای مشاوره حقوقی خود ارسال کنید. اطمینان کامل داشته باشید که هیچ یک از اسناد مالی و هویتی شما به هیچ عنوان در جایی دیگر به کار گرفته نمی‌شود و راه هرگونه سوء استفاده از اسناد شما در این مشاوره‌ها کاملا بسته است.

 

موضوع دیگری که در مشاوره حقوقی به ایرانیان خارج از کشور اهمیت دارد تفهیم جرم است. این واقعیت است که قوانین ایران با بسیاری از کشور‌های دنیا وجوه اشتراک و تفاوت بسیار زیادی دارد. مشاور شما وقتی قرار است موضوعی را برای شما توضیح دهد عملا باید تفاوت‌های رویه‌های حقوقی و قوانین را برای شما توضیح دهد. این تفاوت‌ها می‌توانند بسیار زیاد باشند. پس لطفا وقتی درخواست مشاوره حقوقی به ایرانیان خارج از کشور را دارید ابتدا از این موضوع اطمینان حاصل کنید که آن چیز که شما مطالبه می‌کنید در ایران جرم محسوب می‌شود یا نه. این موضوع بسیار ساده است ماجرایی را که به نظر شما عملی مجرمانه برای شما و یا در حق شما اتفاق افتاده است را برای مشاور حقوقی خود توضیح دهید و به دقت به به سؤالات او پاسخ دهید. حال اجازه بررسی بیشتر را به مشاور خود بدهید تا نظر دقیق خود را برای شما بگوید.مشاوره حقوقی متخصص برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

مشاوره حقوقی همیشه در شاخه‌های مختلف و حتی تخصصی صورت می‌گیرد. از این رو وقتی از خارج از کشور درخواست یک مشاوره حقوقی دارید ابتدا به صورت عمومی وضعیت شما بررسی می‌شود و سپس این امکان وجود دارد که برای اقامه دعوا شما نیاز به یک مشاوره تخصصی در زمینه‌های حقوق تجارت، دعاوی ملکی یا کیفری داشته باشید.

مشاورین حقوقی گروه وکیل نوین در این بحث این امکان را دارند که برخی از قوانین را با قوانین کشوری که شما در آن ساکن هستید تطبیق دهند این کار به شما کمک می‌کند که رویه قضایی حاکم بر محاکم ایران را بهتر درک کنید.

دیگر امکان موجود در گروه وکیل نوین اعطای وکالت برای انجام امور اداری در ایران است. به این معنی که اگر شما کاری دنباله دارد در یکی از ادارات ایران دارید می‌توانید ابتدا با مشاوره حقوقی در زمینه امور اداری صحبت کنید و کار خود را به صورت کامل برای او توضیح دهید و سپس امور کار خود را طی یک وکالتنامه به او واگذار کنید و از انجام کامل کار خود اطمینان حاصل کنید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص حقوقی

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود