سایت-معرفی-پرونده-به-وکلا

شیوه همکاری وکلا با وکیل نوین

سلام وکیل محترم وقتت بخیر شاید شما هم به این فکر کرده باشید که کاش میشد ایران هم همانند خیلی از کشور ها وکالت رو تخصصی اینجام میداند و هر وکیل متناسب با نوع تخصص خودش تنها در پرونده ها وکالت میکرد ، اما کمی که بیشتر به این موضوع فکر میکنید با خود میگید که نمیشه چون حجم پروندهای تخصصی عموما کمه ، مثلا وکیلی که مواد مخدر فعالیت میکنه به سختی میتونه خودش رو به خانواده های اولیای دم معرفی کنه مگه پس از سال های سال کار کردن پس به راحتی این امر امکان پذیر نیست . پس از چندین سال تحقیق و فعالیت اینک با راه اندازی سامانه وکیل نوین این دغدغه  رو در کشور حل نموده ایم به این صورت که وکلا با ثبت نام در سامانه و انتخاب نوع تخصص خود روزانه موکلین متناسب با تخصص در شهرشان به وکلای عزیز معرفی میشود و حجم درخواست به میزانی هست که وکلای عزیز بدون نگرانی مالی میتوانند پرونده هایی که در خارج از تخصصشان میباشد را رد کنند و فکوس به پروندهای تخصصی شان داشته باشند ، خب بریم سروقت چگونگی فعالیت در این سامانه ، بایستی عرض کنم که وکیل نوین  به عنوان  یه سامانه آموزشی حقوقی و معرفی وکیل در سراسر کشور بوده  که افراد با جستجو موضوع حقوقی مد نظرشان در گوگل با این سامانه آشنا میشوند و در نهایت با ثبت در خواست وکیل توسط موکل وکیل ثبت نام کرده در سامانه وکیل نوین به ایشان معرفی میگردد . ( به طور مثال با جستجو << وکیل کلاهبرداری در قم >>  و یا << وکیل اثبات نسب در کرج >>  در گوگل سامانه وکیل نوین را در صفحه اول گوگل به او نمایش میدهد . )

مزایا همکاری با وکیل نوین
ارجاع موکلین تماس گیرنده به سامانه وکیل نوین در شهر شما و حضور آن ها در دفترکار  شما بسته به هنر مشاوره تلفنی شما
شما با ثبت نام اولیه تعداد 15 مورد درخواست وکیل به رایگان دریافت مینمایید و پس از آن میتوانید با خرید هر تعداد درخواست وکیل روزانه شاهد حضور موکلین همشهریتان شوید قابل ذکر است که شما هیچ درصدی نه از حق المشاوره و نه از حق الوکاله به سامانه پرداخت نمینمایید .
وکیل نوین تنها سامانه ای میباشد که در راستای تخصصی سازی گام برداشته است لذا شما بسته به نوع تخصصتان اقدام به خرید در خواست مینمایید ، به طور مثال چنانچه شما متخصص در پرونده های کیفری میباشید تنها کافیست که اقدام به خرید درخواست های کیفری نمایید تا موکلینی که در شهرتان نیاز به وکیل متخصص کیفری هستند به شما معرفی گردند .

سایت-معرفی-پرونده-به-وکلا
ارجاع پرونده عموما به صورت روزانه بسته به نوع شهر شما
درآمد عالی
حضور در دفتر وکالت خود ونه حضور در موسسات حقوقی
مستقل بودن در اعلام نرخ حق الوکاله
تیم منشی مجازی برای وکلای محترم
بدون نیاز به دغدغه های مشاوره تلفنی و از کار افتادگی
دریافت حق الوکاله مستقیما توسط وکیل
مسئولیت کامل پرونده تنها با وکیل میباشد .
با هر نوبت دهی که با شما صورت میپذرد از طریق سامانه مشخصات موکل برای شما پیامک و تلگرام میگردد .
درصورت عدم مراجعه موکل پرسنل وکیل نوین منظم تماس حاصل و مجدد موکل به دفتر وکیل دعوت میگردد .
ثبت نام اولیه رایگان است و کارشناسان ما با شما تماس و راهنمایی بیشتری در انتخاب طرح و مبالغ آن مینمایند  و در صورت تمایل اقدام به همکاری مینمایید .
وکیل نوین سامانه بوده و همکاری با آن همکاری با سامانه بوده و نه موسسه حقوقی لذا برای وکلا ممنوعیتی از باب کانون وکلا ندارد .
ازآنجا که فعالیت وکیل نوین آموزشی بوده لذا در خواست موکلین مبنی بر معرفی وکیل و ثبت نام وکلا در این سامانه تبلیغات محسوب نشده و منعی از جهت کانون وکلا و ضوابط آن برای وکیل  ندارد .
شرایط همکاری با سامانه وکیل نوین
صداقت در کار
پیگیری مستمر و مستدام امور موکلین
پاسخ دهی تلفنی مناسب به موکلین
سامانه وکیل نوین تعهدی نمیدهد که موکلین ارجاع شده قطعا عقد قراداد وکالت میکنند و یا خیر بلکه بسته به هنر وکیل میباشد پس از مشاوره با موکل

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود