وکیل-در-یزد

وکیل در یزد

همون طور که همه می دونیم انسان موجودی خود مختار و با اراده هست و بر اساس این اختیار می‌تونه کارها و امور شخصی خودش رو برنامه‌ریزی کرده و عملی کند. اما گاهی اقدامی که برای آن نیاز به برنامه داره، کاملا تخصصی هست و عدم وجود دانش کافی در انجام اون می‌تونه این مسیر رو ناهموار کند. دعاوی قضایی یکی از این امور شخصی هست که توصیه می‌شه برای طی کردن مراحل قانونی آن حتما از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در یزد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

ساده‌ترین راه برای دسترسی به بهترین وکیل در یزد

ما در سامانه وکیل نوین شاهد آن بودیم که پرونده‌هایی که موضوع آنها مربوط به انحصار وراثت، مشکلات خانوادگی، مشکلات مالی و حتی جرائم کیفری می‌شه گاهی به حدی پیچیده هست که ورود افراد غیر متخصص به آن می‌تواند روند بررسی و نتیجه‌گیری پرونده رو به تاخیر بیاندازد. گاهی حتی این کار غیر حرفه‌ای پرونده رو به سمت و سویی می‌بره که جبران خسارت‌های ناشی از آن بسیا پر هزینه می‌شه.

بنابراین، اگر برای رفع مشکلات خانوادگی، ملکی، ارثی، مالی و حتی جرائم کیفری خود نیاز به وکیل در یزد دارید حتما با مجموعه وکیل نوین در تماس باشید. این مجموعه متشکل از وکلای خبره‌ای هست که هر کدام از آنها در دفاع از پرونده‌های خاصی تخصص دارند. بنابراین با انتخاب این مجموعه به عنوان مرجعی برای دریافت مشاوره حقوقی و انتخاب وکیل مناسب، می‌تونید شانس پیروزی خود رو در پرونده‌های مختلف افزایش دهید.

بهترین-وکیل-در-یزد

چه افرادی ممکن است به وکیل نیاز پیدا کنند؟

هر شخص حقیقی یا حقوقی ممکن هست به دلیل نقض قوانین یا متضرر شدن از سوی طرف مقابل، نیاز به وکیل داشته باشه. جهان و روابط بشر در دنیای امروزی پیچیده شده و این موضوع سبب شده که فقط افراد مجرم نیاز به وکیل نداشته باشند. گاهی اوقات حتی امضا کردن یک برگه یا اختلافات خانوادگی موجب می‌شه که شما به وکیل نیاز پیدا کنید. از آنجا که اکثر وکلا سال‌ها درس خوانده و بر روی پرورنده‌های متعددی که گاها مشابه با مورد شما بوده‌اند کار کرده‌اند؛

استفاده از تجربیات آن برای حل و فصل اختلافات قضایی کار عاقلانه و سودمندی هست. یک وکیل باتجربه می‌تونه مشکلی رو که ممکن است خودتان به تنهایی نتوانید در عرض چند سال حل کنید، در عرض چند ماه رفع کنه.

تخصص در کنار تجربه از جمله عواملی هستند که موجب موفقیت پرونده‌های حقوقی و کیفری می‌شوند. بنابراین اگر به مشکل قضایی برخورده‌اید حتما به یک موسسه حقوقی معتبر مراجعه کرده و از نظر متخصصین آن استفاده کنید. البته بهتر است که وکیل مورد نظر، مقیم همان شهری باشه که در آن زندگی می‌کنید. به عنوان مثال هموطنان عزیزی که در شهر یزد زندگی می‌کنند بهتر است برای حل مشکلات حقوقی خود به دنبال وکیل در یزد باشند و از خدمات موسسات حقوقی همین شهر استفاده کنند.

همون‌طور که گفتیم پیچیدگی روابط تجاری، فرهنگی و اجتماعی یکی از عللی است که موجب شده نیاز ما به خدماتی که وکلا ارائه می‌دهند بیشتر شود. بنابراین امروزه دیگر مانند گذشته فقط مجرمین به وکیل برای دفاع از حقوق‌شان نیاز ندارند، بلکه هر کسی که به مشکل حقوقی برخورد می‌کند می‌تواند از خدمات ارزشمند وکلا استفاده کند. امضاء قراردادهای مالی، تقسیم اموال و ارثیه، اختلافات خانوادگی و ارتکاب جرائم غیر عمد و ده‌ها مشکل حقوقی دیگر، دلیل مراجعه افراد به وکیل هستند. بنابراین با یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که ممکن است شما هم روزی به خدمات حقوقی نیاز پیدا کنید.

بنابراین هرگز از این موضوع خجالت نکشید و امور حقوقی خود را به بهترین وکیل در یزد که توسط وکیل نوین به شما معرفی می‌شود بسپارید. این کار موجب می‌شود که مشکل شما با کمترین ضرر و زیان مالی و جسمی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شود.

چرا باید دعاوی را از طریق وکیل دنبال کنیم؟

برای اینکه بتونید در دعاوی حقوقی پیروز شوید و رای دادگاه به نفع شما باشد، باید زیر و بم قوانین رو بدونید. اشراف کامل به قوانین و پیدا کردن راه‌حل‌های حقوقی و قانونی کار هر کسی نیست. وکلا تسلط کامل به قوانین کشور دارند. بنابراین برای پیدا کردن راه‌حل قانونی نیاز به بررسی‌های پیچیده‌ای ندارند. به همین دلیل، اگر دعاوی خود رو به وکیل بسپارید، از ابتدا تا حدودی مشخص خواهد شد که آیا حق با شماست یا خیر؟ با این وجود حل مشکلات حقوقی ساده شده و می‌توانید در کمترین زمان ممکن پرونده قضایی خود را با موفقیت ببندید. درست است که وکلا نمی‌توانند معجزه کنند، اما با تبحر و اشرافی که بر روی قانون دارند قادرند که با استناد به یک ماده یا تبصره در قوانین، راه‌حل مشکل شما را کوتاه کنند.

از طرفی گاها پرونده‌های قضایی به نظر ساده می‌رسند اما با روشن شدن تمام زوایای آن متوجه می‌شوید که فقط یک فرد متخصص و متبحر قادر است این پیچیدگی را با تکیه بر قوانین و مقررات حل کند. گاهی همین تصور غلط موجب می‌شود که یک پرونده حقوقی به مسیر نادرستی هدایت شده و نتیجه‌گیری آن سال‌ها طول بکشد. بنابراین با توجه به این موارد توصیه می‌شود حتی پرونده‌هایی که به ظاهر ساده می‌رسند را نیز به وکیل بسپارید.

بهترین-وکیل-در-یزد

دعاوی حقوقی و کیفری چه تفاوتی دارند؟

اگه بخوایم کلمه دعوا رو تعریف کنیم باید بگیم که دعاوی (جمع دعوا) ریشه در لغت ادعا دارد. ادعا نیز به معنای اعلام وجود حق ثابت نشده بر چیزی یا کسی است. دعاوی یا همان پرونده‌های قضایی فارغ از رژیمی که مبنای قانون‌گذاری را بر عهده دارد به دو دسته حقوقی و کیفری یا جزایی و مدنی تقسیم می‌شوند. طرفین درگیر و هدف دعوا مشخص می‌کند که پرونده جزء کدام دسته از دعاوی قرار می‌گیرد.

دعاوی حقوقی یا همان مدنی دعاوی هستند که بین دو شخص حقیقی یا حقوقی غیر دولتی در جریان بوده و هدف از طرح آن احقاق حق و رسیدن به خواسته است. از طرفی در دعاوی کیفری یا جزایی یک طرف دعوا شخصی حقیقی یا حقوقی و طرف دیگر آن نماینده مردم یا همان دادستان است و هدف از برگزاری دادگاه برای این دعاوی، تنبیه مجرم است. تفاوت دیگری که بین جرائم کیفری و حقوقی وجود دارد این است که جرائم کیفری معمولا با طرح شکایت از طرف یک شخص به جریان افتاده و پس از مدتی حتی با گذشت شاکی خصوصی روند بررسی پرونده متوقف نمی‌شود.

بعدها با پیشرفت علوم قضایی، دعاوی دیگری نیز به عنوان زیر مجموعه به دعاوی جزایی و مدنی اضافه شد. این دعاوی در کل به دو دسته دعاوی اختصاصی و دعاوی تخصصی تقسیم می‌شوند. دعاوی اختصاصی بر اساس طرفین دعوا و دعاوی تخصصی بر اساس ماهیت موضوعی که در خواسته مطرح شده است شکل می‌گیرد. دعاوی مربوط به جرایم نیروهای مسلح و دادگاه‌های ویژه روحانیت از جمله دعاوی اختصاصی هستند.

به غیر از طرفین دعوا، در طرح یک شکایت افراد دیگری نیز دخیل هستند که یا به احقاق حق یا به روند رسیدگی به پرونده کمک می‌کنند. وکیل یکی از این افراد است که نقش آن در پرونده دفاع از حقوق فرد شاکی یا متهم است. این فرد با اطلاع کامل از قوانین و مقررات و اشراف کامل به مواد و تبصره‌های قانونی، مشکلات قضایی موکل خود را حل می‌کند. به همین خاطر همه افرادی که به دنبال گرفتن حق خود در طرح یک شکایت هستند یا از سوی نهاد یا شخص حقیقی و حقوقی دیگری متهم شده‌اند، نیاز به وکیل دارند.

وکلا چه وظایفی دارند؟

خب جونم واستون بگه که وکلا بسته به نیاز مراجعین خود دو وظیفه اصلی را بر عهده دارند. وظیفه اول آنها ارائه مشاوره در زمینه مسائل حقوقی است و وظیفه دوم نیز شرکت در دادگاه به عنوان نماینده موکل است. اما اگر بخواهیم جزئی‌تر در مورد این موضوع صحبت کنیم باید بگوییم که یک وکیل وظیفه دارد:

  • در قبال سوالات حقوقی مراجعین خود، نقش مشاور را ایفا کند.
  • اگر قرارداد وکالت با موکل خود امضا کند باید در دادگاه حاضر شده و به عنوان نماینده وی از حقش دفاع کند.
  • قراردادها، پیش‌نویس‌ها و نامه‌های قضایی مورد نیاز موکل خود را برای درج در پرونده تدوین و تنظیم کند.
  • در مفاد قانونی برای تسهیل در روند دادرسی جستجو و تحقیق کرده و پرونده‌هایی که شرایط مشابه دارند را بررسی کند.
  • به دنبال مدارک مورد نیاز برای ارائه به دادگاه در جهت دفاع از حقوق موکل خود باشد.
  • در جلسات و مذاکرات حضور پیدا کرده و اطلاعات بیشتری را برای دفاع جمع‌آوری کند.
  • مدارک و شواهد در دسترس را به دادگاه ارائه دهد.

وکیل-در-یزد

سامانه وکیل نوین با داشتن وکلای متخصص در حیطه‌های حقوقی، کیفری و خانواده که در هر حیطه به صورت کاملا تخصصی در شهر یزد در حال فعالیت می‌باشد.

چه فعالیت‌هایی ممکن است نیازمند وکیل باشند؟

همانطور که گفتیم همه افراد در هر شغل و موقعیتی که باشند ممکن است به وکیل نیاز پیدا کنند. اما عمدتا برای انجام فعالیت در بخش‌های زیر بهتر است قبل از هر اقدامی به وکیل مراجعه کنید:

  • بخش خصوصی
  • بخش تجاری

فعالیت‌های خصوصی و تجاری خودشان به زیر مجموعه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. به عنوان مثال تهیه گواهی انحصار وراثت، قانون مدنی و خانواده، آسیب‌های شخصی، دادخواهی و قانون جزا زیر مجموعه بخش خصوصی هستند و بخش تجاری نیز بیشتر مربوط به فعالیت‌هایی مانند قوانین تدوین قراردادها، قوانین مالیات، قوانین استخدام، خرید و فروش و ادغام شرکت‌ها است.

در زمینه مشاوره حقوقی نیز وکلا می‌توانند خدمات مختلفی را به افراد حقیقی و حقوقی ارائه دهند. فراموش نکنید که انجام مشاوره حقوقی قبل از انجام هر کاری یا به جریان انداخت پرونده‌های قضایی می‌تواند بسیار کارساز باشد.

اگر در شهر یزد زندگی می‌کنید و با مشکلاتی مانند انحصار وراثت، مشکلات خانوادگی، مشکلات ملکی، اختلافات مالی و بانکی و… مواجه هستید حتما توصیه می‌کنیم که با مجموعه وکیل نوین در تماس باشید تا کارشناسان ما بهترین وکیل در یزد را به شما معرفی کنند. مجموعه وکیل نوین با ارائه خدمات مشاوره‌ای تا انتهای این مسیر سخت شما را همراهی خواهد کرد.

نقش وکیل در پرونده‌های کیفری

همانطور که گفتیم پرونده‌های کیفری پرونده‌هایی هستند که در آن یک شخص از سوی نماینده دادستان، متهم به انجام عمل غیرقانونی می‌شود. هدف از برگزاری این جلسات، تنبه متهم بر اساس مستندات موجود است. نکته مهمی که در مورد این پرونده‌ها وجود دارد این است که وکیل، قبل از اتمام مراحل مقدماتی تحقیقات و پایان دادرسی نمی‌تواند از موکل خود دفاع کند. چرا که این پرونده ممکن است زوایای پنهانی داشته باشد که نماینده متهم یا همان وکیل نیز از آن اطلاع ندارد. وکیل در قبال این جزئیات باید پاسخگو باشد. بنابراین این قانون وضع شده تا وکلا با اطلاعات کامل وارد پرونده شوند و از موکل خود دفاع کنند.

وکیل با تنظیم شکوائیه مناسب، تعیین و تشخیص جرم ارتکابی، طی کردن اقدامات قضایی و حضور در کلانتری و دادسرا و انجام کلیه اقداماتی که بخشی از مراحل مقدماتی پرونده هستند در این مسیر به موکل خود کمک می‌کند.

نقش وکیل در پرونده‌های حقوقی

فراموش نکنید که قبل از طرح دعوا در دادگاه و یا دفاع از خود در طرح شکایتی که بر علیه شما شده است، حتما باید بدانید که دعوای مطرح شده حقوقی است یا کیفری. برای اینکه به این سوال پاسخ دهید راهی به جزء مشاوره ندارید. بنابراین قبل از هر چیز ابتدا با یک وکیل خبره مشورت کنید. او می‎تواند مشاوره‌های حقوقی ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد. دعاوی حقوقی نیازمند تنظیم و تقدیم دادخواست و در برخی از موارد، تنظیم و تقدیم درخواست می‌باشند. وکیل می‌تواند در تنظیم این موارد به شما کمک کند.

وکلا در این پرونده‌ها معمولا اختیار تام در مورد محاکمه دارند. البته استثنایی نیز در این بین وجود دارد و آن هم این است که اگر موکل اختیار خاصی را از وکیل خود سلب کرده باشد، او حق اظهار نظر در آن مورد خاص را ندارد. با تمام این تفاسیر، وکلا برای این که بتوانند در برخی از امور دخالت کنند، باید حدود اختیارات‌شان در وکالت‌نامه درج شود. برخی از این امور عبارتند از:

  • اعتراض نسبت به رأی دادگاه، تجدید نظر، فرجام‌خواهی و اعاده دادرسی
  • ایجاد سازش و مصالحه
  • تعیین کار‌شناس در پرونده‌های خاص
  • درخواست صدور برگ اجرایی و تعقیب عملیات مربوط به اجرای حکم و دریافت وجوه پرداخت شده به نام موکل

استفاده از تجربیات یک وکیل متخصص چه محاسنی دارد؟

شما با استفاده از وکیل برای انجام امور حقوقی و قضایی خود می‌توانید از محاسن زیر بهره‌مند شوید:

  • با عقد قرارداد و تنظیم وکالت‌نامه دیگر خیال‌تان از بابت امور قضایی راحت می‌شود و می‌توانید به دیگر کارهای خود بپردازید.
  • استفاده از وکیل تا حد زیادی اضطراب و نگرانی را از شما دور می‌کند. معمولا بیشتر افرادی که کارشان به دادگاه می‌کشد در مورد حضور در جلسه، چگونگی دفاع از خود و گرفتن حق‌شان در دادگاه اضطراب دارند. سپردن کارهای حقوقی به یک وکیل با تجربه باعث می‌شود که نه تنها خیال‌تان از بابت این موارد راحت باشد، بلکه در نهایت نیز این وکیل است که باید در مورد نتیجه پرونده به شما پاسخگو باشد.
  • با انتخاب یک وکیل حرفه‌ای، شانس خود را برای پیروزی در پرونده‌ها افزایش خواهید داد. با حضور وکیل در جلسه رسیدگی و ارائه استدلال‌های قانونی از سوی او، ممکن است قاضی در همان جلسه اقناع شده و پرونده را به نفع شما مختومه کند.
  • سپردن این کار به وکیل می‌تواند هزینه‌های دادرسی و سایر هزینه‌هایی که بر اثر به نتیجه نرسیدن پرونده ایجاد می‌شوند را کاهش دهد.
  • تسریع در مراحل دادرسی آخرین مزیت استفاده از وکیل برای رفع مشکلات حقوقی و کیفری است.

بنابراین مراجعه به یک وکیل خبره برای انجام امور حقوقی می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد.

وکیل نوین؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

وکیل نوین با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما مجددا با وکیل دیگری به رایگان مشاوره می‌نمایید، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در یزد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود