وکیل قتل در آبادان

 وکیل قتل درآبادان و مشاوره حضوری 

وکیل قتل در آبادان و مشاوره حضوری سامانه وکیل نوین تونست به من کمک کنه که خیلی زود حکم قاتل پسرم رو بگیرم. شما هم اگر به وکیل قتل در آبادان نیاز داشتید، می‌توانید با بهترین وکیل قتل در آبادان در سامانه وکیل نوین ارتباط برقرار کنید. همانطور که مستحضر هستید یکی از جرائم بسیار سنگینی که باعث عواقب جبران ناپذیری می باشد قتل است همانطور که در تمامی جوامع و نظام های حقوقی دنیا توجه ویژه ای به جرم قتل شده است و برای جلوگیری از گسترش این امر خشن و قبیح ، قوانین مختلف و متعددی برای مجازات مرتکبان آن تعیین شده است که توضیحات کامل و جامعی را برای شما در اینجا مطرح خواهیم کرد.

شرایط و مشخصات نوع قتل:

تعریف قصاص نفس:

منظور از قصاص نفس چیست : براساس ماده ۲۰۴ قانون مجازات اسلامی ایران سه نوع قتل نفس داریم (عمد ، شبه عمد و خطای محض) است. به گفته وکیل قتل در آبادان همان طور که در ماده ۲۰۵ آمده است قتل عمد مجازات آن قصاص است و اولیای دم با اجازه ی قاضی می توانند قاتل را قصاص کنند و قاضی میتواند این امر را به رئیس قوه قضاییه یا دیگری واگذار کند. ( تفویض اختیار )

قتل عمد = قتل عمد یعنی شخص قاتل با انجام دادن کاری که هدفش کشتن فرد یا افراد که در یک جمع مشخص نباشد را دارد. چه قصد کشتن این افراد را داشته باشد چه نداشته باشد ولی نتیجه آن به قتل منجر گردد. حتی در جایی که قاتل کاری انجام داده است هدفش و قصدش کشتن کسی نباشد ولی در نتیجه سبب مرگ فرد شود باز هم قتل عمد محسوب می شود.

وکیل قتل در آبادان میگوید: هنگامی که جرم قتل صورت میگیرد ابعاد بسیار گسترده ای از انچه به نظر میرسد رو در بر میگیرد و در مواردی که قاتل عملی را انجام می دهد که هدف و قصدش و حتی آن عمل کشنده نباشد ولی شخص متقابل به دلیل پیری ، ناتوانی یا مریضی فوت کند و قاتل نیست به این دلایل آگاه باشد را قتل عمد گفته می شود. طبق ماده ۲۰۷ قانون مجازات در صورتی که قاتل مسلمان را به قتل برساند قصاص می شود و کسی که در قتل معاونت کرده باشد از سه سال تا پانزده سال به آن حبس تعلق می گیرد.

معیار تشخیص قتل عمد چیست؟

۱- قصد فعل + قصد نتیجه =عمد

۲- قصد فعل +عدم قصد نتیجه + عمل نوعا کشنده است = عمد( اصل آگاهی است )

۳- قصد فعل +عدم قصد نتیجه + عمل نوعا کشنده نیست + مجنی علیه ویژگی خاص دارد = عمد ( اصل عدم  آگهی ):  الف) علم و آگاهی به نوع عمل نسبت به وضعیت فرد  ب) علم و آگاهی به ویژگی خاص مجنی علیه

۴- قصد فعل + قصد نتیجه + مشخص نبودن فرد = عمد

وکیل-قتل-در-آبادان

قتل شبه عمد : 

۱- قصد فعل + عمل مشمول جنایات عمدی نیست – شبه عمد :

الف ) نوعا کشنده نیست

ب) عدم قصد نتیجه

ج) عدم ویژگی خاص مجنی علیه

۲- عدم قصد فعل + خطا یا تقصیر جزایی = شبه عمد

منظور از خطای محض چیست؟

نه قصد فعل +نه قصد نتیجه  + تقصیر خطایی وجود ندارد = خطای محض

مهارت و تجربه وکیل متخصص قتل

طبق گفته وکیل قتل در آبادان زمانی که وکیل پرونده تمامی اسناد و مدارک را با جمع آوری کافی در جهت کاهش مجازات قاتل به دادگاه ارائه می دهد، روند دادرسی پرونده با سرعت بهتری طی خواهد شد . از جمله اقداماتی که توسط یک وکیل قتل با تجربه در این زمینه انجام پذیرد باعث سرعت بخشیدن به تکمیل روند تحقیقات دادگاه برای جمع آوری اطلاعات کاملتری می شود

لذا نتیجه میگیرم که انتخاب وکیل قتل با تجربه کافی تاثیر خیلی زیادی در تعیین آینده فرد متهم دارد، وکیل پرونده قتل می تواند با تکیه بر مهارت وتجربه ای که در طی سال ها فعالیت حرفه ای از این دست از پرونده ها به دست آورده است، متهم رو از اعدام حتمی نجات داده و اورا به کانون گرم خانواده اش باز گرداند.

هنگامی که از همان آغاز یک پرونده مربوط به قتل، رسیدگی به پرونده را به وکیل قتل حرفه ای بسپارید، خیالتان از این جهت راحت خواهد بود که چنین فرد متخصصی می تواند تمامی مدارک و اسناد کافی را در جهت کاهش مجازات افراد، جمع آوری کند. وکیل قتل تمامی لوایح و دادخواست های لازم را برای تکمیل پرونده با مهارت و تجربه ای که دارد، تنظیم می کند و آنها را به بهترین نحو به مراجع قانونی ذیصلاح ارائه می دهد.

وکیل نوین؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

وکیل نوین با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض می‌گردد، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل قتل در آبادان

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود