وکیل-برای-تنظیم-قرارداد-صحیح

وکیل-برای-تنظیم-قرارداد-صحیح

در چه شرایطی قرارداد صحیح است؟

تنظیم قرارداد صحیح نیاز به دقت و نکات جزئی دارد که اگه صحیح تنظیم نشه، مشکلات بعدی به وجود می آورد. به همین دلیل، وکیل تنظیم قرارداد صحیح شما کمک می‌کنه تا قراردادتون به بهترین نحو تنظیم بشه.

شرایط قرارداد صحیح مطابق ماده ۱۹۰قانون اساسی، قصد طرفین و رضای آن‌ها و اهلیت طرفین و وجود موضوع معین برای معامله و مشروعیت جهت معامله از شرایط اساسی و لازم در عقد است که بدون آنها عقد اساسا باطل است.

شرایط قرارداد صحیح

طبق ماده ۱۹۰ قانون مدنی،قصد طرفین و رضای آن‌ها، اهلیت طرفین، وجود موضوع معین برای معامله و مشروعیت جهت معامله از شرایط اساسی و لازم برای قرارداد صحیح است که بدون آن‌ها عقد اساسا باطل است. هرگاه یکی از این ۴ شرط در عقد وجود نداشته باشد، عقد وجود خارجی پیدا نمی‌کند و اساسا باطل می‌شود و یا ممکن است غیر نافذ باشد.

عقد عمل حقوقی است:

قرارداد صحیح یک عمل حقوقی است که براى ایجاد آن اراده دو طرف لازم است و دو یا چند نفر باید توافق کنند تا از توافق اراده آن‌ها عقد به وجود بیاید؛ به طوری که در عقد بیع توافق دو اراده‌ی خریدار و فروشنده و در عقد ازدواج رضایت زن و مرد لازم است. قانون مدنی در ماده ۱۸۳ عقد را چنین تعریف کرده است: عقد عبارت است از اینکه یک یا چند نفر در برابر یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری کنند که آن امر مورد قبول آن‌ها باشد.

وکیل نوین؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

وکیل نوین با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما مجددا با وکیل دیگری به رایگان مشاوره می‌نمایید، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص تنظیم قرارداد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه(2)

    • حسام رفیعی

    • 6 سال قبل

    بنده مهندس معمار هستم سه ماه پيش يه اقايي به من پبشنهاد دادن كه باهم يه كار مشاركتي شروع كنيم كه ايشون سرمايه بذارن من كار وا راه اندازي كنم و بعد از ان مديريت اون كار رو بر عهده بگيرم
    در اين سه ماه هيچ مبلغي هم دريافت نكردم تا كار راه بيفته
    الان براي نوشتن قرداد قاعدتا بايد درصد ها به چه صورت باشه يني چند درصد ايشون چند درصد من؟!

      • somaye.rad

      • 6 سال قبل

      درصدها تابع توافق طرفین است قانونگذار در این زمینه مداخله نمی کنه متناسب میزان سرمایه و میزان کار باید تعیین سود بشه به این صورت که مثلا یک دوم صاحب سرمایه و یک دوم صاحب کار یا مثلا یک سوم صاحب سرمایه و دو سوم صاحب کار و یا هر توافقی که طرفین اتخاذ می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود