وکیل-ملکی-در-تهران

وکیل ملکی در تهران

بهترین وکیل ملکی در تهران را در مجموعه وکیل نوین بیابید. مجموعه وکیل نوین با تجربه اختصاصی در این حوزه، بهترین همراه شما در محاکم قضایی خواهند بود.

وکیل ملکی در تهران از دعاوی شما در محاکم قضایی با موضوعات مرتبط با املاک پشتیبانی می‌کند. وکلای ملکی علاوه بر تجربه و دانش مناسب در حوزه وکالت، تسلط کاملی بر قوانین، ساختارها و روش‌های مطرح کردن دعوی، در پرونده‌های ملکی دارند. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند تا با گرفتن خدمات مشاوره و وکالت از آنها، در دعاوی ملکی همیشه موفق باشید. ما در مجموعه وکیل نوین، بهترین وکلای ملکی در تهران را به شما معرفی می‌کنیم. وکلایی که با سال‌ها تجربه در این زمینه، خیال شما را از هر جهت آسوده خواهند کرد.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل ملکی در تهران

چنانچه نمی دانید با کدام یک از وکلای زیر ارتباط بگیرید فرم زیر را تکمیل کرده ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته می شود.

 

اهمیت استفاده از خدمات وکیل ملکی در تهران

هویت انسان را مجموعه‌ای از سرمایه‌های مادی و معنوی شکل می‌دهد. سرمایه‌هایی که با سال‌ها تلاش و زحمت به دست آمده و تبدیل به پشتوانه ما می‌شود. در میان سرمایه‌های مادی، انواع زمین، ساختمان، آپارتمان‌های اداری و مسکونی، دفاتر تجاری، سوله‌های صنعتی و… همگی در زمره سرمایه‌های ملکی شناخته می‌شوند.

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

مشاوره حقوقی حضوری رایگان در تهران

سامانه معرفی وکیل متخصص ، وکیل نوین برای شما تهرانی های عزیز این امکان و فراهم کرده که در هر کجای تهران بزرگ که باشید وکیل متخصص متناسب با پروندت داشته باشی و بتونی راحت و سریع مشاوره حقوقی حضوری رایگان داشته باشی برای همین چنانچه نیاز به وکیل ملکی در تهران داشتی کافیه فرم درخواست وکیل رو پر کنی تا از طرف دفتر مرکزی باهاتون تماس گرفته بشه و وکیل مناسب بهتون معرفی بشه.

مشاوره تلفنی با وکیل ملکی در تهران

برای شمایی که امکان مراجعه حضوری با وکیل ملکی در تهران ندارید یا در وهله اول می خواید با وکیل به صورت تلفنی مشاوره بشید وکیل نوین این امکان و فراهم کرده که به صورت تلفتی با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان با وکیل ملکی در تهران مشاوره تلفنی بشید حتی می تونید سوال خودتونو از طریق مشاوره متنی به صورت رایگان از وکیل ملکی در تهران بپرسید . در صورت تمایل به مشاوره تلفنی با وکیل ملکی در تهران با شماره های زیر تماس بگیرید :

02122221663 و 09129170468

لیست وکلایی که در وکیل نوین به رایگان مشاوره می دهند 

 

وکیل آقای امیرحسین وفائی

 

1-وکیل آقای امیرحسین وفائی

وکیل ملکی در تهران ، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز (شهر تهران) کارشناسی ارشد حقوق اقتصادی/ فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی تهران/ مشاور حقوقی سازمان اوقاف و امور خیریه/ مشاور حقوقی بانک ها، شرکت ها و موسسات تجاری و…

شماره تلفن : 02122221663

شماره همراه : 09129170468

آدرس:تهران-خیابان ولیعصر-بالاتر از سه راه زعفرانیه-برج فردوس-طبقه 4-واحد 23

 

 

وکیل آقای محمد جواد قاسمی

 

2-وکیل آقای محمد جواد قاسمی

وکیل ملکی در تهران و مشاور حقوقی شرکت خانه سازی وابسته به تامین اجتماعی وکیل و مشاور حقوقی شرکت مدیریت طرح و اجرا وابسته به تامین اجتماعی وکیل و مشاور حقوقی مدیریت شعب  بانک توسعه تعاون کل استان تهران وکیل و مشاور حقوقی پست بانک مدیریت شعب غرب استان تهران همکاری و فعالیت با موسسات معتبر حقوقی در سطح استان تهران سابقه انجام و موفقیت در پرونده های مختلف بانکی و ملکی

شماره تلفن : 02122221663

شماره همراه : 09123932962

آدرس:میدان مادر خیابان سنجابی ساختمان امیر پلاک 17 طبقه 4 واحد42

 

وکیل آقای باقر ابراهیمی

 

3-وکیل آقای باقر ابراهیمی

وکیل ملکی در تهران با ۱۱ سال سابقه فعال در دعاوی حقوقی ، ملکی از جمله اثبات مالکیت، پیش فروش آپارتمان، مشارکت در ساخت، دعاوی خسارات مالی و قراردادی ، اجاره و تخلیه ، اسناد رسمی و تجاری، مطالبات وجه قراردادی، دعاوی چک، اعسار، ثبتی، شهرداری، خانواده، تنظیم قراردادها سوابق علمی : دوره آموزشی و مهارتی تنظیم قراردادها به مدت ۳ ماه مهارت ها: حقوقی ، ملکی، ثبتی، خانواده

شماره تلفن : 02122221663

شماره همراه : 09117435779

آدرس: سعادت آباد،بلوار فرحزاد، خیابان گلستان دوم،مجتمع گلستان،طبقه یک، واحد یک

 

وکیل خانم نرگس همتی

 

4-وکیل خانم نرگس همتی

وکیل پایه یک دادگستری – کارشناس ارشد حقوق تجارت الکترونیکی – فارغ التحصیل از دانشگاه تهران و دانشگاه علم و فرهنگ – سابقه بیش از ده سال وکالت اشخاص حقیقی و حقوقی – سابقه همکاری در بخش دعاوی و تنظیم قرارداد و مشاوره با شرکتهای مهم و شناخته شده در سطح کشور

شماره تلفن : 02122221663

شماره همراه : 09124356022

آدرس:خیابان مفتح – جنب ایستگاه متروی شهید بهشتی – ساختمان اداری نسرین – واحد ۴۰۷

 

وکیل خانم گلناز آریاپور

 

5-وکیل خانم گلناز آریاپور

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی/عضو کانون وکلای دادگستری مرکز/کارشناس ارشد حقوق خصوصی/با بیش از دوازده سال سابقه فعالیت حرفه ای در حوزه وکالت در زمینه های حقوقی و کیفری و ثبتی/وکالت تخصصی در زمینه دعاوی ملکی، خانوادگی، شرکت ها، قراردادها، چک و سفته، ارث/با صدها مورد پرونده حل شده به نفع موکلین در دادگاه های سراسر کشور

شماره تلفن : 02122221663

شماره همراه : 09126277767

آدرس:تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، پلاک ۱۶۸، طبقه ۵، واحد ۱۰

 

وکیل آقای حسین ادیب زاده

 

6-وکیل آقای حسین ادیب زاده

بیش از 13 سال سابقه وکالت دادگستری- مولف کتاب خط قرمزها در شرکتهای تجاری -سابقه تدریس در دانشگاه -مدیر حقوقی ، وکیل و مشاور حقوقی شرکتهای مختلف تجاری – کارشناس ارشد حقوق خصوصی   . داور در اختلافات قراردادی 

شماره تلفن : 02122221663

شماره همراه : 09128087066

آدرس:اشرفی اصفهانی،نبش اسکندرزاده ، پلاک۴۴.واحد۹

 

 

وکیل آقای حمید قلی زاده

 

7-وکیل آقای حمید قلی زاده

دارای 17 سال سابقه وکالت در زمینه های مختلف حقوقی ، کیفری ، خانوادگی ، ملکی و ثبتی و …. – به مدت 2 سال مشاور حقوقی فروشگاههای زنجیره ای شهروند – مشاور حقوقی شرکت بین المللی مزرعه سبز ایران و روسیه – مشاور حقوقی شرکت مهندسی تکین و …..

شماره تلفن : 02122221663

شماره همراه : 09125089664

آدرس:تهران . بلوار آفریقا بلوار گلشهر برج مرجان طبقه ۵

 

 

وکیل آقای محسن بگلویی

 

8-وکیل آقای محسن بگلویی

ایشان محسن بگلویی وکیل پایه یک دادگستری درسال ۹۰ فعالیت خود را آغاز نموده و در طی بیش از ۱۲ سال فعالیت حقوقی خود با تلفیق تجربه و بروزرسانی علم و خلاقیت در دعاوی عدیده در زمینه های تجاری از جمله LC و ضمانتنامه های بانکی و اعتبارات و دعاوی بورسی و شرکتها و در زمینه حقوقی در دعاوی ملکی و همچنین دعاوی علیه شهرداریها و دعاوی ناشی از عقود و قراردادها و دعاوی موضوع اصل ۴۹ قانون اساسی موفقیت های چشمگیری داشته و در بسیاری از موارد دعاوی را که سابقا توسط موکل یا شخص دیگری مطرح شده و منجر به شکست شده بود را به جریان انداخته و نتایج مثبت نیز حاصل شده است.

شماره تلفن : 02122221663

شماره همراه : 09125137764

آدرس :تهران خیابان پاسداران دشتستان ۵ پلاک ۲۸

 

وکیل آقای رضا علوی

 

9-وکیل آقای رضا علوی

قبول وکالت – مشاوره در پرونده های پیچیده – مشاوره و وکالت در تمام امور حقوقی و کیفری و دعاوی خانواده – دعاوی ملکی ، فسخ و انفساخ ,بطلان معاملات , چک و سفته ، تصرف عدوانی , تحصیل مال نامشروع , مزاحمت و توهین و طلاق و فسخ نکاح , تخلیه و اجرت المثل , مهریه و نفقه , ارث و ابطال وصیت , تصرف عدوانی و دعاوی شهرداری و  دعاوی دیوان عدالت اداری ، توجه : اطلاعات مندرج در سایت وکیل امکان دارد به علت خطا یا اشتباه سیستمی صحیح نباشد لذا دریافت رزومه قبل از هر اقدامی بر عهده موکل است ، اطلاعات توسط ادمین وارد شده است .

شماره تلفن : 02122221663

شماره همراه : 09121033507

آدرس:- خیابان اعجازی (آصف) – پلاک 6 : سه راه پیام – جنب بانک تجارت – هادیان -واحد2

 

مریم نصیری2 وکیل ملکی در تهران | آپدیت 1402

 

10-وکیل خانم مریم نصیری

وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای دادگستری مرکز ( شهر تهران)  دانش آموخته کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه تهران  رتبه ۱٠ اختبار کانون وکلای دادگستری مرکز  مشاور سابق وزارت کار سابقه وکالت در دعاوی حقوقی، کیفری، ثبتی،  ملکی،  شرکت ها،  خانواده،  دیوان عدالت اداری و… 

شماره تلفن : 02122221663

شماره همراه : 09397089045

آدرس:بزرگراه اشرفی اصفهانی،خیابان آذری،کوچه صمدی،پلاک12، واحد 4 

 

ارزش سرمایه‌ای املاک

در واقع املاک بخش اصلی سرمایه بسیاری از افراد جامعه را شکل می‌دهد. بنابراین مراقبت از آن و خرید و فروش و مشارکت و سایر فعالیت‌های اقتصادی مبتنی بر آن، باید به شکلی انجام شود که مالک را دچار ضرر و زیان نکند.

این موضوع با افزایش روز به روز ارزش املاک و تبدیل شدن آن به یک دارایی سرمایه‌ای، به‌خصوص در کلان‌شهرهایی مثل تهران، از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

مشاوره پیش از اقدام و پس از آن

فراموش نکنید که استفاده از خدمات وکلای ملکی تنها محدود به زمان طرح دعوی در محاکم قضایی نیست. یکی از اشتباهات بسیار بزرگ ما در همه زمینه‌ها، به‌خصوص در مورد معاملات ملکی، استفاده نکردن از خدمات مشاوره‌ای وکلا است. بنابراین اکیدا توصیه می‌کنیم اگر در حال انجام معامله‌های ملکی با اعداد بزرگ هستید و کوچک‌ترین ابهامی در زمینه معامله خود دارید؛ پیش از امضای هر برگه و عقد هرگونه قراردادی، از مشاوره یک وکیل ملکی در تهران باتجربه و حرفه‌ای بهره بگیرید.

استفاده از چنین مشاوره‌هایی با هزینه بسیار کمتر، از مشکلات قانونی و ضررهای مالی هنگفت در معاملات مشکل‌دار جلوگیری کرده؛ همچنین در صورت ایجاد مشکل، حقوق حقه شما را قابل پیگیری از محاکم قضایی نموده؛ و در نهایت جلوی از دست رفتن سرمایه‌های ملکی شما را خواهد گرفت.

با این وجود در صورتی که درگیر یک پرونده ملکی در محاکم قضایی شده‌اید نیز، در صورت انتخاب یک وکیل ملکی خوب، شانس این را خواهید داشت که حقوق از دست رفته خود را دوباره به دست آورید.

مجموعه وکیل نوین در هر دو زمینه ارائه مشاوره و قبول پرونده‌های دعاوی ملکی در تهران، آماده خدمت‌رسانی به شما است.

وکیل-ملکی-در-تهران

تنظیم قولنامه و قراردادهای ملکی نیاز به دقت و نکات جزئی دارد که اگه صحیح تنظیم نشود، مشکلات بعدی به وجود می آورد. به همین دلیل، وکیل ملکی در تهران به تنظیم قولنامه و قرارداد ملکی شما کمک می‌کند تا به بهترین نحو تنظیم بشود.

برای مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با وکیل پایتخت اینجا کلیک کنید.

آشنایی با انواع دعاوی ملکی

دعاوی ملکی را می‌توان به انواع دعاوی حقوقی، ثبتی و کیفری تقسیم‌بندی کرد. در این تقسیم‌بندی مواردی مانند الزام به تنظیم سند رسمی، دعاوی مرتبط با سندهای ضمانتی، فسخ قراردادهای ملکی دارای نقص، مطالبه اجرت المثل و دعاوی مرتبط با سرقفلی در دسته دعاوی حقوقی قرار می‌گیرند.

منظور از دعاوی ملکی ثبتی، آن دست از دعاوی است که در حوزه ثبت اسناد و املاک شکل می‌گیرد. این دعاوی معمولا در موضوعات افراز ملک، باطل شدن سند مالکیت و یا سند رسمی، اجرای ثبت و موارد مشابه اقامه می‌شود.

در نهایت منظور از دعوی ملکی کیفری، جرم‌هایی مانند کلاه‌برداری و سودجویی در این زمینه است؛ که مشکل ناشی از سهل‌انگاری یا عدم شناخت قانون نبوده و با هدف سودجویی از مال غیر انجام شده است.

اما فارغ از این دسته‌بندی کلی، اغلب دعاوی ملکی شامل موارد زیر است:

تخلیه ملک

یکی از دعاوی ملکی پرتکرار که میان مالک و مستاجر رخ می‌دهد. قرارداد اجاره ملک قراردادی است که طبق آن امتیاز کامل استفاده و بهره‌برداری از ملک برای مدت معین و در قبال دریافت مبلغ معینی، به مستاجر داده می‌شود. اگر پس از پایان دوره قرارداد، مستاجر حاضر به تخلیه ملک نشود؛ مالک محق است تا از طریق قانونی اقدام به دریافت حکم تخلیه ملک نماید.

دریافت حکم تخلیه همیشه ساده نیست؛ و گاه با پیچیدگی‌هایی همراه است که تنها از دست یک وکیل ملکی کارکشته برمی‌آید. این موضوع به‌خصوص در مورد املاک گران‌قیمت و معمولا تجاری، نسبتا پیچیده‌تر است.

اگر به دنبال تخلیه ملک خود در شهر تهران هستید؛ ما در وکیل نوین بهترین وکیل ملکی در تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

رفع تصرف عدوانی

اگر اموال غیرمنقول ملکی شما توسط فرد دیگری تصرف شود؛ برای رفع مشکل باید درخواست رفع تصرف عدوانی داشته باشید. این خواسته حقوقی در مواقعی که کسی ملک شما را به ناحق و بدون اجازه شما تصرف کرده، کاربرد دارد. شرح این شرایط در ماده ۱۸۵ آیین دادرسی مدنی آمده است.

در این زمینه وکیل ملکی شما مطابق با مدارک و مستندات اثبات‌کننده مالکیت شما بر مال تصرف شده، لایحه مناسب را برای بازپس‌گیری حقوق از دست رفته شما به دادگاه ارائه خواهد داد.

الزام به تنظیم سند

تقریبا همه معاملات در حوزه املاک، در ابتدا در بنگاه‌های معاملات ملکی و بر اساس اسناد غیر رسمی انجام می‌شود. در این نوع معاملات، خریدار و فروشنده متعهد می‌گردند که پس از پرداخت مبلغ مورد معامله، در تاریخ مشخصی برای تغییر مالکیت قانونی و به اصطلاح سند زدن ملک، به یک دفترخانه مشخص مراجعه کنند.

حالا اگر فروشنده به دلایل ناموجه در روز تنظیم سند، حاضر به انتقال ملک به خریدار نشود؛ خریدار می‌تواند به کمک وکیل ملکی خود، اقدام به طرح دعوی با عنوان “الزام به تنظیم سند” در محاکم قضایی نماید. بر اساس این دعوی و در صورت وجود مدارک کافی در زمینه انجام تعهدات توسط خریدار، دادگاه فروشنده را ملزم به تنظیم سند به نام خریدار خواهد کرد.

البته موضوع همیشه به این سادگی نیست و وجود بندها و تبصره‌های گوناگون در قرارداد غیررسمی امضا شده بین طرفین، می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در رای نهایی دادگاه داشته باشد. به همین دلیل استفاده از یک وکیل ملکی باتجربه در این زمینه بسیار مهم است.

مزیت حضور وکلای ملکی سامانه وکیل نوین در دعوای الزام به تنظیم سند رسمی

وکیل ملکی در تهران در سامانه وکیل نوین در فرآیند قانونی الزام فروشنده به تنظیم سند رسمی همراه خریدار خواهند بود، به طوری که خریدار لازم نیست خودش در مراحل حضور داشته باشد، مراحل سریع‌تر انجام می‌شود، دادخواست‌ها با رعایت نکات قانونی و بدون اطاله دادرسی تقدیم دادگاه می‌شود و فرآیند به طور تخصصی پیگیری می‌شود.

الزام به تحویل مبیع

اگر خریدار و فروشنده زمان مشخصی را برای تحویل بیع از فروشنده به خریدار مشخص کرده باشند، در همان زمان باید تحویل مبیع انواع شود. همچنین در صورت مشخص نشدن این موضوع در قرارداد، پیشفرض بر تحویل مبیع بلافاصله پس از عقد قرارداد است. در این شرایط منظور از تحویل مبیع، شکلی از تسلیم است که خریدار، متمکن از انحاء تصرفات و انتفاعات باشد.

اجرایی شدن تحویل مبیع بر اساس فهم و عرف جامعه انجام می‌شود. به این معنا که عرف جامعه بپذیرد خریدار هرگونه که بخواهد می‌تواند از مبیع بهره‌برداری نماید.

اگر به هر دلیلی، فروشنده از تحویل مبیع سرپیچی کند؛ خریدار می‌تواند درخواست الزام به تحویل مبیع را به محاکم قضایی ارائه کند.

مزیت حضور وکلای ملکی سامانه وکیل نوین در دعوای الزام به تحویل مبیع

وکیل ملکی در تهران در سامانه وکیل نوین علاوه بر اینکه شرایط بالا را در پرونده مراجعه کننده بررسی می‌کنند، با آگاهی که بر قوانین ملکی و رویه قضایی در مورد پرونده‌های ملکی دارند، اگر شرایط بالا وجود نداشته باشد، طوری فرآیند را پیش می‌برند که شرایط ایجاد شود و اگر شرایط بالا وجود داشته باشد، برای تسریع فرآیند اقدامات قانونی را انجام می‌دهند.

رفع مزاحمت

یکی دیگر از دعاوی معمول ملکی مزاحمت است. منظور از مزاحمت در قانون، ایجاد محدودیت و آزار و اذیت مالک به نوعی است که موجب محدود شدن توانایی استفاده او از دارایی خود شود؛ در حالی که مال او را به تصرف درنیاورده باشد.

وقوع مزاحمت می‌تواند امری موقت باشد. به این معنا که بر اثر گذشت زمان مزاحمت از بین برود. به عنوان مثال جلوگیری موقت از فعالیت یک کشاور روی زمین زراعتی توسط همسایه‌اش نوعی از این مزاحمت خواهد بود.

همچنین اثبات ایجاد امر مزاحمت کاری نسبتا سخت و پیچیده است؛ چراکه شرایط خاصی داشته و پیگیری آن مشکل است. به همین دلیل هم اگر با این مشکل جدی روبرو شده‌اید؛ باید به کمک یک وکیل ملکی خوب و باتجربه برای ارائه لایحه خود به محاکم قضایی اقدام کنید.

وکیل-ملکی-در-تهران

آشنایی با انواع دعاوی سرقفلی

یکی از حوزه‌های تخصصی وکیل ملکی در تهران دعاوی سرقفلی است. بسیاری از مغازه‌های فعال در پایتخت، علاوه بر مالکیت دارای حق سرقفلی هستند. در واقع اماکن مسکونی هیچ وقت دارای حق سرقفلی نمی‌شوند. اما در مورد املاک تجاری، مستاجر ممکن است دارای حق سرقفلی باشد. در قانون و عرف گذشته، منظور از سرقفلی حق کسب و پیشه است. به این معنا که مستاجر ملک تجاری با راه‌اندازی یک کسب‌وکار در یک مغازه ناشناخته، به آن شهرت و اعتبار می‌بخشد. برای حمایت از این تلاش و ایجاد انگیزه کسب در مستاجر، حق سرقفلی شکل گرفته است.

طی تغییراتی که در قانون حق کسب و پیشه (صادره در سال ۱۳۵۶) در سال ۱۳۷۶ صورت گرفت، نام این قانون به سرقفلی تغییر یافت. این قانون برخلاف قانون قبلی، موجب تمدید اجاره خودکار نخواهد شد؛ و اگر مالک و مستاجر به توافق نرسند؛ مستاجر ملزم به تخلیه ملک است. همچنین این حق به صورت خودکار ایجاد نمی‌شود و تنها در صورتی وجود خواهد داشت که مالک و مستاجر به توافق برسند.

البته برای افرادی که پیش از قانون سال ۷۶ و مطابق با قانون قبلی در قرارداد مالک و مستاجر هستند؛ قوانین نیز مطابق با شرایط قبلی اعمال می‌شود.

از جمله متداول‌ترین دعاوی در این حوزه می‌توان به حق مطالبه سرقفلی، تجویز تغییر شغل در سرقفلی، تخلیه سرقفلی از سوی مالک و تجویز انتقال سرقفلی را نام برد.

مزایای بهره بردن از وکیل ملکی متخصص

بهره بردن از خدمات یک وکیل ملکی متخصص و باتجربه مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت. این مزایا می‌تواند از جنبه عمومی داشتن وکیل و یا جنبه خاص آن، یعنی وکیل متبحر در حوزه ملکی به دست آید.

در درجه اول بهتر است بدانید قوانین ملکی در ایران از جمله قوانین متعدد و وسیع است. به این معنا که هر وکیلی شاید تسلط کافی به همه آنها نداشته باشد. بنابراین داشتن تخصص و تجربه بالا در وکالت دعاوی ملکی در این زمینه بسیار مهم است.

مزیت دیگر استفاده از خدمات وکیل ملکی در تهران، اطمینان از حرکت در مسیر درست است. خرید و فروش ملک، مشارکت در ساخت و خرید پیش‌فروش، از جمله مواردی هستند که با سرمایه‌های وسیع سر و کار داشته و تضمین امنیت این سرمایه‌گذاری‌ها از جنبه حقوقی و قانونی، تنها از یک وکیل متخصص در این حوزه برمی‌آید. این موضوع به‌خصوص در کلان‌شهرهای مثل تهران که قیمت املاک بسیار بالاست، بسیار حائز اهمیت بوده و توصیه اکید در این است که در تمام مراحل سرمایه‌گذاری از مشاوره‌های چنین وکلایی بهره‌مند شوید.

استفاده از خدمات وکیل ملکی در تهران برای افرادی که قصد خرید ملک یا فروش ملک یا اجاره آن را دارند بسیار ارزنده است. همچنین اگر شما به واسطه شغل خود، سال‌هاست که در زمینه املاک فعال هستید؛ بهتر است در هنگام عقد قراردادهای کاری و ملکی، همیشه از مشاوره‌های یک وکیل بهره ببرید.

در زمینه مزایای عمومی نیز داشتن یک وکیل سودمندی‌های فراوانی برای شما خواهد داشت. اطمینان کامل از درستی اقدامات حقوقی، افزایش شانس پیروزی در دعاوی مختلف، جلوگیری از رسیدن به مرحله طرح دعاوی، پیگیری امور حقوقی توسط وکیل، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان شما و افزایش سرعت رسیدگی به امور حقوقی، از جمله این مزایا هستند.

دانش و تجربه خاص وکیل ملکی

وکیل ملکی اگرچه طبق قانون اجازه وکالت در دعاوی مختلف غیرملکی را دارد؛ اما عمر تخصصی خود را صرف کسب تجربه و دانش در زمینه دعاوی ملکی می‌کند. همین ویژگی موجب برتری او نسبت به سایر وکلا شده و توانایی او را در پیشبرد پرونده‌های ملکی افزایش می‌دهد.

فراموش نکنید که حجم قوانین در حوزه‌های گوناگون به قدری بالاست که تقریبا هیچ وکیلی نمی‌تواند مدعی تسلط بر تمامی آنها باشد. اما هر وکیلی به فراخور ممکن است در یک یا دو حوزه دارای تجربه بیشتر بوده و به صورت تخصصی به آن پرداخته باشد.

یک وکیل ملکی در تهران علاوه بر تسلط بر قوانین مرتبط با حوزه املاک، به خوبی با نیازها، خواسته‌ها و انواع مشکلات در این حوزه آشناست. این آشنایی منجر به درک بهتر مسئله شما شده و نتیجه نهایی آن شانس بیشتر موفقیت در محاکم قضایی خواهد بود.

یک وکیل ملکی خوب دارای ویژگی‌های مشخصی است، که از بعد تخصصی در بالا به آن اشاره شد. اما در کنار تخصص، صداقت در کلام، تعهد به راستی و حقیقت، ارائه مشاوره کامل پیش از پذیرش پرونده، ندادن وعده‌های غیرقابل اجرا، اعلام دقیق شانس پیروزی شما در پرونده و… از جمله این موارد دیگری هستند که می‌توانند شما را در انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران راهنمایی کنند.

وکیل نوین به عنوان یک مرجع مطمئن و قدیمی یکی از ساده‌ترین مسیرها برای دستیابی به خدمات وکالت است. ما می‌کوشیم با داشتن مجموعه‌ای از وکلای خبره و باتجربه در حوزه‌های گوناگونی حقوقی، نیازهای شما را به بهترین وجه برطرف کنیم. ارائه خدمات مشاوره حضوری، تلفنی و آنلاین و همچنین قبول پرونده‌های حقوقی شما طی قراردادهای شفاف و عادلانه، از جمله سیاست‌های وکیل نوین در کسب رضایت هرچه بیشتر موکلان عزیز خواهد بود.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل ملکی در تهران

چنانچه نمی دانید با کدام یک از وکلای زیر ارتباط بگیرید فرم زیر را تکمیل کرده ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود