وکیل-مشکلات-بانکی-در-مشهد

بهترین وکیل مشکلات بانکی در مشهد

بهترین وکیل مشکلات بانکی در مشهد در سامانه وکیل نوین تونست به من کمک کنه که خیلی زود مبلغ هنگفتی را که ازم کلاهبرداری کرده بودند، پس بگیرم. شما هم اگر به وکیل مشکلات بانکی نیاز داشتید، می‌توانید با بهترین وکیل مشکلات بانکی در مشهد در سامانه وکیل نوین ارتباط برقرار کنید.

با سلام همسر بنده اشتباهی مبلغ شش میلیون تومان به حساب فردی  واریز نمود. پس از گذشت یکسال و پیدا کردن تلفن همراه و منزل این فرد، وی از باز پس دادن پولمان خودداری می‌کند. لازم به توضیح است که ما ایشان را نمی شناسیم و ریالی بین خود حساب نداریم. لطفا جهت وصول حق خود ما را راهنمایی فرمایید با تشکر وقدردانی از شما.

در پاسخ به سوال شما باید بیان داشت که موادی از قانون به رد مالی که بدون استحقاق گرفته شده است، اشاره دارد به عبارت دیگر کسی که(گیرنده) عمداً، اشتباهاً ، یا اجباراً چیزی را که مستحق نبوده است، دریافت کند، ملزم است در هر صورت آنرا به مالک تسلیم کند(ایفای ناروا). این در حالی است که ابتدا مالک می بایست دو مورد ذیل را در محکمه اثبات نماید:

اول: مدیون نبودنِ خود

دوم: اشتباه در پرداخت کردن توسط مالکِ پول از طرف دیگر باید بیان داشت کسی که مالی را من غیر حق دریافت کرده است، خواه عمدی یا اشتباهی،ضامن عین و منافع آن نیز می باشد.باید دادخواست مطالبه وجه به دادگاه حقوقی بدید و پرینت حساب یا رسید واریزی رو پیوست مدارکتون کنید.

برای گرفتن مشاوره حضوری رایگان از بهترین وکیل مشهد اینجا کلیک کنید.

چرا وکیل نوین رو انتخاب کنیم ؟

وکیل نوین بزرگترین گروه وکلا در کشور بوده که در ۳۰ استان فعال میباشد هموطنان عزیز میتوانند با تماس به شماره های اعلام شده متناسب با پرونده خود در شهرشان وکیل متخصص در آن حیطه را پیدا نمایند .

اگه از وکیلم راضی نبودم چکار میتونم انجام بدم ؟

مثلا وکیل جواب تلفنم رو نداد . مزیت وکیل نوین بر این است که در صورت عدم رضایت موکلین از روند پیگیری خود و پاسخگو نبودن وکیل میتوانند با تماس به دفتر مرکزی تقاضای تغییر وکیل برای پرونده خود نمایند همچنین در روند رسیدگی از ناحیه وکیل مسئولین سی آر ام راه امید مستمر با موکل محترم تماس گرفته و نظر سنجی صورت میگیرد ، البته این امر تنها منوط به یک شرط میباشد که موکلین از ابتدای امر گروه وکلای وکیل نوین را از روند قراردادی خود مطلع و پاسخگو صحیح به مسئولین سی آر ام باشند.

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل امور بانکی

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود