وکیل-قتل-در-زاهدان

وکیل قتل در زاهدان

سلام دوست خوبم؛ حتما درگیر یک پرونده جنایی و قتل شدی و دنبال وکیل قتل در زاهدان میگردی، ما اینجا علاوه بر اطلاعات کامل درباره پرونده های قتل، بهترین وکلای متخصص زاهدان در زمینه قتل عمد و غیر عمد رو بهت معرفی میکنیم پس حتما تا آخر این مطلب رو بخون! اگر زمان کافی نداری و عجله داری تا با وکیل قتل در زاهدان صحبت کنی میتونی با شماره های ذیل تماس بگیری:

(در ضمن مشاوره حضوری و مشاوره متنی در وکیل نوین رایگان)

05136140000   09151026897   09129170468

  

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل خیانت در امانت در قم

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

وکیل قتل در زاهدان کیست؟

وکیل قتل در زاهدان فردی است که دارای پروانه وکالت از کانون وکلا یا مرکز وکلا است. این وکیل با تجربه ای که در پرونده های قتل داشته میتونه برای فردی که متهم به قتل شده کمک کننده واقع بشه. هرچند به ظاهر جرم قتل مجازاتش از قبل در ذهن و عرف از پیش تعیین شده و با خودمون میگیم اگر فردی کسی رو به قتل برسونه مجازاتش قطعا قصاص است، ولی در روند حقوقی و اظهاراتی که وکیل قتل در زاهدان تو دادگاه بیان میکنه میتونه نتیجه دیگری رخ بده.

مزایا استفاده از وکیل قتل در زاهدان:

  • عدم استرس و ناآگاهی از سرنوشت و روند دادرسی
  • پشتیبانی و راهنمایی وکیل قتل در تمام مراحل دادرسی
  • همراهی کردن موکل در تمام جلسات دادگاه
  • شما با کمک وکیل قتل در زاهدان میتونید دفاعیه و دادخواست محکمه پسندی به قاضی ارائه بدید
  • با مشاوره از وکیل از اتهاماتی که به شما زده شده به صورت کامل آگاه می‌شوید

انواع مرگ

مرگ قطعی:

فرد دارای هیچگونه آثار و علائم حیاتی نیست؛ به عبارت دیگر فعالیت مغز، قلب و ریه های او به صورت کامل متوقف شده است.

مرگ نسبی:

همان حیات غیرمستقیم است و مرگ مغزی مصداقی از آن به حساب می‌آید. یعنی وضعیت کسی که آخرین رمق حیات را دارد و به عبارت دیگر هرچند دچار مرگ قطعی نشده است، ولی همانند مرگ مغزی بازگشت او به حیات مستقر محال است، چنین کسی در حکم مرده است و صدمه به او، جنایت بر میت تلقی میشود، هرچند هنوز دارای آثاری از حیات باشد.

وکیل قتل غیرعمد در زاهدان

در قتل غیر عمد که شامل شبهه عمد و خطای محض می‌شود مجازات قصاص منتفی است و فقط مجازات و دیه به همراه دارد. قانون مجازات در ماده 291 جنایاتی را که به صورت عمد ندانسته آورده است. به عبارت بهتر در قتل غیر عمد شاید درگیری و نزاع بین دو یا چند نفر صورت بگیرد اما هیچ یک از آنها قصد کشتن دیگری را نداشتند.

برای مثال در فرضی که کارفرما به دلیل بی دقتی کارگر خود یک سیلی به صورت او زده و اتفاقاً کارگر فوت کند جنایت وارده شبهه عمد محسوب می‌شود. زیرا کارفرما نه قصد کشتن را داشته و نه رفتار نوعاً کشنده بوده.

وکیل قتل عمد در زاهدان

ماده 290 قانون مجازات اسلامی اشاره داشته هرگاه مرتکب با انجام کاری قصد ایراد جنایت بر فرد یا افرادی معین یا فرد یا افرادی غیرمعین(مثل بمب گذاری که افراد معین نیستن) از یک جمع را داشته باشد و در عمل نیز جنایت مقصود یا نظیر آن واقع شود، خواه کار ارتکابی نوعاً کشنده باشد یا نباشد. ( یعنی اگر قصد داشته باشه فردی رو به قتل برسونه وسیله مورد استفادش دیگه مهم نیست)

رفتاری که نسبت به بعضی افراد کشنده است

برای مثال شاید ترساندن افراد عادی منجر به فوت آنان نشود، ولی ترساندن افردی که دارای بیماری قلبی یا خاص هستند یا افرادی که کهولت سن دارن امکان دارد در اثر ترساندن فوت کنند. بنابراین با آگاهی از این موضع اگر ترساندن موجب فوت این افراد بشود مشمول قتل عمد است.

رفتاری که بدون قصد کشتن فردی قتل عمد است

هرگاه مرتکب، عمداً کاری انجام دهد که نوعاً موجب جنایت واقع شده یا نظیر آن، می‌گردد، هرچند قصد ارتکاب آن جنایت و نظیر آن را نداشته باشد ولی آگاه باشد که این رفتار منجر به قتل خواهد شد. برای مثال شلیک کردن با اسلحه کلاش در منطقه مسکونی و اصابت یک تیر به صورت تصادفی به فردی که در نهایت باعث قتل آن فرد میشود.

وکیل-قتل-در-زاهدان

رفتارهای زیر از مصادیق رفتارهای نوعاً کشنده محسوب میشود:

  • فشردن گلو
  • چوب زدن به سر
  • سیلی زدن به شقیقه
  • سنگ زدن به موضع حساس
  • با میله گرد آهنی به سر و بدن زدن
  • تاب دادن گردن و زدن سر به زمین
  • پرتاب سنگ به شدت زیاد به سر قربانی

این رفتار ها نوعاً کشنده هست، یعنی اگر بدون قصد کشتن هم این ضربات صورت بگیره و طرف مقابل فوت کنه قتل عمد محسوب میشه. البته باید به شرایط جسمانی فرد مقابل هم اشاره کرد، چرا که ضربه سیلی محکم شاید منجر به قتل نشه ولی اگر همین ضربه یه یک نوزاد اصابت کنه شاید منجر به کشه شدن وی شود.

قتل به صورت خطای محض

قتل در این سه حالت رخ دهدخطای محض محسوب میشود:

  • در خواب و بیهوشی
  • به وسیله صغیر یا مجنون (دیوانه)
  • نه رفتاری انجام بده نه قصدی داشته باشه

قتل در خواب و بیهوشی

مانند اینکه مادر در حال شیر دادن به طفل خوابش ببرد و با افتادن روی نوزاد باعث خفگی و فوت وی شود که در این حالت قصاص ندارد. ناگفته نماند در صورتی که مادر آگاهی داشته باشد که با خوابیدن وی امکان خفگی نوزاد وجود دارد در این حالت قتل عمد محسوب میشود.

قتل به وسیله صغیر یا مجنون

 قانون ایران قتل عمد و مجازات قصاص رو برای افرادی که به سن بلوغ نرسیدند و افرادی که مجنون یا همان دیوانه هستند در نظر نگرفته است و چنانچه جنایتی انجام دهند و باعث مرگ کسی شوند خطای محض محسوب میشود.

قتل بدون رفتار و قصد و نیت

مانند اینکه فردی در جنگل مشغول شکار باشد و هنگام تیراندازی ناگهان تیر به فردی اصابت کند و منجر به کشته شدن آن فرد گردد.

 

نکته: لازم به ذکر است نتیجه پرونده هایی با این موضاعات به صورت قطعی مشخص نیست و بلکه نتیجه آن در رسیدگی پرونده توسط قاضی در دادگاه کیفری یک معلوم می‌گردد؛ به همین دلیل است که ما توصیه داریم از وکیل قتل در زاهدان مشاوره دریافت کنید تا از حقوق خود آگاه شوید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با قتل اینجا کلیک کنید

آیا سقط جنین قتل محسوب میشود؟

سقط جنین به دو صورت قانونی و غیر قانونی است.

سقط جنین به صورت قانونی

سقط جنین به صورت قانونی توسط نسخه پزشک در جهت حفظ حیات مادر و بر اساس قانون سقط درمانی ممکن می‌باشد.

سقط جنین به صورت غیر قانونی

سقط جنین به طور کلی چه از طرف مادر باشد چه از طرف شخص دیگری باشد قتل محسوب نمیگردد و قصاص ندارد. اما اگر آسیب به جنین وارد شود و پس از به دنیا آمدن بر اثر آن ضربه که در دوران جنین بودن به او وارد شده فوت کند، آن فردی که  ضربه و آسیب را در زمانی که نوزاد جنین بود وارد کرده در صورت عمدی بودن  قصاص میشود.

نکته: جنین چه به صورت مشروع ایجاد شده باشد و یا چه به صورت نامشروع در اثر رابطه زنا شکل گرفته باشد، مورد حمایت قانون هست و سقط غیر قانونی آن مشمول دیه و مجازات های در نظر گرفته شده در قانون مجازات اسلامی است.(چنانچه حادثه ای مشابه برای شما رخ داد میتوانید با مشورت از وکیل قتل در زاهدان از حق خود دفاع کنید)

وکیل قتل در زاهدان 1 وکیل قتل در زاهدان | به روزشده 1402

وکیل در مطالبه دیه 

براساس ماده ۴۸۸ قانون مجازات اسلامی، دیه، مقدار مال معین است که شرع اسلام برای جبران جنایات غیرعمدی، شبه عمد، خطای محض و جنایت عمدی (اگر قاضی اجرای حکم قصاص را عملی نداند) و نقص عضو مشخص می‌کند.

دیه مرد چقدر است؟

دیه کامل انسان که در سال 1402، 900 میلیون تومان است، که در ماه های حرام یعنی،محرم، رجب، ذی القعده و ذی الحجه تا یک سوم مقدار دیه به آن اضافه میشود که به عبارتی میشود 1 میلیارد  و 200 میلیون تومان میلیون تومان می‌باشد. 

دیه زن چقدر است؟

دیه زن به استناد ماده 550 قانون مجازات اسلامی نصف دیه مرد است که میشود به عبارتی 450 میلیون تومان و در ماه های حرام 600 میلیون تومان

راهنمایی در انتخاب وکیل قتل در زاهدان

اگر بخواهم دوستانه خدمت شما هم میهنان عزیز بیان کنم، باید این نکته رو به عرضتون برسونم که نقش وکیل در روند دادرسی و رسیدگی به قدری اثرگذار است که بعضی اوقات منتهی به نتیجه مطلوب غیر قابل انتظار برای موکل میشود،  افراد بسیاری بودن که با دانش اندک سعی داشتن بدون وکیل کار رو پیش ببرند اما در نهایت نتیجه رضایت بخشی کسب نکردند.

عده ای نیز پس از گذشت کار و رسیدن پرونده به مراحل تجدید نظر سراغ وکیل رفتند که اگر همان ابتدا از وکیل مشورت میگرفتند شاید حتی کار به تجدید نظر هم نمی‌رسید. پس این پیشنهاد رو دوستانه به شما میدم که حتما در موضوعات حقوقی خود به خصوص قتل با وکیل قتل در زاهدان مشورت بفرمایید.

میزان موفقیت افرادی که به وکیل قتل در زاهدان وکالت دادند

افرادی که به وکیل وکالت دادند
افرادی که از وکیل مشاوره دریافت کردند
افرادی که نه وکالت دادند نه مشاوره دریافت کردند
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
انتخاب بهترین وکیل قتل در زاهدان با وکیل نوین

اگر به دنبال وکیل قتل در زاهدان هستی وکیل نوین پیدا کردن وکیل متخصص رو برای همه آسون کرده. همین حالا درخواست بده!

پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان حقوقی وکیل نوین در خدمت شما هستن تا در انتخاب بهترین وکیل شما رو راهنمایی کنن

بیش از 12000 موکل به ما اعتماد کردن

شما هم می‌توانید با اعتماد کامل پرونده خودتون رو به وکلای ما بسپارید

مشاوره تلفنی

با استفاده از وکیل نوین شما می‌توانید با بهترین وکیل مشاوره تلفنی انجام دهید

همکاری با بیش از 2000 وکیل در سراسر ایران

شما عزیزان می‌توانید با بهترین وکیل متخصص در هرکجای ایران ارتباط برقرار کنید

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل خیانت در امانت در قم

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود