وکیل قتل در تبریز | بررسی و پیگیری پرونده‌ قتل را به وکیل خبره بسپارید

وکیل قتل در تبریز | بررسی و پیگیری پرونده‌ قتل را به وکیل خبره بسپارید

 

وظایف وکیل قتل با مرگ و زندگی افراد گره خورده است

قتل یکی از جدی‎ترین جرائم در دعاوی کیفری به‌ شمار می‌آید که خسارت‌های جبران‌ ناپذیری را برای قاتل، قربانی، خانواده‌های دو طرف و اعضای اجتماع به‌ دنبال دارد و امنیت اجتماعی را خدشه‌ دار می‌کند. وکیل قتل باید دارای مهارت و تجربه کافی برای بررسی و پیگیری و در نهایت حل و فصل پرونده‌های مربوط به ارتکاب جرم قتل را داشته باشد.

همچنین او باید بتواند از ادله اثبات و مدارک مستند برای احقاق حقوق متهمان یا شاکیان استفاده کند. جرم قتل در کنار آثار و نتایج زیانبار خود، روند دادرسی بسیار پیچیده‌ای دارد و هر گونه کمبود تجربه و عدم شناخت قوانین مربوط به روند دادرسی جرائم، باعث تضییع حقوق افراد اعم از متهمان یا شاکیان خواهد شد. در این مطلب از وکیل نوین، با خدمات وکیل قتل در تبریز آشنا می‌شویم.

وکیل قتل در تبریز | بررسی و پیگیری پرونده‌ قتل را به وکیل خبره بسپاریدوکیل قتل کیست؟

جرمی مانند قتل، صدمات و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به خانواده‌های قاتل و مقتول وارد می‌کند. در قانون مدنی تمام کشورهای جهان برای افرادی که مرتکب قتل شوند، مجازات‌های سنگینی مانند اعدام یا حبس ابد در نظر گرفته شده است. وکیل قتل درتبریز می‌تواند نوع قتل را از نظر عمدی یا غیرعمدی بودن با استفاده از شواهد و مدارک به‌درستی اثبات کند.

در صورتی که متهم مرتکب قتل غیرعمد شده باشد، وکیل قتل باید بتواند با ارائه مدارک کافی، بی‌گناهی او را اثبات کند و حکم قصاص او را از بین ببرد.

از سوی دیگر، وکیل قتل می‌تواند با پیگیری و ارائه شواهد و مدارکی مستند و دال بر قتل عمد از اثبات بی‌گناهی و تبرئه شدن متهم جلوگیری کند. وکیل می‌تواند با تکیه‌بر دانش و تخصص خود مسیر دادرسی پرونده را کوتاه‌تر کند و زودتر پرونده را به سرانجام برساند. همچنین وکیل قتل در تبریز وظیفه دارد تا با برگزاری جلسات مشاوره با موکل خود، او را از حق ‌و حقوقی که دارد، آگاه کرده و از سوء استفاده و پایمال شدن حق او جلوگیری کند.

وکیل قتل در تبریز، مانند یک راهنمای دلسوز، پرونده قتل را به بهترین مسیر ممکن هدایت می‌کند تا بتواند متهم را تبرئه و یا به قصاص نزدیک کند.

ویژگی‌های یک وکیل قتل در تبریز

یک وکیل قتل در تبریز باید ویژگی‌هایی داشته باشد که بر اساس آن‌ها، موکل او، چه متهم باشد و چه شاکی، بتواند تا پایان پرونده به او اعتماد کند و با خیالی آسوده پرونده خود را به او بسپارد. فرقی نمی‌کند که موکل وکیل قتل خانواده مقتول باشند یا فرد متهم به ارتکاب قتل؛ در هر صورت وکیل قتل باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • داشتن اشراف کامل به قوانین حقوقی داخلی و خارجی در زمینه جرم‌ قتل و مجازات مرتبط با آن
  • آگاهی کامل از کلیه قوانین شرع و دین در زمینه‌ قتل آگاهی کامل با توجه به صدور حکم قصاص
  • بررسی کامل و جامع تمامی سرنخ‌ها، اسناد، شواهد و مدارک و خواندن کامل پرونده و توانایی تجزیه و تحلیل کارشناسانه و نتیجه‌گیری
  • دلسوزی و کوشش و تلاش بسیار برای احقاق حق موکل
  • حضور به موقع و پررنگ در تمامی جلسات دادگاه
  • دفاع با بیان رسا، گیرا و تاثیرگذار از موکل خود و بیان مناسب ادله با اجازه قاضی دادگاه
  • حضور در صحنه رخ دادن جرم و کشف و بررسی سرنخ‌ها

وظایف یک وکیل قتل

یک وکیل قتل در تبریز می‌تواند با به‌کارگیری تمام تلاش خود، متهم را از قصاص نجات دهد و یا او را به سمتی سوق دهد که قصاص شود. مسئله رسیدگی به پرونده قتل، اهمیت بسیاری دارد و نمی‌توان نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

چرا که ممکن است در پرونده‌های قتل، شخص بی‌گناه که نباید قصاص شود به دلیل عدم دفاع درست از خود و عدم آگاهی نسبت به قوانین محکوم به قصاص یا حتی اعدام شود. از این رو، همواره افراد چه در قتل عمد و چه در قتل غیرعمد به وکیل قتل و مشاوره حقوقی از سوی وکلای خبره نیاز خواهند داشت.

وکیل قتل در تبریز | بررسی و پیگیری پرونده‌ قتل را به وکیل خبره بسپاریدبررسی و پیگیری ادله اثبات قتل

جهت پیگیری پرونده‌های قتل، وکیل قتل درتبریز باید ادله اثبات آن را بررسی کند. در جرمی مانند قتل، تنها یک دفعه اقرار برای به اثبات رسیدن این مساله کافی است. همچنین شهادت دو مرد عادل به قتل از ادله محکمه‌ پسند به‌شمار می‌آید. در پرونده‌های قتل، از دلایلی برای اثبات ارتکاب آن استفاده می‌شود که در جاهای دیگر کاربردی ندارند.

قسامه دلیل مختص اثبات ارتکاب قتل به‌شمار می‌آید. برای این که بتوان از قسامه استفاده کرد، وجود لوث الزامی است. منظور از لوث این است که قاضی به ارتکاب جنایت از سوی شخص متهم، هشتاد درصد یقین داشته باشد. هنگام استفاده از قانون لوث، پنجاه مرد از بستگان مدعی می‌توانند برای متهم بودن قاتل سوگند یاد کنند.

تنظیم و تقدیم دادخواست به محکمه کیفری

وکیل قتل در تبریز باید با توجه به عمدی یا غیرعمدی بودن قتل برای تنظیم دادخواست اقدام کند. چنانچه ارتکاب قتل به‌ صورت غیرعمدی باشد که در این صورت خطای محض نام دارد، فرد مرتکب محکوم به پرداخت دیه می‌شود. باید به این امرتوجه داشت که دیه مالی صرفا برای جبران خسارت نیست؛ بلکه نوعی مجازات هم به‌شمار می‌آید.

به همین دلیل برای مطالبه آن نیاز به تنظیم دادخواست از سوی وکیل قتل در تبریز نیست. اگر فردی از اولیاء دم مقتول، ادعای دیدن خسارت و زیان از سوی متهم را داشته باشد، می‌تواند دادخواستی را تقدیم دادگاه کرده و ضرر خود را مطالبه کند. از آنجا که وکلا هر کدام در زمینه‌ای مشخص، تخصص دارند،  لذا بررسی این گونه پرونده‌ها را نمی‌توان به هر شخصی واگذار کرد.

مزایای کمک گرفتن از یک وکیل قتل در تبریز

وکیل دعاوی قتل در تبریز، می‌تواند با گرفتن وکالت از خانواده شاکی، رضایت و یا عدم رضایت آن‌ها را اعلام کند. از این رو، نیازی به حضور شاکیان در دادگاه نیست. از سوی دیگر، می‌تواند با پیگیری تمام شواهد و مدارک تا حد ممکن مجازات متهم را کاهش دهد و یا او را تبرئه کند. سایر مزایای کمک گرفتن از وکیل قتل عبارتند از:

  • کاهش زمان لازم برای اثبات جرم
  • عدم نیاز به حضور شاکیان در دادگاه
  • وکیل این اجازه را دارد که قاتل فراری را جلب کند
  • چنانچه که اولیای دم رضایت دهند، وکیل می‌تواند دیه را از جانب شاکی پرداخت کند

وکیل قتل در تبریز | بررسی و پیگیری پرونده‌ قتل را به وکیل خبره بسپاریددریافت خدمات بهترین وکلای قتل در تبریز در سایت وکیل نوین

در صورت مواجهه با پرونده‌های قتل، چه به‌ صورت شاکی و متهم، شما می‌توانید تعدادی از بهترین وکلای قتل در تبریز را برای پرونده‌های خود در سایت وکیل نوین بیابید و آن‌ها را استخدام کنید. با ثبت نام در این سایت می‌توانید به مجموعه‌ای از وکلای مجرب دسترسی پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل قتل در تبریز

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود