پرسش و پاسخ طلاق | وکیل طلاق در تهران ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸

پرسش و پاسخ طلاق | وکیل طلاق در تهران ۰۹۱۲۹۱۷۰۴۶۸

 

همگام با پیشرفت  تکنولوژی دسترسی به ملزومات زندگی جهت رفع مشکلات آسان شده است .

سامانه حقوقی  وکیل نوین با معرفی وکلای متخصص در امور خانواده در شهر تهران  مسیری سبز و روشن را در اختیار هموطنان عزیز قرار میدهد تا با صرف وقت و هزینه کمتر مشکلاتشان را برطرف نمایند .در صورت نیاز به وکیل فرم زیر را پر کنید

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

  • چگونه وکیل متخصص طلاق در تهران پیدا کنیم ؟

شما میتوانید باتکمیل فرم زیر و ثبت مشخصاتتان در سایت حقوقی وکیل نوین  نزدیکترین وکیل متخصص طلاق در تهران به شما معرفی میگردد .

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

  • سامانه ارجاع موکلین به وکلای متخصص چگونه است؟

پس از تکمیل فرم ظرف یک ساعت و یا کمتر  اپراتور اطلاعات وکیل مربوطه  (متخصص طلاق ) برای شما ارسال میکند و تعیین جلسه با وکیل به شما ابلاغ خواهد شد.

  • شرایط یک وکیل متخصص در تهران چیست ؟

شخصی متبحر کاردان وظیفه شناس و آشنا به امور حقوقی در حوزه خانواده و باظاهری متشخص و فن بیان قوی و مطلوب جهت پاسخگویی به سوالات قضات محترم که بتواندبااستدلالات  محکمه پسند قاضی پرونده را مجاب به صدور رای دلخواه کند.

  • مزایای طلاق توافقی چیست؟

حسن طلاق توافقی دراین است که در خصوص تمام موارد از قبیل مهریه و نفقه –فرزند و… تعیین تکلیف میشود و بارضایت طرفین انجام میگیرد ودغدغه های اساسی و رفتاری در آن کمتر مشهود است –در دادگاه مدنی خاص  خارج نوبت و سریع رسیدگی میشود .

  • فرق طلاق توافقی با یک طرفه چیست؟

در طلاق توافقی بارضایت طرفین انجام میگیرد و در خصوص تمام موارد از قبیل مهریه ،نفقه ،فرزند وجهیزیه و … تعیین تکلیف شده و پرونده در اسرع وقت خارج از موعد رسیدگی میگردد ولی قابل ذکر است چنانچه یکی از طرفین در مراحل دادرسی پشیمان کرد و کلیه مراحل انجام شده باطل است ولی در طلاق یک طرفه که توسط خواهان و یاخوانده یعنی زوج و یا زوجه صورت میگیرد تعیین تکلیف موارد از قبیل مهریه ، نفقه و … بعهده دادگاه صادر کننده رای است و در وقت مقرر بادعوت از طرفین انجام میگیرد و پس از صدور رای چنانچه خوانده حاضر به حضور در دفترخانه نباشد حکم صادره توسط اجرای احکام مدنی به اجرا گذاشته میشود.

  • تکلیف مهریه در طلاق توافقی چگونه است ؟

همچنان که از کلمات در سوال برمی آید -طلاق توافقی- پس باید در خصوص مهریه نیز توافق صورت گرفته ودر صورتجلسه قید گردد.یعنی زوج و زوجه برسر پرداخت و یاعدم دریافت و یا نحوه پرداخت مهریه به توافق برسند و به دادگاه مربوطه اعلام کنند تا در رای صادره نیز اعلام و اعمال گردد.

پرسش-و-پاسخ-طلاق

  • شرایط طلاهای دریافت شده از طرفین در زمان طلاق چگونه است ؟ و وکیل طلاق در تهران چه میتواند بکند؟

همه ی ما میدانیم که اکثر طلاهای و هدایا مربوط به مراسمات خاص ازدواج است و بعد از تنش بر سر این مسائل نیز مشکلاتی بوجود می آیدبنابراین وکیل مربوطه میتواند از طرق قانونی  امور مربوط به استرداد طلاهای دریافت شده  همه وجوهات یا هدایا  اقدام کند که چنانچه طرفین امتناع ورزند دادگاه باتوجه به فاکتورهای موجود به نام شخص حکم به استرداد خواهد داد.

  • شرایط نگهداری فرزند پس از طلاق چگونه است ؟

متاسفانه یکی از نتایج تلخ و اسیب های طلاق سرنوشت فرزندان است که طبق قوانین جدید فرزند تا سن ۷ سالگی متعلق به مادر است و از هفت سالگی به بعد با پدر که البته نفقه فرزند برعهده پدر میباشد .و اگر مادر طالب حضانت باشد و پدر موافقت کند میتوان حضانت را به مادر سپرد ولی در صورت ازدواج مجدد مادر حتی اگر موقت باشد با اثبات ازدواج توسط پدر میتوان از مادر سلب حضانت نمود.

  • وضعیت وسایل منزل در طلاق توافقی توسط وکیل طلاق چگونه است ؟

در کشور ما طبق رسوم پیشین تهیه اسباب و وسایل معیشتی بطور مشترک توسط زوج و زوجه انجام میپذیرد که معمولا لیستی از وسایل تهیه میشود و به امضای شهود میرسد و اگر احیانا چنین لیستی نبود میتوان با گواهی گواهان و با تکیه به فاکتورهای خرید اقدام به استرداد وسایل کرد وحسن طلاق توافقی در این است  که در این مورد قبل از طلاق تعیین تکلیف می شود.

  • نحوه نفقه فرزندان پس از طلاق و نحوه ملاقات فرزند پس از طلاق یا حین طلاق چگونه است ؟

نفقه در هر حالت بعهده پدر است و بایستی از طرف ایشان پرداخت شود و اگر ولی درخصوص  توافق انجام شده صورت خواهد گرفت .

  • مراحل طلاق توافقی چگونه است؟معمولا آقا ( زوج ) در محضر وکالت طلاق و شرایط مربوط  را به ثبت میرساند و خانم ( زوجه) با وکالت مربوطه از ناحیه زوج به وکیل مراجعه نموده و پس از گذراندن مشاوره خانواده – مرکز مشاوره ایشان را به دفاتر خدمات قضایی معرفی کرده و دفتر خدمات دادخواست را به انضمام اسکن مدارک از جمله اصل سند نکاح و مدارک شناسایی به دادگاه خانواده ارسال و پس از ارجاع به دادگاه تعیین نوبت خواهد شد و در جلسه رسیدگی سریعا انجام میشود و حکم صادره توسط دادگاه به محضر طلاق ارسال میشود و زوجه به همراه گواهی عدم بارداری به محضر جهت اجرای صیغه طلاق و فسخ نکاح مراجعه میکند و طلاق در شناسنامه ثبت میگردد.
  • خانم تحت چه شرایطی میتواند طلاق یک طرفه در تهران بگیرد ؟

در سند ازدواج شرایطی هست مانند خودداری از پرداخت نفقه بمدت ۶ ماه ،سوء رفتار یاسوء معاشرت زوج ، ابتلای زوج به مریضی صعب العلاج ،جنون زوج ،اشتغال زوج به شغلی که منافات با مصالح خانواده باشد،محکومیت زوج بمدت ۵ سال یا بیشتر،اعتیادمضرو سایر موارد …که اگر زوج یکی از ان شرایط را دارا باشد زوجه میتواند درخواست طلاق بدهد و همچنین در بحث اکراه از همسر زوجه ناشزه محسوب میگردد  و میتواند برای طلاق اقدام کند.

  • استفاده از وکیل طلاق در تهران چه مزایایی دارد ؟

باتوجه به تخصص و تبحر و جسارت وکلای متخصص حیطه خانواده  مراحل دادرسی سریعتر و به نحو احسن انجام میشود و رای دلخواه باتوجه به شرایط موکل و قانون اخذ میگردد.موسسه حقوقی راه امید باانتخاب و معرفی وکیل متخصص و برتر راه را برای حل مشکل هموار میسازد.

  • ایا میشود زن باردار را طلاق داد وضعیت زوجه چیست؟

در اصل هنگام طلاق توافقی یا یکطرفه دادگاه گواهی عدم بارداری از زوجه میخواهد که با مشتبه بودن بارداری زن طلاق انجام میپذیرد ولی هزینه های وضع حمل و طفل و نفقه برعهده پدر است و باید در مورد حضانت طفل پس از زایمان نیز تعیین تکلیف گردد .پس طلاق در هنگام بارداری امکانپذیر است.

وکیل نوین؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

وکیل نوین با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض می‌گردد، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در تهران

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود