وکیل-برای-اتباع-عراقی-درتهران

وکیل-برای-اتباع-عراقی-درتهران

وکیل برای اتباع عراقی درتهران | وکیل تابعیت

اتباع عراقی پیگیری امور خود در ایران را می‌توانند به وکیل تابعیت در تهران در سامانه وکیل نوین بسپارند. جهت ارتباط با وکیل برای اتباع عراقی در تهران می‌توانید با سامانه وکیل نوین ارتباط برقرار کنید.

برای راهنمایی بیشتر و مشاوره حقوقی در شهر تهران می تونی اینجا کلیک کنی تا وکیل نوین بهترین راهنمایی رو بهت بکنه.

طبق ماده ۳۸ این قانون :

هر کس برای ورود یا خروج از کشوراز گذرنامه یا اسناد در حکم گذرنامه که متعلق به دیگری باشد استفاده نماید به حبس از دو ماه تا یک سال محکوم می شود.

طبق ماده ۴۱ این قانون :

کسانی که هر نوع اطلاعات مربوط به خود و شریکها را که در صادر کردن گذرنامه دست داشته اند را واقعیت آن را نگویند و یا  بر خلاف واقع بگویند

به شرط اینکه از گذرنامه استفاده کنند محکوم به حبس از  ۲ ماه تا ۶ ماه می شوند.

طبق ماده ۳۹ و۴۰:

کارمندان دولت برای عبور از مرز و یا خروج از کشور با صدور گذرنامه بدون رعایت قوانین مربوط اقدامی نمایند مجازات نموده است.

وکیل نوین سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

وکیل نوین با گروه متخصص وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه ها برداشته است ، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی میگردد .در حین روند پرونده به پیگیری های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظر سنجی هایی صورت میپذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض میگردد ،این امر باعث میشود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود