وکیل اسناد و املاک در زاهدان

وکیل اسناد و املاک در زاهدان

 

باسلام ، شاید برای شما پیش آمده باشد که در یک سری از مواقع به شماره ی وکیل اسناد و املاک در زاهدان نیاز داشته باشید اما آن را نداشته باشید . تیم وکیل نوین شراطی را مهیا کرده که شما به راحتی با بهترین وکیل اسناد و املاک در زاهدان ارتباط برقرار کنید و از ایشان مشاوره ی حضوری رایگان یا مشاوره ی تلفنی دریافت کنید . 

وکیل اسناد و املاک کیست؟

طبق آمار رسمی قوه قضاییه بیشتر پرونده های دادگستری مربوط به پرونده های ملکی است .وکیل اسناد و املاک همان وکیل ملکی است که به رسیدگی به صورت تخصصی به پرونده های حوزه ی املاک میپردازد. وکیل اسناد و املاک در زاهدان با دانش و تجربه ی بالایی که دارد با انواع دعاوی ملکی آشنایی دارد و میداند چطور باید لایحه بدهد و از حقوق موکل خود دفاع کند که هم در وقت و هم در هزینه ی او صرفه جویی شود .  

چرا به وکیل اسناد و املاک در زاهدان نیاز داریم؟

نکات زیادی در خصوص دعاوی ملکی وجود دارد. اشخاص دعوای ملکی را ساده میپندارند در حالی که این نوع از دعاوی مشکلات و پیچیدگی خاص خود را دارد و افرادی که با انواع دعاوی حوزه ی املاک آشنایی ندارند دچار سردرگمی میشوند که خود مشکلات جدیدی را به وجود می آورد . تجربه ی مراجعه کنندگان و موکلان نشان داده که اگر از همان وهله ی اول اقدام به اخذ وکیل اسناد و املاک در زاهدان میکردند مشکلاتشان به حداقل میرسید . 

 همه ی اشخاص نهایتا یک بار با مشکل حقوقی مواجه شدند بنابرین دانش و تجربه ی زیادی در خصوص انواع دعاوی ملکی ندارند اینجاست که در صورت بروز اختلافات ملکی نیاز به شماره ی وکیل اسناد و املاک در زاهدان پیدا میکنند .

وکیل اسناد و املاک در زاهدان : 

ممکن است یک وکیل ، وکیل تمام دعاوی حقوقی باشد درحالی که این امر تخصص او را در دعاوی ملکی کاهش میدهد اما وکلای اسناد و املاک در زاهدان که وکیل نوین آنها را به شما معرفی میکنند دارای رزومه ی قوی در خصوص موضوعات حقوقی میباشند. 

بعد از این که موکلان مشکل خود را تعریف کردند اگر مشکل آنها پیچیده بود در این صورت پشتیبانان وکیل نوین به موکلان شماره ی وکیل اسناد و املاک در زاهدان را میدهند تا از ایشان مشاوره ی تلفنی بگیرند یا این که وقت مشاوره تعیین کند و به صورت رایگان مشاوره ی حضوری دریافت کند . 

چگونه میتوان بهترین وکیل اسناد و املاک در زاهدان را پیدا کرد ؟

پیدا کردن بهترین وکیل اسناد و املاک در زاهدان به کمک سامانه ی وکیل نوین کار سختی نیست . برای این کار کافیست به سامانه ی وکیل نوین مراجعه کنید و با چند کلیک به بهترین وکلای زاهدان در حوزه ی املاک متصل شوید؛ برای این کار ابتدا باید روش مشاوره با وکیل اسناد و املاک در زاهدان را انتخاب کنید.

انتخاب با شماست که میخواهید به صورت حضوری و رایگان مشاوره بگیرید یا این که به صورت تلفنی.  

برای شناختن بیشتر ویژگی ها و معیار های بهترین وکیل اسناد و املاک در زاهدان پیشنهاد میکنیم این قسمت کلیک کنید . 

هزینه های وکیل اسناد و املاک در زاهدان چقدر است ؟

وکلای ملکی زاهدان عموماٌ برای مشاوره دادن به موکلان مبلغی حدود 300 تا 500 هزار تومان دریافت میکنند تا مشکل ملکی آنها را بشنوند، تحلیل کنند و سپس راه حل را به آنان بگویند اما شما میتوانید از بهترین وکلای ملکی زاهدان مشاوره ی حضوری رایگان دریافت کنید یا این که به وکلا زنگ بزنید و از آنها کمک بگیرید . برای دریافت مشاوره ی تلفنی ابتدا باید مبلغ 100 هزار تومان پرداخت کنید تا بتوانید از سراسر ایران به بهترین وکلای هر شهر و استان به راحتی ارتباط برقرار کنید.

اما به طور کلی هزینه ی وکالت در خصوص املاک به شرح ذیل است : 

  • اگر ارزش ملک تا 50 میلیون تومان باشد : حق الوکاله ی وکیل 8% ارزش کل ملک است.
  • اگر ارزش ملک از 50 میلیون تا 200 میلیون تومان باشد : حق الوکاله ی وکیل 7% ارزش کل ملک است.
  • اگر ارزش ملک 200 میلیون تا 5 میلیارد تومان باشد : حق الوکاله ی وکیل 5% ارزش کل ملک است.
  • اگر نسبت مازاد 1 تا 3 میلیارد تومان باشد : حق الوکاله ی وکیل 4% ارزش کل ملک است. 
  • اگر املاک به ارزش 3 میلیارد تومان و بالاتر باشد : حق الوکاله ی وکیل 3% ارزش کل ملک است. 

مسئولیت و وظایف وکیل اسناد و املاک در زاهدان : 

مراجعه به وکیل اسناد و املاک در زاهدان باعث میشود که دیگر نگران مسائل حقوقی نباشید و با خیال راحت روند جریان پرونده را به وکیل اسناد و املاک در زاهدان بسپارید . 

  • شرکت در جلسات دادگاه به عنوان نماینده ی موکل
  • دفاع از موکلین خود در دعاوی ملکی در مراجع قضایی 
  • تهیه و بررسی اسناد قراداد ها 
  • انجام معاملات که برای آنها استخدام شده 
  • حل اختلافات در خصوص املاک 
  • جلوگیری از طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده

از انواع دعاوی حوزه ی اسناد و املاک میتوان به موارد زیر اشاره کرد : 

  • دعوای الزام به تحویل ملک : زمانی مطرح میشود که خریدار از فروشنده ملکی را خریده است اما او ملک را به خریدار تحویل نداده است . 
  • الزام به تنظیم سند : طبق قانون جدید مالک کسی است که نام او در سند ملک به ثبت رسیده باشد . زمانی که ملکی به وسیله ی عقود ناقله مثل بیع ، هبه و… منتقل میشود ، منتقل کننده باید سند را هم به نام کسی که ملک را به او انتقال داده تغییر دهد اگر این کار را نکند به عنوان مثال خریدار میتواند علیه او دعوای الزام به تنظیم سند را مطرح کند . 
  • دعوای سرقفلی : زمانی به وجود می آید که موجر ملک تجاری زود تر از موعد اجاره به مستاجر دستور تخلیه دهد، موجر میتواند برای این که زود تر دارد ملک را تخلیه میکند از موجر مبلغی به عنوان سرقفلی دریافت کند.
  • دعوای خلع ید : دعوایی که مالک علیه دیگری مطرح میکند تا سلطه و تصرف نامشروع او را بر ملک خود از بین ببرد. 
  • دعوای ابطال سند رسمی : زمانی مطرح میشود که یک یا چند سند رسمی در خصوص یک ملک صادر شده بوده و مالک در پی باطل کردن آنهاست و یا این که سند رسمی ای که صادر شده مطابق با قوانین و مقررات نبوده است. 
  • دعوای فروش ملک مشاع : در صورتی مطرح میشود که ملکی مشترک بین 2 یا چند نفر باشد و آنها با یک دیگر به توافق نرسند تصمیم به فروش ملک بگیرند.
  • دعوای رفع تصرف عدوانی : دعوایی که مالک مطرح میکند به این که شخصی بدون رضایت مالک در مال غیرمنقول او تصرف کرده و مال را از تصرف مالک خارج کرده است.  

چنانچه برای انجام دقیق مشکل ملکی خود نیاز به وکیل اسناد و املاک در زاهدان دارید میتوانید از طریق این شماره ها با ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین وکیل اسناد و املاک در زاهدان متصل کنیم :

0513614000009151026897

دعوای افراز و تفکیک در زاهدان :

افراز و تفکیک نوعی از تقسیم هستند . همانطور که از لفظ کلمه پیداست تقسیم به معنای جداسازی سهم شرکا از یک دیگر است. دعوای افراز زمانی مطرح میشود که شرکا رضایتی در خصوص تقسیم ندارند؛به عنوان مثال 2نفر با هم در زمین 500 متری شریک هستند، یک نفر از این شرکا دعوای افراز مطرح میکند و تقاضای معین نمودن سهم خود را مینماید. محاکم دادگستری یا اداره ی ثبت به این دعوا رسیدگی میکنند و مشخص میکنند که 250 متر مال کدام شریک و 250 متر دیگر به نام کدام شریک باشد. 

اما دعوای تفکیک زمانی مطرح میشود که شرکا با یک دیگر توافق کردند و رضایت دارند که ملک مشاعی خود را تقسیم کنند. به این معنی که ملک 100 متری ای که دارند را به دو قطعه ی 50 متری با مشخصات معین تقسیم کند. 

تفاوت دعوای افراز و تفکیک در زاهدان : 

*در افراز حالت اشاعه از بین خواهد رفت اما در تفکیک هم چنان مالکان در ملک شریک هستند اما سهم هر کدام مشخص است. 

*مرجع رسیدگی به دعوای افراز دادگاه و اداره ی ثبت است اما مرجع رسیدگی به دعوای تفکیک اداره ی ثبت است. 

*در افراز رضایتی بین مالکین وجود ندارد اما در تفکیک مالکان با رضایت این دعوا را مطرح میکنند و خواستار رسیدگی میشوند. 

*در افراز اعتراضی از سوی شرکا مطرح نیست اما در دعوای تفکیک هریک از شرکا هر زمان که اعتراضی داشت میتواند آن را مطرح کند. 

معیارهای بهترین وکیل اسناد و املاک در زاهدان : 

  1. اولین و مهمترین معیار دانش حقوقی و تسلط بالای وکیل نسبت به مطالب مربوط به حقوق املاک است.
  2. وکیل اسناد و املاک در زاهدان باید آشنا با انواع دعاوی قابل طرح در حوزه ی املاک باشد.
  3. باید تجربه ی بالا در خصوص حل پرونده های ملکی داشته باشد. 
  4. باید بتواند با میان بر های قانونی در روند دادرسی رسیدگی را سریع تر پیش ببرد و موجب صرفه جویی هزینه ها برای موکل خود شود. 
  5. باید به جای موکل در تمام جلسات رسیدگی حاضر شود. 

وکیل خانم در زاهدان : 

امروز حضور زنان در اقشار مختلف جامعه حضور چشمگیری داشته است. از جمله این حضور زنان میتوان به وکالت در خصوص پرونده های مختلف حقوقی اشاره کرد. زنان به دلیل قدرت ریز بینی که دارند میتوانند دقیق تر و با جزئی نگری بیشتر به مسائل نگاه کنند. هم چنین به دلیل هوش اجتماعی و عاطفی بالایی که دارند توانایی دفاع در برابر انواع مختلف اقشار جامعه را نیز دارند. وکیل اسناد و املاک در زاهدان میتواند به شما کمک کند که با دقت بیشتر به مشکل پیچیده ی ملکی خود رسیدگی کنید و هر چه سریع تر به نتیجه ی مطلوب خود برسید . 

فواید و ویژگی های اخذ وکیل اسناد و املاک در زاهدان از وکیل نوین : 

وکیل نوین با گروه متخصص وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی به شماره های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی میگردد .

در حین روند پرونده به پیگیری های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظر سنجی هایی صورت میپذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض میگردد ، این امر باعث میشود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد.

دعوای کیفری ملکی در زاهدان : 

دعوای کیفری ملکی با دادخواست کیفری مطرح میشود. موضوع اصلی رسیدگی به تخلفات عمدی ، کلاهبرداری و ارتکاب جرم در حوزه ی املاک است. وکیل اسناد و املاک در زاهدان ابتدای امر باید تشخیص بدهد که این دعوا را باید در کدام مرجع قضایی رسیدگی و پیگیری کند که تا هم در زمان دادرسی و هم در هزینه های دادرسی مدیریت و صرفه جویی داشته باشد. 

وکیل اسناد و املاک در زاهدان در این دعوا باید بداند که در چه زمانی اقدام صحیح و به موقعی در برابر طرف دعوا داشته باشد که در نهایت با شکست مواجه نشود. 

بهترین پیشنهاد در این خصوص مراجعه به وکیل اسناد و املاک در زاهدان است که پرونده را به بهترین روش ممکن حل و فصل کند. 

انواع دعاوی کیفری ملکی : 

  • خیانت در امانت 
  • بهره مندی از سند مجعول 
  • جعل کردن اسناد برای کلاهبرداری 
  • فروش غیرقانونی اموال اشخاص به یک یا چند شخص دیگر 

 سوال و جواب از وکیل اسناد و املاک در زاهدان

سلام، من خونمو چند وقت پیش به نام زنم زدم حالا هر مشکلی که پیش میاد منو از خونه بیرون میکنه، آیا میشه خونه رو ازش پس بگیرم ؟

اگر با سند رسمی منتقل کرده باشید ، خیر امکان پذیر نیست اما اگر با عقد هبه منتقل شده باشد میتوانید رجوع از هبه کنید و خانه را پس بگیرید. 

اگر شخصی از طریق هیئت حل اختلاف مواد ۱۴۷ و ۱۴۸ قانون ثبت اسناد و املاک، سند مفروزی را اخذ نماید و شخص ثالثی با تقدیم دادخواست حقوقی به دادگاه خواستار ابطال سند مذکور شود، آیا این دعوا بدون درخواست ابطال رأی هیئت حل اختلاف مواد ۱۴۷و ۱۴۸ قابل  استماع است؟ در صورت مثبت بودن پاسخ، چنانچه نظر دادگاه بر ابطال سند باشد، ‌آیا رأی  هیئت حل اختلاف را نیز باید باطل کند یا این که رأی مذکور خـود بـه خـود بـــاطـــل می‌شود؟ ‌آیـا دعـوای یـاد شده بدون این که اداره ثبت اسناد و امـلاک بـه عنوان خوانده طرف دعوا قرار گیرد، قابل استماع است؟

در دعوای ابطال سندی که براساس رأی هیئت حل اختلاف موضوع مواد ۱۴۷ و ۱۴۸ قانون ثبت صادر شده، درخواست ابطال رأی آن هیئت هم مستقر است؛ چرا که سند ملک براساس رأی هیئت مذکور صادر شده است. در طرح دعوای یاد شده، نیازی به طرفیت قرار گرفتن اداره ثبت نبوده و خوانده دعوا شخص یا اشخاصی هستند که سند مورد درخواست ابطال به نام آنها صادر شده است.

خونمو میخوام به نام همسرم منتقل کنم ولی نمیخوام چیزی بفهمه. آیا امکانش هست؟

خیر برای انتقال باید امضای خریدار باشد مگر این که برای همسرتان وکالت در فروش و بلاعزل تنظیم کنید. 

چنانچه امضاکنندگان ظهر سفته‌های مربوط به وام دریافتی از بانک توسط شرکت تجاری در  مرحله اعتراض به دادنامه‌ای که براساس آن محکوم شده‌اند، درخواست اعسار از پرداخت هزینه دادرسی تجدیدنظرخواهی را تقدیم دادگاه ‌نمایند، آیا می‌توان درخواست اعسار آنان را پذیرفت؟ اگر امضاکنندگان ظهر سـفـتـه‌هـا از مـدیـران شـرکت باشند، تکلیف چیست؟

افراد یاد شده به عنوان اشخاص حقیقی فارغ از این که سمتی در شرکت داشته یا نداشته باشند،به عنوان ضامن شناخته می‌شوند و رسیدگی به درخواست اعسار آنان فاقد منع  قانونی است؛ اما ضامنی که به عنوان تاجر ظهر ســفـتــه ‌را امـضــا نـمــوده، بــایــد  دادخــواســت ورشکستگی بدهد

برای طرح دعوای طاری باید با رعایت اصول و تشریفات دادرسی و در مرجع صلاحیت دار اقدام کرد.

سلام،به جای طلبی که من و برادرم داشتیم ، طلبکار به ما زمین داد. حالا زمین را به نام برادرم زدیم و او سهم طلب من را نمیدهد. باید چه کاری بکنم ؟

اگر شاهدی دارید میتوانید با استناد به شهود طرح دعوی کنید و از طریق آنها قدرالسهم مشاعی خودتان را ثابت کنید.

در فرضی که دستور تخلیه موضوع ماده ۳ قانون روابط موجر و مستأجر مصوب ۲۶/۵/۱۳۷۶  توسط شورای حل اختلاف صادر شده باشد آیا طرح دعوای طاری در مرحله اعتراض قابل پذیرش است؟

نظر کمیسیون:

دعاوی طاری مطابق مقررات نیازمند تقدیم دادخواست و نیز رعایت سایر اصول و تشریفات دادرسی است. این در حالی است که اعتراض به دستور تخلیه مکان استیجاری صادره توسط شورای حل اختلاف و رسیدگی به آن بدون رعایت تشریفات مزبور و تقدیم دادخواست صورت می پذیرد؛ بنابراین، خواهان دعوای طاری لازم است جداگانه نسبت به طرح میتواند در مرجع قضائی صلاحیت دار اقدام نماید.  (کمیسیون مدنی ۳ مورخ ۴/۸/۱۳۹۰) قائم مقام مالک نیز ملزم به رعایت حق ارتفاق دیگران است.

چنانچه شما هم سوالی از وکیل اسناد و املاک در زاهدان دارید اینجا کلیک کنید.

من و برادرم زمینی را خریدیم و 6 دانگش را به نام برادرم زدم. حالا میخواهم 2 دانگ خودم را به نام خودم بزنم اما میگویند هزینه های زیادی دارد چه جوری 2 دانگش رو به نام خودم کنم ؟

میتوانید قرارداد عادی ای بین خودتان تنظیم کنید و چند شاهد هم آن را امضا کنند یا این که عقد صلح منعقد کنیدو صلحنامه تنظیم کنید.

 برای تنظیم صلحنامه پیشنهاد میشود حتما از بهترین وکیل ملکی در زاهدان مشاره بگیرید تا شما را از انواع حقوقی که دارید آگاه کند تا حق شما ضایع نشود.

شخص (الف) ملک متعلق به خود را که در موقعیت تجاری می باشد به شخص (ب) می فروشد. خریدار جهت گرفتن پروانه ساختمانی و احداث مجتمع تجاری به شهرداری مراجعه و موفق به أخذ پروانه می گردد. در حین شروع به کار همسایه عنوان می نماید که شخص (الف) قبلاً حدود ۲۰ متر را جهت استفاده از نورگیر ساختمان مسکونی آنها به وی داده است و شهرداری به موجب پاسخ استعلام حق نورگیری را مورد تأئید قرار داده است. آیا اقدام مالک مجاور و شهرداری درخصوص حق نورگیری دارای مبانی قانونی است؟

نظر کمیسیون:در فرض سؤال وقوع عقد موجد حق ارتفاق (موضوع ماده ۹۴ قانون مدنی) استفاده می شود. در نتیجه قائم مقام مالک نیز به تعهدات مالک سابق پایبند بوده و ملزم به رعایت حقوق ارتفاق همسایه است. (کمیسیون مدنی ۳ مورخ ۲۷/۷/۱۳۹۰) در دعوا بر میّت اعم از مالی و غیرمالی باید اتیان سوگند شود.

وکیل-خوب-اسناد-و-املاک-درزاهدان

آیا در کلیه دعاوی مالی و غیرمالی، مفاد ماده ۲۷۸ قانون آئین دادرسی مدنی دادگاه های عمومی و انقلاب لازم الرعایه است؟

نظر کمیسیون: حسب اطلاق ماده ۲۷۸ قانون آئین دادرسی مدنی مصوب ۱۳۷۹ در دعوی بر میّت پس از اقامه بینه، سوگند خواهان نیز لازم است لذا چنان چه دعوی مالی یا غیرمالی بر میّت طرح و اقامه گردد، پس از اقامه بینه شرعی سوگند خواهان نیز لازم است و در صورت امتناع از اتیان سوگند ، حق وی ساقط می شود. (کمیسیون مدنی ۲ مورخ ۱۷/۷/۱۳۹۰) آن دسته از امور حسبی که جنبه اعلامی دارد قابل سازش و صدور گزارش اصلاحی نیست.

ارث به من ، برادر ،خواهر و مادرم یک خانه رسید. 13 سال است که مادر و خواهرم دارند در آن زندگی میکنند. آیا میتونم بیدادگری سهم خودمو بگیرم؟

اگر منظور شما از بیدادگری مطالبه ی اجرت المثل است، بله میتوانید دعوای مطالبه ی اجرت المثل ایام تصرف مادر و خواهرتان را مطرح کنید. که مقدار اجرت المثل با جلب نظر کارشناس معین میشود. برای طرح این دعوا پیشنهاد میشود به بهترین وکیل اسناد و املاک در زاهدان که وکیل نوین به شما معرفی میکند ، مراجعه کنید تا به صورت حضوری به شما مشاوره رایگان دهد.

آیا صدور گزارش اصلاحی در امور حسبی از سوی دادگاه ها امکانپذیر است؟

نظر کمیسیون:

ماده ۱۷۸ قانون آئین دادرسی مدنی مقرر داشته در هر مرحله از دادرسی مدنی طرفین می توانند دعوی خود رابه طریق سازش خاتمه دهند و اختلافات و مسائل ورثه در مورد ترکه که یک دعوی مدنی است از شمول ماده مذکور خارج نیست بنابراین صدور گزارش اصلاحی در امور حسبی مربوط به ترکه از سوی دادگاه ها با رعایت قوانین مربوط به افراز و تقسیم اموال غیرمنقول اشکالی ندارد.

لیکن در اموری که جنبۀ اعلامی از سوی دادگاه حسب قانون دارد مانند حکم حجر و بقاء آن یا رفع حجر و حکم رشد، حکم موت فرضی و گواهی انحصار وراثت قابل مصالحه و سازش نیست. (کمیسیون جزائی ۵ مورخ تیرماه ۱۳۹۰) در مواردی که برای جرم حداکثر مجازات پیش بینی شده، تخفیف بلااشکال است مگر در صورت منع قانونگذار.

طبق قسمت اخیر ماده ۶۲۱ قانون مجازات اسلامی، چنان چه سن فرد ربوده شده کمتر از ۱۵ سال تمام باشد مرتکب به حداکثر مجازات تعیین شده محکوم خواهد شد. حال در صورت وجود جهات مخففه آیا دادگاه می تواند ماده ۲۲ قانون مذکور را درخصوص متهم اعمال نماید؟

نظر کمیسیون:

درصورتی که سن مجنی علیه کمتر از ۱۵ سال باشد ماده ۶۲۱ قانون مجازات اسلامی مقرر داشته که مرتکب به حداکثر مجازات تعیین شده محکوم خواهد شد ولی دادگاه به هر حال می تواند از ماده ۲۲ قانون مجازات اسلامی استفاده کرده و در مجازات تخفیف دهد فقط در مواردی که قانونگذار دادگاه را منع کرده که کمتر از میزان مقرر تخفیف ندهد. در آن صورت دادگاه حق اعمال ماده ۲۲ را ندارد، مثل ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری.

من 9 سال پیش خانه ای را به دیگری فروختم، اما او حالا رفته دعوا مطرح کرده که اون زمان به من گرون فروختی. شورا هم رای داده که باید 15 ملیون من پرداخت کنم. چی کار کنم؟

میتوانید به رای شورا اعتراض بزنید تا مجددا بررسی شود. برای این کار وکیل ملکی در زاهدان بگیرید.

زمینی را عمویم به پسر عمویم صلح عمری کرده، آیا میتوانم زمین را از پسر عمویم بخرم و به نام خودم منتقل کنم؟

خیر تا زمانی که مصالح(عموی شما) زنده است برای متصالح(پسرعموی شما) امکان انتقال وجود ندارد. 

به زودی به مابقی سوالات شما عزیزان پاسخ داده میشود …

وکیل نوین سایت معرفی وکیل اسناد و املاک در زاهدان

شما میتوانید در صورت بروز هر گونه مشکل حقوقی ، کیفری و خانواده به سایت وکیل نوین مراجعه کنید و از بهترین وکلای هر شهر و استان مشاوره حضوری رایگان یا مشاوره ی تلفنی دریافت کنید. وکیل اسناد و املاک در زاهدان بهترین حامی شما برای رسیدن هر چه سریع تر به حقتان است. 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل اسناد و املاک در زاهدان

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود