وکیل-اداره-کار-در-شیراز

وکیل اداره کار در شیراز

سلام دوست عزیز. من حمیدرضا عظیمی هستم کارشناس تیم وکیل نوین در این مقاله تلاش شده که تا شما با قانون اداره کار و نحوه شکایت از کارگر و کارفرما و همچنین گرفتن حق و حقوقتان آشنا بشوید و وکیل اداره کار در شیراز رو بهتر بشناسید. با ما همراه باشید….

برای مشاوره حضوری رایگان با بهترین وکیل شیراز اینجا کلیک نمایید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل اداره کار در شیراز

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

وکیل اداره کار شیراز

وکیل اداره کار شیراز شخصی است که توانایی و اطلاعت کافی درباره قوانین اداره کار، بیمه و تمامی بخش نامه ها را دارد و به تمامی شعب اداره کار دسترسی و آشنایی دارد. شما می توانید براحتی با وکیل اداره کار در شیراز حق و حقوق خود را براحتی بگیرید.

بهترین وکیل اداره کار در شیراز

برای انتخاب بهترین وکیل اداره کار در شیراز باید به یه سری فاکتور ها رو در نظر بگیریم مثلا تجربه و تخصص وکیل در پرونده های اداره کار که بتواند تخلف هایی که کارفرما مرتکب آن شده و از قوانبن اداره کار پیروی نکرده را ثابت کند.مثلا در انعقاد قرارداد بین کارگر و کارفرما. کارفرما باید یک نسخه را تحویل کارگر بدهد ولی در بیشتر جاها از این امر سرپیچی می کنند و تخلف محسوب می شود.

برای مشاوره حضوری رایگان با بهترین وکیل طلاق شیراز اینجا کلیک نمایید.

وکیل اداره کار در شیراز

وکیل خوب اداره کار شیراز:

با وجود وکلای زیادی که در شهر شیراز وجود دارد انتخاب وکیل خوب اداره کار در شیراز را سخت کرده است. به یاد داشته باشید که برای حل مشکلات و دعاوی مربوط به اداره کار شما نیاز به وکیل متخصص اداره کار دارید که با مهارت و دانش خود بتواند مشکلات رو حل و فصل کند. پس اگر کارگر هستید و می خواهید از کارفرما شکایت کنید یا می خواهید در جایی شروع به کار کنید و قرارداد معتبر ببندید بهتره که قبلش با وکیل اداره کار در شیراز مشاوره بگیرید.

مشاوره تلفنی با بهترین وکیل اداره کار شیراز:

اگر فرصت این رو ندارید که حضوری تشریف ببرید دفتر وکیل و از نزدیک ایشان را ببینید و مشکل خودتون رو توضیح بدید شما می توانید تنها با پرداخت 100 هزار تومن با بهترین وکیل متخصص موضوعتان در هر شهری که باشین مشاوره انجام بدین به مدت 15 دقیقه، وکلای ما سعی می می کنند بهترین راهکار های قانونی رو پیش پای شما بگذارند.

قرارداد کار چیست؟

قرارداد می تواند یک برگه کتبی یا شفاهی باشد که تمامی نکات در آن درج شده است و کارگر براساس مبلغ و توافقات فی مابین کارگر و کارفرما به صورت پاره وقت یا تمام وقت کاری را انجام بدهد.

سنوات چیست؟

مطابق به ماده قانون کار، کارفرما باید حقوق یک ماه آخر او را بدهد و فرق نمی کند که یکسال کار کرده یا چند ماه. کارفرما موظف است سنوات براساس محاسبه قانون کار بدهد.

سنوات به این صورت محاسبه می شود که شما تعداد روزهای کار خود را ضربدر 365 روز و تقسیم حقوق پایه می کنید. اینگونه سنوات محاسبه می شود.

وکیل-اداره-کار-در-شیراز

 

چرا به وکیل اداره کار در شیراز نیاز داریم؟

  1. می توانید سوالات خود را به صورت تلفنی یا حضوری از وکیل بپرسید.
  2. وکیل اداره کار در شیراز دارای تجربه چندین ساله است که می تواند تمامی سوالات شما را پاسخ بدهند.
  3. با توجه به تعداد پرونده هایی که داشته دیگر فن بیان فوق العاده برای دفاع از شما دارد.
  4. می تواند بهترین دادخواست ها را برای شما تنظیم کند.
  5. تنظیم قرارداد برای شرکت ها

مشاوره حضوری رایگان با بهترین وکیل اداره کار شیراز:

سامانه وکیل نوین برای شهروندان عزیز شرایطی رو فراهم کرده که شما می توانید مشاوره حضوری رایگان با وکیل متخصص با توجه به مشکلتون در هر شهری که باشین داشته باشید تا بتوانید مشکل خودتون رو هرچه سریع تر حل کنید.

ضرورت مشاوره با وکیل اداره کار چیست؟

با توجه به قانون اداره کار و قوانین سختگیرانه که شامل کار فرمایان می شود مثلا پرداخت حقوق و بیمه کارگران طبق قانون کار باعث شده بعضی از کار فرمایان از زیر این بار مسئولیت شونه خالی کنند و حق و حقوق کارگر زائل می شود از این رو مشاوره با وکیل اداره در شیراز می تواند باعث جلوگیری از دعاوی و مشکلات کار در آینده شود و شما بتوانید با خاطری آسوده کار خود را ادامه دهید.

سوالات پر تکرار از وکیل اداره کار در شیراز

سوال ۱:

در مواردی که با شکایت کارفرما کارگر بازداشت شده و برابر تصمیم مراجع صالحه با قید ضمانت آزاد می گردد و کارفرما وی را موقتا بکار اعاده نماید، آیا بازهم تکلیفی به پرداخت حقوق مقرر در تبصره ماده ۱۸ خواهد داشت؟

نطر به اینکه هدف قانونگذار رسیدگی به مشکل معیشتی خانواده کارگر بوده است و بر اساس رویه های موجود چنانچه کارگر بر اساس شکایت کارفرما توقیف و سپس با قید ضمانت آزاد گردد، کارفرما می تواند تا تعیین تکلیف نهایی کارگر را به کار اعاده نماید. بدیهی است در غیر اینصورت کارفرما مکلف به پرداخت مبلغ مزبور خواهد بود.

سوال ۲:

در موادی که بر اساس رای صادره از مراجع حل اختلاف، کارگر بکار قبلی اعاده می گردد، و کارفرما مکلف می گردد حق السعی ایام تعلیق یعنی از تاریخ اخراج تا تاریخ اعاده به کار مجدد را پرداخت نماید، پرداخت کسورات قانونی ( حق بیمه و مالیات سهم کارگر ) به عهده کیست و به چه نحو؟

برابر مقررات مالیاتی و قانون تامین اجتماعی اینگونه کسورات توسط کارفرما از حق السعی کارگر  کسر می گردد و در مواردی که حکم مراجع حل اختلاف توسط دایره اجرای احکام دادگستری اجرا می گردد، کسورات قانونی مزبور مربوط به ایام تعلیق به عنوان بدهی کارگر به کارفرما بوده و کارفرما می تواند به استناد بند «الف» ماده ۴۵ قانون و با رعایت ترتیب مقرر در ماده ۴۴ قانون مرقوم، طلب خود را وصول نماید.

هزینه وکیل اداره کار در شیراز چقدر است؟

 هزینه وکیل اداره کار بستگی به نوع کار و مدت زمانی است که قرار است برای پرونده شما فقط گذاشته است.

مشاوره با وکیل اداره کار در شیراز:

وکیل نوین با تخصصی کردن پرونده ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه ها برداشته است ، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و  وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی میگردد.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل اداره کار در شیراز

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود