بهترین وکیل اداره کار در تبریز

 بهترین وکیل اداره کار در تبریز

 

در مواردی که با شکایت کارفرما کارگر بازداشت شده وبرابر تصمیم مراجع صالحه با قید ضمانت آزاد میگردد و کارفرما وی را موقتا بکار اعاده نماید، آیا بازهم تکلیفی به پرداخت حقوق مقرر در تبصره ماده ۱۸ خواهد داشت؟

نطر به اینکه هدف قانونگذار رسیدگی به مشکل معیشتی خانواده کارگر بوده است و بر اساس رویه های موجود چنانچه کارگر بر اساس شکایت کارفرما توقیف وسپس با قید ضمانت آزاد گردد، کارفرما میتواند تا تعیین تکلیف نهایی کارگر را به کار اعاده نماید. بدیهی است در غیر اینصورت کارفرما مکلف به پرداختمبلغ مزبور خواهد بود.

در موادی که بر اساس رای صادره از مراجع حل اختلاف، کارگر بکار قبلی اعاده میگردد، و کارفرما مکلف میگردد حق السعی ایام تعلیق یعنی از تاریخ اخراج تا تاریخ اعاده به کار مجدد را پرداخت نماید، پرداخت کسورات قانونی) حق بیمه و مالیات سهم کارگر ) به عهده کیست و به چه نحو؟

برابر مقررات مالیاتی و قانون تامین اجتماعی اینگونه کسورات توسط کارفرما از حق السعی کارگر  کسر میگردد و در مواردی که حکم مراجع حل اختلاف توسط دایره اجرای احکام دادگستری اجرا میگردد، کسورات قانونی مزبور مربوط به ایام تعلیق به عنوان بدهی کارگر به کارفرما بوده و کارفرما میتواند به استناد بند «الف» ماده ۴۵ قانون و بارعایت ترتیب مقرر در ماده ۴۴ قانون مرقوم، طلب خود را وصول نماید.

بهترین وکیل اداره کار در تبریز:

اگر شما شخصی هستید کارگر که برای یک کارفرما کار می کنید  و حق وحقوق شما ضایع شده است و به دنبال بهترین وکیل اداره کار در تبریز هستید بدون شک گروه وکلای تبریز می تواند بهترین انتخاب شما باشد زیرا دارای صدها نمونه رای موفق در زمینه بیمه حقوق معوقه  و سنوات و دیگر موضوعات هستند  و همیشه  به صورت یک تیم کار می کنند تا اشتباه نزدیک به صفر شود.

وکیل اداره کار در تبریز متخصص:

حال بلعکس موضوعی که در بالا مطرح کردیم اگر شما کارفرما هستید و کارگر شما شکایت کرده است شما برای دفاع از خود نیازمندیک وکیل متخصص اداره کار هستید که تمامی نکات را با شما بررسی کند و بهترین تصمیم را بگیرید تا در شعب اداره کار بهترین دفاع را از شما انجام دهد.

برخی ها فکر می کنند دعاوی اداره کار بسیار راحت است و هرکسی می تواند این کار را انجام دهد که این دسته از افراد در اشتباه بزرگ هستند و هنگامی که رای صادر شده است یادشان می افتد ای کاش وکیل اداره کار صحبت می کردم .

وکیل اداره کار در تبریزقرار داد کار چیست؟

قرار داد می تواند یک برگه کتبی یا شفاهی باشد که تمامی نکات در آن درج شده است و کارگر براساس مبلغ و توافقات فی مابین کارگر و کارفرما به صورت پاره وقت یا تمام وقت کاری را انجام بدهد.

وکیل اداره کار در تبریز:

اولین مرحله مربوط به شکایت از کارگر :

1.تشخیص کارفرما شعب تشخیص نام دارد. در شعب تشخیص باید دادخواست خود را ثبت نماید. پس از ارائه دادخواست شعبه یک وقت رسیدگی معین می کند که هم برای کارفرما و هم کارگر ارسال می شود . در آن زمان مشخص هر دو برای رسیدگی به اختلافات یه شعب مراجعه می کنند.

حل اختلافات:

2.پس از صدور رای توسط شعب تشخیص کارگر یا کارفرما 15 روز وقت دارد که رای صادر شده اعتراض کند که این کار نیازمند این است که نحوه کار شعب اشراف داشته باشید و اگر اولین بارتان هست بهتر است از یک وکیل اداره کار در تبریز کمک بگیرید.

نکته کلیدی:وکیل اداره کار با توجه به سابقه و پرونده ای که داشته است دارای قدرت بیان بالای است که در جلسه رسیدگی کمک بسیار زیادی به پیشرفت کار شما دارد.

معرفی بهترین وکیل اداره کار در تبریزچرا مشاوره با بهترین وکیل اداره کار در تبریز:

1. امکان مشاوره حقوقی اداره کار با وکیل متخصص اداره کار

2.دارای حق الوکاله پایین و حرفه بالا

3.بررسی پرونده شما توسط وکیل اداره کار با سابقه

4. توانایی تنظیم قرار دادکار

5. پشتیبانی تلفنی و مطلع ساختن شما از مراحل پرونده

6.نوشتن لایه توسط وکیل متخصص اداره کار

آیا می شود حق بیمه را به صورت نقدی داد؟

به تازگی در برخی شرکتها و ارگان ها باب شده است که با دریافت رضایت نامه یا رسید به صورت نقدی پول را به کارگر می دهند و او را دیگر بیمه نمی کنند و این کار کاملا خلاف قوانین اداره کار است که کارگر بارفتن به سازمان تامین اجتماعی و شکایت کردن کارفرما جریمه می شود.

بهتر است قرار داد خود را محکم ببندید تا در آینده مشکل پیش نیاید.

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد وکیل اداره کار داشتین اینجا کلیک کنید

سنوات چیست؟

مطابق به ماده قانون کار کارفرما باید حقوق یک ماه آخر او را بدهد و فرق نمی کند که یک سال کار کرده یا چند ماه کارفرما موظف است سنوات براساس محاسبه قانون کار بدهد.

سنوات به این صورت محاسبه می شود که شما تعداد روز های کار خود را ضربدر 365 روز و تقسیم حقوق پایه می کنید. اینگونه سنوات محاسبه می شود.

وکیل اداره کار و امور اجتماعی تبریز:

امور تامین اجتماعی نیز یکی از بخش های زیر مجموعه اداره کار است که در بعضی از موارد مربوط به وکیل دیوان عدالت اداری می شود که اگر می خواهید از خود سازمان شکایت کنید باید به دیوان عدالت اداری مراجعه کنید و یا اگر میخواهید بیمه بیکاری بگیرید یا از کارفرما شکایت کنید اداره کار برای شما انجام می دهد .

آیا سابقه وکیل در انجام پرونده ها تاثیر دارد؟

اگر شما برای انجام کارهای اداری مانند بیمه سنوات حقوق و یا کار های دیگر یک  وکیل بگیرید بهتر است با وکیلی مشورت کنید که سابقه بالا در انجام این کارها را دارند . به این دلیل که باید تمامی قانون ها را بلد باشند و تسلط کافی به فن بیان که یک وکیل با سابقه می تواند برای شما این کار را انجام بدهد.

چرا باید یک وکیل اداره کار در تبریز صحبت کنیم ؟

1.می توانید سوالات خود را به صورت رایگان از وکیل بپرسید.

2.وکیل اداره کار دارای تجربه چندین ساله است که می تواند تمامی سوالات شما را پاسخ بدهند.

3.با توجه به تعداد پرونده هایی که داشته دیگر فن بیان فوق العاده برای دفاع از شما دارد.

4.می تواند بهترین دادخواست ها را برای شما تنظیم کند.

5.تنظیم قرارداد برای شرکت ها

بهترین وکیل اداره کار در تبریز چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همانطور که در بالا گفتیم یک وکیل اداره کار باید بتواند براحتی از موکل خود دفاع کند و در جلسات هیچگونه تپقی نزد و بتواند براحتی هر دادخواستی را بنویسد یک وکیل اداره کار سابقه طولانی در تنظیم قرار دادها را دارد واین امکان فراهم می کند که در قرار دادها هیچ جای شبه ای نباشد و در آینده مشکلی برای آن پیش نیاید.

اگر به دنبال وکیل اداره کار در تبریز هستید سایت خوبی را انتخاب نموده اید .گروه سایت وکیل نوین معرفی بهترین وکیل اداره کار در تبریز را به شما معرفی می کند.

وظایف وکیل اداره کار تبریز چیست؟

وکیل اداره کار در واقع شخصی است که ازتمامی .1.قوانین مربوط به اداره کار حقوق کارگران و کارفرمایان بیمه وبخش نامه های مرتبط آگاه است و می تواند به اختلافات ایجاد شده بین دو طرف رسیدگی نماید.

2.وکیل اداره کار در برابر موکل خود که می تواند کارگر و کارفرما باشد یک سری وظایف دارد که باید به خوبی آن ها را اجرا کند.

3.موکل از وکیل اداره کار انتظار دارد که بتواند اختلافات او تا طرف مقابل قرار داد کار را مورد پیگیری قرار دهد وبه نوعی مشکل به وجود آمده بین آن ها را حل وفصل کند.از جمله مهم ترین وظایف وکیل اداره کار در تبریز می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

تنظیم قراردادکار با وکیل اداره کار در تبریز

یکی از وظاایف اصلی  وکیل اداره کار تنظیم قرارداد کاری با توجه به اصول ومقررات حقوقی می باشد. البته در صورت تمایل موکل تنظیم قرارداد کار برعهده وکیل قرار می گیرد .در واقع ممکن است که موکل تمایلی به تنظیم قراردادکار نداشته باشد یا سابقا قراردادی در این زمینه تنظیم کرده باشد.

1.در هر صورت زمانی که کارفرما وکارگر یا هر دوطرف برای تنظیم قرارداد کر به وکیل اداره کارمراجعه می کنند باید نحوه وشرایط تنظیم قرارداد به صورت تخصصی توسط وکیل صورت پذیرد.

2.هر عقد و قرار دادی در علم حقوق ماهیت و احکام خاص خود را دارد . قرارداد های کاری نیز از شرایط وضوابط خاصی برخوردار هستند که باید توسط وکلای متخصص و مجرب در این زمینه تنظیم شوند.

3.در یک قرار داد اگر از وکیل تنظیم قرارداد استفاده بشود می توان اطمینان داشت تمام انتظارات شما در قرارداد با توافق گنجانده شده و همانطور هم که گفتم امور مختلف و جوانب مختلف را هم پیش بینی خواهد کرد .

4. به عبارتی وکیل تنظیم قرارداد کار با دانش خود مواردی را که امکان بروز اختلاف در آن می رود را پیش بینی می کند و در عین حل راه حل های مناسبی را هم می تواند ارائه دهد.

تنظیم قرار داد کار اهمیت بسیاری دارد ونقض کوچکی در آن باعث اختلاف بین کارگر و کارفرما شده و منجر به روز مشکلات فراوانی برای آن ها می شود.

1. همکار با وکیل

2. پیگیری حقوق قانونی موکل

از دیگر وظایف وکیل اداره کار می توان به پیگیری های حقوقی قانونی موکل اشاره کرد. یکی از حقوق قانونی کارگران دریافت حق بیمه است.

زمانی که کارفرما از پرداخت حق بیمه کارگر امتناع می ورزد و کارگر نیز برای رفع این مشکل به وکیل اداره کار مراجعه می کند باید موضوع مربوطه توسط وکیل مورد پیگیری قرار گیرد.

تقریبا در تمامی مشاغل بیمه کردن اعضای کار جز وظایف اصلی هر کارفرما محسوب می شود که کارگر می تواندآن را مطالبه کند. به موجب قانون کار کلیه کارفرمایان موظف اند تا اقدام به بیمه کردن کارگران نمایند.

در واقع بیمه حق قانونی هر کارگری است و می تواند برای مطالبه آن به مراجع قانونی مراجعه کند و موضوع مطرح شده را مورد پیگیری قرار دهد.

با توجه به ماده 148 قانون کار کارفرمایان کارگاه های مشمول به بیمه نمودن کارگران واحد خود اقدام نمایند. بنابراین اعطای بیمه تامین اجتماعی به کارگران از جمله اصلی ترین وظایف کارفرما است.

هرکارفرما مکلف است با شروع کار کارگر در پایان هر ماه لیست بیمه را منطبق با حقوق تعیین شده به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند. پرداخت حق بیمه بر عهده کارفرما است و کار گر وظیفه ای بابت پرداخت آن ندارد. مگر آن که بین کارفرما و کارگر توافقاتی در این زمینه شده باشد.

در صورت عدم پداخت حق بیمه از سوی کارفرما وکیل کارگر باید برای بررسی مشکل پیش آمده به شعب بیمه تامین اجتماعی مراجعه کند و موضوع را با مسئولان شعب در میان بگذارند . بعد از آن شعب مربوطه کارفرما را مکلف به پرداخت حق بیمه کارگر می کند.

شرایط وکیل اداره کار در تبریز

1.وکیل اداره کار می بایست تسلط کامل به قانون کار داشته باشد

2.آیین دادرسی کار را کاملا بشناسد

3.با قوانین و آیین نامه های مربوط به کار و کارگر آشنا باشد

4.آیین دادرسی دیوان عدالت اداری را بداند

5.علیر غم اطلاعات مذبور از قوانین حقوقی و کیفری هم مطلع باشد

6.آنچه در خصوص دعاوی اداره کار باید بدانید

کارگر به چه کسی گفته میشود؟

کارگر از لحاظ قانون کار کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حقوق و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می کند تمامی افرادی که مشمول این تعریف باشند،از نظر قانون ، کارگر محسوب می شوند وتفاوتی میان نگهبان یک کارگاه (با مدیر فنی آن نیست وکیل دعاوی اداره کار موسسه حقوقی وکیل تبریز )

کارفرما از نظر قانونی چه کسی است؟

کارفرما نیز شخصی است که کارگر به درخواست و به اعتبار او در مقابل دریافت حقوق و سایر مزایا کار می کند

مدیران و مسئولانی که  عهده دار اداره کارگاه هستند ، نماینده کارفرما محسوب می شوند.

کارفرمایان می توانند در خصوص در اختیار داشتن وکیل دعاوی کارگری بادادن معرفی نامه به شخص مورد نظر امکان استفاده از اطلاعات یک وکیل اداره کار را داشته باشند

کارگاه چه مشخصاتی دارد؟

کارگاه نیز محلی است که کارگر به درخواست کارفرما یا نماینده او در آنجا کار می کند. موسسات صنعتی ، کشاورزی،معدنی ساختمانی ، خدماتی ، مسافری،تجاری،امکان عمومی و مانند آنها مشمول این عنوان هستند

قرار دادکارچیست؟

برای شروع ارتباط کاری میان کارگر و کارفرما ، قراردادی کتبی یا شفاهی منعقد می شود و به موجب آن کارگر در قبال دریافت مزد، کاری برای مدتی معین (موقت یا غیرموقت) برای کارفرما انجام می هد

این قرارداد مشخص کننده و نمایانگر میزان دقیق ساعات کار، چگونگی کار، دریافت مزد و دیگر موارد است و در صورت بروز هر گونه اختلاف، ابتدا به آن رجوع می گردد.

وکیل دعاوی اداره کار در قانون کار، مراجع حل اختلاف به دو دسته هیئت های به عنوان مرجع بدوی )و هیئت های حل اختلاف (به عنوان مرجع ) تشخیص تقسیم شده و در هر استان چنین هیئت تشخیص . حل اختلاف به (تجدیدنظر تناسب وسعت آن استان پیش بینی گردیدهاست.

وکیل دعاوی اداره کار در تبریز

در صورت بروز اخبلاف در روابط کارگر و کارفرما اعم از اخراج بدون دلیل موجه ، عدم پرداخت حقوق و مزایا و مسائلی از این قبیل ، کارگر می تواند چنانچه موضوع مورداختلاف از طریق سازش کستقیم میان وی و کارفرما حل نشود ، از طریق انجمن صنفی کارگران و یا نماینده قانونی کارگران و کارفرما به اداره کار مریوط برای طرح دعوا مراجعه کند.

اداره کار صلاحیت رسیدگی به اختلاف میان کارگر و کارفرما را دارد که کارگاه در حوزه آن اداره واقع شده باشد

کارگر پس از رجوع به آن اداره ،درخواست خود را حداکثر در دو صفحه نوشته ، آن را ثبت می نماید و تحویل مسئول دبیرخانه اداره کار می دهد

چنانچه کارگر شخصا امکان طرح دعوا را نداشته باشد، می تواند یک وکیل دعاوی اداره کار با تجربه را به عنوان نماینده خود معرفی نماید تا به جای او اقدام به طرح دعوا نماید.

د

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل اداره کار در تبریز

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود