دعاوی-تجاری

مشاوره حقوقی دعاوی تجاری یک ضرورت برای تجار حرفه‌ای است.

اصلی‌ترین دلیل آن نیز قانون تجارت ایران است. قانون تجارت ایران مصوب ۱۳۱۱ است و تا به امروز کمترین تغییر را داشته است. این که این قانون بسیار قدیمی است، هیچ کس در آن شکی ندارد. تازه این قوانین تقریبا کامل و با اندکی تغییر، برگرفته از قوانین تجارت فرانسه است که در سال ۱۸۰۷ به تصویب رسیده است. یعنی عملا قوانینی که تجارت در ایران بر مبنای آنها قانون‌گذارای شده است برای دوران ناپلئون بناپارت است؛ یعنی بیش از ۲۰۰ سال پیش. این درحال است که مقوله تجارت در ایران هر چند کندتر از ممالک دیگر، از ۲۰۰ سال پیش تا به امروز تغییرات عمده‌ای داشته است. از این رو تجارت در ایران موضوعی پر دعوا است و مشاوره حقوقی دعاوی تجاری برای همه تجارت پیشگان، امری است ضروری.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص دعاوی تجاری

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

 

انواع شرکت‌ها و همین طور انواع قرارداد‌های تجاری آنچنان گسترده‌اند که سبب می‌شود بسیاری از امور تجاری با مشکلات قانونی روبه‌رو شوند. از این رو است که بسیاری از شرکت‌های تجاری معاونت‌های بسیار مهمی به اسم معاونت حقوقی دارند. اما شما وقتی وارد یک تجارت به صورت فردی یا در شکل یک شرکت کوچک می‌شوید، امکان استخدام مستمر یک نفر و یا یک تیم را به عنوان معاونت حقوقی ندارید که همیشه به شما مشاوره حقوقی دعاوی تجاری را ارائه کند. از این رو سایت وکیل نوین این امکان را برای شما به وجود آورده که در هر ساعتی به صورت حضوری، آنلاین یا تلفنی به مشاوره حقوقی دعاوی تجاری دسترسی داشته باشید.

بیشترین پرونده‌های مشاوره حقوقی دعاوی تجاری کدام‌اند؟

احتمالا شما هم مانند ما می‌دانید که در کشور ما قانون چک دردسر‌های بسیار زیادی دارد. وصول چک‌های بلامحل موضوعی است که فقط از راه اقامه دعوای حقوقی و یا کیفری قابل پیگیری است. مشاوره حقوقی دعاوی تجاری در بسیاری از موارد به شما این کمک را می‌کند که به صورت بسیار سریع به وصول و مطالبه چک بلامحل خود بپردازید.

اما گروهی از تجار هستند که مطالبه چک آنها بسیار سریع‌تر از دیگران اتفاق می‌افتد و دعوای تجاری آنها با سرعتی حل می‌شود که دچار مشکلات مالی نمی‌شوند. حال آنکه دسته دیگری از تجار با طول کشیدن دعاوی تجاریشان سرمایه و زمان خود را چنان از دست می‌دهند که ورطه ورشکستگی سقوط می‌کنند. دسته نخست تجاری هستند که در عقد قرارداد و همین طور دریافت چک و دیگر امور تجاری خود به صورت مستمر از مشاوره حقوقی دعاوی تجاری سود می‌برند.

ما در سایت وکیل نوین همیشه مثالی بسیار پر تکرار را برای بسیاری از کسانی می‌زنیم که به مشاوره حقوقی دعاوی تجاری نیاز دارند و آن مثال بسیار مشهور پیشگیری بهتر از درمان است. دعاوی حقوقی شباهت بسیار زیادی با بیماری‌های کشنده و مزمن دارند. وقتی به بیماری دچار می‌شویم خیلی اوقات به خود درمانی می‌پردازیم. حال آن که خود درمانی‌های ما در بیشتر موارد نه تنها موجب بهبود نمی‌شود، بلکه باعث بدتر شدن بیماری نیز می‌گردد. بعد نوبت به پزشکان عمومی می‌رسد برای تشخیص و درمان بیماری کاری کنند و اگر نیاز به دانشی تخصصی‌تر بود این پزشکان متخصص هستند که وارد عمل می‌شوند.

در دعاوی حقوقی نیز ما تا حد زیادی با این موضوع رو به رو هستیم. گاهی به واسطه درگیری‌هایی که پیرامون یک پرونده مربوط به حقوق تجارت پیش می‌آید شکایت‌ و اقامه دعوا به دعاوی کیفری نیز می‌انجامد. این دسته از پرونده‌ها آنهایی هستند که وقتی با سرانجام خود رو به رو می‌شوند طرفین بر پشت دست خود، دستِ حسرت می‌کوبند که ای کاش قبل از آنکه کار، پیچیده و سر در گم می‌شد، یک مشاور حقوقی دعاوی تجاری می‌گرفتم و البته به حرف‌های او گوش می‌دادم.

دعاوی-تجاری

نقش مشاور حقوقی در قرارداد‌های تجاری

یکی دیگر از مواردی که همیشه نقش پیشگیری بهتر از درمان را دارد،‌ دریافت مشاوره حقوق تجاری قبل از عقد قرارداد‌های مهم است. این قرارداد‌ها وقتی بزرگ و پیچیده‌ باشند فقط یک حقوقدان کارکشته در قانون تجارت است که از آن سر در می‌آورد و نفع و ضرر و موانع قانونی آن را تشخیص می‌دهد. وقتی که می‌خواهید قرارداد مهمی را با طرف تجاری خود ببندید حتما آن را در یک یا چند جلسه با یک مشاور حقوقی متخص قانون تجارت در میان بگذارید با این دسته از مشاوره‌های حقوق تجارت دیگر به مشاوره حقوقی دعاوی تجاری نیاز پیدا نمی‌کنید زیرا اساسا دعوای شکل نمی‌گیرد. استفاده از وکلایی که توانایی تحلیل قانونی بند‌های قرار داد شما را داشته باشند به شدت برای مشاوره حقوقی دعاوی تجاری نیز راه‌گشا  است.

در ابتدای این مقاله گفتیم که مبنای قانون تجاری ما به بیش از ۲۰۰ سال پیش باز می‌گردد. اما همین الان هم تجاری هستند که با وجود این قانون فرسوده در بازار ایران به کسب و کار پرسود و البته کم دردسری می‌پردازند. این دسته از تجار کسانی هستند که در کنار خود وکلا و مشاوران حقوقی خوبی دارند این موضوع را حتما تحقیق کند و درستی آن را بسنجید. و اگر کاملا بر شما معلوم شده است که این مشاوره‌های حقوقی چقدر برایتان می‌تواند سودمند باشد، یک تماس با وکیل نوین بگیرید.

وکیل نوین؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

وکیل نوین با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما مجددا با وکیل دیگری به رایگان مشاوره می‌نمایید، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص دعاوی تجاری

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود