شرایط-وصول-نفقه-در-مشهد

شرایط وصول نفقه در مشهد

چنانچه به دنبال وکیل خوب در زمینه مطالبه نفقه هستید.

گروه متخصص وکیل نوین

اعضای این موسسه در اقدامی نوین وبی سابقه و باهدف حل مشکلات حقوقی و کیفری شما شهروندان مشهدی با اختیار گرفتن وکلا وحقوق دانان نخبه و با تجربه درکوتاه ترین زمان ممکن وباقبول وکالت درکلیه شهرستان های استان و با هزینه مناسب وبه صورت اقساطی همراه باپیشرفت مرحله ای پرونده افتخارخدمت گزاری شماعزیزان را دارد.

سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم نفقه در مشهد حدودا چقدر هست؟

سلام برای تعیین نفقه به شان خانم و خانواده پدری ایشان نگاه میکنند و مطابق آن رای صادر میگردد .

چنانچه شما بتوانید دفاع خوبی داشته باشید در دادگاه تاثیر قابل توجهی خواهید دید عموما مبلغ بین ۳۰۰ الی ۱ میلیون تومان میباشد که کمتر و بیشتر از این نیز دیده شده است . مطابق قانون چنانچه در منزل پدریتان حتی شما کارگر داشتید شوهر موظف به گرفتن کارگر در منزل است موفق و موید باشید.

وکیل نوین با گروه متخصص وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه ها برداشته است ، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی میگردد .در حین روند پرونده به پیگیری های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظر سنجی هایی صورت میپذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض میگردد ، این امر باعث میشود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص نفقه در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه(4)

    • علی ترابی

    • 6 سال قبل

    سلام جوانی هستم ۲۶ فوق لیسانس برق ساله که از بچگی کار کردم و از حمایت پدر برخوردار نبودم الان بیکار شدم از بعد از سربازی تا الان ۲سالی میشه زیر فشار شدید اقتصادی هستم و بیش از ۳۸جا واسه کار رجوع کردم ولی هنوز بیکارم آیا درسته من جوان به راه خلاف کشیده شوم منی که اهل هیچ گونه دود و خوردنی نیستم و پدرم با اینکه درامدش به اندازه ای هست که بتونه خرج منو بده حمایت نمیکنه.من از مسواک خمیر دندان ماست و جزئی ترین چیزها حتی دستمال کاغدی اتاقم را خودم باید تهیه کنم ایا میتونم حق خودمو ازش بگیرم قانون حمایتی میکنه؟

      • somaye.rad

      • 6 سال قبل

      ایشون 26 سال هستند، نفقه شون دیگه به عهده پدرشون نیست، در واقع ایشون حقي بر اموال و دارای پدرشون ندارن تا بتونن بر علیه پدر اقدام کنن.

    • زحمتکش

    • 5 سال قبل

    سلام آیا میتونم برای نفقه فرزندم کیفری اقدام کنم؟حضانت دخترم با منه ولی متاسفانه پدرش 7ماهه که نفقه ای پرداخت نکرده.

      • سمیه راد کارشناس حقوقی

      • 5 سال قبل

      سلام وقت بخیر . نفقه اقارب کیفری نیست و فقط میتونین از طریق حقوقی اقدام کنید و حکم جلب بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود