وکیل قتل در مشهد

چگونه میشود وکیل قتل از طریق سامانه وکیل نوین در مشهد پیدا کرد ؟

وکیل نوین سامانه تخصصی معرفی وکیل متخصص بوده به نحوی که وکلای مشهد با عضویت در این سایت با وارد کردن اطلاعات تخصص خود و نمایش آن به همشهریان مشهدی ف این امکان را فراهم کرده اند که همشهریان به راحتی بتوانند وکیل متخصص خود را پیدا کنند .

یکی از حوزه هایی که این مجموعه تخصصی فعالیت دارد در حوزه قتل میباشد اعم از قتل عمد و غیر عمد

شما در این سامانه میتوانید به شیوه های زیر با وکلای قتل در مشهد ارتباط بگیرید

مشاوره حضوری قتل

رایگان

شما میتوانید به راحتی از طریق این سامانه با وکلای متخصص قتل به رایگان مشاوره حضوری داشته باشید  ، لیست وکلا و منطقه آنها در مشهد را مشاهده کرده و برمبنا تایم خالی ایشان نوبت اخذ نمایید .

مشاوره تلفنی قتل

مبلغ 100 هزار تومان

شما میتوانید  با کلیک بر روی دکمه زیر مشکل حقوقی خود را وارد کرده ، سپس پس از پرداخت مبلغ حق المشاوره به وکیل متخصص قتل در مشهد متصل میگردید  ، میتوانید با ایشان حداکثر 20 دقیقه مشاوره تلفنی داشته باشید 

مشاوره متنی

رایگان 

شما میتوانید یک سوال حقوقی خود را در حوزه قتل به رایگان بپرسید و احدی از وکلا پاسخ میدهند نتیجه پاسخ به سوال برای شما پیامک میگردد . قابل ذکر است که تنها سوال متنی اول رایگان میباشد .

بهترین وکیل پرونده‌های قتل در مشهد

فرآیند رسیدگی به پرونده‌های قتل در مشهد

رسیدگی در دادسرا:

شکایت قتل پس از ثبت شکواییه توسط اولیای دم مقتول، توسط معاونت ارجاع به یکی از شعب بازپرسی دادسرا ارسال می‌شود. دفتردار پس از وصول شکواییه آن را ثبت و پرونده را نزد بازپرس پرونده ارسال می‌کند. بازپرس پرونده نیز پس از بررسی محتویات شکایت طرح شده، دستور احضار دو طرف دعوای کیفری را به دفتردار خود می‌دهد.

در ادامه احضاریه توسط مدیر دفتر شعبه بازپرسی تنظیم و برای دو طرف ارسال می‌شود. هر دو طرف دعوای کیفری، روز رسیدگی در شعبه بازپرسی حضور می‌یابند و اولیای دم مقتول، پرونده شکایت مندرج در شکواییه خود را دوباره مطرح می‌کند. در مقابل، قاتل نیز دفاعیات خود را مطرح می‌کند.(بهترین وکیل پرونده‌های قتل در مشهد)

بهترین-وکیل-پرونده‌های-قتل-در-مشهد

رسیدگی در دادگاه:

ممکن است از قرار صادره به دادگاه کیفری شکایت شود. با ارسال پرونده به مجتمع قضایی، پرونده از سوی معاونت ارجاع به یکی از شعب دادگاه‌های کیفری ارسال می‌شود. قاضی دادگاه کیفری نیز پرونده را مطالعه می‌کند و دستور تعیین وقت جلسه رسیدگی می‌دهد. زمان رسیدگی به طرفین ابلاغ می‌شود. در روز جلسه رسیدگی ، قاتل و اولیای دم مقتول در جلسه رسیدگی دادگاه حاضر می‌شوند.

شاکی، دلایل خود را ارئه می‌کند و در قابل متهم نیز دفاعیات خود را اظهار می‌دارد. قاضی ضمن شنیدن به اظهارات دو طرف و بررسی مدارک و دفاعیات دو طرف تصمیم لازم را می‌گیرد. اینکه مدارکی که ارائه می‌کند تا چه اندازه معتبر باشد، به رای و نظر قاضی بستگی دارد در نهایت، ممکن است قاضی قرار صادره در دادسرا را استوار بداند یا اینکه آن را رد نماید.(بهترین وکیل پرونده‌های قتل در مشهد)

برای گرفتن مشاوره حضوری رایگان از بهترین وکیل مشهد اینجا کلیک کنید.

قصاص قاتل زن

چرا اگر مردی، زنی را به قتل رساند، اولیای مقتول باید مازاد دیه را بپردازند تا بتوانند قاتل را قصاص کنند؟

آیا این به معنای کم ارزش تر بودن زن نیست؟

بر اساس طرح شریعت اسلامی، رسالت مهم مادری و تربیت جامعه در مهم‌ترین دوران، بر عهده زنان است. این مسأله به طور طبیعی مستلزم حضور بیشتر بانوان در منزل است؛ ناگریز باید هزینه آنان از راه دیگری تأمین شود. از این رو اسلام مرد را مکلف ساخته که در خدمت همسر و فرزندان خود باشد و نیازها و وسایل امرار معاش آنان را تأمین کند. پس، زن در خدمت نوع بشر و جامعه انسانی است و قوام جامعه انسانی و تربیت و پرورش آن، در دامن پرمهر زنان است.(بهترین وکیل پرونده‌های قتل در مشهد)

و مردان باید در خدمت آنان باشند. برای اینکه زن بتواند به رسالت خود عمل کند، مرد باید نفقه و هزینه زندگی او را تأمین کند و به جهت اینکه این موضوع بدون پشتوانه نماند، خدای متعال در برخی موارد، منابع درآمدی را برای مردان پیش‌بینی کرده که بیش از منابع درآمد زنان است؛ یعنی، اسلام در عین حال که به حفظ استقلال اقتصادی زنان حرمت نهاده است، در حقیقت، این تأمین منبع و افزایش حقوق به نام مرد ولی به نفع زن و فرزند است؛یعنی، اگر منبع مالی هزینه‌هایی که مردان باید بپردازند، تأمین نگردد، بیش از همه اعضای خانواده آسیب می‌بینند.

وکیل نوین سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

در ضورتی که نمی‌دانید به کدام وکیل در مشهد مراجعه کنید که در موضوع پرونده شما اطلاعات کافی و تخصص داشته باشد،شما می‌توانید با مراجعه به سامانه وکیل نوین، متخصص‌ترین وکیل در مشهد را پیدا کنید و با نظر مثبت و منفیتان نسبت به هر وکیل آن را به دیگران معرفی و یا منع نمایید. سامانه وکیل نوین، با بهترین و با اخلاق‌ترین وکلا و کارشناسان حقوقی در مشهد همکاری می‌کند.

آدرس : مشهد – قاسم اباد – بلوار شاهد ، شاهد 33- برج ایلما- ورودی اداری طبقه چهارم واحد 401

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل قتل در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4.5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود