بهترین وکیل لاهیجان

 

بهترین وکیل لاهیجان

 

با سلام من مهتاب میرزائیان کارشناس حقوقی سامانه وکیل نوین قصد دارم تعدادی از بهترین وکلای لاهیجان را که در کانون وکلای لاهیجان و در سامانه وکیل نوین عضو هستند را به شما معرفی کنم .

در جامعه امروز ، داشتن وکیل به یکی از ضروریات زندگی اجتماعی تبدیل شده است ، زیراحق گرفتنی است و برای جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوق خود باید با بهترین وکیل لاهیجان مشورت کرد. وکیل پایه یک دادگستری می تواند پرونده های وکالت در موضوعات مختلف را بر عهده گرفته و از موکل خود به بهترین شکل ممکن دفاع کند.

وکیل دعاوی ملکی و ثبتی نیز به گروهی از وکلا گفته می شود که تخصص اصلی آن ها در زمینه قراردادهای ملکی و خرید و فروش املاک و مستغلات است . در سال های اخیر، کلاهبردارن با سوء استفاده از عدم آگاهی افراد جامعه ،ضررهای هنگفتی را به آنان وارد کرده اند ، به همین دلیل ،همواره توصیه شده است که برای انجام امور ملکی و ثبتی با بهترین وکیل لاهیجان حرفه ای و با تجربه مشورت کنیم.

 

 

بهترین وکیل لاهیجان را با لیست 10 تایی بشناسید؟!

 

خانم فاطمه رئوفی1- خانم فاطمه رئوفی

ایشان وکیل پایه یک دادگستری استان گیلان دارای کارشناسی حقوق با 5 سال سابقه کار در زمینه های مختلف حقوقی اعم از اختلافات ملکی و تصرفات عدوانی و خلع ید و ابطال سند و غیره… خانواده اعم از مهریه نفقه اجرت المثل ایام زوجیت طلاق حضانت صدور تامین عین خواسته تقسیط مهریه و کیفری شامل کلاهبرداری خیانت در امانت سرقت جعل وغیره… می باشند.

خانم رئوفی به عنوان یکی از بهترین وکیل ها در لاهیجان توسط مردم انتخاب شده اند. از ویژگی های بارز ایشان: ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل خود و داشتن پشتکار و تلاش برای گرفتن حق موکل خود و آگاهی لازم ایشان در مورد قوانین گذشته و جدید با این اوصاف شما می توانید با خیالی اسوده پرونده خود را به ایشان بسپارید.

ارتباط با وکیل

 

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در لیست بهترین وکلای لاهیجان قرار بگیرید با این شماره 09151098659 تماس بگیرید.

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در لاهیجان

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود