بهترین وکیل زاهدان

 😉 خوندن همه ی این مقاله 12 دقیقه از وقتت رو میگیره…! 

سلام ، مهسا پاک فطرت هستم و در این مقاله میخوام به شما بهترین وکیل زاهدان رو معرفی کنم. برای همه ی ما مشکل حقوقی پیش اومده اما خیلی از ما نمیدونیم باید چیکار کنیم؟کدوم دادگاه بریم؟چطوری از حقمون دفاع کنیم؟ و… اینجاست که به دنبال پیدا کردن وکیل میفتیم. اما اگر نتونیم وکیل متخصص رو برای حل مشکلمون پیدا کنیم و اونو بسپریم به وکیلی که کاربلد نیست ، مشکلمون بد از بدتر میشه… 

بهترین وکیل زاهدان کیست؟

قطعا بهترین وکیل زاهدان یک شخص به تنهایی نیست . همانطور که میدونین موضوعات حقوقی گسترده ان بنابرین یک وکیل نمیتونه در همه ی امور حقوقی تخصص و تجربه داشته باشه. اگر مشکل حقوقی در زاهدان برای شما به وجود اومده باید به دنبال بهترین وکیل زاهدان یا وکیل متخصص در زاهدان در همان حوزه بگردین و روند پرونده را به دست اون بسپارید .

ادامه ی مقاله رو مطالعه کن تا چند تا از معیارها و ویژگی ها برای انتخاب بهترین وکیل زاهدان بهت بگم… 

هزینه ی وکیل در زاهدان چقدر است؟

عموم افراد فکر میکنن برای مراجعه به وکیل و مشاوره گرفتن از وکلا باید حتما هزینه ی زیادی صرف کنن، اما اینطور نیست. وکیل نوین شرایطی رو فراهم کرده که میتونین از بهترین وکلای زاهدان ، مشاوره ی حضوری رایگان دریافت کنین یا اینکه بهشون زنگ بزنین و مشاوره تلفنی بگیرین .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با بهترین وکیل در زاهدان

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

آیا مراجعه به وکیل زاهدان الزامی است؟

الزامی در خصوص مراجعه به وکیل وجود نداره ولی بعضی از موضوعات حقوقی از چنان اهمیت بالایی برخوردارن که اشخاصی که با امور حقوقی آشنایی ندارن ممکنه روند رسیدگی را طولانی تر کنن یا اینکه رای را به ضرر خودشون تغییر بدن .

نکته ی حائز اهمیتی که در خصوص مراجعه به وکیل در زاهدان وجود داره اینه که اگر از اول پرونده را به وکیل متخصص در حوزه های مختلف حقوقی در زاهدان بسپاریم به مراتب بهتره از وقتی که از اواسط دادرسی به دنبال وکیل بگردیم تا رسیدگی را بهش محول کنیم . 

گروه وکیل نوین به شما پیشنهاد میدهد برای رسیدگی به دعاوی کیفری،حقوقی و خانواده خود در زاهدان ابتدا از بهترین وکیل پایه یک در زاهدان که در زمینه ی خاص تخصص دارد مشاوره حضوری رایگان یا مشاوره تلفنی دریافت کنید. 

بهترین وکیل حقوقی در زاهدان :

اصولا ما اشخاص،زمانی دعوای حقوقی طرح میکنیم که یا حقمون ضایع شده و از روش طرح دعوی میخوایم به حقمون برسیم و طرف رو ملزم به انجام تعهدش کنیم یا این که خسارتی بهمون وارد شده و ما میخوایم اون خسارته رو جبران کنیم .

به طور کلی دعاوی حقوقی به دو دسته اموال و اشخاص تقسیم بندی میشن (یعنی دعوایی که ما طرح میکنیم در امور حقوقی یا به اموال مربوط میشه یا به اشخاص) :

  • اموال : قرارداد ، مالکیت ، الزام به انجام تعهدات ، خسارات قانونی ، قراردادی و…
  • اشخاص : ازدواج ، طلاق ، ارث ، تابعیت ، حکم رشد و… 

حالا میخوام مثال بزنم که بهتر متوجه بشین : اگر شخص دیوانه ای سنگ بزنه و شیشه ی اتاق منو بشکنه میشه علیه اون دعوای حقوقی مطرح کرد و خسارتی که وارد کرده رو جبران کرد (دسته اموال) یا مثلا من و همسرم باهم توی زندگیمون تفاهم نداریم و تصمیم به طلاق میگیریم (دسته اشخاص) . 

غالباٌ زمانی که میخوایم یک دعوی در دادگاه مطرح کنیم بهترین کار مراجعه به وکیله. تجربه ثابت کرده کسایی که یه مشکل حقوقی براشون به وجود اومده و خودشون پیگیر حل مشکل شدن، کندتر به نتیجه رسیدن و بیشتر از کسی که در این امور وکیل داشته هزینه کردن، علاوه بر این ها وقتشون هم صرف رفت و آمد از این دادگاه به اون مرجع قضایی شده و آخرش هم به نتیجه ای که میخواستن نرسیدن. 

شماره تماس برای ارتباط سریع با ما : 

05136140000

09151026897

در ادامه ی مقاله میخوام بهترین وکلای حقوقی در موضوعات مختلف رو بهتون معرفی کنم

  • بهترین وکیل ملکی در زاهدان :

وکیل ملکی در زاهدان کسیه که در به طور اختصاصی به دعواهایی که راجع به ملک مطرح میشه رسیدگی میکنه . این وکیل در حوزه ی دعاوی ملکی تخصص داره ، یعنی اینکه غالبا پرونده هایی که رسیدگی میکنه که مربوط به حوزه ی املاک میشن مثل دعوای الزام به تحویل ملک، دعوای خلع ید، دعوای الزام به تنظیم سند رسمی، دعوای فروش ملک مشاع و…

  • دعوای الزام به تحویل ملک : این دعوا را زمانی میتونیم مطرح کنیم که در قراداد زمان خاصیو برای تحویل ملک به خریدار مشخص کرده باشیم . اگر اون تاریخ بگذره و مالک ، ملک رو به خریدار تحویل نده ، اینجاست که خریدار میتونه دعوای الزام به تحویل ملک علیه فروشنده مطرح کنه .
  • دعوای خلع ید : اگر شخصی که سند مالکیت نداره ملکی رو تصرف کنه یعنی ملک را اشغال کنه ، وسایلشو اونجا بذاره ، اونجا زندگی کنه و… مالک که سند رسمی در خصوص ملک داره میتونه به دادگاه مراجعه کنه و از دادگاه بخواد که اون شخص رو بیرون کنه. برای این کار باید دعوایی مطرح کنه با خواسته ی : خلع ید .
  • دعوای الزام به تنظیم سند رسمی : وقتی که شخصی ملکیو از شخص دیگه ای میخره ، فروشنده باید سند مالکیت ملک رو به نام خریدار منتقل کنه. اگر فروشنده یا انتقال دهنده این مالکیت رو منتقل نکنه خریدار میتونه دعوای الزام به تنظیم سند رسمی مطرح کنه.
  • دعوای فروش ملک مشاع اگر ملک مشاعی رو بخوایم بفروشیم باید رضایت همه ی شرکا رو داشته باشیم. هر یک از شرکا میتونن به دادگاه صالح مراجعه کنن و برای فروش ملک مشاع درخواست بدن. بدون این مجوز ،امکان فروش این نوع از املاک وجود نداره .

وکیل خوب اسناد و املاک درزاهدان بهترین وکیل زاهدان|مشاوره حضوری رایگان1402

 

  • بهترین وکیل اداره کار در زاهدان

وکیل اداره کار در زاهدان به وکیلی میگن که نسبت به تمامی امور حقوقی و قانونی اداره کار آگاهی داره. اصولاٌ وقتی اشخاص نیاز به وکیل اداره کار پیدا میکنن که بین کارمند و کارفرما مشکلی به وجود اومده باشه و این مشکل مربوط به امور کاری باشه. از جمله دعاوی که در اداره کار مطرح میشه عبارت اند از : 

  • شکایت از کارفرما به دلیل پرداخت نکردن حقوق : وقتی که قراردادی بین وکیل و موکل بسته میشه کارگر موظف میشه که یک سری اعمال و وظایف رو انجام بده و از طرف دیگه هم کارفرما متعهد میشه در قبال این اعمالی که کارگر انجام میده به او حق الزحمه پرداخت کنه . 
  • شکایت از کارفرما به دلیل اخراج غیرقانونی : وقتی که کارفرما به صورت غیر قانونی کارگر رو اخراج میکنه میشه از اون به دلیل این کار غیرقانونی که انجام داده شکایت کرد مثلا شخص طبق قرارداد یک سال استخدام بوده اما کارفرما اونو زود تر از اتمام قرارداد ،بی دلیل اخراج میکنه . 
  • شکایت از کارگر به دلیل ترک غیرقانونی کار : همونطور که از کارفرما میتونیم شکایت کنیم به دلیل اینکه کارگر رو غیر قانونی اخراج کرده، کارگر هم اگه این کار رو انجام بده ،کارفرما میتونه ازش شکایت کنه . مثلا کارگر با کارفرما قرارداد یک ساله نوشته ولی قبل ازاتمام قرارداد بی دلیل دیگه سرکار نمیره . 
  • شکایت از کارگر به دلیل عدم امانت داری : کارگر وقتی استخدام میشه باید امانت دار باشه و در حفظ وسایل و اسبابی که کارفرما در اختیارش گذاشته تلاش کنه .  
  • شکایت از کارفرما به دلیل عدم تضمین امنیت کارگر و بروز خسارت جسمانی : این شکایت رو زمانی میتونه یک کارگر مطرح کنه که کارفرما به دلیل سختی و خطرناک بودن کار موظف به تضمین امنیت کارگران با استفاده از انواع وسایل ایمنی باشه. مثلا کافرما ساختمان سازی موظفه که کلاه ایمنی برای تمامی کارگران تهیه کنه . 

مرجع رسیدگی به اختلافات بین کارگر و کارفرما هیات تشخیص و هیات حل اختلاف است. 

معرفی وکیل اداره کار در زاهدان بهترین وکیل زاهدان|مشاوره حضوری رایگان1402

  • بهترین وکیل چک و سفته در زاهدان :

وکیل چک و سفته در زاهدان تخصصش اینه که دعاوی مختص به چک و سفته رو حل و فصل کنه . چک و سفته از جمله اسناد تجارین که در معاملات تجاری و کاری بین عموم مردم رواج یافته. معمولا وکلای موفق در حوزه ی چک و سفته وکلایی اند که با دانش و شناخت به قوانین چک و رویه دادگاه ها میتونن به راحتی از پس مشکلات حقوقی موکلشون بر بیان . غالباٌ دعاوی مربوط به چک حساسیت بالایی دارن و در صورتی که به درستی مطرح نشن ممکنه ضررمالی زیادی به شخص وارد کنن. 

معرفی وکیل چک در زاهدان بهترین وکیل زاهدان|مشاوره حضوری رایگان1402

 

بهترین وکیل کیفری در زاهدان :

در این قسمت میخوام وکیل کیفری رو بهتون معرفی کنم و بگم بهترین وکیل زاهدان در حوزه ی کیفری باید چه ویژگی هایی داشته باشه که در دسته ی بهترین وکیل قرار بگیره : 

اول اینکه بگم زمانی ما یک دعوای کیفری مطرح میکنیم که جرمی واقع شده باشه . در دعاوی کیفری 3 اصطلاح داریم که حتما باهاش آشنا هستین . 

  • مجرم یا بزهکار : کسیه که جرم رو انجام داده 
  • بزهدیده : کسیه که جرم علیه اون صورت گرفته 
  • کیفر : مجازاتیه که قانون بسته به نوع جرم مشخص کرده 

حالا وقتشه که بگم وکیل کیفری کیه؟! مختصر و مفید بگم که : وکیلیه که در خصوص دعاوی کیفری فعالیت میکنه و بیشتر از پرونده های دیگه یا به طور اختصاصی روی پرونده های کیفری کار میکنه به طور کلی وکیل متخصص در دعاوی کیفریه. این وکیل با انواع دعاوی کیفری آشناست ، میدونه چجوری باید شکواییه تنظیم کنه ، تجربه ی بالا در دفاع از موکل در پرونده های کیفری داره ، از قوانین به روز کیفری آگاهی داره ،اصلاحات قانونی ، آراء وحدت رویه و نظریات مشورتی در زمینه ی حقوق جزا رو میدونه، قدرت بالا در اثبات حق به نفع موکل خودش داره و با صبوری و آرامش به حل پرونده های کیفری موکل ها میپردازه.  

انواع دادگاه های کیفری در زاهدان : 

دادگاه های کیفری به دادگاه کیفری1 ، دادگاه کیفری2 ، دادگاه انقلاب ، دادگاه اطفال و نوجوانان ، دادگاه نظامی تقسیم بندی میشه . 

دادگاه کیفری 1 : این دادگاه در مرکز هر استان تشکیل میشه و به جرائمی که مجازات آن حبس ابد ، سلب حیات ، قطع عضو ، جنایات عمدی ، جرائم تعزیری درجه 3 و بالاتر و جرائم سیاسی و مطبوعاتی رسیدگی میکنه . برای رسیدگی به این دسته از دعاوی که در صلاحیت دادگاه کیفری 1 هستش اصولاٌ موکلان باید به بهترین وکیل زاهدان در حوزه ی کیفری مراجعه کنن تا او به پرونده رسیدگی کند. 

دادگاه کیفری 2 : به کلیه ی جرائم کیفری رسیدگی میکنه که در صلاحیت دادگاه های دیگه نیست . 

دادگاه انقلاب : به جرائمی رسیدگی میکنه که در خصوص امنیت داخلی و خارجی ، محاربه ، بغی ، توهین به رهبران جمهوری اسلامی و رسیدگی به جرائمیه که با وجود شرایطی خاص بر عهده ی دادگاه انقلاب گذاشته میشه . 

دادگاه نظامی : دادگاهیه که صلاحیت رسیدگی به جرائم نظامی و انتظامی ماموران و افسران و… را داره که حین خدمت مرتکب جرم شدند . دادگاه نظامی به دادگاه نظامی 1 و 2 تقسیم میشه. 

دادگاه اطفال و نوجوانان : همونطور که از اسمش مشخصه به جرائم اطفال و نوجوانان یعنی افراد زیر 18 سال رسیدگی میکنه. 

رسیدگی به دعاوی کیفری غالبا از عهده ی افراد عادی بر نمیاد و باید حتما به وکیل متخصص در حوزه ی دعاوی کیفری مراجعه بشه تا حداقل بهتون یادبده که باید چه کاری بکنید تا رای دادگاه رو به نفع خودتون صادر کنین یا رای رو به نفع خودتون تغییر بدید. 

  • بهترین وکیل مواد مخدر در زاهدان : 

تعداد وکیل هایی که در زاهدان در خصوص مواد مخدر فعالیت میکنن خیلی زیاد نیست اما باز هم برای نتیجه گیری بهتر باید از بین همین تعداد کم بهترین وکیل رو اتخاب کنین . وکیل نوین به شما کمک میکنه که بهترین وکیل زاهدان در حوزه ی مواد مخدر انتخاب کنید و با خیال راحت روند پرونده و رسیدگی در خصوص دعاوی مواد مخدر رو به اون بسپارید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین وکیل مواد مخدر زاهدان این مقاله را مطالعه کنید .  

وکیل مواد مخدر در زاهدان بهترین وکیل زاهدان|مشاوره حضوری رایگان1402

 

  • بهترین وکیل رابطه نامشروع در زاهدان :

اولین سوالی که در ذهن مطرح میشه اینه که رابطه ی نامشروع چیه؟طبق ماده ی 637قانون مجازات اسلامی رابطه ی نامشروع به عمل و رفتاری میگن که با ارزش ها و هنجار های جامعه هماهنگ نیست و عملی هستش که منافی عفت عمومیه.

در معنای عام میشه زن و مردی که با هم دیگه رابطه ی زوجیت ندارن اما عملی رو انجام میدن که کمتر از زنا باشه مثل بوسیدن . رسیدگی به دعاوی نامشروع در زاهدان ساده نیست و نیاز به وکیل متخصص و کاربلد در زاهدان هست که بتونه این عمل رو اثبات کنه و یا اینکه رد کنه. اگر وکیلی که انتخاب میکنین تخصصی در حوزه ی رابطه ی نامشروع نداشته باشه متاسفانه باید بگم خودتون رو اماده ی مجازات جرم رابطه ی نامشروع کنین … 

 

وکیل رابطه نامشروع در زاهدان بهترین وکیل زاهدان|مشاوره حضوری رایگان1402

  • بهترین وکیل کلاهبرداری در زاهدان :

کلاهبرداری یعنی بردن مال دیگری با سوء نیت و استفاده از وسایل متقلبانه . از آنجایی که شیوه های کلاهبرداری امروزه خیلی پیشرفته شده بنابر این اشخاصی که اطلاعات حقوقی در خصوص طرح دعاوی کلاهبرداری ندارن نمیتونن پرونده رو پیش ببرن و رای رو به نفع خودشون صادر کنن در نتیجه پیشنهاد میشه مشاوره گرفتن از وکیل متخصص کلاهبرداری اولین اقدامی باشه که برای طرح دعوای کلاهبرداری میکنین . 

بهترین وکیل خانواده در زاهدان :

دعوی خانواده زیرشاخه ی دعاوی حقوقین که در دسته ی اشخاص قرار میگیرن. بعضی از وکلا در زمینه ی حقوق خانواده به طور تخصصی کار میکنن ؛ یعنی فقط پرونده های حوزه ی حقوق خانواده رو رسیدگی میکنن. دعوای نفقه ، طلاق ، حضانت فرزندان ، مهریه ، استرداد جهیزیه و… نمونه ای از دعواهایی هستن که در حوزه ی حقوق خانواده طرح میشن  و رسیدگی میشن.   

معرفی وکیل خانواده در زاهدان بهترین وکیل زاهدان|مشاوره حضوری رایگان1402

بهترین وکیل طلاق در زاهدان کیست؟

از اونجایی که طلاق مربوط به امور حوزه ی خانوادست بنابرین به خانوم هایی که میخوان دعوای مربوط به طلاق ، نفقه ، مهریه و… مطرح کنن پیشنهاد میشه به بهترین وکیل زن زاهدان مراجعه کنن به این دلیل که زنان در برقراری ارتباط با همدیگه راحت ترن و وکیل زن بهتر میتونه موکل خودشو درک کنه . همچنین اصولا زنان بیشتر از مردان به جرئیات دقت دارن و به نکات ریزی که مربوط به پرونده میشه توجه دارن .

وکیل طلاق در زاهدان بهترین وکیل زاهدان|مشاوره حضوری رایگان1402

حکم رشد چیست؟

همه ی اشخاص برای زندگی باید دارایی خودشونو مدیریت کنن. اداره ی اموال هم برعهده ی اشخاصیه که رشدشون ثابت شده باشه . مفهوم ساده ترش اینه که ؛ اداره ی امور مالی و اقتصادی رو به کسی میدن که عقل معاش اون ثابت شده باشه ، بدونه این مالی که دستشه ارزشش چقدره .

اصل بر اینه که اشخاص 18 ساله رشید محسوب میشن اما نمیتونیم قطعاٌ بگیم همین که شخص بالای 18 سال شد بنابرین رشدش ثابت شده هست.نه! گاهی اوقات اشخاص بالاتر از 18 سال سن دارن اما ، خانه ای چند صد متری را با یک جعبه شکلات معاوضه میکنن! به این اشخاص در قانون سفیه میگن . 

قبل از اثبات رشد ؛ اداره ی اموال شخص بر عهده ی پدر ، جد پدری ، قیم یا وصی است . 

حکم رشد علاوه بر موضوعات حقوقی در حوزه ی کیفری هم کاربرد داره مثلا اگر شخصی17 ساله جرم قتل مرتکب بشه و حکم رشدش ثابت بشه در این صورت اعدام میشه …!  

مراحل صدور حکم رشد : 

  1. ارائه دادخواست صدور گواهی رشد به دادگاه 
  2. مراجعه به دادگاه خانواده در وقت تعیین شده و ابلاغ شده 
  3. ارجاع به پزشکی قانونی 
  4. اظهار نظر کارشناسی پزشکی قانونی 
  5. ارائه گواهی پزشکی قانونی به دادگاه 
  6. پرسش سئوالات از شخص توسط قاضی 
  7. تشخیص سن رشد عقلانی توسط قاضی 
  8. صدور حکم رشد 

شما میتونیدبرای پیگیری و صدور حکم رشد از بهترین وکیل زاهدان در حوزه ی حقوق خانواده و دعاوی حقوقی مشاوره بگیرید تا وکیل متخصص در این حوزه به شما کمک کند تا هر چه سریع تر و راحت تر حکم رشدتان صادر شود . وکیل نوین میتواند وکیل متخصص در هر زمینه ای را به شما معرفی کند تا به رایگان از وکلا مشاوره بگیرید یا این که در هر کجای ایران بتوانید به صورت تلفنی با بهترین وکیل ها ارتباط برقرار کنید . 

مزایا استفاده از مشاوره حضوری رایگان یامشاوره تلفنی بهترین وکیل زاهدان :

  • صرف جویی در رفت و آمد 
  • صرفه جویی در هزینه ها 
  • صرفه جویی در وقت 
  • مراجعه حضوری رایگان 
  • امکان تماس با وکیل متخصص در سراسر ایران 

شرایط دریافت مشاوره حضوری رایگان در زاهدان :

  • اولین کاری که برای دریافت مشاوره حضوری رایگان در زاهدان کافیه بکنی اینه که اینجا رو کلیک کنی و وارد سایت وکیل نوین بشی.
  • بعد از این که وارد شدی استان و شهرت رو مشخص میکنی و ادامه رو میزنی .
  • بعد مشخص میکنی مشکل حقوقی ای که داری مربوط به کدوم یک از تقسیم بندی های حقوقی سایت میشه. مشکلت زیرشاخه ی دعاوی حقوقی ،کیفری یا مربوط به خانواده میشه؟
  • بعد نام، نام خانوادگی ، شماره همراه و متن درخواستی که داری رو مینویسی . مثلا در متن درخواست مینویسی : من ماشینی رو از فلان شخص خریدم اما اون نمیاد سند بزنه حالا باید چیکار کنم؟
  • کدتاییدی که برای شماره ی شما از طریق پیامک ارسال شده رو اینجا وارد میکنی .
  • حالا انواع وکلایی که تخصص حقوقی دارن رو سایت بهت معرفی میکنه .
  • یکی از وکلا رو انتخاب میکنی و روی اخذ نوبت با این وکیل کلیک میکنی.
  • بعد وارد پرتال وکلا میشین و وقت مراجعه رو مشخص میکنین .
  • شما فقط میتونید اون زمان هایی که سبز رنگ هست برای وقت مشاوره معین کنید و زمان هایی که به رنگ قرمزه یعنی این که اون تایم ها قبلا رزرو شده و امکان انتخاب در اون زمان وجود نداره
  • بعد از تعیین ، ثبت رو بزنید . 
  • پس از ثبت ،فاکتور رو میتونید پرینت بگیرید که شامل مشخصات وکیل مثل آدرس ، ساعت دقیق مراجعه و… هست و زمان مراجعه هم برای شما و هم برای وکیل پیامک میشه . 
  • در زمان تعیین شده به وکیل مراجعه میکنید و به رایگان مشاوره ی حضوری دریافت میکنید . 

لینک سایت مشاوره حضوری رایگان در زاهدان 

شرایط دریافت مشاوره تلفنی در زاهدان :

  •  اولین کاری که برای دریافت مشاوره تلفنی باید انجام بدی،اینه که اینجا رو کلیک کنی و وارد سایت مشاوره تلفنی وکیل نوین بشی.
  • 3روش برای انتخاب وکیل تلفنی وجود داره : 
  1. در قسمت جستجو وکیل مورد نظرتون رو سرچ کنید . 
  2. استان،شهر،مهارت مورد نظرتون رو انتخاب کنید تا وکلای تخصصی در آن موضوع بهتون معرفی بشه .
  3. از بین وکلایی که در سایت معرفی شده اند خودتون یکی رو انتخاب کنید .  
  • بعد از این که وارد سایت شدی استان (سیستان و بلوچستان) ، شهر (زاهدان) و مهارتی که میخوای دعوی رو در حوزه ی اون مطرح کنی یا مشاوره بگیری ،انتخاب میکنی. مثلا اگر میخوای راجع به طلاق مشاوره تلفنی بگیری ، مهارت خانواده رو انتخاب میکنی .
  • بعد از پرکردن این اطلاعات ،بهترین وکلای زاهدان توسط سایت بهت پیشنهاد میشن .
  • یکی از وکلا رو انتخاب میکنی و روی مشاوره تلفنی کلیک میکنی . 
  • موضوع حقوقی و عنوان دعوی رو مینویسید .  
  • مبلغ 100 هزار تومان را پرداخت میکنید . 
  • پس از پرداخت از فاکتور پرینت یا شات میگیرید و برای پشتیبان ارسال میکنید . 
  • حالا میتونید به وکیل متصل بشین و از ایشون مشاوره دریافت کنید . 

لینک سایت مشاوره تلفنی در زاهدان

تعهدات وکیل و موکل :

وکیل :

  1. حفظ اسرار موکل
  2. پیگیری پرونده ی موکل
  3. رعایت مصلحت موکل
  4. بازگرداندن اموال مربوط به موکل
  5. اگر در نتیجه ی اعمال وکیل به موکل خسارتی وارد بشه ، باید وکیل جبران خسارت کنه
  6. وکیل باید حساب مدت وکالت خود را به موکل بده

موکل :

  1. باید تمام مخارجیو که وکیل کرده به او پرداخت کنه 
  2. اجرت وکیل رو بپردازه
  3. موکل باید تمام تعهداتی که وکیل در حدود قراداد وکالت خود کرده رو انجام بده 

انواع وکیل در زاهدان :

قبل از انتخاب وکیل برای رسیدگی به پرونده ، شما باید انتخاب کنین چجور وکیل ، برای انجام چه کاری میخواین : 

  • انتخابی : وکیلیه که شخص اونو انتخاب میکنه که نائب یا نمایندش بشه و باهاش عقد وکالت منعقد میکنه. 
  • تسخیری : در پرونده های کیفری که متهم نمیتونه وکیل اخذ کنه یا این که بضاعت مالی برای اخذ وکیل نداره ، به تشخیص دادگاه وکیل رایگان به نام وکیل تسخیری برای اون گرفته میشه .  
  • معاضدتی : در پرونده های حقوقی که شخص عسر و حرج داره و نمیتونه وکیل اخذ کنه دادگاه پس از تشخیص معسر بودن(ناتوانی مالی) موکل ، برای او وکیل معاضدتی از کانون وکلای دادگستری اخذ میکنه.
  • قراردادی(تعیینی) : وکیلیه که هر یک از اصحاب دعوا برای طرح دعوا، تعقیب و رسیدگی به پرونده ،دفاع از خود و… در دعوای مطرح شده گرفتن.
  • اتفاقی : شخصی است که کارشناسی حقوق داره اما هنوز آزمون وکالت نداده و کارآموز نشده ، این شخص پس از طی مراحل قانونی میتونه در طول سال حداکثر 3 بار برای خویشاوندان سببی و نسبی درجه 1،2،3 خود وکالت کنه .
  • سازمانی : وکیلی است که از طرف سازمان محل خدمت برای اشخاصی که کارمند دولت یا نیروهای مسلح هستن جهت حل مشکلات حقوقی کارمندان گرفته میشه .  
  • قوه قضاییه : وکیلی است که پروانه وکالت از مرکز مشاوران قوه قضاییه گرفته.
  • کارآموز : وکیلی است که آزمون وکالت داده و قبول شده و حالا در مرحله ی کارآموزیه. این وکیل باید تحت نظر وکیل سرپرست خود به پرونده ها رو رسیدگی کنه. 
  • حمایتی(ایثارگران) : زمانی که بسیجیان و افراد ایثارگر با مشکل حقوقی مواجه میشن وکلایی که پروانه وکالتشون رو در اثر اجرای قانون حمایت قضایی یا قانون سپاه گرفتن به عنوان وکیل بیجسان یا ایثارگران، وکالت میکنن . 

انواع وکالت در زاهدان :

اصولاٌ اولین اقدام برای اینکه پرونده رسما به وکیل سپرده بشه باید قرارداد وکالت نوشته بشه. شما بسته به نوع کاری که دارید و نوع نیابتی که میخواهید به وکیل بدید یکی از انواع وکالت رو با وکیل منعقد میکنین . 

  • وکالت در توکیل : به وکیلی میگن که اختیار انتخاب وکیل دیگه ای رو در اموری که خودش وکالت داره ، داشته باشه.
  • وکالت بلاعزل : به وکیلی گفته میشه که عدم عزل (برکنار شدن) او در قرارداد ذکر شده باشه . 
  • وکالت مطلق : وکالتی است که وکیل اجازه ی انجام همه ی امور راجع به کار موکل را داره که شامل وکالت در امور اداری و مالی موکل میشه مثل خرید و فروش ، پرداخت حقوق کارمندان و… 
  • وکالت مقید : وکالتی است که در آن وکیل،فقط در اموری که در وکالت نامه قید شده،نائب موکله . 
  • وکالت ساده : همان وکالت عرفیه،که وکیل و موکل با همدیگه عقد وکالت منعقد میکنن . این نوع از وکالت به راحتی فسخ میشه . 
  • وکالت قضایی : وکالتیه که وکیل نائب موکل در انجام امور قضاییش میشه . 
  • وکالت غیرقضایی : وکالتیه که وکیل نائب موکل در انجام امور غیرقضایی میشه مثل امور اداری . 
  • وکالت رسمی : وکالت نامه ای هستش که در دفتر ثبت اسناد بین وکیل و موکل به ثبت رسیده باشه . 
  • وکالت کاری : وکالتیه که موکل انجام امور اداری کار خودشو به وکیل نمایندگی میده . 
  • وکالت فروش : وکالتیه که وکیل نائب موکل در فروش اموالش میشه، بنابرین عقود منقولی که وکیل نسبت به اموال موکل منعقد میکنه فضولی نیست . 

نکته ی خیلی مهمی که باید حتما بهش توجه داشته باشین اینه که قبل از تنظیم وکالت نامه حتما حتما متنش رو بخونین بعد امضا کنید ، اگر هم قسمتی از متن رو متوجه نمیشین از وکیل در زاهدان درخواست کنین تا بهتون توضیح بده . 

وکیل نوین بستری را فراهم کرده که بهترین وکیل های زاهدان را به شما معرفی کند تا شما به راحتی از سراسر ایران از جمله شهر زاهدان به راحتی به وکیل زاهدان متصل شوید و از ایشان مشاوره حضوری رایگان یا مشاوره تلفنی دریافت کنید .

فسخ وکالت :

اصولا و طبق قانون وکالت در 3 صورت فسخ میشه :

  • به عزل موکل 
  • استعفا وکیل 
  • موت یا جنون وکیل یا موکل یا هر دو 

بنابرین هر زمان که موکل وکیل خودشو عزل کند ، وکالت منفسخ میشه ، موکل برای عزل وکیل نیاز به ارائه دلیل نداره مگر در صورتی که در عقد وکالت عدم عزل شرط شده باشه. مورد دیگه استعفای وکیله ، وکیل هر زمان که استعفا بده عقد وکالتی که بین وکیل و موکل منعقد شده بود فسخ میشه و اثر نداره به شرطی که موکل پس از این استعفا فرصت مناسب و کافی برای انتخاب و پیدا کردن وکیل دیگری داشته باشه تا به دادگاه معرفی کنه، که از پرونده ی او رسیدگی کنه و از او در جلسات دادگاه دفاع کنه. 

همانطور که میدانید وکالت عقدی جایز هستش بنابرین با فوت یا جنون هر یک از طرفین منفسخ میشه حتی در صورتی که وکالت به صورت بلاعزل منعقد شده باشه. 

دیگر مقالاتی که در خصوص شهر زاهدان نوشته شده : 
  1. مقاله ی وکیل توهین در زاهدان
  2. مقاله ی بهترین وکیل قتل در زاهدان
  3. مقاله ی وکیل جرائم رایانه ای در زاهدان 
  4. مقاله ی وکیل تصرف عدوانی در زاهدان 
  5. مقاله ی وکیل تابعیت در زاهدان 
  6. مقاله ی وکیل تجاوز در زاهدان 
  7. مقاله ی وکیل مهریه در زاهدان 
  8. مقاله ی وکیل کارکنان آموزش و پرورش در زاهدان
  9. مقاله ی نحوه ی استرداد جهیزیه در زاهدان

 

سوال هایی که ممکنه براتون پیش بیاد : 

– وکیل چه کاری انجام میده؟

وظایف وکیل محدود نیست اما ملاک اصلی متن قرارداده.

– وکیل من ، بدون اجازه ی من به یک وکیل دیگه رسییدگی به پروندمو سپرده آیا میتونم ازش شکایت کنم؟

به، طبق قانون وکیل اجازه ی نیابت دادن به وکیل دیگه ای رو در خصوص موکل نداره مگر این که در قرار داد اجازه ی وکیل در توکیل به اون داده باشه . 

– اگر چند تا وکیل برای رسیدگی به پرونده ای وکیل بشن اگر در وکالت نامه نوع وکالت ذکر نشه، اصل به چه نوع وکالتیه؟

در صورتی که چند وکیل به عنوان وکلای یک شخص انتخاب بشن در صورتی که تصریح وکالت به استقلال و یا وکالت به اجتماع نشه، اصل بر وکالت به اجتماعه.

– من برای رسیدگی به دعوای کیفری ام وکالت نامه ی بالاجتماع منعقد کردم . آیا یکی از این وکلا میتونه به تنهایی تصمیم گیری کنه در خصوص رسیدگی به پرونده؟

خیر، در وکالت به اجتماع هیچ یک از وکلا نمیتونن به تنهایی تصمیم گیری کنن و عمل حقوقی رو انجام بدن. 

– من در اثر مصرف دارو هایی که پزشک به اشتباه تجویز کرده بود از ناحیه ی پا دچار مشکل شدم ، آیا میتونم از پزشک شکایت کنم؟

بله میتونین شکایت کنید منتها چون باید تقصیر پزشک را ثابت کنید اگر خودتان اقدام کنید به دلیل پیچیدگی با مشکل مواجه میشید ، پیشنهاد میکنیم به سایت وکیل نوین مراجعه کنید و از بهترین وکیل در زاهدان مشاوره حقوقی حضوری یا تلفنی بگیرین.

– اگر من وکالت نامه ی بالاجتماع صادر کنم و یکی از وکیل ها فوت کنه چی میشه؟

در وکالت به اجتماع هر گاه یکی از وکلا فوت کنه وکالت به کلی منفسخ میشه. 

– کجا میتونم وکالت نامه تنظیم کنم؟

برای تنظیم وکالت نامه رسمی باید به دفتر اسناد رسمی مراجعه کنین. 

-ملکی دارم به مساحت70 متر که با برادرم 3دنگ،3دنگ شراکتا خریدیم. حالا میخوام 3 دنگ خودمو بفروشم آیا باید از برادرم رضایت بگیرم یا نه؟

خیر،برای دخل و تصرف حقوقی نیازی به اجازه ی سایر شرکا نیست ولی برای دخل و تصرف مادی باید از سایر شرکا اجازه بگیری .  

– چجوری میتونم یک وکیل متخصص در زاهدان پیدا کنم؟فقط یک سوال راجع به زمین ازش دارم.

با مراجعه به سایت وکیل نوین میتونین بهترین وکیل پایه یک دادگستری زاهدان رو در هر زمینه ای که مشکل دارین پیدا کنین و ازشون مشاوره تلفنی یا مشاوره حضوری رایگان بگیرین. 

– من دو سال پیش پام در اثر یک تصادف رانندگی شکست ، اگر برای دیه اقدام کنم چقدر میدن؟

تشخیص مقدار دیه با پزشکی قانونی هستش باید به پزشکی قانونی مکانی که تصادف در شهر رخ داده مراجعه کنین تا مقدار دیه را تعییین کنن. 

– من در تهران زندگی میکنم اما طی سفر کاری ای که برایم پیش آمده بود به زاهدان سفری داشتم. در آنجا ضرب و جرحی پیش آمد. برای رسیدگی باید به دادگاه های کیفری زاهدان مراجعه کنم؟

بله ، برای طرح دعوی و رسیدگی در خصوص پرونده های کیفری باید به دادگاه محل وقع جرم مراجعه کنید. اگر هم به دلیل مشغله کاری یا هر مسئله ی دیگری امکان سفر به زاهدان را ندارید ما شرایطی را فراهم کردیم تا شما بدون داشتن شماره وکیل زاهدان در هر زمینه ای با وکلا ارتباط تلفنی برقرار کنید و مشکلات حقوقی تان را رسیدگی کنید.

تکمیل میشود ...

کلام آخر :

ممنونم از این که تا انتهای مقاله بهترین وکیل زاهدان همراه من بودید و اون رو مطالعه کردید. من در این مقاله سعی کردم شما رو با انواع دعاوی حقوقی که ممکنه برای هر شخصی پیش بیاد آشنا کنم که اگر مشکل حقوقی برای شما پیش اومد بدونید مربوط به کدام دسته از موضوعات حقوقی میشه تا بهترین وکیل زاهدان رو در خصوص اون موضوع انتخاب کنید تا به پرونده ی شما رسیدگی کنه .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با بهترین وکیل در زاهدان

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود