(وَ تَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَ كَفى‏ بِاللَّهِ وَكيلاً)

وکیل در قم | اسامی بهترین وکلای قم 1402

با سلام. خدمت همشهری های عزیز شهر قم، اگر در دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده دچار مشکلی شدین و یا تازه متوجه شدین، باید بگم بالاخره جای درستی پا گذاشتین چون در این مقاله هدفم واقعا کمک کردن به شماست بدون این که ازتون توقعی داشته باشم این مقاله مثل روزنامه نیس که یکبار خونده بشه و تمام .بهتره یجا سیوش کنید. من در این مقاله ضمن معرفی بهترین وکیل در قم و آشنایی با لیست وکلای قم بهتون کمک می کنم تا در کمترین زمان و با هزینه اندک به خواستتون برسید.

ممنون که همراهیم میکنین.

pdf رو از اینحا دانلود کنید.

معرفی وکیل خوب در قم:

وکیل خوب و حرفه ای در قم می تواند نماینده قانونی موکل های خود را در قم بر عهده بگیرد و موکلین خود را در تفهیم مسائل پیچیده حقوقی و مراحل پیش رو آشنا کند. وکلا در قم در زمینه های مختلف می تواند خدمات و مشاوره های خوبی را به موکلین خود بدهد از جمله: حقوقی، کیفری، خانواده، تجاری، ملکی

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل در قم

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

بهترین وکیل در قم چه کسی است؟

پیدا کردن بهترین وکیل برای مسائل حقوقی یک مساله مهم و حیاطی است اما ما در سامانه وکیل نوین در تعیین بهترین وکیل اولویت رو گذاشتیم به مکان زندگی شما بودجه شما و نیاز های خاص شما است به طوری کلی بر اساس نیاز شما و مشکلاتی که وجود دارد بهترین وکیل را در اختیار داریم که سال ها در موردشون تحقیق شده و پرونده های موفق دارند و در شهر قم شناخته شده هستند و همکاری با آنان باعث امنیت خاطرتان می شود.

مشاوره حضوری رایگان با وکیل در قم

بله درست متوجه شدین کاملا رایگان است در هر شهری که باشین خصوصا در قم می توانید در سامانه ما از وکیل مورد نظر خود با توجه به تخصص و نزدیک ترین دفتر حقوقی به شما وقت بگیرید و مراجعه کنید به دفترشان و از 20 دقیقه مشاوره حضوری رایگان استفاده کنید.

هزینه وکیل در قم چقدر است؟

از هزینه کردن پول برای وکیل نترسید چون همینطور که حاضرید برای دکتر زیاد هزینه کنید تا هر چه زودتر سلامتی رو بدست بیارید وکیل هم همین طوره علاوه بر اینکه مشکلتون رو حل میکنه و به آرامش روحی می رسید در کنارشم به اطلاعات حقوقی خودتون هم چیزی اضافه می شه. با این حال ما سعی کردیم به شما وکیلی معرفی کنیم که در کنار متخصص و با تجربه بودن دل مهربونی داشته باشه و با موکل راه بیاد و برای هزینه حق الوکاله یا مشاوره چارچوب مشخصی داشته باشه و اولویتش حل مشکل شما باشه تا گرفتن پول.

پس خیالتون راحت باشه ما تا تهش کنارتون هستیم.

مزایای داشتن وکیل در قم چیست؟

  1. حفظ حقوق و مصالح موکل
  2. نمایندگی از شما در دادگاه
  3. مدیریت مسایل پیچیده
  4. مشاوره حقوقی
  5. حل دعاوی در خارج از دادگاه
  6. رسیدگی به امور مالی
  7. مشاوره در معاملات تجاری

معایب نداشتن وکیل در قم چیست؟

  •  ناتوانی در حل مسائل پیچیده
  • افزایش خطرات
  • عدم دسترسی به منابع حقوقی
  • گذاشتن زمان و انرژی بیهوده
  • نداشتن نماینده در دادگاه
  • عدم پیروزی در دادگاه

وظایف وکیل در قم:

* دادن مشاوره حقوقی تخصصی

تدوین اسناد حقوقی *

* نمایندگی از شما در دادگاه

* تحقیق و پژوهش

* انجام مذاکره

* حل دعاوی

* آشنایی با آخرین قوانین و رویه های قضایی

مشاوره تلفنی با وکیل در قم

اگر براتون مقدور نیس که حضوری تشریف ببرید پیش وکیل تا مشکلتون رو حل کنید می توانید با ثبت درخواست در سامانه وکیل نوین درخواست مشاوره تلفنی رو بدید و با پرداخت هزینه 100 هزار تومن با بهترین وکیل شهر قم و مشکلتون مشاوره تلفنی انحام بدهید.

وکیل در قم وکیل کلاهبرداری در قم

کلاهبرداری به معنای استفاده از وسایل متقلبانه برای فریب مردم و به دست آوردن اموال آن‌ها است. بنابراین، از هر وسیله‌ی متقلبانه‌ای که در این راه استفاده شود مثل اینکه کلاهبردار مدیر کارخونه است و یا یک مقام مهم دولتی است و … و باعث فریب خوردن اشخاص شود و اموال آن‌ها را از چنگشان در بیاورد، کلاهبرداری محسوب می‌شود. منتها تفاوتی که وجود دارد این است که اگر کلاهبردار دارای پست و مقام دولتی باشد و از مقام خود سوءاستفاده و کلاهبرداری کند، مجازاتش شدیدتر می‌شود. ادامه مطلب….

 

 

وکیل در قم وکیل چک در قم

پیگیری چک ها به دو صورت امکان پذیر است. صورت اول چک هایی است که برای وصول آنها دارنده چک می تواند به دادگاه مراجعه کند و از صادر کننده چک شکایت کیفری نماید (به این نوع چک، چک کیفری می گویند) و صورت دوم چک هایی هستند که نمی توان به صورت کیفری آن ها را پیگیری کرد (به این گونه چک ها، چک حقوقی گفته می شود) ادامه مطلب… 

 

 

 

وکیل در قم وکیل طلاق در قم

باید بدانیم که نه تنها در قم بلکه در تمام کشور طلاق توافقی جز آسان ترین روش ها برای طلاق است.

طلاق توافقی به طلاقی گفته می شود که هر دو از زوجین رضایت و تمایل به طلاق دارند.شما در طلاق توافقی می تونید هر توافقی بکنید و تمام توافقاتتون هم معتبر است و قابلیت اجرا دارد.چیزی که در طلاق توافقی خیلی حائز اهمیت است توافقات صورت گرفته زوجین بر سر مهریه و نفقه و حضانت و سایر حقوقی که بر گردن یکدیگر دارند است. ادامه مطلب…

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل در قم

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

 

وکیل در قم وکیل اداره کار در قم

در مواردی که با شکایت کارفرما کارگر بازداشت شده و برابر تصمیم مراجع صالحه با قید ضمانت آزاد می گردد و کارفرما وی را موقتا بکار اعاده نماید، آیا بازهم تکلیفی به  پرداخت حقوق مقرر در تبصره ماده ۱۸ خواهد داشت؟

نظر به اینکه هدف قانونگذار رسیدگی به مشکل معیشتی خانواده کارگر بوده است و بر اساس رویه های موجود چنانچه کارگر بر اساس شکایت کارفرما توقیف و سپس با قید ضمانت آزاد گردد، کارفرما می تواند تا تعیین تکلیف نهایی کارگر را به کار اعاده نماید. بدیهی است در غیر اینصورت کارفرما مکلف به پرداخت مبلغ مزبور خواهد بود. ادامه مطلب….

 

وکیل جرایم رایانه ای وکیل در قم | اسامی بهترین وکلای قم|مشاوره حضوری رایگان 1402وکیل جرایم رایانه ای در قم

ماده ۷۳۱ : هر شخصی نسبت به داده های مخفیانه یا سری در حال انتقال یا ذخیره شده در سامانه های رایانه ای یا مخابراتی موجب انجام اعمال زیر شود به مجازات های زیر محکوم می شود :

الف : دسترسی پیدا کردن به داده های ذکر شده یا بدست آوردن آنها یا شنود ( شنیدن ) محتوای مخفیانه در حال انتقال از یک تا سه سال حبس یا از بیست میلیون ریال تا شصت میلیون ریال جزای نقدی یا هر دو مجازات را دارد.

ب : اگر کسی داده های ذکر شده را در دسترس کسی قرار دهد که در صلاحیت او نباشد از دو تا ده سال حبس دارد.

ج : آشکار کردن یا در دسترس قرار دادن داده های ذکر شده برای دولت ، سازمان ، شرکت یا گروه بیگانه یا نماینده آنها از پنج تا پانزده سال حبس دارد. تعریف داده های سری : داده های سری یا مخفیانه به داده هایی گفته می شود که آشکار کردن آنها به امنیت کشور یا منافع ملی لطمه می زند. ادامه مطلب…

 

 

وکیل در قم وکیل دعاوی ملکی در قم

در این دعاوی که مرتبط با دادخواست کیفر می باشد، مبحث اصلی درخواست رسیدگی به تخلفات عمدی، ارتکاب جرم و کلاهبرداری ملکی می باشد. در واقع زمانی که اشخاص در زمینه مسکن و املاک مرتکب جرمی‌ می‌شوند؛ پرونده‌های کیفری با شکایت مدعی العموم یا شاکیان خصوصی شکل می‌گیرد. کلیت دعاوی کیفری ملکی به موجب سودجویی و جرم کلاهبرداری می‌باشد. ادامه مطلب…

 

 

 

کلام آخر:

جنانچه وقت و زمان کافی ندارید و نمی خواهید زیاد هزینه بکنید ولی بهترین نتیجه را بگیرید با شماره های زیر تماس بگیرید تا در اولین فرصت مشکلتون پیگیری بشه و خدایی نکرده حقی ازتون ضایع نشه.

02122221663

09129170468

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود