آدرس-دفاتر-خدمات-الکترونیک-قضایی-در-گرگان

آدرس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در گرگان

در این دفاتر پس از بررسی مدارک موردنیاز، دادخواست یا اظهارنامه مراجعین ثبت شده و هزینه دادرسی بصورت الکترونیکی با استفاده از کارتهای بانکی دریافت می شود. علاوه بر هزینه دادرسی، حق الزحمه ثبت اوراق نیز دریافت میگردد. پس از مرحله پرداخت، مدارک به صورت الکترونیکی به دادگاه ارسال می شود. مدارک در دادگاه بار دیگر بررسی شده و به یکی از شعب ارجاع می شود و پیامک ثبت پرونده برای اشخاص پرونده فرستاده میشود و سایر مراحل رسیدگی پرونده مانند گذشته خواهد بود.

درصورت وجود نقص در مدارک، دادخواست به دفاتر بازگردانده می شود و همزمان پیامکی با عنوان “برگشت دادخواست به دفتر” به خواهان ارسال میگردد در صورت نیاز متصدیان دفاتر با آنها تماس گرفته تا اصلاح موردنظر صورت پذیرد.

برای ثبت دادخواست نیازی به برابر اصل شدن مدارک نیست و اصل مدارک نیز پس از اسکن به مراجعه کننده بازپس داده می شود.

بنابراین نیازی به تهیه کپی از مدارک نبوده و تنها مدارک بزرگتر از A4 باید توسط مراجعه کننده به اندازهA4 تبدیل شوند.

شهروندان گرامی همچنین می توانند برای ثبت اولیه دادخواست به سایت www.adliran.ir مراجعه کرده و سپس مدارک مربوطه را به یکی از دفاتر خدمات قضایی تحویل دهند  تا سایر مراحل طبق آنچه گفته شد انجام شود

تعریف سامانه ثنا : 

از آنجا که دادگستری با هدف تسریع در رسیدگی و کاهش دغدغه های روز مره مردم برای ثبت شکایات این ها سامانه ثنا را ایجاد نمود تا افراد بتوانند از طریق این سامانه دعاوی و شکایات خود را ثبت نمایند و در تمامی مراحل رسیدگی از روند پرونده خود آگاه شوند .

لذا هم وطنان عزیز میتوانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیکی از ۷ شعبه شیراز در این سامانه ثبت نام و با دریافت رمز شخصی خود وارد سامانه ثنا شوند . در ذیل چند لینک کاربردی درج میگردد .

دفتر خدمات الکترونیک قضایی گرگان : 

  • گلستان _ گرگان _ خیابان شهید نامجو ( اول لشگر ) نبش کوچه ششم _ تلفن ۳۲۲۳۰۰۱۴ _ کد ۹۳۳۲۴۰۰۲

  • گلستان _ گرگان _ دادگستری گرگان _ دفتر دادگستری گرگان

  • گلستان _ گرگان _ خیابان شهید بهشتی جنب بنیاد مسکن _ تلفن ۳۲۱۵۲۳۶۴ _ کد ۹۳۳۲۴۰۰۱

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود