معرفی وکیل خوب در اراک

معرفی وکیل خوب در اراک

معرفی وکیل خوب در اراک

بایستی بیان کرد که وکلای خبره بسیاری در شهر اراک حضور دارند که هر کدام شاید در بعضی از پرونده ها برند باشند که متناسب با پرونده شما وکیل متخصص آن متفاوت میباشد برای این منظور سامانه وکیل نوین استارت آپ حقوقی فعال در سراسر کشور متناسب با هر جرم و موضوع حقوقی وکلای متخصص را در هر شهر شناسایی و به هم میهنان معرفی مینماید . در شهراراک نیز این سامانه با داشتن وکلای خبره شما میتوانید پس از مشاوره تلفنی با تماس به دفتر مرکزی و ارائه موضوع یکی از بهترین وکلای خبره این حیطه مطابق با نظر سنجی هایی که از موکیلن سامانه  وکیل نوین در شهر اراک صورت گرفته است به شما سرور عزیز معرفی میگردد .

برای اینکه بخوای مشاوره حقوقی حضوری رایگان در شهر خودت داشته باشی اینجا کلیک کن.

وکیل چه کسی است ؟

وکیل یک فرد حقوق دان است که بعد از اینکه با موکل قرارداد منعقد می کند ، وکالت موکل را با توجه به موضوع پرونده موکل بر عهده می گیرد.

وکالت چیست ؟

در معنای لغوی وکالت یعنی واگذار نمودن کار و مسائل حقوقی موکل به وکیل می باشد. در اصطلاح حقوقی ، وکالت عقدی است که یکی از طرفین ، طرف دیگر را برای انجام کاری نائب یا وکیل می نماید.

انواع وکیل :

وکیل قضایی یا دادگستری :

وکیلی که پروانه وکالت داشته باشد وکیل قضایی است و با داشتن پروانه وکالت می تواند در دادگاه و سایر مراجع قضایی از افرادی که وکالت آنها را بر عهده می گیرد دفاع نماید.

وکیل اداری یا کاری :

وکیل کاری در مقابل وکیل دادگستری یا قضایی قرار می گیرد به این علت که نیازمند تحصیل و مجوزی از یک نهاد خاصی نیست که بتواند وکالت کند. چون چنین فردی فقط می تواند در امور کاری و اداری موکل خود وکالت کند و به امورات موکل خود برسد و در دادگاه و مراجع قضایی نمی تواند مشاوره بدهد یا وکالت بکند.

وکیل پایه یک دادگستری :

وکیل پایه یک دادگستری باید ویژگی های زیر را دارا باشد :

  • حداقل دارای مدرک لیسانس حقوق باشد.
  • باید در آزمون وکالت شرکت کرده و در آن قبول هم شده باشد.
  • صلاحیت عمومی و اخلاقی و مذهبی فرد باید تایید بشود.
  • وکیل پایه یک باید دوره دو ساله کارآموزی را سپری کرده باشد.
  • وکیل پایه یک باید دوره وکالت پایه دو دادگستری را سپری کرده باشد.

وکیل رایگان یا معاضدتی :

وکیل معاضدتی یا رایگان برای افرادی در نظر گرفته شده است که برای روند پرونده های خود در دعاوی مدنی و دفاع از خود توان مالی برای پرداخت حق الوکاله را نداشته باشد. چون طبق آیین نامه قوه قضاییه دعاوی که بیش از پنج میلیون تومان ارزش داشته باشد حضور وکیل اجباری است.

وکیل تسخیری :

در دعاوی کیفری دو طرف دعوا هم شاکی و هم متهم این حق را دارند که برای خود وکیل بگیرند ولی در برخی موارد طرفین دعوا توانایی مالی در حدی نیست که بتوانند وکیل بگیرند برای همین دادگاه از بودجه دادگستری با تشخیص خود برای متهم یا شاکی وکیل استخدام می کند . که این وکیل باید در دعاوی حضور داشته باشد و در صورتی که کوتاهی کند دادگاه وکیل را مجازات می کند و وکیل تسخیری دیگری هم استخدام می کند.

وکیل نوین سامانه معرفی وکیل متخصص در سراسر کشور 

سامانه وکیل نوین در راه خدمت رسانی به هموطنان و احقاق حق شهروندان عزیز در شهر اراک خدمات ویژه و نوینی را در جهت معرفی بهترین وکیل اراک ارائه کرده است. حسن ارتباط با وکیل نوین در این است که پا به پای وکیل شما را حمایت کرده و خدمات ویژه و پشتیبانی منحصر به فرد وکیل نوین در کنار شما به بهبود شرایط کمک می کند.

به امید روزی که وکیل نوین همانند عضوی از اعضای اصلی خانواده شما به عنوان مشاور اصلی قبل از هر اتفاق و بحران شما را یاری کند.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در اراک

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاه(3)

    • راضیه عبدالهی

    • 6 سال قبل

    خیلی مشاوره خوبی بود ممنونتونم

    • باقر

    • 6 سال قبل

    یک خورده دیر مشاوره تلفنی تون رو برمیدارید

    • مجتبی

    • 5 سال قبل

    ممنون از وکیل خوبی که معرفی کردید – ایشون خیلی خوب پیگیر پرونده بوده و پاسخگویی خوبی دارند .
    منتها خیلی سرشون شلوغه و معمولا کمی با تایم میگذارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود