01استخدام دانشجوی حقوق scaled استخدام دانشجو حقوق یا فارغ التحصیل حقوق در هرمزگان

شاید بخواهید بیشتر با سامانه وکیل نوین آشنا بشوید تا بتوانید برای انتخاب همکاری، تصمیم بهتری بگیرید. در این خصوص با ما همراه باشید:

  • استخدام در شهر خودتان

سامانه وکیل نوین با همکاری با بهترین و متخصص‌ترین وکلا در ۳۵ شهر از اقسا نقاط کشور عزیزمان، ایران، در حال فعالیت می‌باشد. بنابراین، می‌توانید در شهر خودتان استخدام شوید و با سامانه وکیل نوین همکاری نمایید.

  • همکاری با وکلای متخصص

سامانه وکیل نوین، سامانه معرفی وکیل متخصص در اقسانقاط کشور است. بنابراین، مشاورانی که استخدام یا دعوت به همکاری می‌شوند، می‌توانند در کنار وکلای متخصص تجربه کسب کنند و رزومه کاری خود را تقویت نمایند.

  • وجود فضای امن

محیط کاری در سامانه وکیل نوین، فضایی امن و مطئن است و در کنار کسب درآمد، تجربه لازم در مورد رویه قضایی و رویه عملی به دست می‌آورید.

  • همکاری پاره‌وقت

از دیگر مزیت‌های سامانه وکیل نوین این است که چنانچه شما دانشجو باشید، می‌توانید به صورت پاره وقت، نیمه وقت یا حتی غیرحضوری اما با تعهد کاری استخدام شوید و همکاری نمایید.

  • چه مدارکی لازم است برای اینکه استخدام شوید؟

برای استخدام در سامانه وکیل نوین، کافی است که دارای مدرک کارشناسی یا ارشد و یا حتی دکتری در زمینه حقوق (تمامی گرایش‌ها)، فقه و حقوق یا مدرک معادل باشید. همچنین، باید در امر ارائه مشاوره و برخورد مناسب با موکیل، که مشکلات خود را دارند، رفتار شایسته و سعه‌ی صدر داشته باشید. داشتن تعهد اخلاقی و تعهد کاری (مانند هر شغل دیگری) و رعایت اصل محرمانگی اطلاعات و مدارک موکلین از اولویت‌ها است.

سامانه وکیل نوین جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود  از کلیه دانشجویان حقوق مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در همه گرایشات دعوت می‌کند

در صورت تمایل برای استخدام/ همکاری پاره وقت/ تمام وقت مشخصات و رزومه خود را در سامانه وکیل نوین با عنوان «درخواست همکاری» بفرستید و فرم مربوطه را پر کنید. سامانه وکیل نوین با واجدین شرایط تماس گرفته و جهت مصاحبه حضوری از آن‌ها دعوت به عمل می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود