وکیل-کیفری

وکیل-کیفری

وکیل کیفری | روش گرفتن خسارت

وکیل کیفری به شکایت که از طرف شخصی که متخلف است و عمل او طبق قانون جرم است و قاضی برای آن مجازات تعیین کرده رسیدگی می کند . 

وکیل کیفری

آیا برای اخذ خسارت موضوع ماده ۵۳۶ قــانــون مـجــازات اســلامــی بــایـد دادخـواسـت جــداگــانــه‌ای تـقــدیــم شــود یــا دادگـاه ضـمـن محکومیت کیفری می‌تواند به جبران خسارت حکم صادر نماید؟

اگر نظر دادگاه بر عدم تنظیم دادخواست باشد، تکلیف اجرای احکام چیست؟

مطالبه خسارت‌های وارد شده موضوع مـاده ۵۳۶ قـانون مجازات اسلامی با تقدیم دادخواست میسر است و اجرای احکام برابر رأی دادگاه اقدام خواهد کرد.پیمانکار شهرداری اقدام به حفر کانال بدون نصب علایم می‌کند و عابری در زمان عبور به داخـل کـانـال سـقـوط کـرده و مـصدوم می‌شود.

درخصوص اخذ نظریه علت تامه حادثه و مقصر آن بازرس اداره کار باید نظریه بدهد یا افسران راهنمایی و رانندگی؟

موضوع مربوط به رعایت مقررات ایمنی بوده و باید از کارشناسان مربوط به حوادث ناشی از کار و عدم رعایت مقررات ایمنی کسب نظر کرد.

وکیل نوین سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

وکیل نوین با تخصصی کردن پرونده ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه ها برداشته است ، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی میگردد .در حین روند پرونده به پیگیری های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظر سنجی هایی صورت میپذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض میگردد ، این امر باعث میشود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص کیفری

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود