معرفی وکیل بین المللی در شهر شما

چنانچه به دنبال تیمی هستید که آشنا به قوانین بین الملل و قوانین داخلی کشور مورد نظر شما باشد ما به شما سامانه وکیل نوین را معرفی میکنیم که دارای  وکلای پایه یک دادگستری در مشهد و دیگر شهر های مختلف ایران میباشد .

درصورتی که نیاز به سرمایه گذاری در ایران ویا خارج داشته باشید تخصص ماست .

سبک کاری وکیل نوین

بامراجعه شرکتها و سازمان ها به این موسسه در ابتدا مدارک بررسی و چنانچه نیاز به مجوز خاص دیگری باشد بیان میگردد پس از معین کردن کشور مقصد قوانین بین المللی و قوانین داخلی آن مطالعه دقیق میگردد که مطابق آن قراردادی تنظیم گردد که در آینده  درصورت بروز مشکل بتوان آن را رفع نمود .

آدرس مشهد –  قاسم اباد . بلوار شاهد ، شاهد 33 . برج ایلما . ورودی اداری طبقه چهارم واحد 401 

وکیل بین المللی چه کسی است ؟

وکیل بین المللی یک حقوقدان متخصص است که وظیفه تهیه وتنظیم متون حقوقی بین المللی را داشته و می تواند روند حل و فصل اختلافات بین المللی را مدیریت کند. وکیل بین المللی در یک یا چند حوزه حقوقی بر نظام حقوقی و قوانین چند کشور تسلط کافی داشته و بتواند موکل خود را به صورت فرامرزی و بین المللی راهنمایی کند .

یک وکیل بین المللی  مجرب معولا به یک یا چند زبان زنده دنیا مسلط بوده و می تواند با اشخاص مختلف در کشورهای مختلف بدون هیچ مشکلی ارتباط برقرار کند و ابتکار عمل مذاکرات قراردادی را بدست آورد.

وکیل نوین سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

وکیل نوین با گروه متخصص وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه ها برداشته است ، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی میگردد .در حین روند پرونده به پیگیری های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظر سنجی هایی صورت میپذیرد که در صورت عدم رضایت شما وکیل معین شده بر روی پرونده تعویض میگردد ، این امر باعث میشود علاوه بر بالا بردن تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص حقوقی

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود