بهترین-وکیل-اخذ-اقامت-ایران-در-مشهد

 

بهترین وکیل اخذ اقامت ایران در مشهد

چنانچه به دنبال وکیل خوب در مشهد هستید برای گرفتن تابعیت و اقامت ایران و یا گرفتن برگه تردد یا آمایش ، همچنین جهت گرفتن اقامت ایرانی ، راه اندازی کسب و کار در ایران و ازدواج با زن ایرانیچنانچه وکیلی نیاز دارید که باحقوق عراقیها آشنا باشد و بتواند از آنها به درستی در دادگاه های ایران دفاع کند با ما تماس حاصل فرمایید .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل اخذ اقامت در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

تابعیت و اقامت

تابعیت یک رابطه سیاسی ، حقوقی و معنوی است که شخصی را به دولتی معین مرتبط می سازد.فقط دولت است که تابعیت را به شخص می دهد نه ملت . داشتن یک تابعیت و اقامت برای هر فردی لازم است .تابعیت باید واحد باشد نه متعدد. هیچ دولتی یک طرفه نمی تواند کسی را از داشتن تابعیت محروم کند یا ملزم به تغییر آن کند .ولی با این وجود تابعیت یک امر همیشگی نیست و قابل تغییر می باشد . اشخاصی هستند که یا بدون تابعیت هستند یا دارای دو تابعیت می باشند .

برای گرفتن مشاوره حضوری رایگان از بهترین وکیل مشهد اینجا کلیک کنید.

مجازات :

به عنوان مجازات سلب تابعیت زمانی پذیرفته می شود که تابعیت از نوع تابعیت اکتسابی ( طبیعی ) باشد . و زمانی بعد از تولد به علتی برای شخص حاصل شده است . طبق ماده ۴۱ قانون اساسی : هر فرد ایرانی حق داشتن تابعیت کشور ایران را دارد و دولت از هیچ ایرانی نمی تواند سلب تابعیت کند مگر خود فرد درخواست کرده باشد یا در صورتی که به تابعیت کشور دیگر درآید.

تاثیر پناهندگی و مهاجرت بر اقامت:

ممکن است شخصی در اثر پناهندگی و مهاجرت تابعیت و اقامت مبدا خود را از دست داده باشد و به تابعیت دولت جدید هم در نیامده باشد در نتیجه بی تابعیت بماند.

اختلاف قوانین در اقامت و تابعیت:

در اثر اختلاف قوانین کشور های مختلف از هنگام تولد برای طفل تابعیت ایجاد نشود و بدون تابعیت بماند .برای مثال اگر طفلی در ایران از پدر و مادر خارجی متولد شود و قانون دولت متبوع اولیای طفل اصل خاک را پذیرفته باشد این طفل از زمان متولد شدن بدون تابعیت خواهد بود . حتی طفلی نامشروع در آلمان از مادری انگلیسی متولد شود چون قانون تابعیت آلمان و انگلیس چنین طفلی را تبعه خود نمی دانند طفل بدون تابعیت خواهد ماند. ترک تابعیت و عدم تابعیت جدید :  هنگامی که شخصی تابعیت یک کشوری را ترک می کند ممکن است اقدام به گرفتن تابعیت کشور جدید نکند در نتیجه بی تابعیت می شود . هم چنین اگر کسی به منظور تحصیل تابعیت اولی را ترک کند ولی موفق به گرفتن موافقت کشور دوم جهت تحصیل تابعیت نشود بی تابعیت خواهد ماند .

 

بهترین-وکیل-اخذ-اقامت-ایران-در-مشهد

 

چرا وکیل نوین رو انتخاب کنیم ؟

وکیل نوین بزرگترین گروه وکلا در کشور بوده که در ۳۰ استان فعال میباشد.

هموطنان عزیز میتوانند با تماس به شماره های اعلام شده متناسب با پرونده خود در شهرشان وکیل متخصص در آن حیطه را پیدا نمایند .

اگه از وکیلم راضی نبودم چکار میتونم انجام بدم ؟

مثلا وکیل جواب تلفنم رو نداد .

مزیت وکیل نوین بر این است که در صورت عدم رضایت موکلین از روند پیگیری خود و پاسخگو نبودن وکیل میتوانند با تماس به دفتر مرکزی تقاضای تغییر وکیل برای پرونده خود نمایند همچنین در روند رسیدگی از ناحیه وکیل مسئولین سی آر ام راه امید مستمر با موکل محترم تماس گرفته و نظر سنجی صورت میگیرد ، البته این امر تنها منوط به یک شرط میباشد که موکلین از ابتدای امر گروه وکلای وکیل نوین را از روند قراردادی خود مطلع و پاسخگو صحیح به مسئولین سی آر ام باشند.

وکیل نوین؛ سایت معرفی وکیل تخصصی در کشور

وکیل نوین با گروه وکلا در کشور با تخصصی کردن پرونده‌ها گام مهمی در جهت موفقیت در دادگاه‌ها برداشته است، با تماس و مراجعه هر شهروند ایرانی  به شماره‌های اعلام شده بلافاصله تشکیل پرونده گردیده و وکیل متخصص در آن حیطه متناسب با نوع پرونده شما معرفی می‌گردد .در حین روند پرونده به پیگیری‌های مختلف توسط وکلا و کارشناسان دیگر نظرسنجی‌هایی صورت می‌پذیرد که در صورت عدم رضایت شما مجددا با وکیل دیگری به رایگان مشاوره می‌نمایید، این امر باعث می‌شود علاوه بر تسریع در روند پرونده وکیل معین شده دارای تجارب بالا و پاسخگویی مناسب به موکل را دارا باشد .

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل اخذ اقامت در مشهد

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد  .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

یک دیدگاه

    • علی ریحانی

    • 7 سال قبل

    سلام و خسته نباشید
    من ۲۳ سالمه و از سال ۸۳ اقامت قانونی ایران را گرفتم . الان میخوام ببینم میتونم شناسنامه بگیرم یا نه ؟
    من متولد مشهدم و فقط یک بار برای اخذ اقامت از کشور خارج شدم و وارد شدم .
    پدرم از سال ۶۰ به صورت قانونی وارد ایران ده و تا الان به صورت قانونی اینجا بوده.
    آیا پدرم هم میتونه و یا تبصره ای چیزی هست که تابعیت بگیره . همسرشم ایرانیه و ازدواجشون ثبت شده .
    ممنون میشم جوابم رو بدین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره حقوقی فوری
با تکمیل فرم ظرف نیم ساعت با شما تماس گرفته میشود